Головуючий у 1 інстанції - Зеленов А.С.
Суддя-доповідач - Чебанов О.О.
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 липня 2013 року справа №805/3451/13-а приміщення суду за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26
Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: Чебанова О.О., Бадахової Т.П., Старосуда М.І., при секретарі Мартакові О.А., за участю представника позивача Четверик С.О., представника відповідача Пальцун С.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Київському районі м. Донецька Головного управління Міністерства доходів у Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 21 травня 2013 р. у справі № 805/3451/13-а за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Центрострой» до Державної податкової інспекції у Київському районі м. Донецька Головного управління Міністерства доходів у Донецькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 0000751504 від 10.10.2012, зобов'язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом до відповідача про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 0000751504 від 10.10.2012, зобов'язання вчинити певні дії.
В обґрунтування позовних вимог зазначив, що за результатами перевірки ДПІ у Київському районі м. Донецька Донецької області ДПС складено Довідку у формі висновку №722/15-4/34746810. Даною довідкою встановлено порушення платником податку абзацу «а» п.200.4 ст.200 ПК України, у зв'язку із чим заявлену суму бюджетного відшкодування ПДВ в розмірі 1 400 770,00грн. зменшено в повному обсязі. На підставі цієї довідки прийнято податкове повідомлення-рішення від 10.10.2012 року № 0000751504, яким ТОВ «Центрострой» зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість в розмірі 1400770 грн. та визначено суму штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 350192 грн.
Позивач із вказаним податковим повідомленням-рішення не погоджується, оскільки ним сформовано податковий кредит за період з лютого 2011 року по лютий 2012 року, відповідно до вимог податкового законодавства України. Сума податкового кредиту підтверджується первинними документами та документами податкового обліку. Крім того податковим органом порушено порядок та строки проведення камеральної перевірки, встановлені Податковим кодексом України.
Просив суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ДПІ у Київському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби від 10.10.2012 року №0000751504 та зобов'язати ДПІ у Київському районі м. Донецька Донецької області ДПС повернути суму 1789695,00 грн. на особовий рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю «Центрострой».
Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 21 травня 2013 р. у справі № 805/3451/13-а позовні вимоги задоволені частково, внаслідок чого визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення № 0000751504 від 10.10.2012 року. У задоволенні інших позовних вимог відмовлено.
Не погодившись з постановою суду першої інстанції відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій зазначив, що судом першої інстанції порушені норми матеріального та процесуального права, а тому просив скасувати постанову та прийняти нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.
Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, думку представника відповідача, яка підтримала доводи апеляційної скарги, представника позивача, який заперечував проти задоволення апеляційної скарги та просив залишити постанову суду без змін, вивчивши матеріали справи, вважає за необхідне апеляційну скаргу залишити без задоволення, а постанову суду першої інстанції без змін з наступних підстав.
Як встановлено судами першої та апеляційної інстанцій, позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю «Центрострой» зареєстроване в якості юридичної особи 22.11.2006 року Виконавчим комітетом Донецької міської ради, включене до ЄДРПОУ за кодом 34746810, що підтверджується наявними в матеріалах справи копіями Виписки з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (бланк серії ААВ № 833304), довідки Головного управління статистики у Донецькій області АА № 655552 від 27.02.2013 року. Перебуває на обліку в Державній податковій інспекції у Київському районі м. Донецька Донецької області Державної податкової служби, що підтверджується довідкою Форми № 4-ОПП від 17.10.2011 року № 1335/10/29-014-20 та зареєстрований платником податку на додану вартість, що підтверджується Свідоцтвом про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100321186 від 01.02.2011 року.
17.04.2012 року товариством з обмеженою відповідальністю «Центрострой» декларацією з податку на додану вартість за березень 2012 року задекларовано зменшення податкових зобов'язань з податку на додану вартість наступних звітних періодів у сумі 1789695 грн. (а.с. 21-23).
Підставою виникнення від'ємного значення податку на додану вартість в сумі 1 789695грн. стало придбання ТОВ «Центрострой», у період з лютого 2011 року по лютий 2012 року, товарно-матеріальних цінностей (будматеріалів, обладнання) робіт та послуг для будівництва основних фондів - торгівельного центру з наземною автостоянкою, розташованого за адресою: м. Донецьк, вул. Кірова,63.
14.05.2012 року ДПІ у Київському районі м. Донецька Донецької області ДПС відповідно до п.п.200.10 ст.200 Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку ТОВ «Центрострой» (ЄДРПОУ 34746810) з питань достовірності нарахування від'ємного значення ПДВ у зменшення зобов'язань наступних звітних періодів у розмірі 1789695грн. за березень 2012р., за результатами якої було складено акт № 653/15-4/34746810 від 14.05.2012р/а.с.19-20/. Даним актом встановлено порушення ТОВ «Центрострой» п.п. «а» п.200.14 ст.200ПК України, тобто ТОВ «Центрострой» занижено суму бюджетного відшкодування ПДВ у розмірі 1789695 грн. за лютий 2011 року по лютий 2012 року, тобто платник податку добровільно відмовляється від отримання такої суми заниження як бюджетне відшкодування та враховує її, згідно з пунктом 200.6 цієї статті Податкового кодексу України у зменшення податкових зобов'язань з цього податку в наступних податкових періодах.
ДПІ у Київському районі м. Донецька Донецької області ДПС відповідно до ст.76, п.200.10 ст.200 ПКУ проведено камеральну перевірку правомірності нарахування суми бюджетного відшкодування, декларування від'ємного значення сум податку на додану вартість за березень 2012 року, за результатами якої складено акт перевірки № 722/15-4/34746810 від 10.10.2012 року (т. 5 а.с.113-116,128-131). За результатами перевірки заявленої ТОВ «Центрострой» за березень 2012 року суми бюджетного відшкодування ПДВ встановлено порушення платником абз. «а» п.200.4 ст.200 ПКУ, у зв'язку з чим заявлену суму бюджетного відшкодування ПДВ в розмірі 1400770 грн. зменшено в повному обсязі.
10.10.2012 року ДПІ у Київському районі м. Донецька складено довідку у формі висновку за результатами документальної невиїзної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість. Перевірка проводилась 10 жовтня 2012 року. Даною довідкою встановлено результатами перевірки заявленої ТОВ «Центрострой» за березень 2012 року суми бюджетного відшкодування ПДВ встановлено порушення платником абз. «а» п.200.4 ст.200 ПКУ, у зв'язку з чим заявлену суму бюджетного відшкодування ПДВ в розмірі 1400770 грн. зменшено в повному обсязі (т. 1 а.с. 8-9, т. 5 а.с. 87-90).
Згідно п.54.3ст.54, п.58.1 ст.58 абз. «а» п.200.4 ст.200 ПК України на підставі акту перевірки № 00722/1504/34746810 від 10.10.2012 року ДПІ у Київському районі м. Донецька Донецької області ДПС прийнято податкове повідомлення-рішення за формою «В-1» від 10.10.2012 року № 0000751504 яким товариству з обмеженою відповідальністю «Центрострой» зменшено суму бюджетного відшкодування (у тому числі заявленого в рахунок зменшення податкових зобов'язань наступних періодів) з податку на додану вартість у розмірі 1 400 770,00 грн., та нараховані штрафні (фінансові) санкції у сумі 350192,00 грн. (т. 1 а.с. 13, т. 4 а.с.41).
Підпунктом 14.1.181 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий кредит визначено як суму, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.
У відповідності із п. 198.1 ст. 198 ПК України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну території України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.
Згідно із п. 198.6 ст. 198 ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог ст. 201 ПК України) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими п. 201.11 ст. 201 ПК України.
Якщо в наступному податковому періоді сума, розрахована згідно з пунктом 200.1 цієї статті, має від'ємне значення, то: а) бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, а в разі отримання від нерезидента послуг на митній території України - сумі податкового зобов'язання, включеного до податкової декларації за попередній період за отримані від нерезидента послуги отримувачем послуг( абз. «а» п.200.4 ст.200 ПКУ).
Підставою виникнення від'ємного значення податку на додану вартість в сумі 1 789695 грн. (декларація з податку на додану вартість за березень 2012 року (т. 1 а.с. 21-25) стало придбання ТОВ «Центрострой», у період з лютого 2011 року по лютий 2012 року , товарно-матеріальних цінностей (будматеріалів, обладнання) робіт та послуг для будівництва основних фондів - торгівельного центру з наземною парковкою.
15.05.2010 року між ТОВ «Центрострой» (далі - Замовник) та ТОВ «Аквацентр» (далі - Підрядник) укладено договір підряду № Ц-А на виконання робіт по будівництву торгівельного центру з надземною автостоянкою на земельній ділянці площею 0,39 га по вулиці Кірова м. Донецька. Підрядник в межах даного Договору, виконує на свій ризик власними і залученими силами і засобами увесь, передбачений даним Договором фронт робіт при будівництві Об'єкту, здає у визначені договором строки роботи Замовнику, усуває на протязі гарантійного строку експлуатації об'єкту недоробки (при їх наявності), а Замовник приймає виконані належним чином підрядні роботи та оплачує їх вартість в порядку, передбаченому даним Договором (п.2.1 Договору). Договірна ціна підрядних робіт визначена Кошторисом, що є невід'ємним додатком № 2 до даного договору і підлягає уточненню сторонами по видам робіт безпосередньо до початку їх виконання (п.3.1Договору). Загальна договірна ціна робіт буде складатися з сум, які будуть зазначені сторонами у погоджених договірних цінах на окремий етап робіт (п.3.2). Строк виконання робіт, передбачених даним договором складає 12 календарних місяців з дати передачі Підряднику за актом передачі будівельного майданчика для будівництва об'єкту та перерахування авансового платежу згідно графіка виконання і фінансування робіт, який є невід'ємною частиною даного Договору (п.4.1 Договору) (т. 2 а.с. 40-50).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аквацентр» (ЄДРПОУ 30962214) зареєстровано в якості юридичної особи в установленому законом порядку, є платником податку на додану вартість, має право на здійснення будівельних робіт підтверджується відповідною ліцензією серії АВ № 408478 на провадження господарської діяльності, пов'язаною із створенням об'єктів архітектури, виданою Державною архітектурно-будівельною інспекцією Міністерства регіонального розвитку та будівництва України (т. 4 а.с. 61-63).
09.06.2010 року Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Донецькій області надано ТОВ «Центрострой» дозвіл на виконання підготовчих робіт до будівництва № 10/05П з будівництва торговельного центру з надземною автостоянкою по вул. Кірова у Кіровському районі м. Донецька відповідно до проекту виконання підготовчих робіт, який погоджено (т. 5 а.с. 79).
16.12.2010 року Державним підприємством «Спеціалізована державна експертна організація-центральна служба української державної будівельної експертизи» надано позитивний висновок комплексної державної експертизи № 05-00951-10 з будівництва будинку торгівельного центру з надземною автостоянкою по вул. Кірова в Кіровському районі м. Донецька (т. 5 а.с.71-78).
24.12.2010 року Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Донецькій області надано ТОВ «Центрострой» дозвіл на виконання будівельних робіт до будівництва №10/801 з будівництва торговельного центру з надземною автостоянкою по вул. Кірова у Кіровському районі м. Донецька відповідно до проекту виконання підготовчих робіт, який погоджено (т. 5 а.с. 70).
16.02.2011 року адміністративно-технічною службою КП «ДРСУ» Донецької міської ради Товариству з обмеженою відповідальністю «Центрострой» надано ордер на розкриття міських територій № 24. Даним ордером ТОВ «Центрострой» надано дозвіл на проведення земляних робіт, облаштування фундаменту, прокладання інженерних споруд (водогону, каналізації, електромережі) для будівництва торгового центру з наземною автостоянкою по вул. Кірова в Кіровському районі м. Донецька (т. 5 а.с. 81-84).
За наслідками господарських операцій ТОВ «Аквацентр» видало позивачу податкові накладні за період лютий 2011 року по жовтень 2011 року (т.1 а.с. 55, 57, 58, 61-72, 74, 75, 79, 80, 82-93, 97-102, 108-110, 112, 113, 117, 118, 122, 123, 127, 129, 135, 137, 139-144, 146, 147). Податкові накладну позивач включив до Реєстру отриманих та виданих податкових накладних (т. 1 а.с. 48-50, т. 2 а.с. 3-34).
Суму податку на додану вартість згідно вказаних податкових накладних позивач включив до складу податкового кредиту за березень 2012 року, що відобразив у відповідній податковій декларації (т. 1 а.с. 21-25).
22.02.2011 року Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Донецькій області зареєстровано декларацію про готовність будівлі торгівельного центру з наземною автостоянкою по вулиці Кірова, 63 у Кіровському районі м. Донецька до експлуатації (т. 2 а.с. 53-57).
Будівлю торгівельного центру з наземною автостоянкою літ.А-1,2, загальною площею за адресою: вул. Кірова, 63, м. Донецьк введено в експлуатацію та ТОВ «Центрстрой» оформлено право власності на дане нерухоме майно, про що свідчить свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане 03.02.2012 року (т. 2 а.с. 51-52).
Зазначений договір укладався з метою використання результату виконаних підрядних робот у власній господарській діяльності підприємства. Так, будівля торгівельного центру з наземною автостоянкою за адресою: вул. Кірова, 63, м. Донецьк здається в оренду ТОВ «НІКО-ОНІКС» відповідно до договору оренди від 15.05.2012 року № 15-05/12 (т. 2 а.с. 58-60).
Крім того, колегія суддів зазначає, що ТОВ «Центрострой» для завершення реалізації проекту будівлі торговельного центру з наземною автостоянкою по вулиці Кірова в Кіровському районі м. Донецька укладено договори, виконання яких підтверджується первинними документами (додатковими угодами, актами приймання-передавання виконаних робіт та придбаних ТМЦ, рахунками бухгалтерського обліку, банківськими виписками), податковими накладними.
Згідно п.200.4 ст.200 ПКУ платник податку може прийняти самостійно рішення про зарахування в повному обсязі належної йому суми бюджетного відшкодування або її частини у зменшення податкових зобов'язань з цього податку, що виникли протягом наступних звітних (податкових) періодів, за наявності умов, передбачених пунктом 200.4 цієї статті. Зазначене рішення відображається платником податку у податковій декларації, яку він подає за результатами звітного (податкового) періоду, в якому виникає право на подання заяви про отримання бюджетного відшкодування згідно з нормами цієї статті. У разі прийняття такого рішення зазначена сума не враховується при розрахунку сум бюджетного відшкодування наступних звітних (податкових) періодів.
Абзацом «а» пункту 200.14 статті 200 ПКУ визначено, що Якщо за результатами камеральної або документальної позапланової виїзної перевірки орган державної податкової служби виявляє невідповідність суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, то такий орган: а) у разі заниження заявленої платником податку суми бюджетного відшкодування щодо суми, визначеної органом державної податкової служби за результатами перевірок, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються сума такого заниження та підстави для її вирахування. У цьому випадку вважається, що платник податку добровільно відмовляється від отримання такої суми заниження як бюджетного відшкодування та враховує її згідно з пунктом 200.6 цієї статті у зменшення податкових зобов'язань з цього податку в наступних податкових періодах.
Відповідно до п.200.10 ст.200 ПКУ протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, податковий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних.
Так, на виконання приписів п.200.10 ст.200 ПКУ ДПІ у Київському районі м. Донецька провело камеральну перевірку ТОВ «Центрострой» (ЄДРПОУ 34746810) з питань достовірності нарахування від'ємного значення податку на додану вартість у зменшення податкових зобов'язань з податку наступних звітних періодів за березень 2012 року. За результатами якої складено акт № 653/15-4/34746810 від 14.05.2012 року (т. 1 а.с. 19-20, т. 4 а.с. 49-52).
На підставі акта перевірки № 653/15-4/34746810 від 14.05.2012 року та відповідно до п.200.14 ст.200 ПКУ ДПІ у Київському районі м. Донецька Донецької області ДПС прийнято податкові повідомлення-рішення форми «В-2» від 16.05.2012 року, якими вирахувані суми ПДВ ТОВ «Центрострой» за період лютий 2011 року по лютий 2012 року у розмірі 1789695грн. (т. 4 а.с. 42-48).
Тобто, податковим органом, підтверджено наміри ТОВ «Центрострой» добровільної відмови від отримання бюджетного відшкодування в сумі 1789695 грн. та врахування його згідно із п.200.6 ст.200 ПКУ, у зменшення податкових зобов'язань з податку на додану вартість у наступних податкових періодах.
ПДВ у сумі 1 789 695 грн. було враховано у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ у наступних податкових періодах та зараховано на особовий рахунок ТОВ «Центрострой», що також підтверджується актами звірки розрахунків платника з бюджетом по податку на додану вартість за вересень-жовтень 2012 року (т. 1 а.с. 51,52) та податковими деклараціями з податку на додану вартість за березень-липень 2012 року (т. 1 а.с. 21-50).
Органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на органи державної податкової служби. Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні органу державної податкової служби виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків (п.п.75.1.1 п.75.1 ст.75 ПКУ).
Статтею 76 ПКУ визначено, що камеральна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова. Порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог статті 86 цього Кодексу.
Відповідно до п.7 Листа Державної податкової адміністрації України від 21.06.2011 року № 17197/7/15-0617 щодо оформлення Акта про результати камеральної перевірки податкової декларації (розрахунку) щодо окремих загальнодержавних та місцевих податків і зборів, акт про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності щодо окремих загальнодержавних та місцевих податків і зборів, складається у двох примірниках і підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, та після реєстрації в органі державної податкової служби вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податку у порядку, визначеному статтею 42 ПКУ.
Пунктами 42.1, 42.2 статті 42 податкові повідомлення - рішення, податкові вимоги або інші документи, адресовані контролюючим органом платнику податків, повинні бути складені у письмовій формі, відповідним чином підписані та у випадках, передбачених законодавством, завірені печаткою такого контролюючого органу.
Документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представникові.
Акт перевірки № 722/15-4/34746810 від 10.10.2012 року не було направлено на адресу ТОВ «Центрострой».
21.11.2012 року ТОВ «Центрострой» звернулося до ДПІ у Київському районі м. Донецька Донецької області ДПС із проханням надати пояснення щодо причин та обґрунтування відсутності в акті звірки № 294 від 14.11.2012 року (т. 1 а.с. 53) позитивного значення сальдо суми бюджетного відшкодування ПДВ в розмірі 1 789 695,00 грн. (т. 1 а.с. 14).
ДПІ у Київському районі м. Донецька Донецької області ДПС листом від 20.12.2012р вих. № 19731/10/15-313 повідомило позивача, про те, що 10.10.2012 року податковим органом була проведена камеральна перевірка податкової декларації за березень 2012 року (т. 1 а.с. 15).
17.01.2013 року ТОВ «Центрострой» звернулося до ДПІ у Київському районі м. Донецька Донецької області ДПС із проханням надати акт перевірки від 10.10.2012 року та податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі даного акта (т. 1 а.с. 16).
Не отримавши відповіді на своє звернення від 17.01.2013 року ТОВ «Центрострой» повторно 18.02.2013 року звернулося до ДПІ у Київському районі м. Донецька Донецької області ДПС із проханням надати акт перевірки від 10.10.2012 року та податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі даного акта (т. 1 а.с. 18).
Лише 04.03.2013 року після третього звернення до податкового органу, позивачем отримано копію довідки у формі висновку № 722/15-15-4/34746810 та копію податкового повідомлення-рішення № 0000751504 від 10.10.2012 року (т. 1 а.с. 8-9).
Так, відповідачем на підтвердження факту надсилання акта перевірки від 10.10.2012 року на адресу позивача, у судове засідання 17.05.2013 року надано квитанції кур'єрської відправки Grandex № 1169568 та № 138703 від 10.10.2012 року (т. 5 а.с. 126,127).
Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що акт перевірки від 10.10.2012 року № 722/15-4/34746810 не доведено відповідачем до відома ТОВ «Центрострой» у встановленому законом порядку.
З огляду на наведене, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції спір по суті вирішений вірно, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстави для задоволення апеляційної скарги та зміни або скасування постанови суду першої інстанції відсутні.
Керуючись статтями 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ :
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Київському районі м. Донецька Головного управління Міністерства доходів у Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 21 травня 2013 р. у справі № 805/3451/13-а - залишити без задоволення.
Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 21 травня 2013 р. у справі № 805/3451/13-а - залишити без змін.
Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з моменту проголошення і може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після складення у повному обсязі.
У повному обсязі ухвала складена 09.07.2013 року.
Головуючий О.О. Чебанов
Судді Т.П. Бадахова
М.І. Старосуд
Суд | Донецький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.07.2013 |
Оприлюднено | 11.07.2013 |
Номер документу | 32302103 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Чебанов Олександр Олегович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Чебанов О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні