ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 червня 2013 р. Справа №804/7009/13-а 11 год. 45 хвил. Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіВерба І.О. при секретарі судового засідання Чмоні А.О. за участю представників: позивача відповідача Місюренко Є.Ю., Галагур О.М., Радіоненко С.О. Овсяникова Л.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРА-Д» до Державної податкової інспекції у Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби про скасування податкових повідомлень-рішень, -
ВСТАНОВИВ :
22 травня 2013 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРА-Д» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби з позовними вимогами про скасування податкових повідомлень-рішень від 22 квітня 2013 року №0001322260 та №0001342260.
В обґрунтування позову зазначено, що всі первинні документи, підтверджуючі виконання робіт та передачу готової продукції були надані до перевірки; зазначені документи повністю підтверджують здійснення правовідносин між ТОВ «ТЕРА-Д» та ПП «Транс-Атлантіка Сервіс»; визначення терміну дефектність документів відсутнє в чинному законодавстві, такі документи не визнані недійсними; право на податковий кредит виникло на підставі норм Податкового кодексу України. За наявності ознак нікчемності правочину податкові органи повинні звертатись до судів з позовами про стягнення в дохід держави коштів, отриманих по правочинах, здійснених з метою, що завідомо суперечить інтересам держави та суспільства, посилаючись на їх нікчемність.
Відповідач проти позову заперечив, зазначивши, що матеріалами перевірок встановлено безтоварність операцій із сумнівними контрагентами, що не може мати наслідком відображення таких операцій у податковому обліку.
В судовому засіданні представники сторін підтримали обрані правові позиції.
Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що адміністративний позов не підлягає задоволенню, виходячи із наступного.
З матеріалів справи вбачається, що на підставі наказу від 20.02.2013 року №188, згідно із підпунктом 20.1.4 пункту 20.1 статті 20, підпунктом 75.1.2 пункту 75.1 статті 75, підпунктом 78.1.1 пункту 78.1 статті 78 та статті 79 Податкового кодексу України та з урахуванням матеріалів документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «Транс-Атлантіка Сервіс» (код ЄДРПОУ 32694389) за період січень-червень 2011 року, проведеною ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, проведено документальну позапланову невиїзну перевірку товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРА-Д» з метою перевірки дотримання вимог податкового законодавства в частині своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на додану вартість та податку на прибуток по взаємовідносинам з ПП «Транс-Атлантіка Сервіс» (код за ЄДРПОУ 32694389) за період з 01.02.2012 року по 31.08.2012 року.
За результатами перевірки 05.04.2013 року складено акт №1024/22-6/37376332 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «ТЕРА-Д» (код ЄДРПОУ 37376332) з метою перевірки дотримання вимог податкового законодавства в частині своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на додану вартість та податку на прибуток по взаємовідносинам з ПП «Транс-Атлантіка Сервіс» (код за ЄДРПОУ 32694389) за періоди лютий, березень, квітень, травень, липень, серпень 2012 року».
Перевіркою встановлено «нереальність» проведення господарських операцій між ТОВ «ТЕРА-Д» і постачальником ПП «Транс-Атлантіка Сервіс» та юридичну дефектність первинних документів, у зв'язку з тим, що діяльність ПП «Транс-Атлантіка Сервіс» не є господарською діяльністю підприємства, в розумінні пункту 14.1.36 Податкового кодексу України, згідно якого господарська діяльність це діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами. Враховуючи вищевикладене, договір укладений між ТОВ «ТЕРА-Д» та ПП «Транс-Атлантіка Сервіс» не спричиняє реального настання правових наслідків.
Акт перевірки складений з врахуванням акту від 21.12.2012 року за №7204/224/3269/32694389 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки фінансово - господарської діяльності з питань дотримання вимог податкового законодавства України ПП «Транс-Атлантіка Сервіс» (код ЄДРПОУ 32694389) з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства з контрагентами ТОВ «Кафепродакшн» (код за ЄДРПОУ 37275541) за січень 2011 року, ТОВ «Хімагросервіс» (код за ЄДРПОУ 32694389) за листопад 2011 року, ПП «СВ Гермес» (код за ЄДРПОУ 36293292) за березень 2011 року, ТОВ «Пасіфік» (код за ЄДРПОУ 31684481) за вересень 2011 року, ТОВ «Олімп» (код за ЄДРПОУ 31441243) за вересень 2011 року, ТОВ «Інфотерм» (код за ЄДРПОУ 31343537) за червень 2011 року, БПП «Сура» (код за ЄДРПОУ 30668399) за вересень 2011 року, ПВП «Форест» (код за ЄДРПОУ 25158848) за червень 2011 року».
Згідно вищезазначеного акту, з інформації, наданої відділом контролю за розрахунковими операціями стосовно ПП «Транс-Атлантіка Сервіс», РРО, КОРО на обліку не значиться. В ході проведення перевірки встановлено, що за податковою адресою ПП «Транс-Атлантіка Сервіс» особи, що відповідають за ведення фінансово-господарської діяльності відсутні, фактичне місцезнаходження підприємства за період з моменту реєстрації та в ході проведення перевірки встановити немає можливості. Відсутність за юридичною адресою ПП «Транс-Атлантіка Сервіс», в свою чергу, обумовлює відсутність первинних та бухгалтерських документів: договорів, накладних, товарно-транспортних накладних, податкових накладних, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, банківських виписок та будь-яких інших первинних бухгалтерських документів, регістрів бухгалтерського обліку, що засвідчують здійснення господарської діяльності.
В ході проведення перевірки матеріалів податкової звітності, реєстраційних документів, звітів та інших документів, встановлено:
Фактично згідно податкової звітності у ПП «Транс-Атлантіка Сервіс» та проведених заходів встановлено відсутність, виробничого обладнання, складських та торгівельних приміщень, транспорту та торгівельного обладнання, сировини, матеріалів для здійснення основного виду діяльності, визначеного згідно довідки з ЄДРПОУ.
ПП «Транс-Атлантіка Сервіс» за період 2011-2012 рік сформовано ПК на загальну суму 39599609,89 грн. від підприємств: ТОВ «Кафепродакшн» (код за ЄДРПОУ 37275541), ТОВ «Хімагросервіс» (код за ЄДРПОУ 32694389), ПП «СВ Гермес» (код за ЄДРПОУ 36293292), ТОВ «Пасіфік» (код за ЄДРПОУ 31684481), ТОВ «Олімп» (код за ЄДРПОУ 31441243), ТОВ «Інфотерм» (код за ЄДРПОУ 31343537), БПП «Сура» (код за ЄДРПОУ 30668399), ПВП «Форест» (код за ЄДРПОУ 25158848), якими надано податкову звітність шляхом маніпулювання, а саме: у зазначених СГД взагалі відсутній ПК, згідно наданих розрахунків коригування такі підприємства, задекларувавши податкові зобов'язання, здійснюють повернення передплат неіснуючим контрагентам.
Можливо зробити висновок, що ТОВ «Кафепродакшн» (код за ЄДРПОУ 37275541), ТОВ «Хімагросервіс» (код за ЄДРПОУ 32694389), ПП «СВ Гермес» (код за ЄДРПОУ 36293292), ТОВ «Пасіфік» (код за ЄДРПОУ 31684481), ТОВ «Олімп» (код за ЄДРПОУ 31441243), ТОВ «Інфотерм» (код за ЄДРПОУ 31343537), БПП «Сура» (код за ЄДРПОУ 30668399), ПВП «Форест» (код за ЄДРПОУ 25158848), взагалі не придбавало товар у 2011-2012 роках, в свою чергу й не могло здійснювати реалізацію товару, робіт, послуг в адресу ПП «Транс-Атлантіка Сервіс».
ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська від ДПІ у м. Полтаві Полтавської області Державної податкової служби отримано акти про неможливість проведення зустрічної звірки: з ТОВ «Кафепродакшн» (код ЄДРПОУ 37275541) з питання дотримання вимог податкового законодавства за період січень 2011 року, з урахуванням коригування, поданого в грудні 2011 року за січень 2011 року за №1406/22-2/37275541 від 11.12.2012 року; з ПП «Олімп» (код ЄДРПОУ 31441243) з питань взаємовідносин з платниками податків за вересень 2011 року від 11.12.2012 року за №1401/22-6/31441243; з ТОВ «Інфотерм» (код ЄДРПОУ 31343537) щодо підтвердження господарських відносин із платником податків за період червень 2011 року з урахуванням уточнюючого розрахунку, поданого до ДПІ у м. Полтаві 21.05.2012 від 11.12.2012 року за №1400/22-6/31343537; з ТОВ «Пасіфік» (код ЄДРПОУ 31684481), з питань правомірності проведених господарських відносин з платниками податків за період вересень 2011 року з урахуванням уточнюючого розрахунку від 20.07.2012 року, від 11.12.2012 року за №1402/22-7/31684481; з ТОВ «Компанії «Хімагросервіс» (код ЄДРПОУ 37237904) щодо підтвердження господарських відносин із платником податків за період листопад 2011 року з урахуванням уточнюючих розрахунків, поданих до ДПІ у м. Полтаві 20.09.2012 року, 20.10.2012 року, 20.11.2012 року, від 11.12.2012 року №1405 /22-6/37237904; з БПП «Сура», код за ЄДРПОУ 30668399, з питань правомірності проведених господарських відносин з платниками податків за період вересень 2011, листопад 2011 року з урахуванням уточнюючих розрахунків поданих 20.08.2012 року, 20.09.2012 року, 19.10.2012 року, акт від 11.12.2012 року №1403/22-6/37958927.
18.12.2012 року ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська отримано ухвали Полтавського окружного адміністративного суду про забезпечення позову, згідно яких заборонено використання актів про неможливість проведення зустрічних звірок по ТОВ «Інфотерм» (код за ЄДРПОУ 31343537), ТОВ «Олімп» (код за ЄДРПОУ 31441243), ПП «СВ Гермес» (код за ЄДРПОУ 36293292), ТОВ «Кафепродакшн» (код за ЄДРПОУ 37275541), ПВП «Форест» (код за ЄДРПОУ 25158848), ТОВ «Пасіфік» (код за ЄДРПОУ 31684481), БПП «Сура» (код за ЄДРПОУ 30668399), ТОВ «Хімагросервіс» (код за ЄДРПОУ 37237904).
20.12.2012 року ДПС у Дніпропетровській області направлено лист за №31780/10/10-104 до Полтавського окружного адміністративного суду з проханням повідомити про факт ухвалення вказаних судових рішень та набрання ними законної сили.
21.12.2012 року ДПС у Дніпропетровській області отримано лист за №38337/44/22-77/4020/12 Полтавського окружного адміністративного суду, яким повідомлено, що рішення про забезпечення позову, згідно яких заборонено використання актів про неможливість проведення зустрічних звірок по ТОВ «Інфотерм» (код за ЄДРПОУ 31343537), ТОВ «Олімп» (код за ЄДРПОУ 31441243), ПП «СВ Гермес» (код за ЄДРПОУ 36293292), ТОВ «Кафепродакшн» (код за ЄДРПОУ 37275541), ПВП «Форест» (код за ЄДРПОУ 25158848), ТОВ «Пасіфік» (код за ЄДРПОУ 31684481), БПП «Сура» (код за ЄДРПОУ 30668399), ТОВ «Хімагросервіс» (код за ЄДРПОУ 37237904) Полтавським окружним адміністративним судом не виносились та на адресу ДПС у Дніпропетровській області не надсилались.
Згідно висновку акту перевірки від 21.12.2012 року за №7204/224/3269/32694389 встановлено порушення ПП «Транс-Атлантіка Сервіс» статті 185 Податкового кодексу України в частині оподаткування податком на додану вартість безтоварних операцій по ланцюгу постачання товару, робіт/послуг з контрагентами постачальниками та контрагентами покупцями. Перевіркою встановлено відсутність об'єктів оподаткування по операціях з продажу товарів (послуг) підприємствам - покупцям у 2011-2012 році.
Податковий орган в акті перевірки від 05.04.2013 року №1024/22-6/37376332, встановив порушення ТОВ «ТЕРА-Д»:
- підпункту 14.1.27, статей 138, 140, 142, 143 Податкового кодексу України, витрати за І-ІІІ квартали 2012 року ТОВ «ТЕРА-Д» завищено в сумі 304119,00 грн., у тому числі за I квартал 2012 року у сумі 37005,25 грн., за II квартал 2012 року у сумі 124142,50 грн., за III квартал 2012 року у сумі 142971,25 грн., що отримані безоплатно від невстановленої особи без укладання будь-яких угод. Заниження податку на прибуток за І-ІІІ квартали 2012 року складає 63864,99 грн., у тому числі за I квартал 2012 року у сумі 7771,10 грн., за II квартал 2012 року у сумі 26069,93 грн., за III квартал 2012 року у сумі 30023,96 грн.;
- підпункту 135.5.4 пункту 135.5. статті 135 Податкового кодексу України, доходи за І-ІІІ квартал 2012 року ТОВ «ТЕРА-Д» підлягають збільшенню в сумі 105391,32 грн., у тому числі за I квартал 2012 року у сумі 15443,64 грн., за II квартал 2012 року у сумі 35572,20 грн., за III квартал 2012 року у сумі 54375,48 грн. - вартість товарів (з ПДВ), що отримані безоплатно від невстановленої особи без укладання будь-яких угод. Заниження податку на прибуток за І - IІІ квартал 2012 року складає 22132,18 грн., у тому числі за I квартал 2012 року у сумі 3253,16 грн., за II квартал 2012 року у сумі 7470,16 грн., за III квартал 2012 року у сумі 11418,85 грн.;
- статей 185, 188, пунктів 198.3, 198.6 статті 198 Податкового кодексу України, завищено податковий кредит по операціях з придбання товарів від ПП «Транс-Атлантіка Сервіс» (код ЄДРПОУ 32694389) на суму 60823,80 грн., у т.ч. за лютий 2012 року сума ПДВ у розмірі 3577,50 грн., за березень 2012 року сума ПДВ у розмірі 3823,55 грн., за квітень 2012 року сума ПДВ у розмірі 11569,66 грн., за травень 2012 року сума ПДВ у розмірі 9408,00 грн., за червень 2012 року сума ПДВ у розмірі 3334,17 грн., за липень 2012 року сума ПДВ у розмірі 17799,25 грн., за серпень 2012 року сума ПДВ у розмірі 11 311,67 грн., що призвело до заниження податку на додану вартість на суму 60823,80 грн., у т.ч. за лютий 2012 року сума ПДВ у розмірі 3577,50 грн., за березень 2012 року сума ПДВ у розмірі 3823,55 грн., за квітень 2012 року сума ПДВ у розмірі 11569,66 грн., за травень 2012 року сума ПДВ у розмірі 9408,00 грн., за червень 2012 року сума ПДВ у розмірі 3 334,17 грн., за липень 2012 року сума ПДВ у розмірі 17799,25 грн., за серпень 2012 року сума ПДВ у розмірі 11311,67 грн.
На підставі акту перевірки від 05.04.2013 року №1024/22-6/37376332 Державна податкова інспекція у Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська 22 квітня 2013 року винесла оскаржувані податкові повідомлення-рішення:
- №0001322260, яким платнику податків збільшену суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на 76030 грн., з них за основним платежем 60824 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) 15206 грн.;
- №0001342260, яким платнику податків збільшену суму грошового зобов'язання з податку прибуток підприємств на 107496,25 грн., з них за основним платежем 85997 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) 21499,25 грн.
З матеріалів справи вбачається, що 10 лютого 2012 року між ПП «Транс-Атлантіка Сервіс» (поставник) та ТОВ «ТЕРА-Д» (покупець) укладено договір №10/02-1, згідно умов якого поставник зобов'язується передавати у власність покупця товар та роботи по виготовленню готової продукції, а покупець зобов'язується їх прийняти та оплатити.
На підтвердження факту виконання господарських зобов'язань платник податків надав суду та податковому органу для перевірки наступні документи, зазначені у таблиці:
Розрахунки між підприємствами за відвантажений товар проводились у безготівковій формі. З 20.02.2012 року по 24.10.2012 року сплачено 364942,72 грн.
Вирішуючи спір по суті, суд виходить із того, що об'єктом оподаткування є певні операції між конкретними суб'єктами господарювання, а не договори, укладені між ними, або незаявленими в таких операціях третіми особами. Відсутність особи за місцезнаходженням, відсутність можливості перевірити первинні документи не є самостійними і достатніми підставами для визнання угод недійсними (фіктивними). Тільки встановлення мети та факту порушення публічного порядку, ухилення від оподаткування або створення умов для порушення чинного законодавства, відсутності наміру здійснити реальну господарську операцію та її нездійснення із штучним складанням первинних документів може служити підставою для вирішення питання про визнання недійсними (фіктивними) угод у встановленому законом порядку.
Поряд з цим, саме такі підстави можуть свідчити про відсутність оподатковуваної операції та/або відсутність належних первинних документів, що не може мати наслідком внесення в податковий облік відомостей щодо здійснення таких операції, та, відповідно, отримання податкових переваг у вигляді податкового кредиту або валових витрат.
Окремою підставою для відсутності у платника податків права на отримання зазначених податкових переваг є відсутність необхідних первинних документів, що підтверджують здійснення операцій, недоліки таких документів, або складання таких документів при фактичному нездійсненні заявлених операцій, тобто відображення у первинних документах недостовірних даних.
Для вирішення спору по суті та надання оцінки правомірності проведення позивачем податкового обліку суд перевіряє відповідність вимогам законодавства первинних документів, їх наявність, що вимагається нормативно-правовими актами та безпосередньо укладеними угодами, іншими документами, які мають складатись у ході проведення конкретної операції, що в свою чергу в певній мірі свідчить про реальність таких операцій.
Відповідно до статей 1, 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» господарська операція це дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства, а первинний документ містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Метою ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності є надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства.
Бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Статтею 9 вказаного Закону визначено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.
Первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Згідно статті 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з придбання послуг. Датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг або дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
При цьому, відповідно до підпункту 198.6. статті 189. Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 Кодексу), іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 Кодексу.
Згідно підпункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Також належить враховувати вимоги «Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року №88. Так, відповідно до пунктів 2.4., 2.14-2.16 Положення, первинні документи повинні мати обов'язкові реквізити, у тому числі: зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення.
Забороняється приймати до виконання первинні документи на операції, що суперечать нормативно-правовим актам, встановленому порядку приймання, зберігання і витрачання грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей та іншого майна, порушують договірну і фінансову дисципліну, завдають шкоди державі, власникам, іншим юридичним і фізичним особам.
Як зазначено вище, між ПП «Транс-Атлантіка Сервіс» (поставник) та ТОВ «ТЕРА-Д» (покупець) укладено договір №10/02-1, згідно умов якого поставник зобов'язується передавати у власність покупця товар та роботи по виготовленню готової продукції, а покупець зобов'язується їх прийняти та оплатити.
Згідно наданих актів прийняття-передачі сировини замовник передавав для надання послуг листовий прокат, кутки, каптанку, електродвигуни, швелера, підшипники, сінтепон, електроди проволоку, труби, ґрунтовку, емаль.
В судовому засіданні представник позивача пояснив, що поставник із наданого сировини збирав вентилятори.
Суд зазначає, що жодний наданий позивачем документ не визначає, що з отриманої сировини ПП «Транс-Атлантіка Сервіс» мав виготовити саме вентилятори та певної моделі, а не будь-яке інше обладнання або прилад.
На вимогу суду пояснити вагу та габарити вентиляторів надано паспорт вентилятора радіального та технічні умови вентиляторів шахтних, представником позивача усно пояснено, що вентилятори важать від 25 до 270 кг, в залежності від моделі.
На вимогу суду позивачем не надані підтверджуючі документи факту навантаження-розвантаження, відомостей про транспорті засоби, товарно-транспортні накладні, зазначено про неможливість їх надання.
В судовому засіданні позивач зазначив, що передача виконавцю для надання послуг сировини, окремих вузлів та матеріалів вентиляторів здійснювалась на території складу позивача у м. Дніпропетровську, директором та автомашинами ПП «Транс-Атлантіка Сервіс». Підтверджуючих документів таким поясненням не надано.
З системного аналізу матеріалів справи вбачається відсутність оподатковуваних операцій між заявленими особами, що не може мати наслідком внесення в податковий облік відомостей щодо здійснення таких операції, та, відповідно, отримання податкових переваг у вигляді податкового кредиту або валових витрат.
Надаючи оцінку доказам позивача про отримання послуг від ПП «Транс-Атлантіка Сервіс», що підтверджується наданими документами, суд зазначає, що документальне оформлення операцій між позивачем та зазначеним підприємством не може свідчити про фактичне існування та реальність господарських правовідносин між ними, оскільки в розглянутих правовідносинах суд достовірно не встановив факт надання спірних послуг ПП «Транс-Атлантіка Сервіс», що, на думку суду, з врахуванням того, що основним видом діяльності позивача є виготовлення вентиляторів, свідчить про виконання заявлених послуг безпосередньо позивачем.
Так, на власному офіційному сайті www.tera-d.com.ua позивач вказує, що компанія «ТЕРА-Д» працює в галузі виготовлення промислового вентиляційного обладнання. Також, про те, що позивач виготовляє вентилятори, свідчить й паспорт - технічний опис та інструкція по експлуатації вентилятора радіального. Про постачання вентиляторів також свідчать надані позивачем документи щодо подальшої реалізації обладнання.
На думку суду, правила податкового обліку розраховані на добросовісність платника податків, однак з сукупності матеріалів справи вбачається, що операції позивача із контрагентом, який знаходиться поза межами податкового контролю, мають ознаки регулювання рівня податкових зобов'язань та податкового кредиту, що дає податкові переваги за рахунок державного бюджету.
З огляду на викладене, суд не знайшов підстав для задоволення позову.
Керуючись статтями 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРА-Д» до Державної податкової інспекції у Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби про скасування податкових повідомлень-рішень від 22 квітня 2013 року №0001322260 та №0001342260 - відмовити.
Постанова суду набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст постанови складений 25 червня 2013 року.
Суддя І.О. Верба
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.06.2013 |
Оприлюднено | 27.06.2013 |
Номер документу | 32050490 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні