ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 червня 2013 року м. Львів № 813/4099/13-а
Львівський окружний адміністративний суд, суддя Кедик М.В. розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу 813/4099/13-а
за позовомДержавної податкової інспекції у Сихівському районі м. Львова Львівської області Державної податкової служби доТовариства з обмеженою відповідальністю «ЛВ-ПІРС» проприпинення юридичної особи,
Державна податкова інспекція у Сихівському районі м. Львова Львівської області Державної податкової служби (далі - ДПІ у Сихівському районі м. Львова Львівської області ДПС) звернулась до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «ЛВ-ПІРС» (далі - ТзОВ «ЛВ-ПІРС») з вимогою про припинення юридичної особи.
Позовні вимоги обґрунтовує тим, що відповідач з 4 кварталу 2011 року не подає в органи державної податкової служби звітності щодо нарахування та сплати податків та зборів, чим систематично порушує вимоги п.п. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України, що є підставою до припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця відповідно до п. 2 ст. 46 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».
Ухвалою суду від 30.05.2013 року відкрито скорочене провадження в адміністративній справі та запропоновано відповідачу у десятиденний строк з дня одержання ухвали та копій документів подати заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову. Відповідач в зазначений в ухвалі строк заперечень на адміністративний позов чи заяву про визнання позову не подав.
На адресу суду повернувся поштовий конверт направлений відповідачу за адресою вказаною у позовній заяві, у зв'язку із закінченням терміну зберігання. Згідно ч. 11 ст. 35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Відповідно до положень ч. 4 ст. 183-2, п. 2 ч. 5 ст. 183-2 КАС України, суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.
Безпосередньо, всебічно, повно та об'єктивно дослідивши наявні у справі докази, давши їм оцінку, суд встановив:
ТзОВ «ЛВ-ПІРС» зареєстроване як юридична особа, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та перебуває на обліку як платник податків у ДПІ у Сихівському районі м. Львова Львівської області ДПС з 17.03.2006 року за № 15021, що підтверджується довідкою ДПІ від 12.03.2013 року № 1313500200232.
Як вбачається з акту ДПІ у Сихівському районі м. Львова Львівської області ДПС від 12.03.2013 року № 379 відповідач не подає звітів до органів ДПС з 4 кварталу 2011 року, чим систематично порушує п.п. 16.1.3. п. 16.1. ст. 16 Податкового кодексу України.
Згідно довідки ДПІ у Сихівському районі м. Львова Львівської області ДПС від 14.03.2013 року № 2830/20-0041/110, ТзОВ «ЛВ-ПІРС» не має заборгованості зі сплати податків та зборів.
Відповідно до листів Управління пенсійного фонду в Галицькому районі Львівської області від 12.02.2013 року № 2073/04-37; Львівської міської виконавчої дирекції Львівського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 14.03.2013 року № 260, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Львові від 13.02.2013 року № 512/05; Львівського міського центру зайнятості від 27.03.2013 року № 1842 ТзОВ «ЛВ-ПІРС» не має заборгованості перед зазначеними фондами.
Спірні правовідносини регулюються Конституцією України, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» № 755-ІV від 15.05.2003 року із змінами і доповненнями, Податковим кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства України.
Згідно п.п. 16.1.3., 16.1.4. п. 16.1. ст. 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до ст. 20 цього ж Кодексу, органи державної податкової служби мають право, крім іншого, проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим Кодексом; у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб'єктів господарювання.
Згідно з п.49.2 ст. 49 Податкового Кодексу України платник податків зобов'язаний за кожний встановлений звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Згідно п. 67.2. ст. 67 цього ж Кодексу, органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців.
Згідно ч. 1 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення. Дата надходження відповідного судового рішення вноситься державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 38 цього ж Закону, підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Відповідачем не представлено суду доказів про подання до органів державної податкової інспекції передбачених законодавством документів податкової звітності.
Таким чином, відповідачем, відповідно до закону, не подано протягом року до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності, що підтверджується вищевказаними доказами, відтак суд прийшов до висновку, що позовні вимоги про припинення юридичної особи - ТзОВ «ЛВ-ПІРС» підлягають задоволенню.
Розподіл судових витрат згідно ст. 94 КАС України не застосовується, оскільки позивач звільнений від сплати судового збору згідно п. 21 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір».
Керуючись ст.ст. 69, 70, 160-163 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
1. Адміністративний позов задоволити повністю.
2. Припинити юридичну особу товариство з обмеженою відповідальністю «ЛВ-ПІРС» (ЄДРПОУ 19326098, вул. Драгана, буд. 1, кв. 68, м. Львів, 79066).
3. Зобов'язати товариство з обмеженою відповідальністю «ЛВ-ПІРС» виконати постанову негайно.
4. Державному реєстратору, у відповідності до ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», направити копію постанови суду.
Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки.
Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає.
Постанова суду першої інстанції може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Згідно ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої ст. 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду першої інстанції, набирає законної сили у порядку та строки згідно ст. 254 КАС України.
Постанова складена у повному обсязі 27.06.2013 року.
Суддя Кедик М.В.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.06.2013 |
Оприлюднено | 02.07.2013 |
Номер документу | 32114559 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кедик Марія Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні