Постанова
від 16.07.2013 по справі 808/5856/13-а
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 липня 2013 року о 09 год. 44 хв. Справа № 808/5856/13-а м.Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Шари І.В.

при секретарі судового засідання Пелеху С.І.

за участю представників:

позивача - не з'явився

відповідача - не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Бест-Корт»

про стягнення податкового боргу

ВСТАНОВИВ:

27 червня 2013 року до Запорізького окружного адміністративного суду (далі - суд) надійшов адміністративний позов від Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби (далі - дпі У шевченківському районі м. Запоріжжя Запорізької області ДПС, позивач) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Бест-Корт» (далі - ТОВ «Бест-Корт», відповідач), в якому позивач просить стягнути з відповідача податковий борг у сумі 5780,00 грн., у тому числі: з податку на прибуток приватних підприємств - 1700,00 грн.; з комунального податку - 4080,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовує Податковим кодексом України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі - ПК України, в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин), та зазначає, що станом на 06.06.2013 відповідач має податковий борг перед бюджетом у сумі 5780,00 грн. з яких: 1700,00 грн. з податку на прибуток приватних підприємств та 4080,00 грн. з комунального податку. Вказаний податковий борг виник в результаті несплати відповідачем податкових зобов'язань, нарахованих податковим органом. Податковий борг Товариством з обмеженою відповідальністю «Бест-Корт» в добровільному порядку не сплачено, через що позивач просить стягнути його в судовому порядку.

Ухвалою від 01 липня 2013 року відкрито провадження у справі №808/5856/13-а та призначено справу до розгляду.

Зазначена ухвала, разом із повістками про виклик до суду, була направлена на юридичні адреси сторін рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення. Позивач отримав вказану ухвалу та повістку, про що свідчить підпис на вказаному рекомендованому повідомленні. Від відповідача повернулись конверти із відмітками відділення поштового зв'язку «організація не зареєстрована та не розшукана».

Згідно із ч. 11 ст. 35, ч. 3 ст. 167 КАС України відповідач вважається таким, що належним чином повідомлений про судовий розгляд даної справи.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, 15.07.2013 подав до суду клопотання, в якому просив розглянути справу без його участі та зазначив, що на позовних вимогах наполягає.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, клопотань та заяв від відповідача на адресу суду не надходило, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.

Згідно з ч. 1 ст.41 КАС України суд під час судового розгляду адміністративної справи здійснює повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу. У разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

З огляду на викладене, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін на підставі наявних у ній доказів.

Розглянувши матеріали справи, судом встановлені наступні обставини.

Відповідно до Витягу Серія АВ №709646 з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців Товариство з обмеженою відповідальністю «Бест-Корт» зареєстроване 20.08.2003 як юридична особа за адресою: 69081, Запорізька область, м. Запоріжжя, Шевченківський район, вул. Довженка, буд. 4-А, ідентифікаційний код юридичної особи 32638350.

06 грудня 2010 року ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя проведено невиїзну документальну перевірку з питання неподання або не своєчасного подання податкової звітності з податку на прибуток за 2007 рік, 11 місяців 2008 року, 9 місяців 2009 року, 9 місяців 2010 року. За результатами перевірки складено Акт перевірки №948/1501/32638350 від 06.12.2010.

Перевіркою встановлено порушення абз. «б» п.п. 4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України від 21.12.2000 №2181 «Про прядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.200 №2181-III зі змінами та доповненнями (далі - Закон України №2181-ІІІ), п. 16.4 ст. 16 Закону України від 28.12.1994 №334/94-ВР «Про оподаткування прибутку підприємств», а саме платником податку на прибуток не подавались податкові декларації повністю за 2007 рік, 2008 рік, 2009 рік, та за 9 місяців 2010 року.

10 грудня 2010 року податковим органом складено Акт №984/1501/32638350 про неможливість вручення відповідачу Акту перевірки №948/1501/32638350 від 06.12.2010.

На підставі Акту перевірки №948/1501/32638350 від 06.12.2010 податковим органом винесено податкове повідомлення - рішення №0006151501/0 від 13.12.2010, яким до ТОВ «Бест-Корт» застосовані штрафні санкції у сумі 1700,00 грн.

20 грудня 2010 року ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя складено Акт №1008/1501/32638350 про неможливість вручення податкового повідомлення-рішення №0006151501/0 від 13.12.2010.

Крім того, 06 грудня 2010 року ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя проведено з питання неподання або не своєчасного подання податкової звітності по комунальному податку за 2008 рік, листопад-грудень 2009 року, 2010 рік. За результатами перевірки складено Акт перевірки №553/15-02/32638350 від 06.12.2010.

Перевіркою встановлено порушення пп. «а» п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України №2181-ІІІ, п.2.5 «Про затвердження положення про комунальний податок» рішення Запорізької міської ради від 09.06.2004р. №7 «Про внесення змін до положень про місцеві податки та збори», п. 2.5 рішення Запорізької міської ради від 30.11.2005р. №6 «Про внесення змін до положень про місцеві податки та збори» ("Положення про комунальний податок"), а саме платником комунального податку не подана податкова звітність по комунальному податку за 2008 рік, листопад, грудень 2009 року, 2010 рік.

09 грудня 2010 року податковим органом складено Акт №49/15-02 про неможливість вручення відповідачу Акту перевірки №№553/15-02/32638350 від 06.12.2010.

На підставі Акту перевірки №553/15-02/32638350 від 06.12.2010 податковим органом винесено податкове повідомлення - рішення №0006001502/0 від 13.12.2010, яким до ТОВ «Бест-Корт» застосовані штрафні санкції у сумі 4080,00 грн.

20 грудня 2010 року ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя складено Акт №51 про неможливість вручення податкового повідомлення-рішення №0006001502/0 від 13.12.2010.

Отже загальна сума податкових зобов'язань склала 5780,00 грн.

Вказані зобов'язання ТОВ «Бест-Корт» сплачені не були, у зв'язку з чим набули статусу податкового боргу.

Із матеріалів справи вбачається, що позивачем вживалися заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку, а саме згідно з положеннями ст. 59 ПК України ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя 11.01.2011 була сформована податкова вимога форми «Ю1» №29, яка надсилалась на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення.

Станом на час розгляду адміністративної справи, у відповідача існує податкова заборгованість перед бюджетом у сумі 5780,00 грн., у тому числі: з податку на прибуток приватних підприємств - 1700,00 грн.; з комунального податку - 4080,00 грн., яка до теперішнього часу не погашена.

Оцінивши надані документи та матеріали, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню з огляду на наступне.

На час виникнення у відповідача правопорушень діяв Закон України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» №2181-III від 21.12.2000.

Відповідно до п. 1.11 ст.1 Закону України №2181-III податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків до контролюючого органу у строки, встановлені законодавством, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податку, збору (обов'язкового платежу).

Платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації, крім випадків, передбачених підпунктом «г» підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пунктом 4.3 цієї статті. (п.4.1.1 ст.4 Закону України №2181-III).

Згідно п.4.1.4 ст.4 Закону України №2181-ІІІ податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює: а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;

б) календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);

в) календарному року, крім випадків, передбачених підпунктом «г» підпункту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) року;

г) календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним.

Якщо податкова декларація за квартал, півріччя, три квартали або рік розраховується наростаючим підсумком на підставі показників базових податкових періодів, з яких складаються такі квартал, півріччя, три квартали або рік (без урахування авансових внесків) згідно з відповідним законом з питань оподаткування, така декларація подається у строки, визначені цим пунктом для такого базового податкового періоду. Для цілей підпункту 4.1.4 цього пункту під терміном "базовий податковий період" слід розуміти перший податковий період звітного року, визначений відповідним законом з питань оподаткування, зокрема календарний квартал для цілей оподаткування прибутку підприємств.

За правилами п.п. 4.2.1 п. 4.2 ст. 4 Закону України №2181-ІІІ якщо згідно з нормами цього пункту сума податкового зобов'язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність та повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне і повне погашення нарахованого податкового зобов'язання та має право на оскарження цієї суми у порядку, встановленому цим Законом.

Підпунктом 4.2.2 п. 4.2 ст.4 Закону України №2181-ІІІ передбачено, що контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо:

а) платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію;

б) дані документальних перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових деклараціях;

в) контролюючий орган внаслідок проведення камеральної перевірки виявляє арифметичні або методологічні помилки у поданій платником податків податковій декларації, які призвели до заниження або завищення суми податкового зобов'язання.

Камеральною вважається перевірка, яка проводиться контролюючим органом виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях, без проведення будь-яких інших видів перевірок платника податків;

г) згідно з законами з питань оподаткування особою, відповідальною за нарахування окремого податку або збору (обов'язкового платежу), є контролюючий орган.

Відповідно до п.п.5.2.1 п.5.2 ст. 5 Закону України №2181-ІІІ податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.

Підпунктом 5.3.1 п.5.3 ст.5 Закону України №2181-ІІІ встановлено, що платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.

У разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

Відповідно до п. 6.1 ст. 6 Закону України №2181-ІІІ у разі коли сума податкового зобов'язання розраховується контролюючим органом відповідно до статті 4 цього Закону, такий контролюючий орган надсилає платнику податків податкове повідомлення, в якому зазначаються підстава для такого нарахування, посилання на норму податкового закону, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок податкових зобов'язань, сума податку чи збору (обов'язкового платежу), належного до сплати, та штрафних санкцій за їх наявності, граничні строки їх погашення, а також попередження про наслідки їх несплати в установлений строк та граничні строки, передбачені законом для оскарження нарахованого податкового зобов'язання (штрафних санкцій за їх наявності).

Підпунктом 6.2.4 п.6.2 ст. 6 Закону України №2181-ІІІ встановлений порядок надіслання боржнику податкових вимог і у такому ж самому порядку надсилаються податкові повідомлення. А саме зазначено, що податкова вимога вважається надісланою (врученою) юридичній особі, якщо її передано посадовій особі такої юридичної особи під розписки або надіслано листом з повідомленням про вручення. Податкова вимога вважається надісланою (врученою) фізичній особі, якщо її вручено особисто такій фізичній особі або її законному представникові чи надіслано листом на її адресу за місцем проживання або останнього відомого місця її знаходження із повідомленням про вручення. У разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.

Узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків(п.п. 5.4.1 п.5.4 ст. 5 Закону України №2181-ІІІ).

Відповідно до п.1.3 ст.1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податковий борг - це податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк.

У відповідності до ст. 7 Закону України від 23.12.2010 р. № 2857-VI «Про Державний бюджет України на 2011 рік», встановлено, що податки і збори, які справлялися до 1 січня 2011 року, суми податкового боргу з урахуванням штрафних санкцій та пені, що обліковувалися станом на 31 грудня 2010 року, і суми, донараховані за актами перевірок, за цими податками і зборами /обов'язковими платежами/, сплачуються платниками податку у порядку, встановленому Податковим Кодексом України.

Відповідно до п.1 Прикінцевих положень ПК України від 02.12.2010 № 2755-VI він набрав чинності з 1 січня 2011 року.

Підпунктом 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 ПК України передбачено обов'язок платників податків сплачувати податки та збори у строки та в розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до положень пп. 14.1.39 п.14.1 ст.14 ПК України грошове зобов'язання платника податків - це сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Згідно з пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України податковий борг - це сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

У п.57.3. ст. 57 ПК України зазначено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Як вбачається з матеріалів адміністративної справи, відповідачем не було сплачено суми податкових зобов'язань, нарахованих податковим органом у податкових повідомленнях-рішеннях, у зв'язку з чим вони набули статусу податкового боргу.

Відповідно до п.п. 95.1 - 95.3 ст. 95 ПК України, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до п.59.1 ст.59 ПК України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Як зазначено у пп.14.1.153 п.14.1 ст.14 ПК України податкова вимога - це письмова вимога органу державної податкової служби до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.

Судом встановлено, податковим органом була сформована податкова вимога форми «Ю1» від 11.01.2011 №29, яка надсилалась на адресу відповідача засобами поштового зв'язку рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення та повернута до ДПІ із поштовою відміткою «за зазначеною адресою не проживає».

Відповідно до пункту 3.1 Розділу 3 Інструкції про порядку ведення органами державної податкової служби оперативного обліку платежів до бюджету, контролю за справлянням яких здійснюється органами державної податкової служби України, затвердженої Наказом ДПА України від 18.07.2005 №276 (далі - Інструкція №276), з метою обліку нарахованих і сплачених сум платежів до бюджету органами державної податкової служби на кожний поточний рік відкриваються особові рахунки за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.

У п.3.6 Інструкції №276 зазначено, що форми карток особових рахунків мають лицьовий та зворотний боки. На лицьовому боці картки відображаються умови справляння платежу та дані про платника податків. Зворотний бік картки відображає стан розрахунків платників з бюджетом (суми нарахованого та сплаченого платежу, пені, штрафних (фінансових) санкцій, плати за кредит щодо розстрочених (відстрочених) податкових зобов'язань, суми податкового боргу, надміру та/або помилково сплачені, та суми, заявлені до відшкодування, й інше).

Згідно п. 4.1 Розділу 4 Інструкції №276 нарахуванню в особових рахунках платників підлягають, зокрема, податкові зобов'язання, штрафні санкції та пеня, самостійно визначені платником; податкові зобов'язання, штрафні санкції та пеня, нараховані органом державної податкової служби та узгоджені платником відповідно до чинного законодавства.

Податкові зобов'язання, штрафні санкції, пеня, самостійно визначені платником у податковій звітності, уносяться до електронної бази даних підрозділами обробки та ведення податкових документів і формуються в електронні та паперові реєстри. Нарахування податкових зобов'язань та штрафних санкцій, що самостійно визначені та узгоджені платником, обліковується у розділі «Нараховано платежів - зменшено платежів» за відповідними кодами операцій (п. 4.2.1 Розділу 4 Інструкції №276).

Позивачем на підтвердження податкового боргу відповідача надано:

- облікову картку платника податків (зворотній бік, скорочена форма) Товариства з обмеженою відповідальністю «Бест-Корт» з податку на прибуток приватних підприємств, відповідно до якої відповідач має податковий борг з вказаного податку у розмірі 1700,00 грн.;

- облікову картку платника податків (зворотній бік, скорочена форма) Товариства з обмеженою відповідальністю «Бест-Корт» з комунального податку, відповідно до якої відповідач має податковий борг з вказаного податку у розмірі 4080,00 грн.

Отже, загальна сума податкового боргу відповідача складає 5780,00 грн.

Зважаючи на несплату у добровільному порядку відповідачем податкової заборгованості Державна податкова інспекція у Шевченківському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби звернулась до суду із позовом про стягнення з відповідача зазначеного податкового боргу.

На момент розгляду справи у суді, вказана сума податкових зобов'язань відповідачем не сплачена, заборгованість перед бюджетом не погашена.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі ст. 11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Під час розгляду справи відповідач доказів сплати заборгованості не надав, проти позову не заперечив, доводи позивача не спростував.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що заявлені позивачем вимоги є доведеними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до приписів п. 4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 11, 71, 94, 158-163, 167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби - задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Бест-Корт» (код ЄДРПОУ 32638350) податковий борг у сумі 5780,00 грн. (п'ять тисяч сімсот вісімдесят гривень 00 копійок), у тому числі:

- з податку на прибуток приватних підприємств - 1700,00 грн. (одна тисяча сімсот грн. 00 коп.) - на р/р 31114009700009, код платежу 11021000, отримувач - Державний бюджет Шевченківського району, код отримувача 38025367, банк - ГУДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015;

- з комунального податку - 4080,00 грн. (чотири тисячі вісімдесят грн. 00 коп.) - р/р 33218828700009, код платежу 16010200, отримувач - Місцевий бюджет Шевченківського району, код отримувача 38025367, банк - ГУДКСУ у Запорізькій області, МФО 813015.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України - з дня отримання такої постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя І.В. Шара

Дата ухвалення рішення16.07.2013
Оприлюднено30.07.2013
Номер документу32669900
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/5856/13-а

Постанова від 16.07.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Шара Інна Вячеславівна

Ухвала від 01.07.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Шара Інна Вячеславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні