Постанова
від 07.06.2013 по справі 805/6390/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 червня 2013 р. Справа №805/6390/13-а

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови:

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Дворникова М.С.,

за участі секретаря Воловик Ю.В.,

представника позивача Дем`яненко І.В.,

представника відповідача І не з'явився,

представника відповідача ІІ не з'явився,

представника третьої особи не з'явився,

розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Волноваському районі Донецької області Державної податкової служби до Державного реєстратора Волноваської районної державної адміністрації, товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Скрап - Продакшн" про визнання дій неправомірними, зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Державна податкова інспекція у Волноваському районі Донецької області Державної податкової служби (далі - Позивач або ДПІ), звернувся до суду з позовом до Державного реєстратора Волноваської районної державної адміністрації (далі - відповідач І), товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Скрап - Продакшн" (далі - відповідач ІІ), за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації про визнання неправомірним запису в Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб - підприємців стосовно місцезнаходження товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Скрап - Продакшн" (ЄДРПОУ 37739743) за адресою: 85700, Донецька область, м. Волноваха, вул. Воровського 16, зобов'язання внести до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців запис про місцезнаходження товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Скрап - Продакшн" (ЄДРПОУ 37739743) за адресою: 04212, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка 9 та повернення реєстраційної справи цього товариства до Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації.

В обґрунтування позовних вимог вказав, що державним реєстратором Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації відносно ТОВ "Компанія "Скрап - Продакшн" до Єдиного державного реєстру було внесено запис про державну реєстрацію змін місцезнаходження юридичної особи за неіснуючою адресою: 85700, Донецька область, м. Волноваха, вул. Воровського 16, що позбавляє можливості позивача взяти це підприємство на облік та здійснювати відносно нього податковий контроль.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримала.

Представники відповідачів в судове засідання не з'явились, про час і місце розгляду справи повідомлялись належним чином. Причин неявки суду не повідомили, заяв про відкладення розгляду справи не надсилали.

Представник третьої особи у судове засідання не з'явився, про час і місце розгляду справи повідомлялись належним чином. Надав клопотання про розгляд справи без його участі.

З'ясовуючи чи мали місце обставини, якими обґрунтовуються вимоги та якими доказами вони підтверджуються, а також чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Скрап - Продакшн" зареєстроване як юридична особа виконавчим комітетом Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації, включене до ЄДРПОУ за номером 37739743, останнє місцезнаходження: 04212, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка 9.

Державним реєстратором Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації, на підставі реєстраційної картки, поданої ТОВ "Компанія "Скрап - Продакшн", внесено зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, на підставі яких 28.12.2012 державним реєстратором здійснено державну реєстрацію змін відомостей про юридичну особу стосовно місцезнаходження ТОВ "Компанія "Скрап - Продакшн" за адресою: 85700, Донецька область, м. Волноваха, вул. Воровського 16.

Реєстраційна справа ТОВ "Компанія "Скрап - Продакшн" знята з обліку в виконавчому комітету Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації та передана за описом до виконавчого комітету Волноваської районної державної адміністрації Донецької області.

Позивач не погоджується із записом в Єдиному державному реєстрі стосовно місцезнаходження ТОВ "Компанія "Скрап - Продакшн" за адресою: 85700, Донецька область, м. Волноваха, вул. Воровського 16 у зв'язку з відсутністю такої адреси та вважає, що порушуються його інтереси щодо реалізації свого права як податкового органу.

Вирішуючи справу по суті, до спірних правовідносин суд застосовує нижченаведені норми права.

Правовідносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб врегульовані Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (далі - Закон про реєстрацію).

Згідно з ст. 1 цього Закону Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - Єдиний державний реєстр) - автоматизована система збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

Відповідно до частин 1-3 ст. 4 Закону про реєстрацію державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Порядок проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців включає, зокрема:

перевірку комплектності документів, які подаються державному реєстратору, та повноти відомостей, що вказані в реєстраційній картці;

перевірку документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації;

внесення відомостей про юридичну особу або фізичну особу - підприємця до Єдиного державного реєстру;

оформлення і видачу виписки з Єдиного державного реєстру.

Зміни до установчих документів юридичної особи, а також зміна прізвища та/або імені, та/або по батькові (далі - імені) або місця проживання фізичної особи - підприємця підлягають обов'язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому цим Законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 143 Цивільного кодексу України установчим документом товариства з обмеженою відповідальністю є статут. Статут товариства з обмеженою відповідальністю крім відомостей, передбачених статтею 88 цього Кодексу (найменування юридичної особи, органи управління товариством, їх компетенція, порядок прийняття ними рішень, порядок вступу до товариства та виходу з нього), має містити відомості про: розмір статутного капіталу, з визначенням частки кожного учасника; склад та компетенцію органів управління і порядок прийняття ними рішень; розмір і порядок формування резервного фонду; порядок передання (переходу) часток у статутному капіталі.

Згідно з ч. 4 ст. 57 Господарського кодексу України статут може містити й інші відомості, що не суперечать законодавству. Тобто, статут може містити й відомості щодо місцезнаходження юридичної особи.

Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону про реєстрацію місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені.

Відомості про місцезнаходження юридичної особи містяться в Єдиному державному реєстрі (абз. 7 ч. 2 ст. 17 цього Закону).

Отже, у разі зазначення в статуті юридичної особи відомостей про місцезнаходження даної юридичної особи, зміна місцезнаходження даної юридичної особи потребує внесення змін до статуту та державної реєстрації цих змін у порядку, встановленому статтею 29 Закону про реєстрацію.

За відсутності у статуті відомостей про місцезнаходження юридичної особи, зміна місцезнаходження проводиться в порядку, встановленому статтею 19 Закону про реєстрацію.

Так, відповідно до ч. 1 ст. 29 вказаного Закону для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) такі документи:

заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи;

примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів;

оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригіналів установчих документів;

два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції;

документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів, якщо інше не встановлено цим Законом.

Державному реєстратору забороняється вимагати документи для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами першою - шостою цієї статті (ч. 7 зазначеної статті).

Згідно з ч. 1 ст. 19 Закону про реєстрацію у разі якщо зміна відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, не пов'язана із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, або не підлягає державній реєстрації, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), подає (надсилає поштовим відправленням з описом вкладення) державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридичної особи заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.

Державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи для внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, якщо вони не передбачені частинами першою - третьою цієї статті (ч. 4. ст. 19 Закону про реєстрацію).

Таким чином, вказані законодавчі положення не передбачають такого обов'язку державного реєстратора як перевірка фактичного місцезнаходження юридичної особи під час здійснення відповідних реєстраційних дій, як пов'язаних зі змінами до статуту, так і ні.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Разом з цим, відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону про реєстрацію Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

За правилами ст. 18 цього Закону якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними. Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, не були до нього внесені, вони не можуть бути використані в спорі з третьою особою, крім випадків, коли третя особа знала або могла знати ці відомості.

Проте як вбачається з листа Волноваської міської ради від 29.04.2013 № 07-02-649 згідно зі "Словником вулиць міста Волноваха", затвердженого рішенням Волноваської міської ради № У/35-792 від 24.04.2009 року в м. Волноваха вулиці Воровського не існує (а.с. 7-11).

Натомість у м. Волноваха Донецької області існує провулок Воровського.

Однак за даними асоціації фермерів "Агросервіс", якій на праві власності належать нежитлові будівлі, розташовані за адресою: 85700, Донецька область, м. Волноваха, провулок Воровського 16, будь-яких договорів стосовно оренди майна або земельної ділянки з ТОВ "Компанія "Скрап - Продакшн" не укладали, підприємство на адресу асоціації не зверталось (а.с. 15-16).

Дані обставини виключають можливість описки у написанні місцезнаходження ТОВ "Компанія "Скрап - Продакшн" шляхом зазначення "вулиця" замість "провулок" та підтверджують, що це підприємство було зареєстровано за неіснуючою адресою.

Відповідно до п. 1.4 Порядок обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 N 1588 (далі - Порядок № 1588) з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік в органах державної податкової служби за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Пунктом 1.5 цього Порядку № 1588 передбачено, що його дія поширюється на платників податків - юридичних осіб (резидентів та нерезидентів), їх відокремлені підрозділи та постійні представництва нерезидентів, а також самозайнятих осіб. Інформація про таких платників податків, отримана для їх обліку згідно з цим Порядком, вноситься до Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб (далі - Єдиний банк даних юридичних осіб) та складових частин такого банку даних (реєстру платників податків - нерезидентів, реєстру договорів про спільну діяльність, договорів управління майном та угод про розподіл продукції), а також до Реєстру самозайнятих осіб, який є складовою частиною Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (далі - ДРФО).

Згідно з п. 9.3 цього Порядку у разі надходження від державних реєстраторів відомостей про внесення змін до Єдиного державного реєстру щодо платників податків, а також надходження від платників податків заяв за ф. N 1-ОПП, за ф. N 5-ОПП з позначкою "Зміни" або за ф. N 1-РПП з позначкою "Перереєстрація, зміни" органи державної податкової служби вносять відповідні зміни до Єдиного банку даних юридичних осіб або Реєстру самозайнятих осіб та фіксують зазначені зміни в журналах за ф. N 2-ОПП та за ф. N 7-ОПП.

У разі внесення змін у дані, що вказуються у довідці за ф. N 4-ОПП (найменування (прізвище, ім'я, по батькові), місцезнаходження (місце проживання) платника податків, керівника, органу державної податкової служби, в якому платник податків перебуває на обліку, тощо), довідка за ф. N 4-ОПП підлягає заміні в органі державної податкової служби (п. 9.4 Порядку № 1588).

Відповідно до п. 13.7 Порядку № 1588 органи державної податкової служби забезпечують достовірність даних про платників податків в Єдиному банку даних юридичних осіб та ДРФО, реєстрі представництв платників податків - нерезидентів та інших реєстрах, що формуються та ведуться органами державної податкової служби згідно з цим Порядком, їх захист від несанкціонованого доступу, оновлення, архівування та відновлення даних.

Згідно з ч. 2 ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про: 1) визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення; 2) зобов'язання відповідача вчинити певні дії; 3) зобов'язання відповідача утриматися від вчинення певних дій; 4) стягнення з відповідача коштів; 5) тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності об'єднання громадян; 6) примусовий розпуск (ліквідацію) об'єднання громадян; 7) примусове видворення іноземця чи особи без громадянства за межі України; 8) визнання наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень.

Суд може прийняти іншу постанову, яка б гарантувала дотримання і захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Суд за адміністративним позовом суб'єкта владних повноважень може прийняти іншу постанову у випадках, встановлених законом.

Системний аналіз наведених норм Кодексу адміністративного судочинства України свідчить, що судовий захист прав, свобод або інтересів шляхом повного чи часткового задоволення адміністративного позову, можливий виключно відносно тієї особи, права, свободи або інтереси якої порушено та за умови порушення її прав.

Обґрунтовуючи наявність факту порушення своїх прав, та як наслідок, підстав для звернення до суду з цим позовом, ДПІ зазначила, що включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичну особу щодо її місцезнаходження за неіснуючою адресою позбавляє позивача можливості виконувати свій обов'язок з проведення податкового контролю відносно даної особи.

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно з п. 61.1 ст. 60 Податкового кодексу України податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Специфічною особливістю податкового контролю є те, що він є владним контролем, бо одна сторона контрольних правовідносин наділена певною владою щодо здійснення відповідних дій, а інша - зобов'язана не перешкоджати вчиненню контрольних дій та сприяти належному виконанню прав першою стороною.

Таким чином позивачем доведено, а судом встановлено, що наявність в Єдиному державному реєстрі відомостей щодо місцезнаходження ТОВ "Компанія "Скрап - Продакшн" за неіснуючою адресою не тільки суперечить вимогам ч. 1 ст. 16 Закону про реєстрацію, але і позбавляє орган державної податкової служби юридичної та технічної можливості взяти вказане підприємство на облік, внести відповідні відомості до Єдиного банку даних юридичних осіб та проводити податковий контроль стосовно цього платника податків.

З цим підстав суд знаходить обґрунтованими позовні вимоги щодо визнання неправомірним та скасування запису в Єдиному державному реєстрі стосовно місцезнаходження товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Скрап - Продакшн" (код ЄДРПОУ 37739743) за адресою: 85700, Донецька область, Волноваський район, м. Волноваха, вул. Воровського, буд. 16 та зобов'язання державного реєстратора Волноваської районної державної адміністрації внести до Єдиного державного реєстру запис про місцезнаходження цього товариства за адресою: 04212, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд. 9.

Отже, в цій частині вимог позов підлягає задоволенню.

Щодо вимог про зобов'язання державного реєстратора Волноваської районної державної адміністрації повернути реєстраційну справу товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Скрап - Продакшн" (код ЄДРПОУ 37739743) до Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1 ст.14 Закону передача реєстраційних справ здійснюється в разі зміни місцезнаходження юридичної особи, зміни місця проживання фізичної особи - підприємця, якщо нове місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи - підприємця розташоване на території іншої адміністративно-територіальної одиниці.

Згідно з ч. 2 цієї статті передача реєстраційних справ у випадку, який передбачено абзацом другим частини першої цієї статті, здійснюється на підставі державної реєстрації відповідних змін до установчих документів юридичної особи або державної реєстрації зміни місця проживання фізичної особи - підприємця.

За наявності підстави, що передбачена абзацом другим частини першої цієї статті, державний реєстратор протягом десяти робочих днів з дати державної реєстрації зміни місцезнаходження юридичної особи, зміни місця проживання фізичної особи - підприємця зобов'язаний надіслати поштовим відправленням за описом реєстраційну справу державному реєстратору за новим місцезнаходженням юридичної особи або за новим місцем проживання фізичної особи - підприємця (ч. 4 ст. 14 Закону).

Державний реєстратор, який отримав реєстраційну справу, зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дати її прийому повідомити поштовим відправленням юридичну особу або фізичну особу - підприємця про зміну місцезнаходження реєстраційної справи та внести до Єдиного державного реєстру запис про зміну місцезнаходження реєстраційної справи (ч. 4 ст. 14 Закону).

Таким чином, скасування реєстраційної дії та внесення у зв'язку з цим до Єдиного державного реєстру запису про місцезнаходження юридичної особи за попередньою адресою, має своїм наслідком передачу реєстраційної справи безпосередньо в силу вимог ст. 14 Закону про реєстрацію та не потребує судового рішення. Тобто в цій частині позовних вимог права позивача не є порушеними, що виключає їх задоволення.

Одночасно, суд вважає за необхідне звернути увагу, що позивач позбавлений можливості звернутися до суду з вимогою про припинення підприємницької діяльності ТОВ "Компанія "Скрап - Продакшн" в порядку п.п.20.1.12. п.20.1. ст.20 Податкового кодексу України на підставі відсутності цього підприємства за місцезнаходженням, оскільки, в силу вимог пункту 11.10 Порядку № 1588, таке звернення можливе лише якщо платник податків не має заборгованості перед бюджетом.

Як вбачається з наявного в матеріалах справи корінця податкової вимоги від 07 листопада 2012 р. № 2888, ТОВ "Компанія "Скрап - Продакшн" має податковий борг перед бюджетом в сумі 86976,00 грн. (а.с. 65).

Враховуючи вищевикладене та керуючись статтями 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Волноваському районі Донецької області Державної податкової служби до Державного реєстратора Волноваської районної державної адміністрації, товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Скрап - Продакшн" про визнання дій неправомірними, зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати неправомірним та скасувати запис в Єдиному державному реєстрі стосовно місцезнаходження товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Скрап - Продакшн" (код ЄДРПОУ 37739743) за адресою: 85700, Донецька область, Волноваський район, м. Волноваха, вул. Воровського, буд. 16.

Зобов'язати державного реєстратора Волноваської районної державної адміністрації внести до Єдиного державного реєстру запис про місцезнаходження товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Скрап - Продакшн" (код ЄДРПОУ 37739743) за адресою: 04212, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд. 9.

В іншій частині позову відмовити.

Постанова складена у повному обсязі і підписана 12 червня 2013 року.

Постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецькій окружний адміністративний суд в порядку, визначеному ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом ч.3 ст.160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених ч.4 ст.167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Дворников М.С.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.06.2013
Оприлюднено27.06.2013
Номер документу32057386
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/6390/13-а

Ухвала від 08.07.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дворников М.С.

Постанова від 07.06.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дворников М.С.

Ухвала від 08.05.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дворников М.С.

Ухвала від 27.05.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Дворников М.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні