А6/478-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Київської області
01032, м. Київ - 32, вул. Комінтерну, 16тел. 230-31-77
ПОСТАНОВА
Іменем України
"09" вересня 2008 р. Справа № А6/478-08
10:40 год.
Господарський суд Київської області в складі:
головуючого судді Маляренка А.В.
при секретарі Поднєбес О.В.
розглянувши адміністративну справу № А6/478-08
за позовом Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської
області, м. Біла Церква
до Приватної фірми «Кобза», м. Біла Церква
про стягнення 2 640,00 грн.
Представники сторін:
від позивача: Пилипенко М.І. (довіреність № 10952/10/10 від 06.05.2008 року)
відповідача: Сидорчук А.А. (довіреність № б/н від 08.01.2008 року)
обставини спору:
До господарського суду Київської області надійшла позовна заява Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області до Приватної фірми «Кобза»(далі –відповідач) про стягнення 2 640,00 грн. заборгованості перед бюджетом.
Позовні вимоги ґрунтуються на порушенні відповідачем Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”.
Представник позивача в усних поясненнях позовні вимоги підтримав, вважає їх обґрунтованими і правомірними та такими, що підлягають задоволенню з підстав, зазначених в позовній заяві.
Відповідач позов не визнає, позовні вимоги вважає безпідставними та такими, що не підлягають задоволенню, про що подав заперечення від 04.09.2008р. у якому просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції в повному обсязі з огляду на те, що немає підстав для застосування штрафних санкцій по відношенню до ПФ «Кобза».
Проаналізувавши зібрані по справі докази, суд дійшов висновку про достатність матеріалів справи для її розгляду.
Розглянувши подані документи і матеріали, господарський суд, -
встановив:
Працівниками відділу оперативного контролю Державної податкової адміністрації Київської області відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про Державну податкову службу в Україні»12.05.2008 року була проведена перевірка щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності, а саме АГЗС (м. Біла Церква, вул. Сквирське шосе, 178 а), яка належить ПФ «Кобза»
В ході перевірки були виявлені порушення ПФ «Кобза»п. 1,2 ст. 3 Закону України № 265/95-ВР від 06.07.1995 року «Про застосування реєстратора розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», а саме –проведення розрахункової операції без застосування РРО, без роздрукування та без вручення документу встановленого зразка.
Внаслідок проведеної перевірки, перевіряючими було встановлено факт реалізації газу за безготівковою формою оплати (талони) в кількості 160 літрів на загальну суму 528,00 грн., без застосування РРО та без видачі відповідного розрахункового документу, чим порушено п. 1,2 ст. 3 Закону України № 265/95-ВР від 06.07.1995 року «Про застосування реєстратора розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», в результаті чого складено акт від 12.05.2008 року № 100012942370.
За результатом розгляду матеріалів перевірки, заступником начальника Білоцерківської ОДПІ винесено рішення про застосування до ПФ «Кобза»штрафних (фінансових) санкцій № 000140235/1389 від 23.05.2008 року на загальну суму 2 640,00 грн.
Податкове повідомлення - рішення було відправлено відповідачу поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення № 176240, згідно з яким зазначене податкове повідомлення - рішення вручено боржнику 27.05.2008 року.
Зазначену суму відповідач повинен був сплатити протягом десяти днів після отримання рішення відповідно до ст. 25 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".
Приписами пункту 1, 2, 13 статті 3 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР передбачено що, суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок; видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції, забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.
Стаття 17 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” передбачає, що за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції. Зокрема пункт 1 згаданої статті передбачає, що застосовуються фінансові санкції у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність - у разі проведення розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг), у разі не проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у разі не роздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки.
Статтею 22 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” передбачено, що у разі невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використання розрахункової книжки –загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня, до суб'єктів підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність.
Приписами пункту 6, 11 статті 10 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” від 04 грудня 1990 року №509-XII передбачено, що Державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції виконують такі функції, а саме: забезпечують застосування та своєчасне стягнення сум фінансових санкцій, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами України за порушення податкового законодавства, а також стягнення адміністративних штрафів за порушення податкового законодавства, допущені посадовими особами підприємств, установ, організацій та громадянами, також подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.
За час розгляду даної адміністративної справи відповідачем не подано господарському суду доказів, які б підтверджували той факт, що рішення Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області про нарахування йому штрафних (фінансових) санкцій оскаржені в апеляційному чи судовому порядку і відповідно останні є чинними, окрім цього відповідачем не подано доказів погашення у добровільному порядку заборгованості зі сплати штрафних (фінансових) санкцій.
Відповідно до вимог частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Проаналізувавши вищезазначені норми чинного законодавства та всебічно розглянувши матеріали справи господарський суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають повному задоволенню.
Судові витрати розподіляються відповідно до ч. 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України.
Враховуючи наведене, керуючись статтею 124 Конституції України, статтями 71, 94, 158 –163, Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд, -
постановив:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Приватної фірми «Кобза»(09100, Київська область, м. Біла Церква, вул. Мічуріна, 12, кв. 1, код ЄДРПОУ 20576044) в доход державного бюджету на рахунок Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області (09117, Київська область, м. Біла Церква, бул. 50-р. Перемоги, 12, р/р 34124999700002 в УДК Київської області, МФО 821018, код 19421230) 2 640 (дві тисячі шістсот сорок),00 грн. штрафних санкцій.
Постанова суду може бути оскаржена до Київського адміністративного суду через господарський суд Київської області шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження постанови суду протягом десяти днів з дня складення у повному обсязі та наступної подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана без подання заяви про апеляційне оскарження постанови суду, якщо скарга подається протягом десяти днів з дня складення постанови у повному обсязі.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення 10-денного строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у 20-ти денний строк після подання заяви, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги у встановлений строк постанова суду набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду скарги і залишення її без задоволення, а постанови суду - без змін.
Суддя Маляренко А.В.
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 09.09.2008 |
Оприлюднено | 01.04.2009 |
Номер документу | 3255289 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Маляренко А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні