Постанова
від 27.06.2013 по справі 827/1569/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ ПОСТАНОВА Іменем України 27 червня 2013 рокуСправа №827/1569/13-а                                                                                                         м. Севастополь Окружний адміністративний суд міста Севастополя в складі головуючого судді- Александрова О.Ю., за участю секретаря: Ополєвої О.Г., представників сторін: представник позивача-не з`явився, надав клопотання про розгляд справи за його відсутністю; представник відповідача - не з`явився; розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом   Державної податкової інспекції у Ленінському районі міста Севастополя Державної податкової служби до товариства з обмеженою відповідальністю “Ефеш-Будпроект” про припинення юридичної особи, ВСТАНОВИВ: Державна податкова інспекція в Ленінському районі м. Севастополя Державної податкової служби (далі - позивач) звернулась до суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю “Ефеш- Будпроект” (далі - відповідач) про припинення юридичної особи. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач зареєстрований Ленінської    районною державною адміністрацією м. Севастополя 03.03.2010р. як юридична особа та перебуває на обліку в Державній податковій інспекції у Ленінському районі м. Севастополя Державної податкової служби, але податкову звітність не надає з 15.03.2011 р. Ухвалами суду  від 17.06.2013 р.  відкрито провадження в адміністративній справі, закінчено підготовче провадження та справа призначена до судового розгляду. У судове засідання позивач не з'явився, до суду надіслав клопотання про розгляд справи у відсутність представника, позовні вимоги підтримав з підстав, визначених у позові. Відповідач в судове засідання не з'явився, про причини неявки суду не повідомив, письмові заперечення проти позову з посиланням на докази, якими вони обґрунтовуються та  витребувані документи не надав, про час та місце судового розгляду повідомлений у встановленому законом порядку за адресою, зазначеною у позові. Суд вважає за можливе розглянути справу у відсутність представника позивача відповідно до заявленого ним клопотання та у відсутність відповідача, керуючись ст. 128 КАС України, на підставі наявних доказів.                                                                      Розглянувши матеріали справи, дослідивши докази, надані позивачем, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав. Товариства з обмеженою відповідальністю “Ефеш-Будпроект” зареєстровано  Ленінської районною державною адміністрацією м. Севастополя як юридична особа (ЄДРПОУ 37181967) та перебуває на обліку в Державній податковій інспекції в Ленінському районі міста Севастополя Державної податкової служби як платник податків та зборів з 04.08.2010р. за № 9715. Відповідно до пункту 15.1 статті 15 Податкового кодексу України (далі - ПК України) платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом. Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю “Ефеш-Будпроект” є платником податків і зборів. Згідно з підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 ПК України органи державної податкової служби є контролюючими органами щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби. Відповідно до пункту 8 статті 19 Господарського кодексу України усі суб'єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов'язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи, складати та подавати відповідно до вимог закону статистичну інформацію та інші дані, визначені законом, а також вести (крім громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці) бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством. Порядок та строки надання звітності контролюючим органам визначені Податковим кодексом України. Згідно з  підпунктом 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів. Відповідно до частини 2 статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" № 755-IV від 15.05.2003 підставою для постановляння судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, є, зокрема, неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону. Відповідно до довідки Державної податкової інспекції у Ленінському районі міста Севастополя Державної податкової служби відповідач заборгованості перед бюджетом не має. Відповідно до статті 247 Господарського кодексу України у разі здійснення суб'єктом господарювання діяльності, що суперечить закону чи установчим документам, до нього може бути застосовано адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування державної реєстрації цього суб'єкта та його ліквідації. Скасування державної реєстрації суб'єкта господарювання провадиться за рішенням суду, що є підставою для ліквідації даного суб'єкта господарювання відповідно до статті 59 цього Кодексу. Згідно з пунктами 6, 7 статті 59 Господарського кодексу України суб'єкт господарювання ліквідується у разі скасування його державної реєстрації у випадках, передбачених законом. Скасування державної реєстрації позбавляє суб'єкта господарювання статусу юридичної особи і є підставою для вилучення його з державного реєстру. Суб'єкт господарювання вважається ліквідованим з дня внесення до державного реєстру запису про припинення його діяльності. Такий запис вноситься лише після затвердження ліквідаційного балансу відповідно до вимог цього Кодексу та подання головою ліквідаційної комісії або уповноваженою ним особою документів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичною особою - підприємцем у порядку, визначеному Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Відповідно до підпункту 20.1.12 пункту 20.1 статті 20, пункту 67.2 статті 67 ПК України органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців. Враховуючи викладене, суд вважає вимоги позивача щодо припинення Товариства з обмеженою відповідальністю “Ефеш-Будпроект” обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню. Керуючись статтями 158-163, 167, Кодексу адміністративного судочинства України, суд-                                                       ПОСТАНОВИВ: 1.  Адміністративний позов задовольнити повністю. 2. Припинити юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю “Ефеш-Будпроект” (99029, м. Севастополь, вул. Хрустальова, буд 43, ЄДРПОУ 37181967, зареєстроване 03.08.2010р. Ленінською районною державною адміністрацією м.Севастополя). 3. Направити копію цієї постанови, після набрання нею законної сили, державному реєстратору Нахімовської районної державної адміністрації м. Севастополя для внесення до Єдиного державного реєстру відповідного запису. Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.           У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.           Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд міста Севастополя протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя                                                                                          О.Ю. Александров

СудОкружний адміністративний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення27.06.2013
Оприлюднено03.07.2013
Номер документу32144347
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —827/1569/13-а

Постанова від 27.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Александров О.Ю.

Ухвала від 17.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Александров О.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні