КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А про залишення позовної заяви без розгляду 17 червня 2013 року № 810/3131/13-а Суддя Київського окружного адміністративного суду Лапій С.М., розглянувши в м. Києві позовну заяву дочірнього підприємства «Житлово-комунальний відділ» товариства з обмеженою відповідальністю «Екобуд» до міського відділу державної виконавчої служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції Київської області про скасування постанови про арешт рахунків,- В С Т А Н О В И В: Дочірнє підприємство «Житлово-комунальний відділ» товариства з обмеженою відповідальністю «Екобуд» звернулось до суду з позовом, в якому просить скасувати постанову відділу державної виконавчої служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції Київської області про арешт коштів на рахунках позивача. Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує чи подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними). Разом з позовною заявою позивачем подано клопотання про поновлення строків звернення до адміністративного суду. Клопотання обґрунтовується тим, що після прийняття оскаржуваної постанови позивачем застосовувались заходи досудового врегулювання спору, але неодноразові звернення до відповідача про зняття арешту з коштів на рахунках ДП «Житлово-комунальний відділ» ТОВ «Екобуд» залишені без відповідного реагування, а згідно листа прокуратури м. Біла Церква від 04.08.2012 вих. № 7346 позивачу повідомлено, що він має право оскаржити неправомірні дії відповідача у судовому порядку. Також позивачем зазначено, що вказаний лист від 04.08.2012 вих. № 7346 ним отримано менше року тому назад. Статтею 99 КАС України визначені строки звернення до адміністративного суду. Згідно частин 1 – 3 цієї статті адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Загальним строком для звернення до адміністративного суду встановлюється шестимісячний строк, але для захисту прав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду, які, якщо не встановлено інше, обчислюються з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Зі змісту позовної заяви слідує, що позивач звернувся до суду з позовом з метою оскарження протиправної, на його думку, постанови про арешт коштів боржника від 09.04.2012. Особливості провадження у справах з приводу рішень, дій або бездіяльності державної виконавчої служби визначені статтею 181 КАС України. Відповідно до частини 2 цієї ж статті позовну заяву може бути подано до суду в десятиденний строк з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи інтересів. Оскільки будь-яких відомостей, які б свідчили про ознайомлення позивача з оскаржуваною постановою в інший день, ніж дата її винесення подані матеріали не містять, суд вважає, що про порушення, на думку позивача, його прав, йому стало відомо 09.04.2012, в той же час до суду позивач звернувся 07.06.2013, що підтверджується відбитком підприємства поштового зв'язку на поштовому конверті, в якому позов надіслано до суду, отже, з пропущенням десятиденного терміну, визначеного ч. 2 ст. 181 КАС України. Щодо доводів позивача, викладених в обґрунтування клопотання про поновлення строку звернення з даним адміністративним позовом, суд зазначає, що вони не є поважними, оскільки не містять будь-яких обставин, які б свідчили про відсутність у підприємства можливості звернутись до суду з дотриманням визначених законом строків. Статтею 100 КАС України визначено наслідки пропущення строків звернення до адміністративного суду, відповідно до якої адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд на підставі позовної заяви та доданих до неї матеріалів не знайде підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними, про що постановляється ухвала. Оскільки позивач звернувся до суду з пропущенням строків, підстави для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними відсутні, позовна заява підлягає залишенню без розгляду. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про судовий збір» сплачена сума судового збору повертається за ухвалою суду в разі залишення заяви або скарги без розгляду. Оскільки суд дійшов висновку про наявність підстав для залишення позовної заяви без розгляду, сума судового збору (квитанція від 07.06.2013 № 233/241) у розмірі 34,41 грн. підлягає поверненню позивачу. Керуючись ст.ст. 99, 100, 107, 160, 165, 181 КАС України, суд, - У Х В А Л И В: Позовну заяву дочірнього підприємства «Житлово-комунальний відділ» товариства з обмеженою відповідальністю «Екобуд» до міського відділу державної виконавчої служби Білоцерківського міськрайонного правління юстиції Київської області про скасування постанови про арешт рахунків – залишити без розгляду. Повернути дочірньому підприємству «Житлово-комунальний відділ» товариства з обмеженою відповідальністю «Екобуд» (ідентифікаційний код 25897184) з Державного бюджету України суму сплаченого судового збору в розмірі 34 (тридцять чотири) грн. 41 коп. Копію ухвали разом із позовною заявою та доданими до неї матеріалами, - надіслати позивачу. Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Суддя Лапій С.М.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.06.2013 |
Оприлюднено | 26.06.2013 |
Номер документу | 31997416 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лапій С.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні