Постанова
від 10.07.2013 по справі 814/2778/13-а
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Миколаївський окружний адміністративний суд вул. Заводська, 11, м. Миколаїв, 54001 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Миколаїв.

10 липня 2013 року Справа № 814/2778/13-а

Суддя Миколаївського окружного адміністративного суду Зіньковський О. А. , в порядку письмового провадження вирішив адміністративну справу

за позовомРегіональне управління Департаменту контролю за виробництвом і обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПС України у Миколаївській області, вул. Нікольська, 47,Миколаїв,54001 доПриватного підприємства "Классік", вул. Космонавтів, 152, кв. 29,Миколаїв,54000 простягнення фінансових санкцій в сумі 8500,00 грн., Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом і обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПС України у Миколаївській області звернулось до суду з позовом до Приватного підприємства "Классік" про стягнення фінансових санкцій в сумі 8500,00 грн.

Представник позивача надав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Відповідач, про дату, час та місце слухання справи повідомлений належним чином, у судове засідання не з'явився, про причину неприбуття суд не повідомив. Правом, передбаченим статтею 49 КАС України не скористався, письмові заперечення проти позову та докази, які у нього є суду не надав.

Відповідно до ст. 122 та ст. 128 КАС України справа розглядається в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи суд, -

встановив:

Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Миколаївській області (надалі за текстом - Позивач) здійснює функцію контролю за дотриманням законодавства у сфері обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів відповідно до наступних нормативно-правових актів:

- ст. 16 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (надалі за текстом - Закон), відповідно до якої контроль за дотриманням норм цього Закону здійснюють органи, які видають ліцензії, а також інші органи в межах компетенції, визначеної законами України;

- Положенням про Департамент контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України, затвердженим Наказом Міністерства Фінансів України від 13.10.2011 р. № 1289, відповідно до якого, до основних функціональних повноважень департаменту та його регіональних управлінь відноситься здійснення контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів; ліцензування діяльності суб'єктів господарювання з виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів.

Уповноваженими представниками Позивача здійснено фактичну перевірку діяльності Приватного підприємства «Классік» на предмет дотримання вимог законодавства, яке регламентує порядок обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

За результатами перевірки Відповідача встановлено факт зберігання алкогольних напоїв без марок акцизного податку встановленого зразка, та зафіксовано в акті перевірки від 21.01.2013р. № 4/21-249/23624306, підписаним Відповідачем без заперечень.

При вирішенні питання визнання/невизнання дій Відповідача як порушення законодавства, Позивачем було враховано вимоги ст.11 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», відповідно до яких алкогольні напої та тютюнові вироби, які реалізуються на території України, повинні бути марковані.

Відповідно до ст. 17 Закону, до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у вигляді штрафів у разі зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв та тютюнових виробів, алкогольних напоїв та тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного податку - 100 відсотків вартості товару, але не менше 8500 гривень.

Таким чином, на підставі зазначених матеріалів перевірки та відповідно до Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.2003 р. № 790, ст. 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» 01.02.2013р. Позивачем було прийнято Рішення №140077/02-21 про застосування фінансових санкцій до Відповідача в розмірі 8500,00грн.

Вказане рішення Відповідачем не оскаржено та виконано в передбачений законодавством строк.

Відповідно до ч.5 ст.17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» та п.10 Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.2003 р. № 790, у разі невиконання суб'єктом підприємницької діяльності рішення про застосування фінансових санкцій протягом 30 днів після його отримання сума санкцій стягується на підставі рішення суду.

За таких обставин позовні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. 5 Закону України "Про судовий збір" позивач звільнений від сплати судового збору.

Керуючись статтями 158, 160-163 КАС України, адміністративний суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Приватного підприємства «Классік» (код ЄДРПОУ 23624306) до державного бюджету Ленінського району, код 21081100, МФО 826013, ЄДРПОУ 37992781, р/р 31116106700005 Банк УДКСУ у Миколаївській області фінансові санкції в розмірі 8500,00 (вісім тисяч п'ятсот) грн.

Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 254 КАС України.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанову може бути оскаржено в порядку передбаченому статтями 185, 186 КАС України.

Апеляційна скарга подається до Одеського адміністративного апеляційного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя О. А. Зіньковський

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.07.2013
Оприлюднено15.07.2013
Номер документу32357337
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —814/2778/13-а

Ухвала від 14.10.2013

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Зіньковський О. А.

Ухвала від 08.10.2013

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Зіньковський О. А.

Постанова від 10.07.2013

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Зіньковський О. А.

Ухвала від 19.06.2013

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Зіньковський О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні