копія СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И 12 липня 2013 р. Справа №818/4660/13-a Сумський окружний адміністративний суд в особі судді - Глазько С.М., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Глухівської об'єднаної державної податкової інспекції Сумської області до Дочірнього підприємства "Путивльторф" Державного підприємства "Сумиторф" про припинення юридичної особи,- В С Т А Н О В И В: Глухівська об'єднана державна податкова інспекція Сумської області звернулася до суду з позовом, в якому просить припинити юридичну особу - Дочірнє підприємство "Путивльторф" Державного підприємства "Сумиторф". Свої вимоги мотивує тим, що відповідач більше року не подає до Глухівської ОДПІ податкову звітність. На адресу відповідача була надіслана копія ухвали про відкриття скороченого провадження, однак поштове відправлення повернулося до суду у зв'язку з тим, що підприємство не функціонує. Відповідно до ч. 11 ст. 35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає за необхідне позовні вимоги задовольнити, виходячи з наступного. Судом встановлено, що Дочірнє підприємство "Путивльторф" Державного підприємства "Сумиторф" (с. Волинцеве, Путивльський район, Сумська область, 41551, ідентифікаційний код 32213978), зареєстроване як юридична особа Путивльською районною державною адміністрацією Сумської області 02 серпня 2007 року, що підтверджуються копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.3), довідкою з ЄДРПОУ (а.с.4). Згідно статті 33 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців”, юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державного органу, прийнятим у випадках, передбачених законом. Відповідно до ч. 2 ст. 38 зазначеного Закону, однією з підстав для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону. Як вбачається з довідки від 29 травня 2013 року № 683/15-038 (а.с.6), відповідач з 01.02.2010 року по час складання довідки не подає до органу державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів фінансової звітності. Як вбачається з довідки від 29 травня 2013 року № 681, заборгованості по податкам і зборам перед бюджетом відповідач не має. Таким чином, судом встановлено, що відповідач більше року не подає податкової звітності, а тому вимоги позивача щодо припинення юридичної особи - Дочірнього підприємства "Путивльторф" Державного підприємства "Сумиторф" є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню. Відповідно до ч. 5 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи. Згідно з ч. 6 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням. Отже, вказані правові норми передбачають повноваження суду призначати комісію з припинення юридичної особи за умови можливості такого призначення. В іншому випадку ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" покладає зобов'язання з встановлення голови такої комісії на державного реєстратора. Позивачем не було надано суду відомостей про осіб, яких він пропонує і погоджується призначити членами комісії з припинення юридичної особи – Дочірнього підприємства "Путивльторф" Державного підприємства "Сумиторф". За таких обставин суд дійшов висновку, що призначення в судовому рішенні комісії з припинення відповідача є неможливим. В цьому разі зобов'язання з встановлення голови комісії з припинення юридичної особи – Дочірнього підприємства "Путивльторф" Державного підприємства "Сумиторф" покладається на державного реєстратора. Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, - П О С Т А Н О В И В: Адміністративний позов Глухівської об'єднаної державної податкової інспекції Сумської області до Дочірнього підприємства "Путивльторф" Державного підприємства "Сумиторф" про припинення юридичної особи –задовольнити. Припинити юридичну особу - Дочірнє підприємство "Путивльторф" Державного підприємства "Сумиторф" (с. Волинцеве, Путивльський район, Сумська область, 41551, ідентифікаційний код 32213978), зареєстровану Путивльською районною державною адміністрацією Сумської області 02 серпня 2007 року. Копію постанови надіслати державному реєстратору за місцем реєстрації юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи. Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Суддя (підпис) С.М. Глазько З оригіналом згідно Суддя С.М. Глазько
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.07.2013 |
Оприлюднено | 17.07.2013 |
Номер документу | 32414162 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
С.М. Глазько
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні