ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
ПОСТАНОВА
Іменем України
04 липня 2013 р. (12:44) м.Сімферополь Справа №801/5152/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Радчука А.А., за участю секретаря судового засідання Гребенюк Є.В., представників сторін:
від позивача - Котлярова О.В.,
від відповідача - не з'явився,
розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Державної податкової інспекції у м.Євпаторії АР Крим Державної податкової служби до Благодійної організації "Благодійний фонд "Євпаторійська міська лікарня №1"
про стягнення.
Суть спору. Державна податкова інспекція у м.Євпаторії АР Крим Державної податкової служби (далі - позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Благодійної організації "Благодійний фонд "Євпаторійська міська лікарня №1" (далі - відповідач) про стягнення податкового боргу у сумі 6117,83 грн., в т.ч. зі сплати штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки у розмірі 3475,44 грн. та з податку на доходи фізичних осіб у розмірі 2642,39 грн., на підставі акту перевірки від 08.10.12 №1526/22-01 та податкових повідомлень-рішень №0001762302 від 22.10.12 та №0002381702 від 19.10.12.
Ухвалами Окружного адміністративного суду від 16.05.2013 відкрито провадження у справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала у повному обсязі, просила останні задовольнити.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про день, місце і час розгляду справи повідомлявся неодноразово належним чином згідно із ст.33 КАС України за місцезнаходженням, про причини неявки не повідомив.
Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів з'ясування обставин по справі, керуючись ст.ст.33,128 КАС України, суд вважає можливим розглядати справу у відсутності представника відповідача.
Вислухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до п.4 ч. 1 ст. 17 КАС України до компетенції адміністративного суду віднесено спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.
Пунктом 7 ч.1 ст.3 КАС України визначено поняття суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Завданнями органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.
Враховуючи викладене, позивач у справі є суб'єктом владних повноважень, законом передбачено право звернення позивача до суду із позовом про стягнення заборгованості, справу належить розглядати за правилами адміністративного судочинства.
Відповідач зареєстрований як юридична особа та знаходиться на обліку у позивача як платник податків, зборів (обов'язкових платежів).
Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Згідно п.п.41.1.1 п.41.1. ст. 41 ПК України органи державної податкової служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби є контролюючими органами в розумінні Кодексу.
Таким чином, позивач є контролюючим органом по відношенню до відповідача, як платника податків.
Згідно п.41.5 ст. 41 Податкового Кодексу України органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень.
Судом встановлено, що відповідачем проведено виїзну позапланову документальну перевірку відповідача з питань дотримання вимог податкового, а також валютного та іншого законодавства за період з 11.07.11 по 18.09.12. За результатами перевірки оформлено акт від 08.10.12 №1526/22-01, в якому виявлені наступні порушення:
- абз. 6 ст. 1 Наказу Президента України "про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки" від 12.06.95 №436, були проведені готівкові розрахунки з підзвітними особами по авансовим платежам без підтвердження відповідними платіжними документами на загальну суму 3475,44 грн.;
- п.п. 164.2.11, п.п. 164.2.17 п. 164.2, п. 164.5 ст. 164, п.п. 170.9.1 абз. б) п. 170, п.п.п 170.7.3 п. 170.7 ст. 170, п. 176.2 ст. 176, п.п. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 Податкового кодексу України, згідно яких відповідачем не утриманий податок на доходи фізичних осіб в сумі 1249,32 грн.,у т.ч.:у вересні 2011 р. - 177грн., грудні 2011 р. - 202,12 грн.; у лютому 2012 р. - 55,89 грн.; у березні 2012 р. - 26,47грн., у квітні 2012 р. - 544,95 грн; у травні 2012 р. - 94,12 грн; у червні 2012 р. - 119,64 грн,; у липні 2012 р.-21,71 грн.;
- п. 119.2 ст. 119, п.п. 170.7.3 п. 170.7 ст. 170, п. 176.2 абз. б) ст. 176 Податкового кодексу України, подання відповідачем не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку за І, II, III квартали 2012 р.
На підставі вказаного акту та виявлених порушень позивачем прийняті податкові повідомлення рішення №0001762302 від 22.10.12 у сумі 3475,44 грн., яке отримано відповідачем 22.10.12, про що свідчить відмітка у корінці податкового повідомлення-рішення та податкове повідомлення-рішення №0002381702 від 19.10.12 у сумі 2581,65 грн. основним платежем - 1249,32 грн., та за штрафними санкціями - 1332,33 грн., отримано відповідачем 19.10.12, про що свідчить відмітка у корінці податкового повідомлення-рішення.
Також на підставі ст.129 Податкового кодексу України відповідачу нараховано пеню в сумі 60,74грн.
Доказів про повну сплату узгоджених податкових зобов'язань суду не надано.
Відповідно до п.14.1.175 ст. 14 Податкового кодексу України грошове зобов'язання платника податку набуває статусу податкового боргу з моменту його узгодження та несплати у порядку, визначеному Податковим кодексом України.
Відповідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право в тому числі стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом.
Згідно ч. 1 ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності.
Відповідно до п. 95.2 статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.
Податкова вимога надсилається платнику податків органом державної податкової служби в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення, у разі, коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, що встановлено ч. 1 п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України, тобто з урахуванням змісту поняття "податковий борг", встановленому п. 14.1.175 ст. 14 Податкового кодексу України, податкова вимога надсилається органом державної податкової служби платнику податків на суму податкового боргу.
Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання та повинна містити вказану в п. 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України інформацію, зокрема, розмір податкового боргу.
Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення -рішення згідно з п. 59.4. ст. 59 Податкового кодексу України.
Позивачем направлена відповідачу податкова вимога №172 від 22.11.2012.
Відповідачем в порядку, встановленому ст. 71 КАС України не надано доказів повного погашення суми податкового боргу, а так саме не надано даних про оскарження зазначеної вище податкової вимоги та податкових повідомлень-рішень.
За таких обставин вимоги позивача є обґрунтованими, підтверджуються матеріалами справи й підлягають задоволенню.
Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
В судовому засіданні 04.07.2013 проголошено вступну та резолютивну частини постанови. У повному обсязі постанову складено 09.07.2013.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 94, 158-163 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Стягнути з Благодійної організації "Благодійний фонд "Євпаторійська міська лікарня №1" (ЄДРПОУ 37792388, 97400, АР Крим, м.Євпаторія, вул. Перекопська,9,кв.13) на користь місцевого бюджету м.Євпаторії (р/р №31112104700015 та № 33210800700015 отримувач УДКСУ у м.Євпаторії АР Крим ЄДРПОУ 37940108, банк отримувача ГУДКСУ в АР Крим м.Сімферополь, МФО 824026) за рахунок коштів на рахунках у банках, обслуговуючих такого платника податків податковий борг у сумі 6117 (шість тисяч сто сімнадцять) гривень 83 коп.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення.
Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Радчук А.А.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 04.07.2013 |
Оприлюднено | 16.07.2013 |
Номер документу | 32374213 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Радчук А.А.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Радчук А.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні