ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"06" червня 2013 р. Справа № 809/1582/13-a
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
Судді М.І.Кишинського
за участю секретаря судового засідання М.М.Дякун
за участю представника позивача Л.В.Раковецька
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу
за позовом: першого заступника прокурора м.Івано-Франківська в інтересах Держави в особі Прикарпатського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку
до відповідача: публічного акціонерного товариства "Буркутець"
про стягнення штрафних санкцій в сумі 5100,00 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
Перший заступник прокурора м.Івано-Франківська в інтересах Держави в особі Прикарпатського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся в суд з позовною заявою до публічного акціонерного товариства "Буркутець" (надалі-відповідач) про стягнення штрафних санкцій в сумі 5100,00 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що позивачем виявлено порушення вимоги законодавства про цінні папери допущені відповідачем, за наслідками яких позивачем було винесено постанови про накладення санкцій за правопорушення ринку з цінних паперів на загальну суму 5100,00 грн., сума яких відповідачем добровільно не сплачена, а постанови не оскаржені.
Прокурор в судове засідання не з'явився.
Представник позивача в судовому засіданні вимоги викладені в позовній заяві підтримала в повному обсязі. Просила їх задовольнити.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, хоча про дату, час та місце судового розгляду даної адміністративної справи повідомлявся належним чином, що підтверджується повідомленням про вручення наявним в матеріалах справи. Причини неявки суду не повідомив. Своїм правом подання заперечення на позовну заяву не скористався, заяв чи клопотань про розгляд справи за його відсутності або про інші поважні причини неявки в судове засідання, суду не надіслав. За таких обставин, суд на підставі частини 4 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України вважав за належне розгляд справи проводити за відсутності представника відповідача.
Розглянувши позовну заяву, заслухавши представника позивача, дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, суд встановив наступне.
З матеріалів справи вбачається, що відповідач у відповідності до частини 2 статті 2 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок"(далі-Закон) являється емітентом.
Прикарпатським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, 15 жовтня 2012 року винесено постанову, якою порушено відносно відповідача справу про правопорушення на ринку цінних паперів, оскільки було встановлено, що відповідачем порушено вимоги статті 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок», а саме неподання до територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку регулярної річної інформації за 2011 рік; не опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку регулярної річної інформації за 2011 рік та нерозміщення в загальнодоступній інформаційній базі Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку регулярної річної інформації за 2011 рік.
Прикарпатським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 29 жовтня 2012 року відносно відповідача розпочато розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів.
За наслідками даного розгляду справи складено акти про правопорушення на ринку цінних паперів №531-ПР-1-Е, №532-ПР-1-Е та №533-ПР-1-Е від 29 жовтня 2011 року, в яких зафіксовані вище зазначені порушення вимог статті 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» вчинені відповідачем.
На підставі даних актів та встановлених вище зазначених порушень, уповноваженою особою Прикарпатського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, 09 листопада 2012 року винесено наступні постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, зокрема №526-ПР-1-Е, якою застосовано до відповідача санкцію у вигляді штрафу сто неоподатковуваних доходів громадян в сумі 1700,00 грн. за не опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку регулярної річної інформації за 2011 рік; №527-ПР-1-Е, якою застосовано до відповідача санкцію у вигляді штрафу сто неоподатковуваних доходів громадян в сумі 1700,00 грн. за неподання до територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку регулярної річної інформації за 2011 рік та №528-ПР-1-Е, якою застосовано до відповідача санкцію у вигляді штрафу сто неоподатковуваних доходів громадян в сумі 1700,00 грн. за нерозміщення в загальнодоступній інформаційній базі Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку регулярної річної інформації за 2011 рік.
Відповідно до змісту статті 40 Закону емітенти зобов'язані подавати регулярну інформацію Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку. Частиною 1 статті 40 Закону встановлено, що регулярною інформацією про емітента є річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка подається Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку (в тому числі в електронному вигляді). Частиною 4 статті 40 Закону передбачено, що річна інформація про емітента є відкритою і підлягає оприлюдненню емітентом у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку і розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів. Частиною 6 статті 40 Закону встановлено, що строки, порядок та форми подання регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) встановлюються Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в України" від 30 жовтня 1996 року №448/96-ВР передбачена відповідальність за порушення передбачені на ринку у сфері цінних паперів.
Пунктами 5,6,7 статті 11 даного Закону передбачено відповідальність за порушення допущені відповідачем, а саме: неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації-у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів-у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку-у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вище зазначені постанови, листом №02/1-03/1178 від 09 листопада 2011 року направлялись відповідачу для виконання, однак суми зазначені в постановах ним добровільно не сплачені, а самі постанови від 09 листопада 2012 року до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку або до суду, відповідачем не оскаржені.
Отже, відповідач в порушення вимог статті 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" здійснив вище зазначені правопорушення, в зв'язку з чим Прикарпатським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку правомірно на підставі статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" застосовано до відповідача штрафні санкції на загальну суму 5100,00 грн. за кожне окреме правопорушення на ринку цінних паперів.
Враховуючи вищенаведене, а також те, що відповідачем на момент розгляду справи не подано суду доказів сплати штрафних санкцій в сумі 5100,00 грн. та доказів оскарження вище зазначених постанов про накладення санкцій, суд приходить до висновку, що позов обґрунтований та підлягає до задоволення, а сума в розмірі 5100,00 грн. стягненню в судовому порядку.
На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з публічного акціонерного товариства "Буркутець" (78700, вул.Грушевського 21, смт.Верховина, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 05397427) в дохід Державного бюджету України (на рахунок №31111106700056 УК у Верховинському районі, код ЄДРЮОФОП 37638341, банк одержувача ГУДКСУ в Івано-Франківській області, МФО банку 836014, код бюджетної класифікації 21081100 "Адміністративні штрафи та санкції", символ звітності банку 101) штрафні санкції в сумі 5100 (п'ять тисяч сто) гривень.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя: М.І.Кишинський
Постанова складена в повному обсязі 11 червня 2013 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.06.2013 |
Оприлюднено | 19.06.2013 |
Номер документу | 31880848 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Кишинський М.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні