Постанова
від 12.06.2013 по справі 805/7515/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 червня 2013 р. Справа №805/7515/13

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 13 год. 55 хв.

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Тарасенка І.М.,

при секретарі Бебешко Ю.О.,

за участю:

прокурора Болдирєва А.Г.,

представника позивача Калиновської М.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду за адресою: м. Донецьк, вул.50 Гвардійської дивізії, 17, адміністративну справу за позовом Донецько-Ясинуватської прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах територіального управління Укртрансінспекції у Донецької області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена-Транс» про стягнення фінансових санкцій у розмірі 1700 грн., -

В С Т А Н О В И В :

Донецько-Ясинуватська прокуратура з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері звернулася до Донецького окружного адміністративного суду в інтересах територіального управління Укртрансінспекції у Донецької області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена-Транс» про стягнення фінансових санкцій у розмірі 1700 грн.

В обґрунтування позову позивач вказав, що при проведенні перевірки відповідача, в ході яких встановлено, порушення водієм вимог абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» про що складено акт № 075055 від 12.10.2012 року.

За результатами розгляду вказаного акту винесена постанова № 147333 від 27.11.2012 року про застосування до відповідача фінансової санкції у розмірі 1 700 грн.

Станом на момент подання позову до суду, штраф у добровільному порядку відповідачем не сплачено.

Таким чином, прокурор звернувся до суду про стягнення з ТОВ «Арена-Транс» на користь Укртрансінспекції у Донецькій області суму фінансових санкцій.

В судовому засіданні прокурор та представник позивача підтримали позовні вимоги, просили задовольнити позов у повному обсязі.

Відповідач в судове засідання не з'явився про дату, час та місце судового розгляду повідомлявся належним чином, причин неявки суду не повідомив.

Заслухавши пояснення прокурора представника позивача, дослідивши обставини справи та перевіривши їх доказами в межах заявлених позовних вимог, суд встановив наступне.

Донецько - Ясинуватський прокурор з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері у відповідності до ст. 121 Конституції України та ст. 36-1 Закону України «Про прокуратуру» звернувся до суду в інтересах Територіального управління Укртрансінспекції у Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена-Транс» про стягнення фінансових санкцій у розмірі 1 700 грн.

Процедуру здійснення державного контролю за додержанням суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту (далі - суб'єкти господарювання), вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, норм міжнародних договорів про міжнародне автомобільне сполучення, наявністю відповідних ліцензій і ліцензійних карток, виконанням ними ліцензійних умов, а також процедуру здійснення державного нагляду за забезпеченням такими суб'єктами господарювання безпеки автомобільних перевезень визначено Порядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року №1567.

У відповідності до ч. 4 загальних положень Порядку №1567 державний контроль на автомобільному транспорті (далі - державний контроль) здійснюється посадовими особами органу державного контролю (далі - посадові особи) шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок.

Так, в судовому засіданні встановлено, що 12.10.2012 року комісією з проведення ліквідації Головавтотрансінспекції проведено перевірку додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів водієм ОСОБА_2 автомобільним транспортом марки «Мерседес-Бенц», державний номерний знак НОМЕР_1, який належить відповідачеві.

В ході проведеної перевірки були виявлені наступні порушення: не оформлення паспорту маршруту «в» на даний вид перевезень, на 18 пасажирів; страхові полюси обов'язкового особистого страхування пасажирів від нещасного випадку на транспорті, про що державним інспектором складено акт № 075055 від 12.10.2012 року (а.с.6).

27.11.2012 року постановою в.о. начальника Територіального управління Укртрансінспекції у Донецькій області Кушніром О.І. за №147333 за порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена абзацом 3 частини 1 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», до відповідача застосовано фінансові санкції в розмірі 1 700 грн. (а.с. 5).

Згідно пункту 15 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1567 від 08.11.2006 р., під час проведення рейдової перевірки перевіряється: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; наявність у документах водія відмітки про проходження ним медичного огляду та проведення перевірки технічного стану транспортного засобу перед виїздом на маршрут; відповідність зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортного засобу встановленим вимогам; оснащення таксі справним таксометром; відповідність кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, зазначеним у реєстраційних документах, або нормам, передбаченим технічною характеристикою транспортного засобу; додержання водієм автобуса затвердженого розкладу та маршруту руху; наявність у всіх пасажирів квитків на проїзд та квитанцій на перевезення багажу, а у разі пільгового проїзду - відповідного посвідчення; додержання водієм режиму праці та відпочинку, а також вимоги щодо наявності в автобусі двох водіїв у разі перевезення пасажирів на відстань 500 і більше кілометрів; виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні.

Статтею 39 Закону №2344-ІІІ автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення. Документи для регулярних пасажирських перевезень: для автомобільного перевізника - ліцензія, договір із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування чи їх дозвіл, паспорт маршруту, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, квитково-касовий лист, схема маршруту, розклад руху, таблиця вартості проїзду (крім міських перевезень), інші документи, передбачені законодавством України.

Пунктами 26, 27 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті встановлено, що справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи суб'єкта господарювання. Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа суб'єкта господарювання повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням. У разі неявки уповноваженої особи суб'єкта господарювання справа про порушення розглядається без її участі. За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування фінансових санкцій

Відповідно ст. 60 Закону №2344-ІІІ за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції за: надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно з пунктами 25, 26 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 08 листопада 2006 року №1567, справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або за місцем виявлення порушення, у присутності уповноваженої особи суб'єкта господарювання. Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа суб'єкта господарювання повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням.

Згідно п. 28 зазначеного Порядку фінансова санкція повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій, про що повідомляється орган державного контролю, посадовою особою якого винесено відповідну постанову.

Докази щодо оскарження відповідачем зазначеної постанови про накладення фінансових санкцій в адміністративному чи судовому порядку у суду відсутні, а відповідачем не надані.

Згідно п.2 ст. 121 Конституції України на органи прокуратури покладений обов'язок представляти інтереси держави у випадках передбачених законом.

Згідно ст. ст. 20, 36-1 Закону України «Про прокуратуру» та ст. 60 КАС України передбачено можливість звернення прокурора до суду в інтересах держави.

З урахуванням встановлених обставин у справі, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги Донецько-Ясинуватського прокурора з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах Територіального управління Укртрансінспекції у Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена-Транс» про стягнення фінансових санкцій у розмірі 1 700 грн. підлягають задоволенню у повному обсязі.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 17-20, 69-72, 86, 94, 158-164, 167, 186, 254, 257 КАС України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги Донецько-Ясинуватської прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах територіального управління Укртрансінспекції у Донецької області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена-Транс» про стягнення фінансових санкцій у розмірі 1700 грн. - задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена-Транс» (83069, м. Донецьк, вул. Кленова, 52, ЄДРПОУ 37719769) на користь Державного бюджету м. Донецька (р/р 31112106700002, ГУДКСУ у Донецькій області МФО 834016, ЄДРПОУ 23977045, код 21081100) фінансові санкції у розмірі 1 700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп.

Постанова постановлена у нарадчій кімнаті та проголошена її вступна та резолютивна частини у судовому засіданні 12 червня 2013 року.

Повний текст постанови складений 17 червня 2013 року.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд з одночасним надісланням апеляційної скарги особою, яка її подає до Донецького апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складання постанови в повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Тарасенко І.М.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.06.2013
Оприлюднено20.06.2013
Номер документу31916016
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/7515/13-а

Постанова від 12.06.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Тарасенко І.М.

Ухвала від 29.05.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Тарасенко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні