Постанова
від 10.03.2009 по справі 17/8610-а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

17/8610-А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98

          


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

"10" березня 2009 р.                                                                                  Справа №17/8610-А

За позовом Заступника прокурора м. Хмельницького в інтересах держави в особі регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у Хмельницькій області м. Хмельницький  

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Ексімтранс" м. Кам'янець-Подільський

про стягнення 6 910 грн. штрафних санкцій          

                                                                                            Суддя Димбовський В.В.                  

Секретар судового засідання Гороховська О.В

Представники сторін:

позивача: Кухар В.В. –за довіреністю №957 від 23.06.2008р.

відповідача: не з'явився

від прокуратури: Арещенков А.С. – помічник прокурора м. Хмельницького

В судовому засіданні згідно ч. 3 ст. 160 КАСУ проголошено вступну і резолютивну частини постанови.

Суть спору:

Прокурор в інтересах позивача звернувся до суду з позовом, в якому просить суд стягнути з відповідача 6910 грн. штрафних санкцій, застосованих згідно ст. 17 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів” за безліцензійну торгівлю алкогольними напоями на підставі рішення №220039 від 01.10.2007р. Зазначає, що вказане порушення встановлено позивачем в ході перевірки 12.09.2007р., за результатами якої складено акт.

Прокурор відділу прокуратури області позовні вимоги підтримує.

Відповідач своїми процесуальними правами не скористався, зокрема письмової позиції з приводу поданого позову не подав, позовні вимоги по суті та за розміром не оспорив, повноважного представника в судове засідання не направив, причини неявки суд не повідомив.

Враховуючи викладені обставини, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності представника відповідача.

Розглядом поданих матеріалів справи встановлено наступне:

Працівниками податкового органу проведена перевірка торгівельного місця, а саме ресторану „Стара фортеця”, розташованого за адресою м. Кам'янець-Подільський, вул. Вали, 1, що належить Товариству з обмеженою відповідальністю "Ексімтранс" м. Кам'янець-Подільський та виявлено, що останнім здійснювалась роздрібна торгівля алкогольними напоями без ліцензії.

За наслідками перевірки складений акт перевірки щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності №006513 від 12.09.2007р.

Згідно додатку №2 до акту №006513 від 12.09.2007р., а саме інвентаризаційного опису товарно-матеріальних цінностей, у суб'єкта господарювання ресторану „Стара фортеця” м. Кам'янець-Подільський, що належить ТОВ "Ексімтранс" м. Кам'янець-Подільський, на момент проведення перевірки встановлено партію товару алкогольних напоїв на загальну суму 3455 грн.

На підставі матеріалів перевірки за порушення відповідачем вимог Закону України „Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, відповідно до абз. 5 ч. 2 ст. 17 вказаного Закону, начальником регіонального управління ДААК ДПА у Хмельницькій області прийнято рішення №220039 від 01.10.2007р. про застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю "Ексімтранс" м. Кам'янець-Подільський фінансових санкцій у вигляді штрафу в розмірі 6910 грн.

Оскільки відповідачем штрафні санкції в розмірі 6910 грн. в добровільному порядку не сплачено, прокурором в інтересах позивача заявлено позов про стягнення з відповідача вказаної суми штрафу.

Досліджуючи надані докази, фактичні обставини справи, пояснення позивача, до уваги приймається  наступне.

Статтею 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” визначено, що роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами може здійснюватися суб'єктами підприємницької діяльності всіх форм власності, у тому числі її виробниками, за наявності у них ліцензій.

Згідно ст. 22 Закону України „Про ліцензування певних видів підприємницької діяльності” до суб'єктів господарювання за провадження господарської діяльності без ліцензії застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів в розмірах, встановлених законом. Зазначені штрафи спрямовуються до Державного бюджету України. Рішення про стягнення штрафів приймається органом, на який згідно з чинним законодавством покладено функції контролю за наявністю ліцензій.   

Згідно ст. 17 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” за порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

До суб'єктів підприємницької діяльності застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі: оптової (включаючи імпорт та експорт) і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензій,  - 200 відсотків вартості отриманої партії товару, але не менше 1700 гривень.

Зазначені штрафи спрямовуються до бюджету згідно з чинним законодавством.

Рішення про стягнення штрафів, передбачених частиною другою цієї статті, приймаються органом, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами, та іншими органами виконавчої влади у межах їх компетенції визначеної законами України.

Відповідно до п. 2.6 “Положення про Департамент з питань адміністрування акцизного збору і контролю за виробництвом та обігом підакцизних товарів” затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України №331 від 21.08.2001 р. завданням департаменту є ліцензування діяльності суб'єктів підприємницької діяльності з виробництва спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів і парфумерно-косметичної продукції з використанням спирту етилового, оптової торгівлі спиртом, оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами; зупинення дії та анулювання виданих ним ліцензій.

Згідно п. 3.26. Положення департамент відповідно до покладених на нього завдань виконує такі функції: застосовує у випадках, передбачених законодавством фінансові санкції до суб'єктів підприємницької діяльності за порушення законодавства з ліцензування, виробництва і обігу спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів.

Як вбачається з матеріалів справи, в ході проведення перевірки встановлено здійснення відповідачем торгівлі алкогольними напоями без відповідної ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями, що підтверджується поясненням бармена-адміністратора ТОВ "Ексімтранс" Левко Р.В. від 12.09.2007р.

Судом враховується, що оскаржене Товариством з обмеженою відповідальністю "Ексімтранс" м. Кам'янець-Подільський рішення №220039 від 01.10.2007р. про застосування фінансових санкцій відповідно до ухвали господарського суду Хмельницької області від 04.12.2008р. по справі №6/95-НА не скасовано, доказів про сплату 6910 грн. штрафних санкцій суду не подано.

Крім того, судом приймається до уваги те, що рішенням Кам'янець-Подільського міськрайонного суду від 18.06.2008р. встановлено, що Левко Р.В. (посадова особа відповідача, при якій складався акт перевірки) була наділена відповідачем необхідним обсягом дієздатності від імені підприємства на продаж товару.

За таких обставин, позовні вимоги обґрунтовані, підтвердженні матеріалами справи, відповідають чинному законодавству та підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 6, 14, 71, 86, 94, 104, 105, 158-163, 167, 254-259, п.п.3, 6-7 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, Суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов Заступника прокурора м. Хмельницького в інтересах держави в особі регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у Хмельницькій області м. Хмельницький до Товариства з обмеженою відповідальністю "Ексімтранс" м. Кам'янець-Подільський про стягнення 6910грн. штрафних санкцій задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Ексімтранс" м. Кам'янець-Подільський (код ЄДРПОУ 30875188) на користь Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у Хмельницькій області м. Хмельницький (код ЄДРПОУ 35014326) - 6910 грн. (шість тисяч дев'ятсот десять гривень) штрафних санкцій.

Згідно ст. ст. 185-186 КАСУ сторони та інші особи, які беруть участь у справі, мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до Львівського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції.

Згідно ст. 254 КАСУ Постанова, якщо інше не встановлено КАСУ набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                                                                           В.В. Димбовський

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 13.03.2009р.

Віддруковано 6 примірників: 1- до справи, 1- позивачу, 1- відповідачу на адресу м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 81, 1 - відповідачу на адресу: м. Кам'янець-Подільський, вул. Тімірязєва, 99, 1 - прокуратурі області, 1 - прокуратурі м. Хмельницького.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення10.03.2009
Оприлюднено24.03.2009
Номер документу3191325
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —17/8610-а

Постанова від 10.03.2009

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Димбовський В.В.

Постанова від 10.03.2009

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Димбовський В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні