А6/391-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Київської області
01032, м. Київ - 32, вул. Комінтерну, 16тел. 230-31-77
ПОСТАНОВА
Іменем України
"05" серпня 2008 р. Справа № А6/391-08
11.30 год.
Господарський суд Київської області в складі:
головуючого судді Маляренка А.В.
при секретарі Коломієць М.В.
розглянувши адміністративну справу № А6/391-08
за позовом Прокурора Сквирського району в інтересах держави в особі Сквирського районного центру зайнятості, м. Сквира;
до Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма „Нива”, с. Пищики;
про стягнення 2 649,48 грн.
Представники сторін:
від прок-ри: прокурор;
від позивача: не з'явився;
відповідача: не з'явився.
обставини спору:
До господарського суду Київської області надійшла позовна заява Прокурора Сквирського району в інтересах держави в особі Сквирського районного центру зайнятості до Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма „Нива” (далі –відповідач) про стягнення 2 649,48 грн. заборгованості по сплаті страхових внесків.
Ухвалою господарського суду Київської області від 23.06.2008р. було відкрито провадження у адміністративній справі №А6/391-08 та розгляд справи призначено на 05.08.2008 року.
Представник відповідача без поважних причин в судове засідання не з'явився, письмовий відзив на позов та інші витребувані документи ухвалою суду від 23.06.2008р не подав, хоча про час, дату та місце розгляду справи був повідомлений своєчасно та належним чином, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення №14108767 від 02.07.08 р.
Відповідно до ч. 2 ст. 128 КАС України, неприбуття в судове засідання без поважних причин представника сторони або неповідомлення ним про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду справи.
Проаналізувавши зібрані по справі докази, суд дійшов висновку про достатність матеріалів справи для її розгляду по суті без участі представника відповідача.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарський суд, -
встановив:
Відповідач як суб'єкт підприємницької діяльності відповідно до п. 2 ст. 4 Закону України „Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” є платником страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі Фонд).
Відповідно до вимог ст. 19 Закону України „Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” відповідач зобов'язаний здійснювати відрахування до Фонду страхових внесків у відсотках до сум фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, що включають витрати на виплату основної та додаткової заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат.
Відповідач в порушення зазначеного Закону не сплачував до Фонду страхові внески, в результаті чого за ним за І-ий квартал 2008 р. утворилась недоїмка по сплаті страхових внесків в сумі 2 649,48 грн., що підтверджено розрахунковою відомістю відповідача про нарахування та перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (копія у справі).
Згідно ст. 34 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування України на випадок безробіття" (далі - Закон), Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття зобов'язаний забезпечувати збір страхових внесків, а також має право застосувати фінансові санкції, передбачені Законом, у разі порушення порядку сплати страхувальниками страхових внесків; стягувати з посадових осіб та страхувальників передбачені законом штрафи та застосовувати інші фінансові санкції за недотримання цього Закону.
Статтею 12 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" від 02.03.2000 р. передбачено, що виконавча дирекція Фонду є виконавчим органом правління Фонду, який - забезпечує виконання рішень правління. Функції виконавчої дирекції Фонду покладаються на органи державної служби зайнятості. Директор Державного центру зайнятості центрального органу виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики та його заступники є відповідно керівником та заступниками виконавчої дирекції Фонду.
Виконавча дирекція Фонду організовує виконання рішень правління Фонду та забезпечує дотримання законодавства України про страхування на випадок безробіття, діє від імені Фонду та підзвітна йому в межах та порядку, передбачених статутом Фонду.
Функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський і Севастопольський міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості.
Виконавча дирекція Фонду та її робочі органи провадять збір страхових внесків; контролюють правильність нарахування, своєчасність сплати страхових
внесків; представляють інтереси Фонду в судових та інших органах.
Відповідно до ст. 17, п.2 ч.2 ст. 35 Закону України „Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” та п. 4.2, п. 5.6 Інструкції „Про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття”, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18.12.2000 № 339 відповідач зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески у відсотках до сум фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, що включають витрати на виплату основної та додаткової заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат один раз на місяць в день одержання роботодавцем в установах банків коштів на оплату праці.
Відповідно до ст. 38 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування України на випадок безробіття” роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків, у тому числі страхових внесків, що сплачують застраховані особи через рахунки роботодавців. Строк давності у разі стягнення страхових внесків, пені, та фінансових санкцій, передбачених цією статтею, не застосовується.
За таких обставин, позовні вимоги вважаються обґрунтованими, документально підтвердженими та доведеними, відповідачем не спростованими, тому підлягають задоволенню.
Відповідно до п. 4 ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 94, 158-163, п. 6 Прикінцевих та Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
постановив:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма „Нива” (09031, с. Пищики Сквирського району Київської області, вул. Леніна, код ЄДРПОУ 03755058, р/р 26002435076001 у КРУ КБ „Приватбанк”, МФО 321842, код банку, 14359302 або з будь-якого іншого рахунку, виявленого державним виконавцем) на користь Сквирського районного центру зайнятості (09000, м. Сквирка, вул. Богачевського, 25, Сквирський район Київської області, код 23243969, р/р 37170001002122 ГУДК у Київській області, МФО 821018, код банку 23570065) 2 649 (дві тисячі шістсот сорок дев'ять) грн. 48 коп. страхових внесків.
Постанова суду може бути оскаржена до Київського адміністративного суду через господарський суд Київської області шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження постанови суду протягом десяти днів з дня складення у повному обсязі та наступної подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана без подання заяви про апеляційне оскарження постанови суду, якщо скарга подається протягом десяти днів з дня складення постанови у повному обсязі.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення 10-денного строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у 20-ти денний строк після подання заяви, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги у встановлений строк постанова суду набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду скарги і залишення її без задоволення, а постанови суду - без змін.
Суддя Маляренко А.В.
Дата складення та підписання постанови в повному обсязі –11.08.2008р.
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 05.08.2008 |
Оприлюднено | 01.04.2009 |
Номер документу | 3255103 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Маляренко А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні