cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
20.06.2013 Справа № 5021/1532/12
Господарський суд Сумської області у складі: судді Спиридонової Н.О.,
при секретарі Щербак С.В.,
за участю представників сторін:
кредитора - УПФУ в м.Сумах - Бабченко С.Г., ДПІ в м.Сумах - Суханов О.Є., Управління майна комунальної власності СМР - Ромась І.М.
ліквідатора - Кунцевич С.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні господарського суду Сумської області матеріали справи №5021/1532/12
за заявою кредитора - Управління Пенсійного фонду України в м.Сумах
до боржника - Приватного виробничо - комерційного підприємства «Укрпродторг» (м.Суми, проспект М.Лушпи, 15, ід. код 32186248)
про банкрутство, -
встановив :
Ухвалою господарського суду Сумської області від 22.10.2012р. порушено провадження у даній справі
Постановою господарського суду Сумської області від 11.12.2012р. боржника було визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Удовенка Р.П.
Ухвалами суду від 27.05.213р. було призначено до розгляду клопотання УПФУ в м.Сумах про встановлення граничного строку подання до суду ліквідатором звіту та ліквідаційного балансу банкрута, а також клопотання ліквідатора про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута в судове засідання на 20.06.2013р.
Перевіривши матеріали справи, заслухавши представників кредитора та ліквідатора, суд встановив наступне.
Щодо клопотання УПФУ в м.Сумах про встановлення граничного строку подання до суду ліквідатором звіту та ліквідаційного балансу банкрута.
У травні 2013 року до суду звернувся кредитор - УПФУ в м.Сумах із клопотанням про встановлення граничного строку подання до суду ліквідатором звіту та ліквідаційного балансу банкрута, мотивуючи свої вимоги відсутністю у банкрута будь - яких активів та недоцільністю подальшого здійснення ліквідаційної процедури.
В судовому засіданні представник УПФУ клопотання підтримує.
В судовому засіданні представник ліквідатора проти клопотання УПФУ заперечує у зв'язку з його необґрунтованістю.
Згідно з частиною 2 статті 22 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» строк ліквідаційної процедури не може перевищувати дванадцяти місяців. Господарський суд може продовжити цей строк на шість місяців, якщо інше не передбачено цим Законом.
Згідно з п.86 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 18.12.2009р. №15 «Про судову практику у справах про банкрутство» у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд зазначає про відкриття ліквідаційної процедури без зазначення строку. Її тривалість не повинна перевищувати дванадцяти місяців. Пізніше строк ліквідаційної процедури за клопотанням ліквідатора або комітету кредиторів може бути продовжено судом, про що виноситься ухвала. Загальний строк ліквідаційної процедури не може перевищувати вісімнадцяти місяців. Ліквідатор зобов'язаний вчинити ліквідаційні заходи і передати на затвердження господарському суду звіт та ліквідаційний баланс у встановлений строк, проте невиконання ліквідатором цих дій у граничні строки, визначені Законом, не є підставою для припинення провадження у справі. Наслідків перевищення строку ліквідаційної процедури Закон не містить.
Крім того, суд зазначає, що відповідно до частини 1 статті 32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс , до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Отже, законодавцем передбачено, що подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється на момент завершення ліквідаційної процедури, визначено обов'язковий перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із звітом ліквідатора та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури та за участі кредиторів (комітету кредиторів).
Тому, подання до суду звіту ліквідатора неможливе до завершення ліквідаційної процедури.
Згідно з ч.3 статті 24 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатор (ліквідаційна комісія) виконують свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.
Максимальний строк ліквідаційної процедури встановлено ч.2 статті 22 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» не передбачено встановлення судом граничного строку для подачі звіту та ліквідаційного балансу на затвердження до суду.
Крім того, суд наголошує, що ліквідатором 23.05.2013р. було подано до суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.
З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для задоволення клопотання управління пенсійного фонду.
Щодо звіту ліквідатора.
Ліквідатор Удовенко Р.П. звернувся до суду із клопотанням про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, надав суду звіт про виконану роботу по ліквідації банкрута, ліквідаційний баланс та інші документи.
18.06.2013р. від ліквідатора надійшли уточнення до поданого звіту.
Від кредиторів ДПІ в м.Сумах та УПФУ в м.Сумах надійшли відзиви щодо звіту ліквідатора в яких кредитори не заперечують проти затвердження поданого ліквідатором звіту та ліквідаційного балансу.
В судовому засіданні представники кредиторів ДПІ в м.Сумах, УПФУ в м.Сумах, Управління майна комунальної власності Сумської міської ради не заперечують проти затвердження поданого ліквідатором звіту та ліквідаційного балансу.
Розглянувши наданий суду звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс, документи що свідчать про виконання ліквідаційної процедури, вислухавши пояснення ліквідатора, суд встановив, що після визнання боржника банкрутом, призначення ліквідатора і відкриття ліквідаційної процедури, ліквідатором будь-яке майно банкрута не виявлено. В судовому засіданні ліквідатор пояснив суду, що майнові активи у банкрута відсутні, на банківський рахунках боржника було виявлено 37,38 грн., які направлено на часткове погашення оплати послуг ліквідатора, ліквідаційну масу сформовано не було, розрахунки з кредиторами не зроблені в зв'язку з відсутністю у банкрута активів, які б можна було направити на задоволення вимог кредиторів.
До реєстру вимог кредиторів включено:
- УПФУ в м.Сумах з грошовими вимогами у розмірах: 2354,08 грн. (2 черга), 153,52 грн. (6 черга);
- ДПІ в м.Сумах з грошовими вимогами у розмірах: 185,18 грн. (3 черга), 2350,21 грн. (6 черга);
- Управління майна комунальної власності Сумської міської ради з грошовими вимогами у розмірах: 107102,48 грн. (4 черга), 5720,09 грн. (6 черга).
Заперечень щодо звіту ліквідатора від кредиторів до суду не надходило.
З огляду на викладене, враховуючи, що ліквідатор виконав всі дії по ліквідації банкрута, суду надані документи, що свідчать про ліквідацію банкрута, у тому числі, ліквідаційний баланс з непогашеною кредиторською заборгованістю в зв'язку з відсутністю активів, які можна було б направити на погашення кредиторської заборгованості, при таких обставинах суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута із ліквідацією останнього як юридичної особи та припинити провадження у справі.
Керуючись ч.6 статті 31, п.6 ч.1 статті 40, статтями 22, 24, 32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції діючій до набрання чинності змінами внесеними законом №4212-VI від 22.12.2011р.), статтею 86 Господарського процесуального кодексу України, п.86 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 18.12.2009р. №15 «Про судову практику у справах про банкрутство», суд -
ухвалив :
У задоволенні клопотання УПФУ в м.Сумах про встановлення граничного строку подання ліквідатором звіту та ліквідаційного балансу банкрута - відмовити.
Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Приватне виробничо - комерційне підприємство «Укрпродторг» (м.Суми, проспект М.Лушпи, 15, ід. код 32186248) - ліквідувати як юридичну особу.
Вимоги кредиторів, не задоволені за недостатністю майна банкрута, визнати погашеними.
Зобов'язати державного реєстратора провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - банкрута, внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про припинення юридичної особи- банкрута та направити органам державної статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування повідомлення про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута.
Провадження у справі припинити.
Копію даної ухвали надіслати: кредиторам, державному реєстратору, ліквідатору, управлінню статистики, державному органу з питань банкрутства, органу ДВС.
Суддя (підпис) Н.О. Спиридонова
Суд | Господарський суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 20.06.2013 |
Оприлюднено | 26.06.2013 |
Номер документу | 32012712 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Сумської області
Спиридонова Надія Олександрівна
Господарське
Господарський суд Сумської області
Спиридонова Надія Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні