Постанова
від 19.06.2013 по справі 813/3938/13-а
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 червня 2013 року № 813/3938/13-а

10 год. 05 хв.

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючий - суддя Коморний О.І.,

секретар судового засідання Ячмінська Я.О.

від

позивача Горбань О.В.

відповідача не прибув

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Львівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів про стягнення боргу з товариства з обмеженою відповідальністю «Розділтехгаз ЛХЗ».

Обставини справи.

Позивач, Львівське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, звернувся 22.05.2013 року до Львівського окружного адміністративного суду з позовом про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю «Розділтехгаз ЛХЗ» заборгованості в сумі 6485,08 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за відповідачем обліковується заборгованість по сплаті адміністративно-господарської санкції за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, яка відповідачем самостійно не сплачена.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги зменшив на 3000 грн., оскільки така сума відповідачем сплачена самостійно, в частині стягнення 3485,08 грн. позов підтримує повністю з підстав викладених у позовній заяві.

Представник відповідача у судове засіданні не прибув, повідомлявся належним чином, від відповідача надійшла заява (а.с.16) про визнання позову в частині сплати суми 3485,08 грн., просить справу розглядати за відсутності представника.

З урахуванням визначених ст. 122 Кодексу адміністративного судочинства України строків розгляду справи, суд відповідно до ч.4 ст. 128 та ч. 6 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України розглядає справу за відсутності представника відповідача на основі наявних доказів.

Суд заслухав пояснення представника позивача, повно, всебічно і об'єктивно оцінив подані докази у їх сукупності, та

встановив:

Відповідачем, ТзОВ «Розділтехгаз ЛХЗ» подано 08.02.2013 р. звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2012 рік (а.с.7).

Відповідно до вказаного звіту, у відповідача середньооблікова кількість штатних працівників у 2012 році становила 10 осіб, з них середньооблікова чисельність фактично працюючих інвалідів 0 осіб. Норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів в 2012 році для відповідача становив 1 особа.

Згідно із ст. 18 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця з урахуванням індивідуальних програм реабілітації, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів та звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у встановленому чинним законодавством порядку.

Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 №70 затверджено порядок подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування (далі - Порядок). Відповідно до цього Порядку звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів роботодавці подають щороку до 1 березня відділенням Фонду соціального захисту інвалідів за формою, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 10.02.2007 №42.

Відповідно до ст. 19 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" для підприємств (об'єднань), установ і організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, незалежно від форм власності і господарювання встановлюється норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 чоловік - у кількості одного робочого місця. Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно здійснюють працевлаштування інвалідів у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимог статті 18 цього Закону. Виконанням нормативу робочих місць у кількості, визначеній частиною першою статті 19 вважається працевлаштування підприємством, установою, організацією, у тому числі підприємством, організацією громадських організацій інвалідів, фізичною особою, яка використовує найману працю, інвалідів, для яких це місце роботи є основним.

Згідно з ч.2 ст.19 Закону норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів визначається виключно цим Законом.

Відповідно до ст.20 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" підприємства, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим ст.19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, яке використовує найману працю, за кожне робоче місце, не зайняте інвалідом до встановленого нормативу. Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк. Сплату адміністративно-господарських санкцій і пені підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, проводять відповідно до чинного законодавства за рахунок прибутку, який залишається в їх розпорядженні після сплати всіх податків і зборів. Адміністративно-господарські санкції сплачуються підприємствами, установами, організаціями самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого ч.І ст.19 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні". При цьому до правовідносин із стягнення адміністративно-господарських санкцій, передбачених вищезазначеним Законом, не застосовуються строки, визначені ст.250 Господарського кодексу України. У разі несплати адміністративно-господарських санкцій або пені чи неможливості їх сплати за рішенням суду, їх стягнення в примусовому порядку може бути звернено на майно підприємства, установи, організації в порядку, передбаченому законодавством.

Спори, що виникають із правовідносин за ст. 19,20 Закону, вирішуються Фондом соціального захисту інвалідів або в судовому порядку. Фонд соціального захисту інвалідів, його відділення мають право захищати свої права та законні інтереси, у тому числі в суді.

Згідно звіту відповідача, середньорічна заробітна плата штатного працівника за 2012 рік становила 14880,00 грн.

Оскільки відповідачем не виконано норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів, ним самостійно у звіті визначено адміністративно-господарську санкцію в сумі 7440 грн. (половина середньорічної заробітної плати штатного працівника за 2012 рік).

Останнім днем сплати адміністративно-господарських санкцій є 15 квітня 2013 року. Згідно розрахунку відповідача (а.с.6), сума пені за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій за період з 16.04.2013 по 13.05.2013р. (28 днів) складає 45,08 грн. Станом на 13.05.2013 року відповідачем сплачено 1000 грн., а у подальшому 01.06.2013р. сплачено 3000 грн. (а.с.13). залишок несплаченої суми - 3485,08 грн.

Відповідно до ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд, згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Оскільки відповідач на час прийняття рішення судом повністю не сплатив вищезазначену суму і заборгованість в сумі 3485,08 грн. відповідачем визнається, суд дійшов висновку, що позовні вимоги законні, обґрунтовані, їх визнання відповідачем не порушує чиїх-небудь прав та інтересів, відтак вони підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. 94 КАС України судові витрати не підлягають стягненню зі сторін.

Керуючись ст. ст. 7-14, 50, 71, 86, 143, 158, 160-163, 167, Кодексу адміністративного судочинства України, суд

п о с т а н о в и в :

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Розділтехгаз ЛХЗ» (Львівська область, м. Новий Розділ, вул. Гірнича 2В, ЄДРПОУ 32003327) в користь Львівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (м. Львів пл. Маланюка 6, ЄДРПОУ 38008294) заборгованість в сумі 3485 (три тисячі чотириста вісімдесят п'ять) грн.. 08 коп.

3. Судові витрати з сторін не стягуються.

Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена в строк та в порядку, визначеному ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

У судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Повний текст постанови складено та підписано 20.06.2013 року о 10:00 год.

Суддя Коморний О.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.06.2013
Оприлюднено25.06.2013
Номер документу31941172
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/3938/13-а

Постанова від 19.06.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

Ухвала від 23.05.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

Ухвала від 23.05.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні