Постанова
від 10.06.2013 по справі 805/4655/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 червня 2013 р. Справа №805/4655/13-а

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: «12» година «15» хвилин

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

Головуючого судді Голуб В.А.,

при секретарі Матченко В.С.,

за участю:

представника позивача Чебаненка Є.О.,

представника відповідача Земцова П.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду за адресою: м. Донецьк-52, вул. 50-ї Гвардійської дивізії, 17, адміністративну справу за позовом Донецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Малого колективного учбово-торговельного підприємства інвалідів «Друг» Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» про стягнення частини наданої фінансової допомоги у розмірі 149 064, 00 грн., -

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Донецьке обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, звернувся до суду з позовною заявою до Малого колективного учбово-торговельного підприємства інвалідів «Друг» Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» про стягнення частини наданої фінансової допомоги, використаної не за цільовим призначення, у розмірі 149 064, 00 грн.

В обґрунтування позову позивач вказав, що відповідачу було надано безповоротну фінансову допомогу у розмірі 500 000, 00 грн. на технічне переоснащення виробництва за умови створення 10 робочих місць для працевлаштування інвалідів та був укладений договір № 13-11/06 від 08 грудня 2011 року.

Як вказує позивач, у відповідності з кошторисом витрат, що є додатком 1 до договору, після отримання безповоротної цільової фінансової допомоги відповідач повинен був придбати та ввести в експлуатацію у встановлені договором строки наступне обладнання:

- обладнання для перукарні;

- обладнання для кабінету манікюру та педикюру;

- обладнання для кабінету відновлення;

- обладнання для шиномонтажу;

- торгівельне обладнання;

- холодильне обладнання;

- кондиціонер LG GF 12 LHT;

- грузопасажирський фургон ГАЗ 2752-298С «Соболь Бізнес».

Представник позивача зазначає, що з метою з'ясування обставин щодо цільового використання наданих бюджетних коштів 04.10.2012 року відділенням Фонду з залученням керівника секретаріату Регіональної комісії з питань діяльності підприємств та організацій громадських організацій інвалідів у Донецькій області проведено перевірку цільового використання відповідачем наданих бюджетних коштів.

Результатами перевірки, зокрема, встановлено, що обладнання для шиномонтажу на загальну суму 256 914, 00 грн. оприбутковане, але не введено в експлуатацію. Монтаж обладнання не здійснено. Обладнання в упаковці, яке укомплектоване заводом-виробником. На дату огляду майданчик, на якому планується розміщення обладнання, працює не на повну потужність, проводяться роботи по ремонту автотранспортних засобів на існуючому обладнанні, яке придбано раніше. На момент огляду закуплені та завезені будматеріали та ведуться ремонтні роботи.

Крім того, як зазначає позивач, за результати перевірки було встановлено, що відповідачем придбався автомобіль на суму 144 600, 00 грн. іншої марки, ніж передбачено умовами договору. А саме, відповідно до додатку № 1 до договору відповідач був зобов'язаний придбати за рахунок отриманих коштів у сумі 144 600, 00 грн. грузопасажирський фургон ГАЗ 2752-298-С «Соболь Бізнес», але всупереч умов даного Договору відповідачем укладено 26.12.2011 року договір про закупівлю товарів за державні кошти № Д-БК/06 з ПП «Укрпостачання» про придбання автомобіля вантажопасажирського фургону ГАЗ 2752-288-С «Соболь Бізнес». Згідно Додатку № 2 до договору за рахунок передбаченого договором автомобіля повинно бути створене 1 робоче місце для працевлаштування інваліда (водія). Даний автомобіль не було надано при перевірці.

Після проведеної перевірки відповідачем було частково усунено виявлені порушення, а саме надано акти введення в експлуатацію обладнання для шиномонтажу. 18.12.2013 року позивачем проведено контрольний огляд та звірку введеного в експлуатацію обладнання у відповідності до наданих актів з фактично наявним обладнанням на майданчику шиномонтажу та СТО відповідача.

В результаті позивачем було встановлено, що всупереч наданому акту введення в експлуатацію за № 23 від 15.11.2012 року компресор поршневий Mistral 25/392-2М в наявності відсутній, грузопасажирський фургон ГАЗ 2752-298-С «Соболь Бізнес» також не відповідав акту прийому-передачі основних засобів за № 12 від 13.03.2012 року, адже згідно накладної № 2712111 від 27.12.2011 року та платіжного доручення № 6 від 28.12.2011 року було придбано автомобіль ГАЗ 2752-288-С «Соболь Бізнес».

Представник позивача зазначає, що саме внаслідок винних дій відповідача державним бюджетом зайво виділено 149 064,00 грн.

Тому позивач просить стягнути вказану суму боргу з відповідача.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив їх задовольнити.

Представник відповідача з адміністративним позовом не погодився та надав письмові заперечення, відповідно до яких зазначив, що між позивачем та Малим колективним учбово-торговельним підприємством інвалідів «Друг» Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» укладено договір про надання фінансової допомоги на безповоротній основі від 08.12.2011 року № 13-11/06, згідно якого, позивач в порядку та умовах, визначених цим договором, надає відповідачу фінансову допомогу у розмірі 500 000, 00 грн. на безповоротній основі, а відповідач зобов'язується використовувати її за цільовим призначенням на умовах, визначених цим Договором.

Як зазначає представник відповідача, вказана фінансова допомога надана Фондом з метою створення 10 робочих місць для працевлаштування інвалідів на умовах технічного переоснащення підприємства відповідно до техніко-економічних обґрунтувань і кошторису витрат.

Станом на 31 грудня 2012 року Малим колективним учбово-торговельним підприємством інвалідів «Друг» Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» у повному обсязі виконано зобов'язання щодо створення 10 робочих місць для інвалідів, а також переоснащення підприємства, для чого було придбане та введено в експлуатацію обладнання згідно Додатку 1 договору від 08.12.2011 року № 13-11/06.

Представник відповідача вказує, що згідно з договором про надання фінансової допомоги на безповоротній основі від 08.12.2011 року № 13-11/06 відповідач повинен був придбати вантажопасажирський фургон ГАЗ 2752-298 С «Соболь Бізнес» вартістю 144 600, 00 грн.

Згідно звіту про результати запиту цінових пропозицій № 1 від 26.12.2011 року за вказану в договорі ціну, а саме 144 600, 00 грн. можливо було придбати лише автомобіль вантажопасажирський фургон ГАЗ 2752-288-с «Соболь Бізнес» у Приватного підприємства «Укрпостачання». 26.12.2011 року було укладено угоду між відповідачем та Приватним підприємством «Укрпостачання» про закупівлю товарів за державні кошти № Д-БК/06, згідно якого постачальник зобов'язувався у 2011 році поставити автомобіль вантажопасажирський фургон ГАЗ 2752-288-с «Соболь Бізнес» вартістю 144 600, 00 грн.

27 грудня 2011 року на адресу відповідача надійшов лист від Приватного підприємства «Укрпостачання», яким Приватне підприємство «Укрпостачання» повідомило, що відсутній автомобіль вантажопасажирський фургон ГАЗ 2752-288-с «Соболь Бізнес» та запропонувало придбати вантажопасажирський фургон ГАЗ 2752-298 С «Соболь Бізнес» з додатковими опціями, та повідомило що ціна буде незмінною. У зв'язку з тим, що вказаний автомобіль був передбачений договором про надання фінансової допомоги на безповоротній основі від 08.12.2011 року № 13-11/06, та за тією ж ціною, відповідач погодився на його поставку.

Таким чином, представник відповідача вважає, що він виконав взяте на себе зобов'язання, про що свідчить інвентарна картка № 12 обліку основних засобів в бюджетних установах про взяття на баланс підприємства вантажопасажирського автомобіля „Соболь-Бізнес" ГАЗ 2752-298 С, який придбано відповідно до п. 8 кошторису до договору від 08.12.2011 року № 13-11/06.

Також представник відповідача стосовно відсутності компресора італійської фірми MISTRAL 25/392-2М повідомляє, що вказаний компресор було придбано згідно з умовами договору про надання фінансової допомоги на безповоротній основі від 08.12.2011 року № 13-11/06, але в процесі монтажу обладнання, яке працює за допомогою вказаного компресора, з'ясувалось, що вказаний компресор не відповідає технічним характеристикам, а саме має недостатню потужність. У зв'язку з тим, що придбаний компресор не відповідав потребам підприємства, відповідач звернувся до постачальника ПП «ВКФ «Ай Бі Сістем» з проханням замінити придбаний компресор MISTRAL 25/392-2М на більш потужний.

Згідно листа № 38/12 від 26.12.2012 року ПП «ВКФ «Ай Бі Сістем» погодилось замінити вказаний компресор на більш потужний СБ 4/C-100.LВ40 (ціна залишилася незмінною), який має потужність 530 л/хв.., що у два рази більш ніж у компресора MISTRAL 25/392-2М та відповідає вимогам обладнання шиномонтажу.

Представник відповідача вважає, що порушень договірних відношень з боку Малого колективного учбово-торговельного підприємства інвалідів «Друг» Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» допущено не було, так як основною метою договору про надання фінансової допомоги на безповоротній основі від 08.12.2011 року № 13-11/06, є створення робочих місць для інвалідів, забезпечення їх роботою, заробітною платнею.

На підставі викладеного, представник відповідача просив суд відмовити у повному обсязі у задоволені позовних вимог.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи адміністративного позову та наданих заперечень, встановив наступне.

Позивач - Мале колективне учбово-торговельне підприємство інвалідів «Друг» Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» - зареєстрований виконавчим комітетом Горлівської міської ради Донецької області 03.07.2000 року, ідентифікаційний код юридичної особи - 20382759, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 № 299496 (а.с. 43).

Відповідач - Донецьке обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів - зареєстрований виконавчим комітетом Донецької міської ради 18.07.1991 року, ідентифікаційний код юридичної особи - 13492430, що підтверджується Довідкою АА № 703636 з єдиного Державного реєстру підприємств та організацій України (а.с. 44).

08 грудня 2011 року між Донецьким обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів (Відділення Фонду) та Малим колективним учбово-торговельним підприємством інвалідів «Друг» Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (Отримувач) був укладений договір № 13-11/06 (далі - Договір). Відповідно до п. 1.1 даного Договору Відділення Фонду в порядку та на умовах, визначених цим договором, надає отримувачу фінансову допомогу у розмірі 500 000, 00 грн. на безповоротній основі, а отримувач зобов'язується використати її за цільовим призначенням на умовах, визначених цим Договором (а.с. 7-9).

Відповідно до п. 2.1 вищезазначеного договору, фінансова допомога надається отримувачу з метою створення 10 робочих місць для працевлаштування інвалідів на умовах технічного переоснащення підприємства відповідно до техніко-економічних обґрунтувань і кошторису витрат.

04.10.2012 року позивачем була проведена документальна перевірка цільового використання безповоротної фінансової допомоги Малим колективним учбово-торговельним підприємством інвалідів «Друг» Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України». Метою перевірки було здійснення контролю за цільовим використанням безповоротної фінансової допомоги, наданої за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів у сумі 500 000, 00 грн., наданої згідно з протокольним рішенням Комісії від 13.10.2011 року № 3 на технічне переоснащення виробництва підприємства з метою створення 10 додаткових робочих місць для працевлаштування на них інвалідів. За результатами перевірки був складений акт від 04.10.2012 року (а.с. 30-34).

Перевіркою встановлено, що в порушення затвердженого 13.10.2011 року Комісією з питань діяльності підприємств та організацій інвалідів переліку, відповідачем придбано автомобіль ГАЗ 2752-288-С «Соболь Бізнес» (за затвердженим переліком підприємство повинно було придбати вантажопасажирський фургон ГАЗ 2752-298-С «Соболь Бізнес»).

Також відповідно до довідки позивача від 18.02.2013 року (а.с.35-39) монтаж обладнання для шиномонтажу та СТО здійснено, введене в експлуатацію. На дату огляду майданчик шиномонтажу та СТО працює, проводяться роботи по ремонту автотранспортних засобів. Компресор поршневий Mistral 25/392-2М (Італія) в наявності відсутній, також відсутні паспорти на обладнання та гарантійні талони.

Крім того, перевіркою встановлено, що станом на 04.10.2012 року створені 10 робочих місць для працевлаштування інвалідів та вони працевлаштовані.

Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання фінансової підтримки громадським організаціям інвалідів, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2011 року № 176 (чинний на момент спірних правовідносин) (далі - Порядок № 176) визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті Міністерству соціальної політики за програмою "Фінансова підтримка громадських організацій інвалідів" (далі - бюджетні кошти). Головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство соціальної політики, відповідальним виконавцем бюджетної програми є Фонд соціального захисту інвалідів (далі - Фонд).

Одержувачами бюджетних коштів є всеукраїнські громадські організації інвалідів та спілки громадських організацій інвалідів, що створені з метою, визначеною ст. 12 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", мають місцеві осередки у більшості областей України (для всеукраїнських громадських організацій інвалідів); не менш як одну всеукраїнську громадську організацію інвалідів у своєму складі (для спілок громадських організацій інвалідів); місцеві (обласні) осередки всеукраїнських громадських організацій інвалідів; підприємства і організації невиробничої сфери УТОГу та УТОСу, а також підприємства та об'єднання зазначених товариств, які спрямовують такі кошти на утримання своїх соціально-культурних підрозділів (далі - громадські організації (спілки).

Підпунктом 6 п. 3 цього Порядку № 176 визначено, що бюджетні кошти використовуються громадською організацією для підтримки підприємств і організацій невиробничої сфери УТОГу та УТОСу, а також підприємств та об'єднань зазначених товариств, які спрямовують бюджетні кошти на утримання своїх соціально-культурних підрозділів, у тому числі матеріального заохочення їх працівників в обсязі, що не перевищує разом з нарахуваннями 80 відсотків загального обсягу бюджетних коштів, передбачених для зазначених товариств.

Пунктом 9 Порядку № 176 встановлено, що складення та подання фінансової та бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

Статтею 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів України» встановлено, що підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим ст. 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

Суми адміністративно-господарських санкцій і пені, що надійшли до державного бюджету, використовуються Фондом соціального захисту інвалідів на: фінансування цим Фондом заходів, які здійснюються центральними органами виконавчої влади та підпорядкованими їм установами, у тому числі спеціалізованими, і підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, щодо соціальної, трудової, фізкультурно-спортивної (за поданням Національного комітету спорту інвалідів України) та професійної реабілітації інвалідів; надання підприємствам, установам, організаціям, у тому числі підприємствам, організаціям громадських організацій інвалідів, фізичним особам, які використовують найману працю, цільової позики (на поворотній основі з терміном повернення до трьох років) на створення робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів, у межах коштів, передбачених на зазначені потреби у відповідному році. Цільові позики підприємствам та організаціям громадських організацій інвалідів надаються лише за наявності відповідного рішення Комісії; фінансування витрат на професійне навчання непрацюючих інвалідів, у тому числі за направленням державної служби зайнятості, на професійне навчання інвалідів із числа випускників спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), загальноосвітніх санаторних шкіл (шкіл-інтернатів), загальноосвітніх навчальних закладів на спеціалізованих робочих місцях підприємств, організацій інвалідів; надання фінансової допомоги на здійснення заходів соціальної, трудової, фізкультурно-спортивної (за поданням Національного комітету спорту інвалідів України) та професійної реабілітації інвалідів (відновлення працездатності шляхом забезпечення інваліда технічними реабілітаційними засобами, створення умов для занять фізичною культурою і спортом, оплата навчання та перекваліфікації, створення на робочому місці інваліда належних санітарно-гігієнічних, виробничих і технічних умов згідно з індивідуальною програмою реабілітації інваліда, випуск для інвалідів спеціальної літератури та аудіозаписів для їх професійної підготовки), працевлаштування інвалідів шляхом створення робочих місць, у тому числі спеціальних робочих місць, а також надання фінансової допомоги на технічне оснащення діючих робочих місць для працевлаштування на них інвалідів та на технічне переоснащення виробництва підприємств, організацій громадських організацій інвалідів з метою створення додаткових робочих місць і працевлаштування на них інвалідів. Фінансова допомога надається лише за наявності відповідного рішення Комісії; надання підприємствам, установам, організаціям, у тому числі підприємствам, організаціям громадських організацій інвалідів, фізичним особам, які використовують найману працю, дотацій на створення спеціальних робочих місць для працевлаштування інвалідів, зареєстрованих у державній службі зайнятості як безробітні або такі, що шукають роботу. Дотації надаються лише за наявності відповідного рішення Комісії; на функціонування всеукраїнських, державних, міжрегіональних центрів професійної реабілітації інвалідів і державних та обласних центрів соціальної реабілітації дітей-інвалідів у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

У разі нецільового використання фінансової допомоги, позики або їх частин підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, які використовують найману працю, або створення ними робочих місць для працевлаштування інвалідів у меншій кількості, ніж передбачалось умовами надання позики чи поворотної фінансової допомоги, відповідна сума цих коштів, проіндексована з урахуванням рівня інфляції, підлягає поверненню до державного бюджету на підставі відповідного рішення Фонду соціального захисту інвалідів та Комісії (у межах її повноважень).

Порядок сплати адміністративно-господарських санкцій і пені до відділень Фонду соціального захисту інвалідів, їх акумуляції, обліку, а також з урахуванням пропозицій всеукраїнських громадських організацій інвалідів - використання цих коштів затверджується Кабінетом Міністрів України. Спори, що виникають із правовідносин за статтями 19, 20 цього Закону, вирішуються Фондом соціального захисту інвалідів або в судовому порядку.

Відповідно до ст. 141 даного Закону, комісія є спеціально уповноваженим державним органом, створеним з метою визначення доцільності надання державної допомоги підприємствам та організаціям громадських організацій інвалідів у вигляді пільг з оподаткування, поворотної та безповоротної фінансової допомоги (далі - фінансової допомоги), позик, сприяння в наданні пріоритетів при розміщенні державного замовлення, у працевлаштуванні інвалідів та в інших формах, а також здійснення обліку і контролю за використанням такої допомоги.

З огляду на наведені приписи чинного законодавства вбачається, що в разі нецільового використання бюджетних коштів організаціями громадських організацій інвалідів, відповідна сума цих коштів, проіндексована з урахуванням рівня інфляції, підлягає поверненню до державного бюджету на підставі відповідного рішення Фонду соціального захисту інвалідів та Комісії (у межах її повноважень).

Як вбачається з позовних вимог, позивач просить суд стягнути з відповідача 149 064, 00 грн., оскільки вважає, що останнім використані вказані кошти не за цільовим призначенням. А саме, позивач зазначає, що відповідачем придбавався автомобіль на суму 144 600, 00 грн. іншої марки, ніж передбачено умовами Договору (позивач був зобов'язаний придбати за рахунок отриманих коштів вантажопасажирський фургон ГАЗ 2752-298-С «Соболь-Бізнес», але всупереч умов Договору відповідачем укладено 26.12.2011 року Договір про придбання автомобіля вантажопасажирського фургону ГАЗ 2752-288-С «Соболь-Бізнес»). Крім того, відсутній у наявності компресор поршневий Mistral 25/392-2М (Італія), на який було виділено кошти у розмірі 4 464, 00 грн.

Однак відповідачем умови Договору 08 грудня 2011 року № 13-11/06 в наведеній частині порушені не були, з огляду на наступне.

Як вбачається з Додатку 1 до п. 2.1 Примірного договору про надання фінансової допомоги на безповоротній основі, відповідач зобов'язаний був придбати, зокрема, компресор поршневий Mistral 25/392-2М (Італія) вартістю 4 464, 00 грн., а також вантажопасажирський фургон ГАЗ 2752-298С «Соболь Бізнес» вартістю 144 600, 00 грн. (а.с.9-10).

У судовому засіданні під час розгляду справи встановлено, що відповідачем на виконання умов Договору було придбано компресор поршневий Mistral 25/392-2М (Італія) та здійснено за нього оплату, що підтверджується видатковою накладною № 202 від 14.12.2011 року (а.с.79). Однак у подальшому при здійсненні його експлуатації було встановлено, що вказаний компресор не відповідає його потужності для роботи придбаного підприємством інвалідів обладнання. Тому відповідач звернувся з відповідним листом № 74 від 22.12.2012 року на ім'я директора Приватного підприємства «ВКФ «Ай Бі Сістем», в якому просив замінити вказаний компресор на компресор поршневий з більш потужною продуктивністю (а.с. 88).

Згідно листа № 38/12 від 26.12.2012 року Приватне підприємство «ВКФ «Ай Бі Сістем» погодилось замінити вказаний компресор на більш потужний СБ 4/C-100.LВ40 (ціна залишилася незмінною), який має потужність 530 л/хв.., що у два рази більш ніж у компресора MISTRAL 25/392-2М та відповідає вимогам обладнання шиномонтажу (а.с. 87). Паспорт на вказане обладнання та гарантійний талон на нього наданий представником відповідача у судовому засіданні (а.с. 91- 96).

Щодо придбаного відповідачем вантажопасажирського фургону, суд зазначає наступне.

Згідно з договором про надання фінансової допомоги на безповоротній основі від 08.12.2011 року № 13-11/06 відповідач повинен був придбати вантажопасажирський фургон ГАЗ 2752-298 С «Соболь Бізнес» вартістю 144 600, 00 грн.

26.12.2011 року було укладено Договір про закупівлю товарів за державні кошти № Д-БК/06 між відповідачем та Приватним підприємством «Укрпостачання», згідно якого постачальник зобов'язувався у 2011 році поставити автомобіль вантажопасажирський фургон ГАЗ 2752-288-С «Соболь Бізнес» вартістю 144 600, 00 грн. (а.с.21-22).

Однак 27.12.2011 року на адресу відповідача надійшов лист від Приватного підприємства «Укрпостачання», яким Приватне підприємство «Укрпостачання» повідомило, що відсутній автомобіль вантажопасажирський фургон ГАЗ 2752-288-С «Соболь Бізнес» та запропонувало придбати вантажопасажирський фургон ГАЗ 2752-298 С «Соболь Бізнес» з додатковими опціями, та повідомило, що ціна буде незмінною (а.с.73). У зв'язку з тим, що вказаний автомобіль був передбачений договором про надання фінансової допомоги на безповоротній основі від 08.12.2011 року № 13-11/06, та за тією ж ціною, відповідач погодився на його поставку.

Отже, відповідач виконав взяте на себе зобов'язання, про що свідчить інвентарна картка № 12 обліку основних засобів в бюджетних установах про взяття на баланс підприємства вантажопасажирського автомобіля „Соболь-Бізнес" ГАЗ 2752-298 С, який придбано відповідно до п. 8 кошторису до договору від 08.12.2011 року № 13-11/06.

Відповідно до п. 5.2 Інструкції з надання фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики за рахунок сум адміністративно-господарських санкцій та пені, що надходять до державного бюджету за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, затвердженої наказом Мінпраці за № 270 від 06.09.2010 року, та п. 7.1. Договору, цей Договір вважається виконаним у разі, коли Відділенням Фонду вивчено і позитивно оцінено результати виконання Договору, Отримувачем створені робочі місця для інвалідів у кількості, передбаченій у п. 2.1 цього Договору, та на них працевлаштовано інвалідів, з якими в установленому порядку укладені трудові договори.

Як вбачається з п. 2.1 Договору, фінансова допомога надавалась Отримувачу з метою створення 10 робочих місць для працевлаштування інвалідів.

Перевіркою, проведеною позивачем 04.10.2012 року встановлено, що станом на 04.10.2012 року створені 10 робочих місць для працевлаштування інвалідів та вони працевлаштовані (а.с.34).

Таким чином, відповідачем виконано умови Договору в частині використання коштів у розмірі 149 064, 00 грн.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позову.

Керуючись ст.ст.2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111,112, 121, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміністративного позову Донецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Малого колективного учбово-торговельного підприємства інвалідів «Друг» Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» про стягнення частини наданої фінансової допомоги у розмірі 149 064, 00 грн., - відмовити у повному обсязі.

Постанова прийнята у нарадчій кімнаті та проголошена її вступна та резолютивна частина у судовому засіданні 10 червня 2013 року. Постанова виготовлена у повному обсязі 14 червня 2013 року.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого КАС України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Голуб В. А.

Дата ухвалення рішення10.06.2013
Оприлюднено27.06.2013
Номер документу32050505
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/4655/13-а

Постанова від 10.06.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голуб В. А.

Ухвала від 10.04.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голуб В. А.

Ухвала від 25.04.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голуб В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні