Постанова
від 12.06.2013 по справі 804/6646/13-а
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 червня 2013 р. Справа № 804/6646/13-а Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Турлакової Н. В. розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпропетровську адміністративну справу за позовом Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби до Новомосковської районної ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Новомосковське районне комунальне підприємство «Управління транспорту «Новомосковськ-Райавтотранс» про стягнення коштів за податковим боргом, -

ВСТАНОВИВ :

До суду надійшла позовна заява Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби до Новомосковської районної ради за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Новомосковського районного комунального підприємства "Управління транспорту "Новомосковськ-Райавтотранс" з позовними вимогами про стягнення податкового боргу Новомосковського районного комунального підприємства "Управління транспорту "Новомосковськ-Райавтотранс" по податку на прибуток підприємств в сумі 5380, 39 грн. та комунальному податку у розмірі 2032, 30 грн. з Новомосковської районної ради на користь державного бюджету.

В обґрунтування позовних вимог, з урахуванням додаткових пояснень, позивач зазначив, що Новомосковське районне комунальне підприємство "Управління транспорту "Новомосковськ-Райавтотранс", що перебуває в управлінні Новомосковської районної ради, має заборгованість перед державним бюджетом. Податковий орган, в порядку ст. 96 Податкового кодексу України, звертався до Новомосковської районної ради щодо погашення податкового боргу третьої особи, проте відповідачем на момент подачі позову не вжито передбачених податковим законодавством заходів з метою погашення заборгованості комунального підприємства. Податковий орган не може звернутися до Господарського суду із позовом щодо порушення справи про банкрутство третьої особи, оскільки заборгованість комунального підприємства менша, ніж мінімальний розмір безспірних вимог кредитора, визначений законодавством.

Позиція відповідача, відображена у наданих до суду запереченнях, полягає у тому, що позов Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби є необгрунтованим, оскільки позивачем не здійснено, передбачених законодавством першочергових заходів стягнення податкового боргу, в тому числі шляхом звернення до господарського суду щодо порушення справи про банкрутство боржника. Крім того, відповідач зазначає, що у відповідь на звернення податкового органу із поданням щодо здійснення заходів з метою погашення податкового боргу комунального підприємства - Новомосковською районною радою винесено Рішення №17-13/VI від 20.11.2012р. про порушення справи про банкрутство Новомосковського районного комунального підприємства "Управління транспорту "Новомосковськ-Райавтотранс".

Представник відповідача у судовому засіданні не з'явився, надавши заяву про відкладення розгляду справи.

Представник третьої особи в судове засідання не з'явився, документів на підтвердження поважності причин неявки до суду не надав.

Представник позивача проти продовження розгляду справи в порядку письмового провадження не заперечував.

Ухвалою суду від 12.06.2013р. відповідно до ч.4 ст.122, ч.6 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України справу призначено до розгляду у письмовому провадженні на підставі наявних в справі доказів, за відсутності сторін.

Дослідивши чинне законодавство та матеріали справи, суд доходить висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Свідоцтвом про державну реєстрацію №429976 серії А00 підтверджується реєстрація Новомоскоського районного комунального підприємства "Управління транспорту "Новомосковськ-Райавтотранс" (код ЄДРПОУ 31190253; далі- підприємство, третя особа). Згідно витягу з ЄДРПОУ та відповідно до статуту підприємства, засновником підприємства та органом управління є Виконавчий комітет Новомосковської міської ради Дніпропетровської області, підприємство засноване на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області і знаходиться в управління Новомосковської районної ради.

Новомосковська района рада має відкриті банківські розрахункові рахунки №35424119002089, №35325081002089, №35326002007147, №3541007102089, №35410082002089, №35410101002089, №35411069002089, №35411111002089, №35412079002089, №35412080002089, №35412110002089, №35413078002089, №35414077002089, №35313071002089, №35313082002089, №35314069002089, №35314070002089, №35315079002089, №35315080002089, №35316001002089, №35316001007147, №35316056002089, №35316078002089, №35317001008059, №35317077002089, №35318065002089, №35318076002089, №35318087002089, №35319075002089, №35323094002089, №35415076002089, №35415087002089, №35416075002089, №35416105002089, №35416116002089, №35417074002089, №35417085002089, №35417115002089, №35418001006295, №35418012006295, №35418084002089, №35418114002089, №35420094002089, №35420102002089, №35420113002089, №35422081002089, №35425107002089, №35426106002089, №35426117002089, №35428104002089, №3548005002089, №37112021002089, №37113019002089, №37113020002089, №37114018002089, №37115017002089, №37116016002089, №37117015002089, №37118014002089, №37118100002089, №37119024002089, №35113004007068, №35118005002089, №35215005002089, №35222043002089, №35225095002089, №35310007002089, №35310052002089, №35310074002089, №35310085002089, №35311006002089, №35311051002089, №35311084002089 у Головному управлінні Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області, МФО 805012.

Відповідно до Довідки №3149 від 22.01.2007р. Новомоскоське районне комунальне підприємство "Управління транспорту "Новомосковськ-Райавтотранс" перебуває на обліку у податковому органі як платник податків з 13.11.2000р. за №1079.

Згідно даних податкового органу загальна сума податкового боргу третьої особи перед бюджетом складає 7412, 69 грн., з якої- 2032, 30 грн. складає податкове зобов'язання по комунальному податку, а борг з податку на прибуток становить 5380, 39 грн., в тому числі пеня в сумі 109, 82 грн.

Так, заборгованість підприємства перед державним бюджетом з податку на прибуток підприємств виникла в результаті наступного.

Актом про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з податку на прибуток №146 від 15.02.2009р. встановлено неподання підприємством податкової звітності за податковий період 9 міс. 2007 року, 11 міс. 2007 року, за 2007 рік, у зв'язку з чим податковим повідомленням рішенням форми "Р" №0001521510/0 від 15.02.2008 р. до підприємства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 510, 00 грн. (частково сплачено згідно зворотного боку облікової картики платника податку).

Актом про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з податку на прибуток №441 від 11.09.2008р. встановлено неподання підприємством податкової звітності за податковий період 1 квартал 2008 року, 1 півріччя 2008 року, у зв'язку з чим податковим повідомленням рішенням форми "Р" №0003301510/0 від 11.09.2008 р. до підприємства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 340, 00 грн.

Актом про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з податку на прибуток №57 від 12.02.2009р. встановлено неподання підприємством податкової звітності за податковий період 9 міс. 2008 року, 11 міс. 2008р., за 2008 рік, у зв'язку з чим податковим повідомленням рішенням форми "Р" №0000611510/0 від 12.02.2009р. до підприємства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 510, 00 грн.

Актом про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з податку на прибуток №307/1510/31190253 від 31.12.2010р. встановлено неподання підприємством податкової звітності за податковий 1 квартал 2009 року, 1 півріччя 2009 року, 9 міс. 2009 року, за 2009 рік, за 1 квартал 2010 року, за 1 півріччя 2010 року, 9 місяців 2010 року, у зв'язку з чим податковим повідомленням рішенням форми "Р" №0003091510/0 від 31.12.2010 р. до підприємства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 1190, 00 грн.

Відповідальність за неподання податкової декларації (ій) у строки, визначені законодавством або її затримку встановлена п.п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами№ №2181-ІІІ від 21.12.2000р. (чинного на момент винесення податковою зазначених актів та податкових повідомлень-рішень).

Актом камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток №240/1510/31190253 від 25.06.2011 р. встановлено неподання підприємством податкової звітності за податковий період за 2010 рік, за 1 квартал 2011 року, у зв'язку з чим податковим повідомленням рішенням форми "Р" №0003471510 від 25.06.2011 р. у відповідності до п. 7 підрозділу 10 р. 20 перехідних положень Податкового кодексу України, до підприємства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 2, 00 грн.

Актом камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток №36/1510/31190253 від 16.05.2012 р. встановлено повторне протягом року неподання підприємством податкової звітності за податковий період за 1 квартал 2012 року, у зв'язку з чим податковим повідомленням рішенням форми "Р" №000451510 від 16.05.2012 р. до підприємства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 1020, 00 грн.

Актом камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток №2301510/31190253 від 05.12.2012 р. встановлено друге повторне неподання підприємством податкової звітності за податковий період за 1 півріччя 2012 року, 9 міс. 2012 року, у зв'язку з чим податковим повідомленням рішенням форми "Р" №0002461510 від 05.12.2012 р. у відповідності до п. 7 підрозділу 10 р. 20 перехідних положень Поджаткового кодексу України, до підприємства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 2040 00 грн.

Заборгованість підприємства по комунальному податку виникла з насутпних підстав.

Актом про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з з розрахунку комунального податку №345/10/15-323 від 28.08.2008р. встановлено неподання підприємством податкової звітності за податковий період 3-4 квартал 2007 року, за 1-2 квартал 2008 року, у зв'язку з чим податковим повідомленням рішенням форми "Р" №0003781530/0 від 28.08.2008 р. до підприємства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 680, 00 грн.

Актом про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з з розрахунку комунального податку №499/10/15-323 від 24.11.2008р. встановлено неподання підприємством податкової звітності за податковий період 3 квартал 2008 року, у зв'язку з чим податковим повідомленням рішенням форми "Р" №0005461530/0 від 24.11.2008 р. до підприємства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 170, 00 грн.

Актом про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з з розрахунку комунального податку №96/10/15-323 від 25.02.2009р. встановлено неподання підприємством податкової звітності за податковий період 4 квартал 2008 року, у зв'язку з чим податковим повідомленням рішенням форми "Р" №0001041530/0 від 26.09.2009 р. до підприємства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 170, 00 грн.

Актом про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з з розрахунку комунального податку №341/10/15-323 від 08.07.2009р. встановлено неподання підприємством податкової звітності за податковий період 1 квартал 2009 року, у зв'язку з чим податковим повідомленням рішенням форми "Р" №0003591530/0 від 08.07.2009 р. до підприємства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 170, 00 грн.

Актом про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з з розрахунку комунального податку №498/10/15-323 від 09.10.2009р. встановлено неподання підприємством податкової звітності за податковий період 2 квартал 2009 року, у зв'язку з чим податковим повідомленням рішенням форми "Р" №0005281530/0 від 09.10.2009 р. до підприємства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 170, 00 грн.

Актом про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з з розрахунку комунального податку №295/19/15-324 від 13.09.2010р. встановлено неподання підприємством податкової звітності за податковий період 1-2 квартал 2010 року, у зв'язку з чим податковим повідомленням рішенням форми "Р" №00032111530/0 від 13.09.2010 р. до підприємства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 340, 00 грн.

Актом про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності з з розрахунку комунального податку №77/10/15-324 від 10.03.2010р. встановлено неподання підприємством податкової звітності за податковий період 3-4 квартал 2009 року, у зв'язку з чим податковим повідомленням рішенням форми "Р" №0000791530/0/0 від 10.03.2010 р. до підприємства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 340, 00 грн.

Матеріалами справи підтверджується направлення вищезазначених актів, податкових повідомлення-рішень на адресу підприємства.

На виконання вимог 59 Податкового кодексу України, у зв'язку з несплатою у встановлені строки податкового зобов'язання податковим органом було направлено на адресу боржника перша податкова вимога №1/159 від 21.03.2008р. та друга податкова вимога №2/245 від 13.05.2008р., які було поверуто у зв'язку із неможливістю вручення.

Рішенням №54/240 від 20.06.2008р. податковий борг третьої особи визнано Новомосковською ОДПІ пасивним у зв'язку з відсутністю ліквідних активів у підприємства

Новомосковська об'єднана державна податкова інспекція Дніпропетровської області Державної податкової служби на підставі положень ст. 96 Податкового кодексу України звернулась із поданням (вих. №10080/9/19-117 від 05.09.2012р.; вих. №4935/10/19-18 від 10.04.2013р.) до Новомосковської районної ради стосовно здійснення заходів щодо повного погашення податкового боргу третьої особи.

У відповідь на звернення податкової інспекції за вих. №10080/9/19-117 від 05.09.2012р. Новомосковська районна рада зазначила, що на черговій сессії районної ради планується розглянути питання щодо ліквідації Новомосковського районного комунального підприємства "Управління транспорту "Новомосковськ-Райавтотранс".

Згідно Рішення Новомосковської районної ради Дніпропетровської області №17-13/VI від 20.11.2012р. вирішено порушити справу про банкрутство Новомосковського районного комунального підприємства "Управління транспорту "Новомосковськ-Райавтотранс".

Доказів щодо оскарження вищезазначених актів, податкових повідомлень-рішень, податкових вимог Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби в адміністративному, чи в судовому порядку до суду не надано.

Згідно із ст. 67 Конституції України - кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Стаття 68 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України, законів України.

Підпунктом 16.1.4 п. 16.1 ст.16 Податкового кодексу України (далі-ПК), встановлено обов'язок платника податків сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до абзацу першого п.95.3 ст.95 ПК - стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, які обслуговують такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Згідно п. 41.5 ст.41 Податкового кодексу України, органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.

Податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (п. 14.1.175 ст. 14 ПК).

П.59.1. ст. 59 ПК встановлено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Пунктом 20.1.28 ст. 20 ПК визначається, що органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до ч. 1, 3 ст. 78 Господарського кодексу України, комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство).

Згідно із п. 95.1 ст. 95 ПК, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до положень статті 96 ПК - у разі якщо сума коштів, отримана від продажу внесеного в податкову заставу майна комунального підприємства, не покриває суму його податкового боргу і витрат, пов'язаних з організацією та проведенням публічних торгів, або у разі відсутності у такого боржника власного майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено в податкову заставу та відчужено, орган державної податкової служби зобов'язаний звернутися до органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить майно такого платника податків, з поданням щодо прийняття рішення про: виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу такого платника податків. Рішення про фінансування таких витрат розглядається на найближчій сесії відповідної ради; затвердження плану досудової санації такого платника податків, який передбачає погашення його податкового боргу; ліквідацію такого платника податків та призначення ліквідаційної комісії; прийняття сесією відповідної ради рішення щодо порушення справи про банкрутство платника податків.

Пунктом 96.2 ст. 96 ПК передбачено, що у разі якщо сума коштів, отримана від продажу внесеного в податкову заставу майна державного підприємства, яке не підлягає приватизації, у тому числі казенного підприємства, не покриває суму податкового боргу такого платника податків і витрат, пов'язаних з організацією та проведенням публічних торгів, або у разі відсутності майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено в податкову заставу та відчужено, орган державної податкової служби зобов'язаний звернутися до органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить такий платник податків, з поданням щодо прийняття рішення про: надання відповідної компенсації з бюджету за рахунок коштів, призначених для утримання такого органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить такий платник податків; досудову санацію такого платника податків за рахунок коштів державного бюджету; ліквідацію такого платника податків та призначення ліквідаційної комісії; виключення платника податків із переліку об'єктів державної власності, які не підлягають приватизації відповідно до закону, з метою порушення справи про банкрутство, у порядку, встановленому законодавством України.

У разі неотримання зазначеної відповіді у визначений цим пунктом строк або отримання відповіді про відмову у задоволенні його вимог орган державної податкової служби зобов'язаний звернутися до суду із позовною заявою про звернення стягнення податкового боргу на кошти державного органу чи органу місцевого самоврядування, в управлінні якого перебуває таке державне (комунальне) підприємство або його майно (п. 96.3 ст. 96 ПК).

Статтею 10 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" N 2343-XII від 14.05.1992р. передбачено, що право на звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство мають боржник, кредитор.

Частиною третьої даної норми встановлено, що справа про банкрутство порушується господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно становлять не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено цим Законом. Безспірні вимоги кредиторів - грошові вимоги кредиторів, підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, і постановою про відкриття виконавчого провадження, згідно з яким відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника. До складу цих вимог, у тому числі щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції.

Таким чином, враховуючи що, сума боргу є меншою, ніж встановлений розмір ч. 3 ст. 10 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" - у податкового органу відсутня можливість звернення до Господраського суду щодо порушення справи про банкрутство Новомосковського районного комунального підприємства «Управління транспорту «Новомосковськ-Райавтотранс».

У матеріалах справи наявна Постанова Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21.10.2009р. по справі №2а-8095/09/0470 за адміністративним позовом Новомосковського міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі: Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції до Новомосковського районного комунального підприємства «Управління транспорту «Новомосковськ-Райавтотранс» про стягнення заборгованості, яка набрала законної сили та була звернута до виконання. Виконавчий лист по справі №2а-8095/09/0470 видано 07.05.2010р.

Факт відсутності майна у третьої особи підтверджується копіями наявних у матеріалах справи довідок Інспекції державного технічного нагляду №1564-02-11 від 02.07.2008р. про відсутність інформацію про реєстрацію сільськогосподарської техніки за комунальним підприємством, Новомосковського районного комунального підприємства Бюро технічної інвентаризації «Інвентаризатор» №1077 від 24.07.2008р. та №01-429 від 18.08.2008р. щодо відсутності інформації у єдиному державному реєстрі прав власності на нерухоме майно у Новомосковського районного комунального підприємства «Управління транспорту «Новомосковськ-Райавтотранс», Відділу земельних ресурсів у м. Новомосковськ Головного управління земельних ресурсів у Дніпропетровській області №877 від 15.08.2008р. про відсутність реєстрації земельних ділянок за підприємством, Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Дніпропетровської області №18471/10/24-135 від 21.10.2008р. про відсутність реєстрації транспортних засобів за Новомосковським районним комунальним підприємством «Управління транспорту «Новомосковськ-Райавтотранс».

Так, рішенням №54/240 від 20.06.2008р. податковий борг третьої особи Новомосковською ОДПІ визнано пасивним у зв'язку з відсутністю ліквідних активів.

Як встановлено згідно матеріалів справи, Новомосковська об'єднана державна податкова інспекція Дніпропетровської області Державної податкової служби на підставі положень ст. 96 Податкового кодексу України звернулась із поданням (вих. №10080/9/19-117 від 05.09.2012р.; вих. №4935/10/19-18 від 10.04.2013р.) до Новомосковської районної ради стосовно здійснення заходів щодо повного погашення податкового боргу третьої особи.

Відповідачем на виконання вимог ст.96 Податкового Кодексу, Новомосковською районною радою Дніпропетровської області прийнято Рішення №17-13/VI від 20.11.2012р., згідно якого вирішено порушити справу про банкрутство Новомосковського районного комунального підприємства "Управління транспорту "Новомосковськ-Райавтотранс», проте доказів направлення вказаного рішення на адресу позивача, та підтвердження вчинення дій на реалізацію вказаного рішення станом на час розгляду справи судом, останнім не надано.

На підставі викладеного, з урахуванням відсутності доказів сплати узгоджених зобов'язань, доказів прийняття та направлення рішень в передбачений ст.96 ПК України термін, вчинення дій направлених на реалізацію Рішення №17-13/VI від 20.11.2012р., та виконання вимог ст.96 Податкового Кодексу України, суд доходить висновку, що позов Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби до Новомосковської районної ради за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Новомосковського районного комунального підприємства «Управління транспорту «Новомосковськ-Райавтотранс» про стягнення податкового боргу підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби до Новомосковської районної ради за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Новомосковського районного комунального підприємства «Управління транспорту «Новомосковськ-Райавтотранс» про стягнення податкового боргу- задовольнити.

Стягнути з Новомосковської районної ради (код ЄДРПОУ 25722065) податкову заборгованість Новомосковського районного комунального підприємства «Управління транспорту «Новомосковськ-Райавтотранс» у розмірі 7419, 69 грн. (сім тисяч чотириста дев'ятнадцять гривень шістдесят дев'ять копійок) на користь державного бюджету (код ЄДРПОУ 20288476; з них борг по податку на прибуток підприємств комунальної власності 5380, 39 грн. на р/р №33211806700207, код бюджетної класифікації 11020202; заборгованість з комунального податку 2032, 30 грн. на р/р №33211828700207, код бюджетної класифікації 160102000; отримувач- УДКСУ у Новомосковському районі Дніпропетровської області, код 37951057, банк отримувача- ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області м. Дніпропетровська, МФО 805012).

Постанова суду набирає законної сили та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку, визначеному ст.254 КАС України.

Відповідно до ст.186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Повний текст постанови складено 17.06.2013р.

Суддя Н.В. Турлакова

Дата ухвалення рішення12.06.2013
Оприлюднено17.07.2013
Номер документу32414151
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/6646/13-а

Постанова від 12.06.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

Ухвала від 17.05.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні