ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
22 квітня 2013 р. (10:17) Справа №801/3216/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Євдокімової О.О., при секретарі судового засідання Гришановій Г.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції у Ленінському районі АР Крим Державної податкової служби
до Відкритого акціонерного товариства "Чистопільське ремонтно-транспортне підприємство"
про стягнення,
Обставини справи: Державна податкова інспекція у Ленінському районі АР Крим Державної податкової служби (далі позивач) звернулася до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Відкритого акціонерного товариства "Чистопільське ремонтно-транспортне підприємство" (далі відповідач) про стягнення податкової заборгованості.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач має несплачену заборгованість зі сплати до бюджету грошових зобов'язань по сплаті податку на доходи фізичних осіб, податку на прибуток, податку з власників транспортних засобів та інших самохідних механізмів, податку на додану вартість.
Заходи примусового характеру не призвели до погашення відповідачем податкового боргу. За вказаних обставин, позивач просить суд ухвалити постанову, якою стягнути з платника податків податковий борг в розмірі заборгованості по платежам до бюджету в зазначеній сумі.
Позивач у судове засідання не з'явився, надіслав клопотання про розгляд справи без участі представника.
Відповідач у судове засідання не з'явився, про день, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином через рекомендоване повідомлення поштою, але повідомлення повернулось з відміткою «відмова від отримання» (а.с. 74-75), відповідно до ст. 37 КАС України особа, яка відмовилась одержати повістку, вважається такою, що її повідомлено про дату, час і місце судового засідання. Клопотань, заперечень на позов не надав, про поважність причин неприбуття у судове засідання суду не повідомив.
Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, суд вважає можливим, на підставі ч. 6 ст. 71, ст. 128 КАС України, розглядати справу за наявними в справі матеріалами.
Розглянувши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд-
ВСТАНОВИВ:
Ленінською районною державною адміністрацією АР Крим від 12.04.1999р. було проведено державну реєстрацію юридичної особи Відкритого акціонерного товариства «Чистопільське ремонтно-транспортне підприємство», що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію (а.с. 5) та довідкою з Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с. 6).
Відповідач на податковому обліку ДПІ у Ленінському районі перебуває з 12.06.1992р. за №,891, що підтверджується довідкою № 97 від 27.07.2011 року 9а.с. 8).
Як вбачається з матеріалів справи, станом на 26.03.2013р. за відповідачем рахується податковий борг по податку на доходи фізичних осіб у сумі 7671,65грн., у т.ч. податок - 7531,63грн. штрафні санкції -1,00грн., пеня - 139,02грн.; з податку на прибуток складає 398,60грн., у т.ч. податок - 200,00грн. штрафні санкції - 170,00грн., пеня-28,60грн.; податковий борг з податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів складає 3852,33грн., у т.ч. податок - 767,00грн. штрафні санкції - 3085,33грн.; податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 10216,43грн., у т.ч. податок - 6664,00грн. штрафні санкції - 1268,91грн., пеня - 2283,52грн.
Відповідачем до ДПІ у Ленінському районі була подана декларація №6261 з податку на доходи фізичних осіб від 18.03.2011р. із самостійно визначеною сумою грошового зобов'язання у розмірі 9241,63грн. (а.с. 9).
Податковим повідомленням-рішенням №0001571702 від 20.06.2011р. до Відповідача були застосовані штрафні санкції у розмірі 1,00грн. (а.с. 10), податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем під підпис.
За несвоєчасне погашення грошових зобов'язань Відповідачу відповідно до ст.129 Податкового кодексу України була нарахована пеня у розмірі 139,02грн., у т.ч.: 27.04.2011р. - 3,57грн., 30.12.2011р. - 58,67грн., 14.03.2012р.-33,71грн., 27.06.2012р.-43,07грн.
Податковим повідомленням-рішенням №5715431501 від 20.12.2010р. до відповідача були застосовані штрафні санкції у розмірі 170,00грн. (а.с. 17) за несвоєчасне погашення грошових зобов'язань Відповідачу відповідно до ст.16 Закону України «Про погашення зобов'язань платників перед бюджетами та державними цільовими фондами» 30.04.2010р., податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем під підпис, також була нарахована пеня у розмірі 28,60грн.
У період виникнення цих спірних правовідносин до 01.01.2011 року, був чинний Закон України "Про систему оподаткування" від 25.06.1991р. №1251-ХХІІ (Далі Закон № 1251), яким встановлювалися принципи побудови системи оподаткування в Україні, податки і збори (обов'язкові платежі) до бюджетів та до державних цільових фондів, а також права, обов'язки і відповідальність платників, а також Закон України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000р. №2181 -ІІІ (Далі Закон №2181), що був спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначає процедуру оскарження дій органів стягнення.
Відповідно до пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону № 2181 податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює: а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця; б) календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя); в) календарному року, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.1.4 пункту 4, - протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) року; г) календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним.
Згідно з пп. 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 Закону № 2181 контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію.
Зі змісту пп. 17.1.1 п.17.1 ст.17 Закону № 2181 вбачається, що платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
За несвоєчасне погашення грошових зобов'язань Відповідачу відповідно до ст.16 Закону України «Про погашення зобов'язань платників перед бюджетами та державними цільовими фондами» у 2010 році була нарахована пеня у розмірі 1394,63грн., у т.ч.: 30.04.2010р. - 574,78грн., 14.09.2010р. - 819,85грн. За несвоєчасне погашення грошових зобов'язань Відповідачу відповідно до ст.129 Податкового кодексу України у 2011 році була нарахована пеня у розмірі 888,89грн., у т.ч.: 27.04.2011р. - 34,19грн., 30.05.2011р. -111,25грн., 30.06.2011р. - 116,53грн., 29.07.2011р. - 71,78грн., 26.08.2011р. - 191,88грн., 30.09.2011р.-209,10грн., 21.10.2011р.-154,16грн.
У разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги (п.п. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 Закону № 2181).
У відповідності до ст.8 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000р. №2181-111 відповідачу були направлені:
- перша податкова вимога від 24.10.2001р. №1/90, сума податкового боргу - 5592,15грн., отримано відповідачем 26.11.2001р. (а.с. 67);
- друга податкова вимога від 27.12.2001р. №2/356, сума податкового боргу - 10330,92грн., отримано відповідачем поштою 24.01.2002р. (а.с. 68).
Згідно п.п.10.1.1 п.10.1 ст.10 Закону №2181 ДПІ в Ленінському районі було прийняте рішення від 20.08.2002р. №685-240-01-3658 про стягнення коштів та продаж інших активів відкритого акціонерного товариства «Чистопільське ремонтно-транспортне підприємство» в рахунок погашення його податкового боргу.
Податковим повідомленням-рішенням №0000141502/0 від 20.05.2010р. за несвоєчасне погашення грошових зобов'язань Відповідачу відповідно до ст.16 Закону України «Про погашення зобов'язань платників перед бюджетами та державними цільовими фондами» 30.04.2010р., до відповідача були застосовані штрафні санкції у розмірі 803,51грн., податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем під підпис (а.с. 56), податковим повідомленням-рішенням №0000301502 від 20.10.2011р. за несвоєчасне погашення грошових зобов'язань Відповідачу відповідно до ст.. 126 Податкового кодексу України до відповідача були застосовані штрафні санкції у розмірі 342,64грн., податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем під підпис (а.с. 57), податковим повідомленням-рішенням №0000311502 від 20.10.2011р. відповідно до ст.. 126 Податкового кодексу України до Відповідача були застосовані штрафні санкції у розмірі 54,36грн., податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем під підпис (а.с. 58),податковим повідомленням-рішенням №0000441502 від 23.12.2011р. відповідно до ст.. 126 Податкового кодексу України до Відповідача були застосовані штрафні санкції у розмірі 68,40грн. податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем під підпис (а.с. 59).
В подальшому, Відповідачем до ДПІ у Ленінському районі була подана податкова декларація з податку на прибуток за 2 квартал 2012 року №8238 від 09.08.2012 із самостійно визначеною сумою грошового зобов'язання у розмірі 200.00грн. (а.с. 15-16).
Відповідачем до ДПІ у Ленінському районі був поданий податковий розрахунок податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів за 2010 рік №3565 від 24.02.2010р. із самостійно визначеною сумою грошового зобов'язання у розмірі 767,00грн., у т.ч. 1-4 квартали по 191,75грн. (а.с. 22).
Податковим повідомленням-рішенням №0005491702 від 08.12.2011р. до відповідача були застосовані штрафні санкції у розмірі 3085,33грн. за несвоєчасне погашення грошових зобов'язань Відповідачу відповідно до ст.16 Закону України «Про погашення зобов'язань платників перед бюджетами та державними цільовими фондами» 30.04.2010р., податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем під підпис (а.с. 23).
Відповідно до поданих податкових декларацій по податку на додану вартість:
- за 1 квартал 2010 року № 6855 від 20.04.2010р. Відповідачем самостійно визначене грошове зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 572,00 грн., яке не сплачено у встановлені законодавством строки (а.с. 30-31).
- за 2 квартал 2010 року № 13907 від 09.08.2010р. Відповідачем самостійно визначене грошове зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 887,00 грн., яке не сплачено у встановлені законодавством строки (а.с. 32-33).
- за 3 квартал 2010 року № 19139 від 27.10.2010р. Відповідачем самостійно визначене грошове зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 1235,00 грн., яке не сплачено у встановлені законодавством строки (а.с. 34-35).
- за 4 квартал 2010 року № 24844 від 08.02.2011р. Відповідачем самостійно визначене грошове зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 1464,00 грн., яке не сплачено у встановлені законодавством строки (а.с. 36-37).
- за січень 2011 року № 2033 від 17.02.2011р. Відповідачем самостійно визначене грошове зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 14,00 грн., яке не сплачено у встановлені законодавством строки (а.с. 38-39).
- за лютий 2011 № 5426 від 18.03.2011р. Відповідачем самостійно визначене грошове зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 95,00 грн., яке не сплачено у встановлені законодавством строки (а.с. 40-41).
- за березень 2011 року № 11500 від 14.04.2011р. Відповідачем самостійно визначене грошове зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 431,00 грн., яке не сплачено у встановлені законодавством строки (а.с. 42-43).
- за квітень 2011 року № 14484 від 18.05.2011р. Відповідачем самостійно визначене грошове зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 271,00 грн., яке не сплачено у встановлені законодавством строки (а.с. 44-45).
- за травень 2011 року № 15266 від 16.06.2011р. Відповідачем самостійно визначене грошове зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 278,00 грн., яке не сплачено у встановлені законодавством строки (а.с. 46-47).
- за червень 2011 року № 17693 від 20.07.2011р. Відповідачем самостійно визначене грошове зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 168,00 грн., яке не сплачено у встановлені законодавством строки (а.с. 48-49).
- за липень 2011 року № 18401 від 09.08.2011р. Відповідачем самостійно визначене грошове зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 441,00 грн., яке не сплачено у встановлені законодавством строки (а.с. 50-51).
- - за серпень 2011 року № 19891 від 07.09.2011р. Відповідачем самостійно визначене грошове зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 466,00 грн., яке не сплачено у встановлені законодавством строки (а.с. 52-53).
- за вересень 2011 року № 22956 від 19.10.2011р. Відповідачем самостійно визначене грошове зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 221,00 грн., яке не сплачено у встановлені законодавством строки .
- за жовтень 2011 року № 25340 від 21.11.2011р. Відповідачем самостійно визначене грошове зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 121,00 грн., яке не сплачено у встановлені законодавством строки (а.с. 54-55).
З 01.01.2011р. набрав чинності Податковий кодекс України.
Нормами пп. 168.4.6 п. 168.4 ст. 168 Податкового кодексу України передбачено, що контроль за правильністю та своєчасністю сплати податку здійснює орган державної податкової служби за місцезнаходженням юридичної особи або її відокремленого підрозділу.
З положень пункту 41.5 статті 45 Податкового кодексу України органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовані Податковим кодексом України (далі по тексту - ПК України).
Зі змісту п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України вбачається, що податкова декларація, розрахунок - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Відповідно до приписів ст. 57 ПК України, положеннями якої визначено строки сплати податкового зобов'язання, зокрема п. 57.1, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
За змістом ст. 31 ПК України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов'язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно. Момент виникнення податкового обов'язку платника податків, у тому числі податкового агента, визначається календарною датою.
Строк сплати податку та збору встановлюється відповідно до податкового законодавства для кожного податку окремо. Зміна платником податку, податковим агентом або представником платника податку чи контролюючим органом встановленого строку сплати податку та збору забороняється, крім випадків, передбачених цим Кодексом.
На вимогу норм п. 36.1, 36.2, 36.3 ст. 36 ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором. Податковий обов'язок є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов'язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.
Отже, виконанням податкового обов'язку, за правилами п. 38.1 ст. 38 ПК України, визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк.
Відповідно до пп. 14.1.265 п. 14.1 ст. 14 ПК України, під штрафними санкціями (фінансовими санкціями, штрафами) слід розуміти плату у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Як вбачається із змісту пп. 109.1, 109.2 ст. 109 ПК, податковим правопорушеннями є протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Положеннями п. 116.1 ст. 116 ПК України встановлено, що у разі застосування контролюючими органами до платника податків штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, такому платнику податків надсилаються (вручаються) податкові повідомлення - рішення.
За змістом ст. ст. 111, 113, 129 ПК України, штрафні (фінансові) санкції та/або пеня є мірою фінансової відповідальності за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Отже, пеня, штраф, інші фінансові санкції є публічно-правовими санкціями, які застосовуються до платника податків за порушення податкового законодавства.
Заходи впливу контролюючого органу на платника податків, що не виконує приписи податкового законодавства, кореспондовані з положень статті 67 Конституції України, визначено положеннями п. 59.1 ст. 59 ПК України, відповідно до яких, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може не надсилатися, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
Відповідно до пп. 14.1.153 п. 14.1 ст. 14 ПК України податковою вимогою є письмова вимога органу державної податкової служби до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.
З положень п. 59.5. ст. 59 ПК України, у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.
Згідно пп. 95.1, 95.3 ст. 95 ПК України, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Станом на 26.03.2013р. загальний податковий борг Відповідача, що підлягає стягненню, складає 22139,01 грн., у т.ч. податковий борг по податку на доходи фізичних осіб по у сумі 7671,65грн., у т.ч. податок - 7531,63грн. штрафні санкції -1,00грн., пеня - 139,02грн.; з податку на прибуток 398,60грн., у т.ч. податок - 200,00грн. штрафні санкції - 170,00грн., пеня-28,60грн.; податковий борг з податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів складає 3852,33грн., у т.ч. податок - 767,00грн. штрафні санкції - 3085,33грн.; податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 10216,43грн., у т.ч. податок - 6664,00грн. штрафні санкції - 1268,91грн., пеня - 2283,52грн.
Відповідач не надав суду доказів оскарження податкових повідомлень-рішень, вимог про сплату боргу або доказів погашення податкової заборгованості у розмірі 22139,01 грн., у той час як відповідно до ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
За таких обставин позовні вимоги Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби підлягають задоволенню у повному обсязі, тому що не суперечать чинному законодавству та підтверджуються матеріалами справи.
За правилами до частини четвертої статті 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Вступна та резолютивна частини постанови проголошені в судовому засіданні 22.04.2013р. У повному обсязі постанову складено та підписано 29.04.2013р.
Керуючись ст. ст. 9, 69-71, ст.ст. 158-159, 161-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити у повному обсязі.
2. Стягнути з рахунків у банках, обслуговуючих Відкрите акціонерне товариство «Чистопільське ремонтно-транспортне підприємство» (98225, АР Крим, Ленінський район, с. Чистопілля, вул. Кооперативна, 3, ЄДРПОУ 20682645, р/р №26009000089911, №26008000089912 в ПАТ «УКРСОЦБАНК» м. Київ, МФО: 300023, р/р №2604831425204 в Керченський філії АКБ «УКРСОЦБАНК» в м. Керч, МФО:
324098) податковий борг у розмірі 22139,01грн., у т.ч.:
- в дохід місцевого бюджету Чистопільської сільської ради на р/р №33219800700191 в ГУ ГКСУ в АРК, МФО: 824026, ЄДРПОУ:37668945, код бюджетної класифікації 11010100 податковий борг по податку на доходи фізичних осіб у розмірі 7671,65грн.,
- в дохід Державного бюджету Ленінського району на р/р №31113009700164 в ГУ ГКСУ в АРК, МФО: 824026, ЄДРПОУ: 37668945, код бюджетної класифікації 11021000 податковий борг по податку на прибуток у розмірі 398,60грн.,
- в дохід місцевого бюджету Чистопільської сільської ради на р/р №33213807700167 в ГУ ГКСУ в АРК, МФО: 824026, ЄДРПОУ: 37668945, код бюджетної класифікації 12020100 податковий борг по податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів у розмірі 3 852,33грн.,
- в дохід Державного бюджету Ленінського району на р/р №31115029700164 в ГУ ГКСУ в АРК, МФО: »824026, ЄДРПОУ: 37668945, код бюджетної класифікації 14010100 податковий борг по податку на додану вартість у розмірі 10 216,43грн.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Євдокімова О.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 22.04.2013 |
Оприлюднено | 01.07.2013 |
Номер документу | 32058446 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Євдокімова О.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Євдокімова О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні