Постанова
від 06.12.2006 по справі 528/7-06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД

Київської області

01032,

м. Київ - 32, вул. Комінтерну, 16

тел.

230-31-77

ПОСТАНОВА

Іменем України

 

"06"

грудня 2006 р.                                 

                                 Справа №

528/7-06

10

год. 55 хв.                                                                                     

м.Київ, вул.Комінтерну, 16

                                                                                                           

(зал судових засідань №205)

 

Господарський

суд Київської області  у складі  головуючого судді  Бабенка К.А. 

при секретарі Лялюк І.З. розглянув матеріали справи

 

за

позовом           Державної інспекції

з контролю за цінами в Київській області, м. Київ

 

до           суб'єкта підприємницької діяльності

-фізичної особи ОСОБА_1, м. Березань

 

про           стягнення 72,90 грн.

 

за участю

представників сторін:

від

позивача: Гудій В.В.

(дов. №1-1668 від 23.10.2006р.);

від відповідача: не з'явився.

 

Суть спору:

до

господарського суду Київської області звернулась Державна інспекція з контролю

за цінами в Київській області, м. Київ з позовною заявою до суб'єкта

підприємницької діяльності -фізичної особи ОСОБА_1, м. Березань про стягнення

72,90 грн.           

Ухвалою

про відкриття провадження в адміністративній справі від 13.11.2006р. її розгляд

призначено на 06.12.2006р. (а.с. 1).

Відповідач

в судове засідання, яке відбулось 06.12.2006р. свого представника не направив,

хоча про день, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, витребувані

документи суду не надав.

В

зв'язку з тим, що необхідних для вирішення спору доказів наявних в матеріалах

справи достатньо, господарський суд повідомляв належним чином відповідача про

дату, час і місце судового розгляду, згідно з п. 3.5.11 Інструкції з

діловодства в господарських судах України, затвердженої наказом Вищого

господарського суду України від 10.12.2002р. за №75 і це підтверджується

журналом вихідної кореспонденції канцелярії господарського суду Київської

області, відповідною відміткою на копії повістки та повідомленням про вручення

поштового відправлення, наявних в матеріалах справи, справа розглядається без

участі представника відповідача за наявними в ній матеріалами.

 

Дослідивши

матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача,  господарський суд                                                

 

встановив:

Державною

інспекцією з контролю за цінами в Київській області (позивачем у справі)

проведено перевірку суб'єкта підприємницької діяльності -фізичної особи ОСОБА_1

(відповідача у справі) щодо державної дисципліни цін відповідачем.

Відповідно

до частини другої ст. 13 Закону України „Про ціни і ціноутворення” №507-ХІІ від

03.12.1990 року (далі -ЗУ «Про ціни і ціноутворення»контроль за додержанням

державної дисципліни цін здійснюється органами, на які ці функції покладено

Урядом України. А згідно п. 12 Постанови Кабінету Міністрів України №1548 від

25.12.1996р. «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та

виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»Рада міністрів

Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські

державні адміністрації регулюють (встановлюють) граничні торгівельні надбавки

до оптової ціни виробника на борошно, хліб і хлібобулочні вироби, макаронні

вироби, крупи, цукор, яловичину, свинину і м'ясо птиці, ковбаси варені, молоко,

сир, масло тваринне та олію.

Зазначеною

вище перевіркою встановлено факт застосування відповідачем у період  31.05.2006р. -29.06.2006р. торгівельної

надбавки при формуванні роздрібних цін на олію, ковбаси варені, крупи, чим

порушено вимоги п. 1.2 Розпорядження Київської обласної державної адміністрації

№937 від 22.12.2004р., про що 12.07.2006р. складено відповідний акт (а.с. 4-7).

Як

вбачається з зазначеного вище Акту загальна сума необґрунтовано отриманого

доходу становить 24,30 грн.

Відповідно

до частини другої ст. 4 Положення про Державну інспекцію з контролю за цінами,

затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13.12.2000р. за №1819

(надалі -Положення) державна інспекція з контролю за цінами у межах своєї

компетенції здійснює перевірки додержання порядку формування, встановлення і

застосування цін і тарифів, а також їх економічного обґрунтування.

Згідно

п. 1.4 Інструкції про порядок застосування економічних та фінансових (штрафних)

санкцій за порушення державної дисципліни цін є одержання суб'єктами

господарювання необґрунтованої виручки в результаті порушення ними чинного в

періоді, що перевіряється, порядку встановлення та застосування цін і тарифів,

які регулюються уповноваженими органами відповідно до вимог законодавства.

Порушення порядку встановлення і застосування цін, за які накладається

економічні санкції, є, зокрема застосування торгівельних і постачально-збутових

надбавок (націнок) понад установлений граничний розмір.

На

підставі вищевикладеного, за результатами перевірки 14.07.2006р. позивачем

прийнято рішення №НОМЕР_1 про застосування економічних санкцій за порушення

державної дисципліни цін (а.с. 9) на суму необґрунтовано одержаного доходу

-24,30 грн. та нараховано штраф у двократному розмірі -48,60 грн. (24,30 х 2).

Відповідно

до частини першої ст. 14 ЗУ «Про ціни і ціноутворення»вся необґрунтовано

одержана підприємством, організацією сума виручки в результаті порушення

державної дисципліни цін та діючого порядку визначення вартості будівництва, що

здійснюється із залученням коштів Державного бюджету України, бюджету

Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також коштів державних

підприємств, установ та організацій підлягає вилученню в доход відповідного бюджету

залежно від підпорядкованості підприємства, організації. Крім того, в

позабюджетні фонди місцевих Рад стягується штраф у двократному розмірі

необґрунтовано одержаної суми виручки. Вказані суми списуються з рахунків

підприємств і організацій в банківських установах за рішенням суду.

Отже,

як вбачається з матеріалів справи відповідачем порушено вимоги чинного

законодавства, а саме, не сплачено суму необґрунтовано одержаного ним доходу в

результаті порушення державної дисципліни цін та штраф у двократному розмірі,

тому, позовні вимоги позивача підлягають задоволенню повністю.

Відповідно

до частини першої ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті

обставини, на яких ґрунтується її вимоги та заперечення. А згідно частини

першої ст. 69 цього Кодексу доказами в адміністративному судочинстві є будь-які

фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність

обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у

справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи

Враховуючи

викладене вище та те, що відповідач в судове засідання не з'явився, заперечень

щодо суми заборгованості перед позивачем і доказів її відсутності не надав,

господарський суд задовольняє позовні вимоги повністю та стягує з відповідача в

доход державного бюджету 72,90 грн.

Відповідно

до частини четвертої ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт

владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові

витрати, здійсненні позивачем, з відповідача не стягуються.

На

підставі викладеного та керуючись частиною другою ст. 13, частиною першою ст.

14 Закону України „Про ціни і ціноутворення” №507-ХІІ від 03.12.1990 року;

частиною першою ст. 69, частиною першою ст. 71, частиною четвертою ст. 94, ст.

163 Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд

 

постановив:

1.          Позов задовольнити повністю.  

2.          Стягнути з суб'єкта підприємницької

діяльності -фізичної особи ОСОБА_1 (Ідентифікаційний код НОМЕР_2) в доход

державного бюджету ВДК у м. Березані за кодом бюджетної класифікації 23030300,

код ЗКПО 23569754, на рахунок №31116106600003 -24 грн. 30 коп. необґрунтовано

одержаного доходу та штраф у двократному розмірі - 48 грн. 60 коп.

          3.          Копію даної Постанови направити

відповідачу.

 

Дану

Постанову може бути оскаржено у 10-денний термін або у 20-денний термін після

подання в 10-денний термін заяви про апеляційне оскарження.         

          Дана Постанова набирає законної сили

після закінчення 10-денного терміну на подання заяви про апеляційне оскарження,

апеляційної скарги у разі їх не подання або після закінчення 20-денного терміну

після подання заяви про апеляційне оскарження у випадку неподання апеляційної

скарги, або після закінчення апеляційного розгляду скарги і залишення її без

задоволення, а Постанови суду -без змін.

 

 

 

Суддя                                                                                                

Бабенко К. А.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення06.12.2006
Оприлюднено23.08.2007
Номер документу326196
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —528/7-06

Ухвала від 13.11.2006

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабенко К.А.

Постанова від 06.12.2006

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабенко К.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні