ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
ПОСТАНОВА
Іменем України
02 липня 2013 р. (о 10:31) Справа №801/2149/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кірєєва Д.В., за участю секретаря Цатурян С.О.
за участю представників сторін:
від позивача - ОСОБА_1, паспорт НОМЕР_1, довіреність № б/н від 26.02.2013 року;
від відповідача - не з'явився;
розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Приватного підприємства «Крим СЛ-Тур»
до Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби
про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень № 0001412206 та № 0001422206 від 26.02.2013 року.
Суть спору: Приватне підприємство «Крим СЛ-Тур» (далі-позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АРК з позовом до Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби (далі-відповідач) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень № 0001412206 та № 0001422206 від 26.02.2013 року.
У судовому засіданні 02.07.2013 року представники позивача на задоволенні позову наполягали.
У судове засідання 02.07.2013 року представник відповідача не з'явився, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином.
Враховуючи, що матеріали справи містять достатньо доказів для з'ясування обставин у справі, суд, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим розглянути справу у відсутність представника відповідача.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, заслухавши представника позивача, суд
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство «Крим СЛ-Тур» зареєстровано у якості юридичної особи Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим 16.08.2006 року, ідентифікаційний код юридичної особи 34581521, місцезнаходження: 95491, Автономна Республіка Крим, м. Сімферополь, вул. Мальченка, б. 1, кв. 4, що підтверджується довідкою АА № 685259 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (а.с. 27).
Приватне підприємство «Крим СЛ-Тур» взято на податковий облік в органах державної податкової служби з 28.08.2006 року за № 4899/29-0, на час розгляду справи перебуває на податковому обліку Державної податкової інспекції у м. Сімферополі.
Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість від 31.08.2006 року за № 00794194, індивідуальний податковий номер - 345815201277.
Судом встановлено, що посадовими особами Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим ДПС, на підставі наказу ДПІ у м. Сімферополі від 21.01.2013 року № 202 було проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ПП «Крим СЛ-Тур» код за ЄДРПОУ 34581521 з питань дотримання вимог податкового законодавства при визначенні податку на прибуток та податку на додану вартість по взаємовідносинам з ТОВ БВП «Строитель - плюс» (код ЄДРПОУ 31263808), ПП «Ротонда Торг» (код ЄДРПОУ 36165656), ПП «Габарит-груп» (код ЄДРПОУ 35941644), ПП «Гранд-М» (код ЄДРПОУ 33581667), ПП «Райс-М» (код ЄДРПОУ 33655597), ПП «Грандпродукт» (код ЄДРПОУ 34946788), ТОВ «ВТК «Окнополь» (код ЄДРПОУ 36070617), ТОВ «Бренд Строй» (код ЄДРПОУ 36165567), ПП «Сіті Буд» (код ЄДРПОУ 37081640), ПП «Скипер» (код ЄДРПОУ 37081677), ПП «Добре Місто» (код ЄДРПОУ 37081745), ПП «Комманд» (код ЄДРПОУ 37081766), ПП «Мобкримторг» (код ЄДРПОУ - 37081792), ПП «Визит Торг» (код ЄДРПОУ 37081939), ПП «Нантехімидж» (код ЄДРПОУ 37081965), ПП «Кримторг» (код ЄДРПОУ 32271261), ТОВ «Будівельна компанія «Акрополь» (код ЄДРПОУ 32841299), ПП «Базис Торг» (код ЄДРПОУ 36165986), ПП «Укрторгпартнер» (код ЄДРПОУ 36693415), ПП «Кримспецтехнолоджи» (код ЄДРПОУ 36693441), ТОВ «Тонар-Крим» (код ЄДРПОУ 37860178), ТОВ «Кримстройиндустрия» (код ЄДРПОУ - 32100553), ТОВ «Аквамарин» (код ЄДРПОУ 32836776), ПП «Евроградстрой» (код ЄДРПОУ 34836406), ПП «Прима Торг» (код ЄДРПОУ 37081588), ТОВ «ТМ-Компані» (код ЄДРПОУ 37132621), Фірма «Капітель Плюс» (код ЄДРПОУ 31095815), КП «Альянс» (код ЄДРПОУ 32468182), ПП «Пан Буд» (код ЄДРПОУ 37081614), ПП «Беллатрикс» (код ЄДРПОУ 37081991), ПП «Севелітстрой» (код ЄДРПОУ 35096833), ПП «Мастер Торг» (код ЄДРПОУ 37196250) за період з 01.10.2009 року по 30.09.2012 року.
За результатами вищенаведеної перевірки було складено акт № 757/22.6/34581521 від 13.02.2013 року, у якому встановлено:
- порушення п.п. 5.1, п.п. 5.2.1 п. 5.2, п.п. 5.3.9 п. 5.3. ст. 5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.1994 року № 334/94-ВР в редакції Закону України від 22.05.199 року № 283/9-ВР зі змінами та доповненнями, п. 44.1 ст. 44, п. 138.1, п. 138.2, п. 138.6, п. 138.8, п.п. 138.8.1 п. 138.8 статті 138, п.п. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями, в результаті чого донараховано податок на прибуток в періоді, що перевірявся, на загальну суму 181793,75 грн. у тому числі по періодам за перше півріччя 2010 року у сумі 25628,00 грн., за три квартали 2010 року у сумі 156168,75 грн.
- порушення п.п 3.1.1 п. 3.1 ст. 3, п.п. 7.4.1., 7.4.5.п. 7.4, п.п. .7.1 п. 7.7 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" № 168/97-ВР від 03.04.1997 року зі змінами та доповненнями, п. 185.1 ст. 185, п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198, п. 200.1 ст. 200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI в результаті чого донараховано ПДВ в періоді, що перевірявся, на загальну суму 145435,00 грн., у тому числі по періодам травень 2010 року - 2417,00 грн., червень 2010 року 18083,00 грн., липень 2010 року 44333,00 грн., серпень 2010 року 59682,00 грн., вересень 2010 року - 20920,00 грн. (а.с. 13-23).
На підставі зазначеного акту були прийняті податкові повідомлення - рішення № 0001412206 від 26.02.2013 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість підприємств у сумі 181 793,75 грн., у тому числі за основним платежем у сумі 145435,00 грн., штрафні (фінансові) санкції у сумі 36 358,75 грн.; № 0001422206 від 26.02.2013 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток на 227 242,19 грн., у тому числі за основним платежем у сумі 181 793,75 грн., штрафні (фінансові) санкції у сумі 45 448,44 грн. (а.с. 11,12).
Не погодившись з податковими повідомленнями-рішеннями № 0001412206, № 0001422206 від 26.02.2013 року позивач оскаржив їх до суду.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Оцінюючи правомірність дій та рішень органу власних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст. 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб'єкта, встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого: суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України; суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.
В ході розгляду справи судом перевірено правомірність висновків відповідача щодо порушення позивачем вимог податкового законодавства, та встановлено наступне.
Відповідно до акту Державної податкової інспекції у м. Сімферополі № 757/22.6/34581521 від 13.02.2013 року порушення податкового законодавства при визначенні податку на прибуток та податку на додану вартість виникли в результаті взаємовідносин з Фірмою "Капітель плюс".
З матеріалів справи вбачається, що 24.05.2010 року між Фірмою «Капітель-плюс» та ПП «Крим СЛ-Тур» укладено договір № 312, предметом якого є надання санаторно-курортних послуг за узгодженими між сторонами цінами та строками, відповідно до графіку та виставленим рахункам, а саме: розміщення в номерах певної категорії, організація харчування в спальному корпусі «Південний полюс» м. Ялта. Підставою для отримання послуг в пансіонаті є путівка, яка надається відповідно до листа-заявки, яка є невід'ємною частиною договору. Передача путівок здійснюється після повної (100%) оплати їх вартості. Загальна вартість послуг за цим договором складає 1 136 678,40 грн. Строк дії договору до 01.10.2010 р. (т.с. 1 а.с.130-132).
На виконання зазначеного договору Фірма «Капітель-плюс» виписано на ім'я позивача податкові накладні № 799 від 25.05.2010 р. на загальну суму 14 500, 00 грн., у т.ч. ПДВ 2 416,67 грн., № 798 від 03.06.2010 р. на загальну суму 20 000,00 грн., у тому числі ПДВ на суму 3 333,33 грн. № 863 від 18.06.2010 р. на загальну суму 55 500,00 грн., у тому числі ПДВ 9 250,00 грн., № 898 від 25.06.2010 р. на загальну суму 33 000,00 грн., у тому числі 5 500,00 грн., № 1019 від 05.07.2010 р. на загальну суму 105 000,00 грн., у тому числі ПДВ на суму 17 500,00 грн., № 1137 від 23.07.2010 р. на загальну суму 67 000,00 грн., у тому числі ПДВ 11 166,67 грн., № 1159 від 27.07.2010 р. на загальну суму 72 000,00 грн., у тому числі ПДВ на суму 12 000,00 грн., № 1175 від 30.07.2010 р. на загальну суму 22 000,00 грн., у тому числі ПДВ на суму 3 666,67 грн., № 1537 від 25.08.2010 р. на загальну суму 203 000,00 грн., у тому числі ПДВ 33 833,33 грн., № 1543 від 30.08.2010 р. на загальну суму 151 800,00 грн., у тому числі ПДВ 25 300,00 грн., № 1561 від 31.08.2010 р. на загальну суму 3 290,00 грн., у тому числі ПДВ 548,33 грн., № 1711 від 07.09.2010 р. на загальну суму 58 600,00 грн., у тому числі ПДВ 9 766,67 грн., № 1850 від 30.09.2010 р. на загальну суму 66 921,60 грн., у тому числі ПДВ на суму 11 153,60 грн. (т.с. 1 а.с. 174, 185, 187, 189, 199, 201, 203, 205, 218, 220, 222, 235).
Позивачем відповідно до вимог договору проведено оплату послуг за договором, що підтверджується виписками філії «Кримське РУ ПАТ КБ «Приватбанк» (т.с. 1 а.с. 138-151).
Виконання договору № 312 від 24.05.2010 р. підтверджується актами здачі-приймання робіт (надання послуг) № 799 від 25.05.2010 р., № 798 від 03.06.2010 р., № 863 від 18.06.2010 р., № 898 від 29.06.2010, № 1019 від 05.07.2010 р., від 23.07.2010 р., від 27.07.2010 р., від 30.07.2010 р., № 1537 від 25.05.2010 р., № 1542 від 30.08.2010 р., № 1561 31.08.2010 р., № 1711 від 07.09.2010 р., № 1850 від 30.09.2010 р. (т.с. 1 а.с. 175, 185, 187, 189, 199, 201, 203, 205, 218, 220, 235, 237).
Використання позивачем отриманих від Фірми «Капітель плюс» за договором № 312 від 24.05.2010 р. послуг підтверджується агентськими договорами, договорами на туристичне обслуговування, актами здачі-приймання робіт (надання послуг) (т.с. 1 а.с. 51-129).
Відповідно до п.п. 5.2.1. п. 5.2. ст. 5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.1994 р. № 334/94ВР (далі - Закон № 334/94), який діяв на час спірних взаємовідносин, до складу валових витрат включаються: суми будь-яких витрат, сплачених (нарахованих) протягом звітного періоду у зв'язку з підготовкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції (робіт, послуг) і охороною праці, у тому числі витрати з придбання електричної енергії (включаючи реактивну), з урахуванням обмежень, установлених пунктами 5.3 - 5.7 цієї статті.
Відповідно до п.п. 5.3.9.п. 5.3 ст. 5 Закону № 334/94 не включаються до складу валових витрат витрати на виплату винагород або інших видів заохочень пов'язаним з таким платником податку фізичним чи юридичним особам у разі, якщо немає документальних доказів, що таку виплату або заохочення було проведено як компенсацію за фактично надану послугу (відпрацьований час). За наявності зазначених документальних доказів віднесенню до складу валових витрат підлягають фактичні суми виплат (заохочень), але не більші ніж суми, розраховані за звичайними цінами.
Не підлягають віднесенню до складу валових витрат суми збитків платника податку, понесених у зв'язку з продажем товарів (робіт, послуг) або їх обміном за цінами, що нижчі за звичайні, пов'язаним з таким платником податку особам.
У разі коли сума виплат (заохочень) або її частина пов'язаним фізичним особам не визнаються валовими витратами, така сума (або її частина) є базою для нарахування внесків на соціальні заходи, передбачені пунктом 5.7 цієї статті.
Не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.
У разі втрати, знищення або зіпсуття зазначених документів, платник податку має право письмово заявити про це податковому органу та здійснити заходи, необхідні для поновлення таких документів. Письмова заява має бути надіслана до/або разом з поданням розрахунку податкових зобов'язань звітного періоду. Якщо платник податку не подасть у такий строк письмову заяву та не поновить зазначених документів до закінчення податкового періоду, що настає за звітним, непідтверджені відповідними документами витрати не визнаються валовими витратами і на суму недосплаченого податку нараховується пеня у розмірі облікової ставки Національного банку України, збільшеної в 1,2 рази.
Якщо платник податку поновить зазначені документи у наступних періодах, підтверджені витрати (з урахуванням сплаченої пені) включаються до валових витрат податкового періоду, на який припадає таке поновлення.
Перелік витрат, що не включаються до складу валових надано у п. 3 ст. 3 Закону № 334/94, у тому числі за даним пунктом не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.
Згідно з п. 5.11 ст. 5 вищевказаного Закону установлення додаткових обмежень щодо віднесення витрат до складу валових витрат платника податку, крім тих, що зазначені у цьому Законі, не дозволяється.
Відповідно до п.п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України "Про податок на додану вартість" №168/97-ВР від 03.04.1997 р. (далі Закон № 168) об'єктом оподаткування є операції платників податку з поставки товарів та послуг, місце надання яких знаходиться на митній території України, у тому числі операції з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору) для погашення заборгованості заставодавця, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу у користування лізингоотримувачу (орендарю).
Згідно пп.7.4.1. п.7.4. ст.7 Закону №168 податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:
- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;
- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари (послуги) та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Якщо у подальшому такі товари (послуги) починають використовуватися в операціях, які не є об'єктом оподаткування згідно зі статтею 3 цього Закону або звільняються від оподаткування згідно зі статтею 5 цього Закону, чи основні фонди переводяться до складу невиробничих фондів, то з метою оподаткування такі товари (послуги), основні фонди вважаються проданими за їх звичайною ціною у податковому періоді, на який припадає початок такого використання або переведення, але не нижче ціни їх придбання (виготовлення, будівництва, спорудження).
Пунктом 7.4.5. п.7.4. ст.7 Закону № 168 встановлено, що не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2.6 цього пункту).
У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим підпунктом документами, платник податку несе відповідальність у вигляді фінансових санкцій, установлених законодавством, нарахованих на суму податкового кредиту, не підтверджену зазначеними цим підпунктом документами.
Відповідно п.п. 7.5. Зазначеного Закону датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається дата здійснення першої з подій:
- або дата списання коштів з банківського рахунку платника податку в оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних дебетових карток або комерційних чеків;
- або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг).
Згідно з п. 7.7.1. Закону № 168 сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного податкового періоду та сумою податкового кредиту такого звітного податкового періоду.
При позитивному значенні суми, розрахованої згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені законом для відповідного податкового періоду.
При від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з цього податку, що виник за попередні податкові періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до закону), а при його відсутності - зараховується до складу податкового кредиту наступного податкового періоду.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що первинними документами податкового та бухгалтерського обліку Приватного підприємства «Крим СЛ-Тур» (податкові накладні, акти здачі-приймання виконаних робіт (надання послуг), банківські виписки) підтверджується факт здійснення господарських операцій з поставки, оплати та використання у власній господарській діяльності товарів (робіт, послуг), придбаних у Фірми «Капітель Плюс» зазначених в акті перевірки, на загальну суму 872 610,00 грн., у тому числі ПДВ 145 435 грн. та податок на прибуток у сумі 181 793,75 грн.
Таким чином, висновки акту ДПІ у м. Сімферополі № 757/22.6/34581521 від 13.02.2013 року щодо заниження податку на прибуток на суму 181 793,75 грн., заниження податку на додану вартість в загальній сумі 145 435,00 грн. не підтверджуються первинними документами бухгалтерського та податкового обліку позивача.
За таких умов, податкові повідомлення-рішення № 0001422206, №0001412206 від 26.02.2013 року є такими, що прийняті Державною податковою інспекцією у м. Сімферополі АР Крим ДПС протиправно, у зв'язку з чим підлягають скасуванню.
Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.
У судовому засіданні 02.07.2013 року оголошена вступна та резолютивна частина постанови, згідно зі ст. 160 КАСУ постанова складена у повному обсязі 05.07.2013 року.
Керуючись ст.ст. 94,158-163,167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби № № 0001422206 від 26.02.2013 року, №0001412206 від 26.02.2013 року.
3. Стягнути з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства «Крим СЛ-Тур» (ЄДРПОУ 34581521) витрати зі сплати судового збору у сумі 2 294 (дві тисячі двісті дев'яносто чотири) грн.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя підпис Кірєєв Д.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 02.07.2013 |
Оприлюднено | 18.07.2013 |
Номер документу | 32449595 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кірєєв Д.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кірєєв Д.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кірєєв Д.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кірєєв Д.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кірєєв Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні