ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 червня 2013 року 10 год. 29 хв. Справа № 813/4004/13-а
Львівський окружний адміністративний суд
у складі: головуючого судді - Сакалоша В.М.
за участю секретаря судового засідання - Семеряк М.І.,
представника позивача - Булаш З.В.,
розглянувши у м. Львові адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Галицькому районі м. Львова Львівської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ефеліде» про накладення арешту на кошти, що розміщені на рахунках платника податків, -
в с т а н о в и в :
Державна податкова інспекція у Галицькому районі м. Львова Львівської області Державної податкової служби звернулась до Львівського окружного адміністративного суду із позовною заявою про накладення арешту на кошти Товариства з обмеженою відповідальністю «Ефеліде», які розміщені на рахунках № 26002348826202 та №26003348826201, відкритих в м. Києві у Ф «ЦРУ» АТ «Б» «Фінанси та Кредит», МФО 300937 та № 2600201000147 у ПАТ «Оксі Банк», МФО 325990.
Позовні вимоги, обґрунтовані тим, що ТзОВ «Ефеліде» має заборгованість по сплаті податку на прибуток, податку на додану вартість та комунального податку в загальній сумі 6 280,92 грн. На даний час суми податків та фінансових санкцій відповідача є узгодженими та у встановлені строки до бюджету не сплачені, тобто визнаються сумою податкового боргу. Оскільки вжиті податковим органом заходи щодо погашення відповідачем заборгованості не мали позитивного характеру, а також у підприємства відсутнє майно, то позивач звертається до суду із позовною заявою про накладення арешту на кошти такого платника податків.
Ухвалою суду від 24.05.2013 року відкрито провадження у справі. В судовому засіданні 27.06.2013 року відповідно до вимог ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
Представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив суд задовольнити адміністративний позов.
Поштова кореспонденція, направлена відповідачу на адресу зазначену у довідці з ЄДРПОУ, повернулась на адресу суду з відміткою «за закінченням терміну зберігання».
Відповідно до п.11 ст. 35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Враховуючи викладене, суд вважає, що відповідач належним чином, в силу приписів ст.ст. 33-35 КАС України, повідомлений про час та місце розгляду справи і справу можливо розглядати у його відсутності на підставі наявних в матеріалах справи доказів, відповідно до ст.71 КАС України.
Суд, дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, прийшов до висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, ТзОВ «Ефеліде» присвоєно код суб'єкта підприємницької діяльності в ЄДРПОУ 35562761, місцезнаходження: м. Львів, пр. Свободи, 23, оф.8.
Згідно з відомостями позивача відповідачем відкрито рахунки № 26002348826202 та №26003348826201, в м. Києві у Ф «ЦРУ» АТ «Б» «Фінанси та Кредит», МФО 300937 та № 2600201000147 у ПАТ «Оксі Банк» МФО 325990.
Відповідно до довідки позивача № 64/2000-033 від 13.05.2013 року станом на 13.05.2013 року ТзОВ «Ефеліде» має заборгованість по платежах до бюджету в сумі 6 280,92 грн., в тому числі: по податку на прибуток у зв'язку з несплатою штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 1190,00 грн. та податку на додану вартість в сумі 5090, 92 грн., з яких 5040,55 грн. штрафні санкції та 50,37 грн. пеня.
Відповідачу була скерована податкова вимога від 03.10.2011 року № 1313 на суму 170,00 грн.
Таким чином, на даний час суми фінансових санкцій ТзОВ «Ефеліде» є узгодженими та у встановлені строки до бюджету не сплачені, тобто визнаються сумою податкового боргу.
ДПІ у Галицькому районі м. Львова Львівської області ДПС, з метою виявлення майна боржника надсилались запити у ВРЕР УДАІ при ГУ МВСУ у Львівській області від 26.10.2012 року № 11473/24-021 про наявність зареєстрованих транспортних засобів, в Обласне комунальне підприємство «Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки» від 26.10.2012 року № 114767/24-021 про наявність нерухомого майна, в Головне управління Держкомзему у Львівській області від 26.10.2012 року № 11472/24-021 про наявність земельних ділянок, в ТУ Держгірпромнагляду у Львівській області від 26.10.2012 року № 11469/24-021 щодо наявності великовантажних та інших технологічних транспортних засобів та в Державну інспекцію сільського господарства у Львівській області від 26.10.2012 року № 11472/24-021.
Згідно відповіді ВРЕР УДАІ при ГУМВСУ у Львівській області від 10.11.2012 року за № 9571 зп, за ТзОВ «Ефеліде» не зареєстровано транспортних засобів.
Згідно відповіді Обласного комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки» від 06.11.2012 року № 10484 інформацією про наявність нерухомого майна на праві власності ТзОВ «Ефеліде» згідно Реєстру прав власності на нерухоме майно бюро не володіє.
Згідно відповіді Головного управління Держкомзему у Львівській області від 01.11.2012 року № 40/6/18 інформація про наявність зареєстрованих державних актів на право власності, право постійного користування та договорів оренди земельними ділянками юридичних осіб ТзОВ «Ефеліде» у м. Львові, м. Винники, смт. Брюховичі та смт. Рудно відсутня.
Згідно відповіді ТУ Держгімпромнагляду у Львівській області від 10.11.2012 року №3-04.1-12/3659 ТзОВ «Ефеліде» не має зареєстрованих технологічних транспортних засобів.
Згідно відповіді Державної інспекції сільського господарства у Львівській області від 23.11.2012 року № 5275/4-8-8 відповідно до електронної бази даних зареєстрованих машин за ТзОВ «Ефеліде» транспортні засоби в Держсільгоспінспекції на території Львівської області не зареєстровані.
З 01 січня 2011 року відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України (далі - ПК України).
Відповідно до п.14.1.156 ст. 14 ПК України податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).
Відповідно пункту 14.1.175. ст. 14 ПК України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Строки сплати податкового зобов'язання визначені ст. 57 ПК України, відповідно до пункту 57.3. цієї статті у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 ст. 54 ПК України, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження контролюючого органу.
У разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби у відповідності до вимог пункту 59.1 ст. 59 ПК України надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Податковим кодексом України визначено особливий порядок накладення адміністративного арешту на кошти на рахунку платника податків.
Поняття, підстави та порядок застосування адміністративного арешту майна платника податків визначені статтею 94 ПК України.
Відповідно до пункту 94.1. ст. 94 ПК України адміністративний арешт майна платника податків є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов'язків, визначених законом.
Застосування адміністративного арешту коштів на рахунках платника податків згідно підпункту 94.6.2. пункту 94.6 цієї статті здійснюється виключно на підставі рішення суду шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
Права органів державної податкової служби закріплені ст. 20 ПК України, згідно підпункту 20.1.17 пункту 20.1 якої вони мають право звертатися до суду щодо накладення арешту на кошти та інші цінності такого платника податків, що знаходяться в банку, у разі, якщо у платника податків, який має податковий борг, відсутнє майно та/або його балансова вартість менша суми податкового боргу та/або таке майно не може бути джерелом погашення податкового боргу.
Оцінивши зібрані по справі докази в їх сукупності, суд прийшов до переконання про обґрунтованість позовних вимог.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, судові витрати стягненню з відповідача не підлягають, відповідно до ч.4 ст. 94 КАС України.
Керуючись ст.ст. 17-19, 94, 160-163 КАС України, суд -
п о с т а н о в и в :
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Накласти арешт на кошти Товариства з обмеженою відповідальністю «Ефеліде» (ЄДРПОУ 35562761, м. Львів, пр. Свободи, 23, оф.8), які знаходяться на рахунках №26002348826202 та № 26003348826201, відкритих в м. Києві у Ф «ЦРУ» АТ «Б» «Фінанси та Кредит», МФО 300937, та № 2600201000147, відкритому у ПАТ «Оксі Банк», МФО 325990.
Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст постанови складено 02 липня 2013 року.
Суддя В.М. Сакалош
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.06.2013 |
Оприлюднено | 03.07.2013 |
Номер документу | 32134989 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош Володимир Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні