ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 червня 2013 р. Справа № 804/7314/13-а Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого суддіГолобутовського Р.З. при секретаріВербному Д.С. без участі представників сторін розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Приватного підприємства "Архітектурне бюро "Крамаров тектонік груп" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені в сумі 4818,82 грн., -
ВСТАНОВИВ:
28.05.2013 р. до Дніпропетровського окружного адміністративного суду звернулось Дніпропетровське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (далі - Позивач) з позовною заявою, в якій просить стягнути з Приватного підприємства «Архітектурне бюро «Крамаров тектонік груп» (далі - Відповідач) адміністративно-господарські санкції за незайняті інвалідами робочі місця в сумі 4817,86 грн. та пеню за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій в сумі 0,96 грн.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що в порушення ст. ст. 19, 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» Відповідачем самостійно не сплачені адміністративно-господарські санкції за 1 робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом.
14.06.2013 р. Позивачем подано до суду клопотання про розгляд справи без його участі.
Відповідач про дату, час та місце судового розгляду повідомлявся, але до суду повернулися конверти з ухвалою про відкриття провадження і призначення справи до розгляду, а також судовими повістками з відмітками "за зазначеною адресою не проживає".
Відповідно до ч. 11 ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Всупереч вимогам ч. 1 ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" про зміну місцезнаходження Відповідач контролюючі органи не повідомив, тому відповідних змін до Єдиного державного реєстру внесено не було.
Суд вважає, що вжив усі залежні від нього заходи для повідомлення Відповідача про дату, час та місце розгляду судової справи із його участю та реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів.
За таких підстав, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними у ній матеріалами, без участі представника Відповідача, оскільки при підготовці справи до розгляду дотримано вимоги Кодексу адміністративного судочинства України щодо належного повідомлення сторін у справі про дату, час та місце судового розгляду.
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню, виходячи з такого.
Статтею 18 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» встановлено, що підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ст. 19 Закону для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.
Згідно ст. 20 Закону підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю.
Судом встановлено, що Приватним підприємством «Архітектурне бюро «Крамаров тектонік груп» подано до Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2012 р., копія якого знаходиться у матеріалах справи.
Як свідчить звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів за формою №10-ПІ середньооблікова кількість штатних працівників Відповідача у 2012 р. склала 14 осіб. Відповідно до нормативу, передбаченого ст. 19 Закону, у Відповідача мав бути працевлаштований 1 інвалід. Фактично інвалід за цей період не був працевлаштований.
Отже, наявність порушення законодавства, на підставі якого до підприємства були застосовані адміністративно-господарські санкції, встановлена Відповідачем самостійно у звіті про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2012 р., в якому містяться відомості про кількість працюючих на підприємстві інвалідів.
Крім того, як свідчить лист Лівобережного районного центру зайнятості м. Дніпропетровська №1611 від 27.05.2013 р., який міститься у справі, Приватне підприємство «Архітектурне бюро «Крамаров тектонік груп» звіти за формою 3-ПН для працевлаштування осіб, яким встановлена група інвалідності, протягом 2012 р. не надавало, відповідно і направлення не видавалися.
Таким чином, за робоче місце, що призначене для працевлаштування на підприємство інваліда і не зайнятого ним, Відповідач повинен був сплатити адміністративно-господарські санкції в розмірі 4817,86 грн.
Розмір пені у сумі 0,96 грн. підтверджується Розрахунком пені станом на 16.04.2013 р., який міститься у справі.
Доказів сплати заборгованості до суду надано не було.
Статтею 71 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Враховуючи, що Відповідачем не добросовісно виконані всі вимоги чинного законодавства щодо організації працевлаштування інвалідів на підприємстві, адміністративно-господарські санкції в розмірі 4817,86 грн. та пеня за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій у розмірі 0,96 грн. нараховані Позивачем правомірно, у зв'язку з чим адміністративний позов підлягає задоволенню.
Керуючись ст. ст. 11, 14, 69, 70, 71, 72, 86, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Приватного підприємства "Архітектурне Бюро "Крамаров Тектонік Груп" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені в загальній сумі 4818,82 грн. - задовольнити.
Стягнути з Приватного підприємства "Архітектурне Бюро "Крамаров Тектонік Груп" (ЄДРПОУ 32328855) на користь Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (ЄДРПОУ 25005978) адміністративно-господарські санкції у розмірі 4817,86 грн.
Стягнути з Приватного підприємства "Архітектурне Бюро "Крамаров Тектонік Груп" (ЄДРПОУ 32328855) на користь Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (ЄДРПОУ 25005978) пеню за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій у розмірі 0,96 грн.
Постанова суду набирає законної сили відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Р.З. Голобутовський
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.06.2013 |
Оприлюднено | 09.07.2013 |
Номер документу | 32243710 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Голобутовський Роман Зіновійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Голобутовський Роман Зіновійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні