Постанова
від 17.07.2013 по справі 805/7554/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 липня 2013 р. Справа №805/7554/13

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: о 09 год. 35 хв.

Донецький окружний адміністративний суд в складі судді Бєломєстнова О.Ю. при секретарі Сімонові Д.Ю. розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання адміністративну справу за позовом Донецько-Ясинуватської транспортної прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах держави в особі Територіального управління Укратрансінспекції в Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена-Транс» про стягнення фінансових санкцій у розмірі 1700,00 грн., -

за участю прокурора Болдирєва А.Г.

представника позивача Калиновської М.М.

представник відповідача не з'явився

ВСТАНОВИВ:

Донецько-Ясинуватська транспортна прокуратура з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах держави в особі Територіального управління Укратрансінспекції у Донецькій області звернулася до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена-Транс» про стягнення фінансових санкцій у розмірі 1700,00 грн. В обґрунтуванні позовних вимог позивач посилається на те, що під час проведення перевірки Територіальним управлінням Укратрансінспекції в Донецькій області 08.10.2012 року Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена-Транс» встановлено порушення Закону України «Про автомобільний транспорт» при наданні послуг вантажного автомобільного транспорту. За наслідками перевірки позивачем був складений акт та винесена постанова про застосування фінансових санкцій в розмірі 1700,00 грн. Зазначену суму відповідач своєчасно не сплатив, тому позивач просить стягнути її з відповідача.

В судовому засіданні прокурор та представник позивача позовні вимоги підтримали та просили їх задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, належним чином повідомлений про дату, час та місце судового засідання, заяви про відкладення розгляду справи або про розгляд без його участі від відповідача не надходило. Відповідно до ч.4 ст.128 КАС України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів. За таких обставин суд визнав можливим розглянути справу за відсутності відповідача на підставі наявних у справі доказів.

Заслухавши прокурора, представника позивача та дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

У відповідності ст. 361 Закону України «Про прокуратуру» представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом.

Прокурор Донецько-Ясинуватської транспортної прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері у даному випадку представляє інтереси держави в суді, оскільки його дії спрямовані на захист інтересів держави шляхом заяви вимог про стягнення заборгованості на користь державного бюджету.

Позивач - Територіальне управління Укратрансінспекції у Донецькій області, яке діє на підставі Указу Президента України від 06.04.2011 року № 387/2011 «Про Положення про Державну інспекцію України з безпеки на наземному транспорті».

Відповідно до п. п. 4, 7 вищенаведеного Указу Укртрансінспекція України входить до системи органів виконавчої влади та реалізує покладені на неї завдання, зокрема, здійснює організацію роботи та контроль за виконанням загальнодержавних програм, планів, заходів з питань безпеки на автомобільному, міському електричному, залізничному транспорті та ведення дорожнього господарства. Укртрансінспекція України реалізовує свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи - управління в Автономній Республіці Крим, обласні, Київське та Севастопольське міські, районні управління.

Відповідно до статті 6 Закону України від 5 квітня 2001 року №2344-III «Про автомобільний транспорт» (далі - Закон №2344) державний контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок.

Відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю «Арена-Транс», ЄДРПОУ 37719769.

Позивачем було проведено перевірку транспортного засобу марки Volkswagen, номерний знак АН 0822НК, що використовувався ТОВ «Арена-Транс».

Під час проведення перевірки встановлено, що на час надання послуг з перевезення пасажирів ТОВ «Арена-Транс» не забезпечило водія документами, які передбачені статтею 39 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме, відсутні ліцензійна картка, договір з замовником транспортних послуг, документ, що засвідчує оплату транспортних послуг, договір обов'язкового особистого страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті.

Статтею 39 Закону №2344 передбачене, що автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення.

Пунктом 21 Порядку №1567 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2006 року №1567 (далі - Порядок № 1567) встановлено, що у разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку, складається акт.

За результатами перевірки був складений акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 08.10.2012 року № 028988.

Відповідно до абзацу 2 пункту 27 Порядку №1567 за наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування фінансових санкцій.

Згідно з абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону № 2344 за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи, зокрема за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону застосовується штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

На підставі зазначеного акту Територіальним управлінням Укратрансінспекції в Донецькій області була винесена постанова від 27.11.2012 року № 147318, якою на підставі абзацу 3 частини 1 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» до відповідача застосовані фінансові санкції у розмірі 1700,00 грн. Постанова відповідачем оскаржена не була.

Відповідно до п. 28 Порядку № 1567 адміністративно-господарський штраф повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування адміністративно-господарських штрафів, про що повідомляється орган державного контролю, посадовою особою якого винесено відповідну постанову.

Сума фінансових санкцій у розмірі 1700,00 грн. відповідачем не сплачена.

З урахуванням викладених обставин, суд вважає позов таким, що підлягає задоволенню.

Судові витрати відповідно до ст. 94 КАС України стягненню не підлягають.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 8, 9, 10, 11, 86, 94, 159, 160, 161, 162, 163, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Позов Донецько-Ясинуватської транспортної прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері в інтересах держави в особі Територіального управління Укратрансінспекції в Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена-Транс» про стягнення фінансових санкцій у розмірі 1700,00 грн., -задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Арена-Транс» (83069, м. Донецьк, вул. Кленова, 52, ЄДРПОУ 37719769)в Дохід Державного бюджету на р/р 31112106700002, ГУДК Донецької облаті, МФО 834016, ЄДРПОУ 23977045, код платежу 21081100 фінансові санкції у розмірі 1700,00 грн. (одна тисяча сімсот гривень).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її отримання апеляційної скарги.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги У випадку подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Вступна та резолютивна частина постанови проголошена у судовому засіданні 17 липня 2013 року. Постанова складена у повному обсязі 22 липня 2013 року.

Суддя Бєломєстнов О. Ю.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.07.2013
Оприлюднено25.07.2013
Номер документу32577119
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/7554/13-а

Постанова від 17.07.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

Ухвала від 28.05.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бєломєстнов О. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні