Постанова
від 10.06.2013 по справі 819/1407/13-а
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ Справа № 819/1407/13-a "10" червня 2013 р.                                                                                                     м. Тернопіль                               Тернопільський окружний адміністративний суд, в складі:                                         головуючої                                      Подлісній І.М.                                            секретаря судового засідання       Субтельній Л.О.             розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Тернополі адміністративну справу за адміністративним позовом  Державної фінансової інспекції в Тернопільській області  до Державного закладу "Відділкова клінічна лікарня станції Тернопіль Державного об'єднання  "Львівська залізниця" про зобов'язання виконати вимоги,    ВСТАНОВИВ:                     До Тернопільського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов  Державної фінансової інспекції в Тернопільській області (надалі – позивач) до Державного закладу "Відділкова клінічна лікарня станції Тернопіль Державного об'єднання  "Львівська залізниця" про зобов'язання виконати п. 3 обов'язкової вимоги державної фінансової інспекції в Тернопільській області №19-04-13-14/1577 від 07.03.2013 року.           Представник позивача Державної фінансової інспекції в Тернопільській області в судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі. просив позов задовольнити, зобов'язати Державний заклад "Відділкова клінічна лікарня станції Тернопіль Державного об'єднання  "Львівська залізниця" виконати п. 3 обов'язкових вимог Державної фінансової інспекції в Тернопільській області №19-04-13-14/1577 від 07.03.2013 року, а саме: провести відповідну  роботу щодо стягнення в судовому порядку з Державного закладу "Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського" 7 296 гривень 83 копійок та перерахувати їх до Державного бюджету України, за призначенням "Інші надходження". Позовні вимоги мотивовано тим, що відповідно до п. 2.7 Плану контрольно – ревізійної роботи на IV квартал 2012 року та на підставі направлень від 25.12.2012 року № 830, № 821, № 832, від 27.12.2012 року № 846, від 04.01.2013 року № 18 та № 98 від 22.01.2013 року  проведено ревізію фінансово - господарської діяльності Державного закладу "Відділкова клінічна лікарня станції Тернопіль Державного об'єднання  "Львівська залізниця" за період з 01.01.2010 року по 30.11.2012 рік. За результатами ревізії складено акт від 26.02.2013 року № 04-22/40.           Відповідно до статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»  від 26 січня 1993 № 2939-ХІІ, Головному лікарю Державного закладу "Відділкова клінічна лікарня станції Тернопіль Державного об'єднання  "Львівська залізниця"  направлено обов'язкові вимоги від 07.03.2013 року №19-04-13-14/1577, відповідно до яких, Державний заклад "Відділкова клінічна лікарня станції Тернопіль Державного об'єднання  "Львівська залізниця" зобов'язано виконати: - п. 3: провести відповідну  роботу щодо стягнення в судовому порядку з Державного закладу "Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського" 7 296 гривень 83 копійок та перерахувати їх до Державного бюджету України, за призначенням "Інші надходження". Представник відповідача Державного закладу "Відділкова клінічна лікарня станції Тернопіль Державного об'єднання  "Львівська залізниця" в судовому засіданні позовні вимоги не визнав, проти задоволення позову  заперечив. Суд, заслухавши пояснення сторін, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вважає, що вказаний позов підлягає до задоволення, виходячи із наступних підстав. Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» визначено правові основи діяльності контрольно-ревізійної служби та її функції. Так, згідно п. 8 ст.10 цього Закону органи державного фінансового контролю наділені правом  порушувати перед відповідними державними органами питання про   визнання   недійсними  договорів,  укладених  із  порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства. Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" головним завданням органів державного фінансового контролю є, зокрема, здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів. В силу ч. 2 вказаної норми державний фінансовий контроль реалізується державною контрольно-ревізійною службою через проведення державного фінансового аудита, перевірки державних закупівель та інспектування. У даному випадку контрольно-ревізійним управлінням у Тернопільській області було проведено перевірку позивача шляхом інспектування. Державною фінансовою інспекцією в Тернопільській області відповідно до п.2.7  Плану контрольно – ревізійної роботи на IV квартал 2012 року та на підставі на підставі направлень від 25.12.2012 року № 830, № 821, № 832, від 27.12.2012 року № 846, від 04.01.2013 року № 18 та № 98 від 22.01.2013 року проведено ревізію фінансово - господарської діяльності  Державного закладу "Відділкова клінічна лікарня станції Тернопіль Державного об'єднання  "Львівська залізниця" за період з 01.01.2010 року по 30.11.2012 рік, за результатами ревізії складено акт від 26 лютого 2013 року № 04-22/40. Ревізією встановлено, що між Відповідачем та Державним вищим навчальним закладом Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського (далі - Університет) укладено угоду про співробітництво від 01.11.2010 р., згідно якої, в приміщенні Відповідача розміщено дві учбові кімнати Університету, який підпорядкований Міністерству охорони здоров'я України фінансується з державного бюджету. Загальна площа приміщень склала 26 кв. м., яка була зменшена до 14,7 кв. м. з 01.07.2011 року за згодою сторін. В угоді, а також в додатках до неї, не визначено розмір видатків Відповідача на комунальні послуги (теплопостачання, водопостачання та водовідведення, використання електроенергії), пов'язаних з розміщенням та функціонуванням учбових кімнат Університету. В порушення п.22 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228, видатки на передані Університету площі (використання електроенергії, теплопостачання та водопостачання), на 2010, 2011, 2012 роки планувалися і затверджені в кошторисах видатків Відповідача, як наслідок, оплата цих видатків проводилась за рахунок коштів Відповідача. Крім того, ревізією встановлено, що фінансування Відповідача та Університету проводиться за різними програмами, а саме: Відповідач фінансується за кодом програмної класифікації видатків 3104040 "Медичне обслуговування працівників та пасажирів залізничного транспорту", а Університет за КІЖВ 2301070 "Підготовка і підвищення класифікації медичних і фармацевтичних, наукових та науково - педагогічних кадрів вищими навчальними закладами III та IV рівнів акредитації". Проведеними під час ревізії комісією Відповідача, в присутності представника Університету, контрольними обмірами встановлено, що в приміщеннях Лікарні розміщено учбову кімнату площею 14,7 кв. м. В ході ревізії проведено розрахунок видатків за теплопостачання пропорційно займаній учбовими кімнатами Університету площі приміщень до вартості теплопостачання всіх опалюваних площ Відповідача. Розрахунками встановлено, що видатки Відповідача на теплопостачання приміщень, що займає Університет, за період з 01.01.2010 р. по 30.11.2012 р. становлять 6 326,69 гривень. Під час ревізії Державною фінансовою інспекцією в Тернопільській області надіслано запит до Університету щодо використання на займаних в лікарні (Відповідач) площах електроприладів, кількості працівників на кафедрах та кількості студентів, що проходили в лікарні (Відповідач) теоретичні та практичні заняття, тощо, для проведення розрахунку видатків за водопостачання і водовідведення та електроенергію. Згідно наданої інформації Університетом від 15.01.2013, вартість використаної електроенергії становить 478,05 грн., водопостачання та водовідведення - 492,09 грн. за період з 01.01.2010 року по 30.11.2012 рік. Враховуючи зазначене, Відповідачу, внаслідок допущених порушень, завдано матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 7296,83 гривень. Відповідно до п. 52 Порядку проведення інспектування державною контрольно – ревізійною службою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 року № 550, контролюючі органи здійснюють контроль за усуненням об'єктами контролю порушень законодавства за результатами аналізу їх зворотного інформування про вжиті заходи. На підставі ст. 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні"  від 26.01.1993 року, Головному лікарю Державного закладу "Відділкова клінічна лікарня станції Тернопіль Державного об'єднання  "Львівська залізниця" направлено обов'язкові вимоги від 07.03.2013 року № 19-04-13-14/1577 про усунення виявлених ревізією порушень, відповідно до яких, Державний заклад "Відділкова клінічна лікарня станції Тернопіль Державного об'єднання  "Львівська залізниця" зобов'язано виконати: п. 3 - провести відповідну  роботу щодо стягнення в судовому порядку з Державного закладу "Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського" 7296 (сім тисяч двісті дев'яносто шість) гривень 83 копійок та перерахувати їх до Державного бюджету України, за призначенням "Інші надходження". Таким чином, Відповідачем не виконано вимоги Державної фінансової інспекції в Тернопільській області в частині проведення відповідної роботи щодо стягнення в судовому порядку з Державного закладу "Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського" 7296 (сім тисяч двісті дев'яносто шість) гривень 83 копійок та не перераховано їх до Державного бюджету України, за призначенням "Інші надходження". Згідно ст. 15 вищевказаного Закону України. законні вимоги службових осіб органів державного фінансового контролю є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що ревізуються. Станом на момент подання адміністративного позову пункт 3 обов'язкових вимог відповідачем  у повному обсязі не виконано та в установленому законом порядку не оскаржено, вимога державної фінансової інспекції в Тернопільській області від 07.03.2013 року №19-04-13-14/1577 є чинною, а відтак підлягає обов'язковому виконанню. Суд, проаналізувавши адміністративний позов, докази, що надані представником позивача вважає, що обставини адміністративного позову, якими обґрунтовувалися вимоги позивача знайшли своє підтвердження. З урахування встановлених у судовому засіданні обставин справи та вищезазначених положень чинного законодавства України, суд приходить до висновку щодо правомірності та обґрунтованості вимог позивача та таких, що підлягають задоволенню в повному обсязі.                                     керуючись ст.ст. 94, 158 - 167 КАС України, суд, -           П О С Т А Н О В И В: Позов задовольнити. Зобов'язати Державний заклад "Відділкова клінічна лікарня станції Тернопіль Державного об'єднання "Львівська залізниця" (вул. І. Франка, 3, м. Тернопіль, код ЄДРПОУ 21156686) виконати пункт 3 обов'язкових вимог Державної фінансової інспекції в Тернопільській області від 07.03.2013 року №19-04-13-14/1577, а саме: провести відповідну  роботу щодо стягнення в судовому порядку з Державного закладу "Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського" 7296 (сім тисяч двісті дев'яносто шість) гривень 83 копійок та перерахувати їх до Державного бюджету України, за призначенням "Інші надходження". Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в порядку і строки, передбачені статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова суду набирає законної сили після закінчення строків апеляційного оскарження. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо воно не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи Головуючий суддя                                                                                Подлісна І.М.           копія вірна:           Суддя                                                                                                              Подлісна І.М.

Дата ухвалення рішення10.06.2013
Оприлюднено20.06.2013
Номер документу31913837
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —819/1407/13-а

Постанова від 10.06.2013

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна І.М.

Постанова від 10.06.2013

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні