ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ справа № 806/1623/13-a категорія 10.1 17 червня 2013 р. м. Житомир Житомирський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Фещук А.В., розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні суду за адресою: 10014, місто Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23, адміністративну справу за позовом управління Пенсійного фонду України в м. Житомирі до Житомирської обласної громадської організації товариства бального танцю "Мелодія" про стягнення 170 грн.,- встановив: У березні 2013 року управління Пенсійного фонду України в м. Житомирі звернулось до Житомирського окружного адміністративного суду з позовом до Житомирської обласної громадської організації товариства бального танцю "Мелодія" про стягнення боргу по сплаті фінансових санкцій за неподання розрахунку сум страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування у строки, визначені законодавством, застосованих відповідно до рішення №11 від 12.03.2004 року, у сумі розміром 170 грн. Позивач подав заяву про розгляд справи у порядку письмового провадження. Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про дату, час і місце розгляду справи повідомлений належним чином. Причин неявки суду не повідомив, заяв про відкладення розгляду справи не надсилав. Письмових заперечень проти адміністративного позову до суду не надав. Відповідно до ч.6 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у порядку письмового провадження у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта. За наведених обставин суд вважає за можливе розглянути справу у порядку письмового провадження на підставі наявних у ній доказів. Дослідивши матеріали справи, вирішивши питання чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд приходить до висновку про те, що позов підлягає задоволенню з таких підстав. 12 березня 2004 року управлінням Пенсійного фонду України в м. Житомирі на підставі пункту 5 частини 9 статті 106 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" прийнято рішення №11 про застосування фінансових санкцій за неподання розрахунку сум страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування у строки, визначені законодавством, відповідно до якого до відповідача застосовано штраф у сумі розміром 170 грн. Дане рішення було отримано відповідачем. Відповідно до Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” від 9 липня 2003 року №1058-IV (чинного на момент виконання спірних правовідносин) визначаються принципи функціонування системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, передбачених цим Законом, а також регулює порядок формування Накопичувального пенсійного фонду та фінансування за рахунок його коштів видатків на оплату договорів страхування довічних пенсій або одноразових виплат застрахованим особам, членам їхніх сімей та іншим особам, передбаченим цим Законом. Пунктом 1 частини 1 статті 14 Закону №1058-IV визначено, що страхувальниками є роботодавці, зокрема, підприємства, установи і організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії (у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, профспілок, політичних партій, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами), фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності та інші особи (включаючи юридичних та фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок, придбали спеціальний торговий патент), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру, - для осіб, зазначених у пунктах 1, 10, 15 статті 11 цього Закону. Згідно з п.4 ч.3 ст.17 Закону №1058-IV страхувальник зобов'язаний, зокрема, подавати звітність територіальним органам Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом. Платники, зазначені в підпункті 2.1.1 пункту 2.1 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України №21-1 від 19.12.2003 року, формують та подають до органів Пенсійного фонду України звіт не пізніше ніж через 20 календарних днів з дня закінчення базового звітного періоду. Базовим звітним періодом є календарний місяць. Звітність може бути надана органу Пенсійного фонду України за добровільним рішенням платника страхових внесків в електронній формі з умовою дотримання чинного законодавства, що регулює ці питання. Обчислення та сплата внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування визначено статтею 20 Закону. Згідно пункту 4 частини 2 статті 17 Закону №1058-IV, страхувальник зобов'язаний подавати звітність територіальним органам Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом. Відповідальність за своєчасність, повноту нарахування та сплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування несе страхувальник – роботодавець. При цьому розрахунок подається платником незалежно від стану його фінансово-господарської діяльності. Згідно вимог п.5 ч.9 ст.106 Закону України №1058-IV виконавчі органи Пенсійного фонду застосовують до страхувальників такі фінансові санкції, зокрема, за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою або подання недостовірних відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку та іншої звітності, передбаченої законодавством, до територіальних органів Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків суми страхових внесків, які були сплачені або підлягали сплаті за відповідний звітний період, за кожний повний або неповний місяць затримки подання відомостей, звітності, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі повторного протягом року такого порушення - у розмірі 20 відсотків зазначених сум та не менше 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Доказів оскарження вказаного рішення відповідачем суду не надано, а отже воно є чинним та позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню. З огляду на викладене, оскільки на час розгляду справи заборгованість відповідачем у добровільному порядку не сплачена, то суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог. Відповідно до вимог частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати з відповідача не підлягають стягненню. Керуючись ст. ст. 8, 9, 10, 11, 23, 94, 128, 158, 159, 160, 161, 162, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, Житомирський окружний адміністративний суд, - постановив: Позов управління Пенсійного фонду України в м. Житомирі до Житомирської обласної громадської організації товариства бального танцю "Мелодія" про стягнення 170 грн., - задовольнити. Стягнути з Житомирської обласної громадської організації товариства бального танцю "Мелодія" (код ЄДРПОУ 25310865) на користь управління Пенсійного фонду України в м.Житомирі заборгованість по сплаті фінансових санкцій за неподання розрахунку сум страхових внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування у строки, визначені законодавством у сумі розміром 170 (сто сімдесят ) грн. 00 (нуль) коп. Повний текст постанови виготовлено у нарадчій кімнаті 17 червня 2013 року. Постанова набирає законної сили у строк та у порядку, що визначені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України, і може бути оскаржена до Житомирського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції у порядку, визначеному статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови. Суддя А.В. Фещук
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.06.2013 |
Оприлюднено | 08.07.2013 |
Номер документу | 32232295 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Токарева Марія Сергіївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Фещук Анна Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні