Ухвала
від 09.07.2013 по справі 24/5005/11340/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

09.07.13р. Справа № 24/5005/11340/2011

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Калиниченко Л.М.

при секретарі судового засідання Книш І.В.

за участю представників сторін:

від кредитора: - Щукіна А.Д., дов. № 2774/01/44 від 11.04.13р., ПФУ

від боржника: - Ткаченко Д.В., ліквідатор

розглянувши справу

за заявою Управління Пенсійного фонду України в Бабушкінському районі м.Дніпропетровська

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Илион", 49000, м.Дніпропетровськ, Бабушкінський район, вул.Комсомольська, буд.53 (ЄДРПОУ 25012122)

про визнання банкрутом

ВСТАНОВИВ:

За заявою кредитора ухвалою від 02.09.11р. господарським судом Дніпропетровської області порушена справа про визнання боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Илион", 49000, м.Дніпропетровськ, Бабушкінський район, вул.Комсомольська, буд.53 (ЄДРПОУ 25012122) банкрутом.

Постановою господарського суду Дніпропетровської області від 13.09.11р. боржника визнано банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура у справі, ліквідатором у справі призначено арбітражного керуючого Ткаченко Дениса Володимировича, ліцензія серія АВ № 397389.

Відповідно до ст.4-1 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

На затвердження до господарського суду Дніпропетровської області надійшов звіт про проведену роботу з додатками та ліквідаційний баланс ліквідатора Ткаченко Д.В.

Відповідно до вимог ч.ч.1, 5 ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" У разі, якщо громадянин-підприємець - боржник або керівні органи боржника - юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язань. Ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.

Отже, законодавством передбачено особливу процедуру встановлення всіх відомих ліквідатору кредиторів зі ст.52 Закону, яка є спеціальною по відношенню до загальних процедур банкрутства. До таких потенційних кредиторів належать органи податкової служби, фонди соціального страхування та їх повідомлення ліквідатором здійснюється шляхом надіслання письмових повідомлень таким кредиторам.

Ст.52 Закону не передбачає публікації в офіційних друкованих органах оголошення про визнання боржника банкрутом, у зв'язку з чим, ліквідатором не здійснювалось таке оголошення.

В результаті ліквідаційної процедури ліквідатором встановлена та підтверджена кредиторська заборгованість:

- Бабушкінського районного центру зайнятості, м.Дніпропетровськ на суму 22,77грн.;

- Бабушкінської районної виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ДОВ, м.Дніпропетровськ на суму 25,02грн.;

- Управління Пенсійного фонду України в Бабушкінському районі м.Дніпропетровська на суму 1 470,87грн.

Згідно довідок Комунального підприємства "Дніпропетровське міжміське бюро технічної інвентаризації" Дніпропетровської обласної ради, м.Дніпропетровськ №3836 від 20.03.12р., Інспекції Державного технічного нагляду, м.Дніпропетровськ № 1694-01.1-21 від 08.08.12р., Управління Держкомзему у м.Дніпропетровськ Дніпропетровської області від № 10/10-236 від 06.03.12р., Відділу РЕР ДАІ з обслуговування м.Дніпропетровськ та Солонянського району № 1 підпорядкованого ГУМВС України в Дніпропетровській області № 14/1РЕР-1515 від 22.03.12р., Бабушкінського ВДВС Дніпропетровського МУ юстиції, м.Дніпропетровськ № 03-111/12944/7 від 14.09.12р., за боржником нерухомого майна, автотранспортних засобів, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок, не зареєстровано, виконавчі провадження відсутні.

На запити ліквідатора отримані відповіді Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м.Дніпропетровську, Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС, про відсутність заборгованості банкрута.

Згідно довідки ПАТ "АКБ "Капітал" Відділення № 42, м.Дніпропетровськ № 42/0499 від 07.02.13р. залишок грошових коштів на поточних рахунках банкрута станом на 07.02.2013р. складає 51,18грн.

04.06.13р. до господарського суду Дніпропетровської області від ліквідатора надійшло клопотання від 03.06.13р., в якому повідомляє, що ним було надіслано заяву до ПАТ АКБ "Капітал" про закриття розрахункових рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю "Илион", 49000, м.Дніпропетровськ, Бабушкінський район, вул.Комсомольська, буд.53 (ЄДРПОУ 25012122), але на теперішній час відповідь від ПАТ АКБ "Капітал" не надійшла.

Ліквідатор в судовому засіданні пояснив, що зняття вказаних коштів з рахунку є недоцільним, оскільки потребує виготовлення дублікату печатки банкрута, а витрати на здійснення вказаних дій буде перевищувати розмір коштів, що залишилися на рахунках банкрута.

Ліквідатор листом від 10.01.13р. повідомив Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС про те, що неможливо надати документи бухгалтерської звітності банкрута для проведення перевірки, оскільки підприємство не передавало ліквідатору будь - яких документів, тому у ліквідатора відсутні підстави для звернення до податкового органу. У зв'язку з чим виявити майно, провести інвентаризацію активів боржника, витребувати бухгалтерську документацію у посадових осіб, неможливо та не дозволяє здійснити дії з розшуку дебіторів та зі стягнення дебіторської заборгованості.

Як вбачається з матеріалів справи, постанова господарського суду від 13.09.11р. була отримана Державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС 20.09.11р., в якій господарський суд зобов'язав ліквідатору надати дані про рахунки, відкриті банкрутом, наявність податкового боргу та розгляду питання щодо проведення позапланової перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), матеріали за результатами перевірки просив направити для долучення до справи про банкрутство.

Згідно до п.п.78.1.2, 78.1.11 ст.78 Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин:

- платником податків не подано в установлений законом строк податкову декларацію або розрахунки, якщо їх подання передбачено законом;

- отримано постанову суду (ухвалу суду) про призначення перевірки або постанову органу дізнання, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону у кримінальних справах, що перебувають у їх провадженні.

Відповідно до п.78.1.7 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.

Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України.

Згідно з п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України регламентовано, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.

Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків -не більш як на 5 робочих днів.

На час винесення ухвали (09.07.2013 року) Державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС не надано як доказів видачі наказу керівника податкового органу про проведення документальної позапланової перевірки, так і результати проведення такої перевірки (п.п.78.1.7, 78.4 Податкового кодексу України).

Враховуючи викладене, Державною податковою інспекцією у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС не надано жодних результатів проведення виїзної перевірки, передбаченої ст.78 Податкового кодексу України (яку зобов'язана була провести ДПІ у разі неподання боржником податкової декларації, порушення відносно останнього справи про банкрутство та винесення судом постанови про проведення позапланової перевірки) в межах строків, визначених ст.82 Податкового кодексу України.

Виходячи з вимог ч.2 ст.34 Господарського процесуального кодексу України суд вважає, що ліквідатор надав суду достатньо доказів, повно відобразив обставини справи, додав відповідні документи до звіту.

Наданий реєстр вимог кредиторів, який підтверджує визнані грошові вимоги ліквідатором у справі.

Майна, грошових коштів та інших активів, що належить банкруту, не виявлено. У зв'язку з тим, що активів банкрута не виявлено, задоволення вимог кредиторів не відбувалось.

Згідно п.6 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Згідно п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.

Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо затвердження ліквідаційного балансу та ліквідації юридичної особи-банкрута.

За результатами ліквідаційного балансу у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.

Згідно п.6 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст.32 цього Закону.

Керуючись ст.86 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст.22-32, п.6 ст.40, ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд

УХВАЛИВ:

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Илион", 49000, м.Дніпропетровськ, Бабушкінський район, вул.Комсомольська, буд.53 (ЄДРПОУ 25012122).

Ліквідувати юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю "Илион", 49000, м.Дніпропетровськ, Бабушкінський район, вул.Комсомольська, буд.53 (ЄДРПОУ 25012122) .

Згідно п.6 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вважати погашеними вимоги:

- Бабушкінського районного центру зайнятості, м.Дніпропетровськ на суму 22,77грн.;

- Бабушкінської районної виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ДОВ, м.Дніпропетровськ на суму 25,02грн.;

- Управління Пенсійного фонду України в Бабушкінському районі м.Дніпропетровська на суму 1 470,87грн.

Припинити повноваження ліквідатора у справі № 24/5005/11340/2011 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Илион", 49000, м.Дніпропетровськ, Бабушкінський район, вул.Комсомольська, буд.53 (ЄДРПОУ 25012122) арбітражного керуючого Ткаченко Дениса Володимировича, ліцензія серія АВ № 397389 (49089, м. Дніпропетровськ, вул. Янгеля, 17/112, ідентифікаційний номер 3088522439).

Провадження у справі припинити.

Згідно п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" копію цієї ухвали направити органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.

Суддя Л.М. Калиниченко

Дата ухвалення рішення09.07.2013
Оприлюднено10.07.2013
Номер документу32269499
СудочинствоГосподарське
Сутьвизнання банкрутом

Судовий реєстр по справі —24/5005/11340/2011

Ухвала від 09.07.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 04.06.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 18.04.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 28.03.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 24.01.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 27.11.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 19.11.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 31.07.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 17.07.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 17.07.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні