Постанова
від 09.07.2013 по справі 801/6142/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

cpg1251

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

09 липня 2013 р. (10:47) Справа №801/6142/13-а

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі

головуючого судді Кащеєвої Г.Ю., за участю секретаря Багдасарян Н.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Автотехторг"

про стягнення,

за участю:

представник позивача - не з'явився;

представник відповідача - не з'явився.

Обставини справи: Красноперекопська об'єднана державна податкова інспекція Автономної Республіки Крим Державної податкової служби звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим із позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «Автотехторг» про стягнених з рахунків у банках, обслуговуючих відповідача, податкового боргу з податку на додану вартість у сумі 4146, 65 грн. в тому числі основний платіж 2599,00 грн., штрафні санкції 1324, 19 грн., пеня 223, 46 грн., мотивуючи свої вимоги тим, що відповідач не своєчасно та не в повному обсязі сплачує податки до бюджету.

Позивач та відповідач у судове засідання не з'явились, про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином та завчасно; позивач надав клопотання про розгляд справи за його відсутністю, у тому числі зазначив, що заборгованість відповідачем не сплачена, відповідач клопотання щодо неможливості розгляду справи за його відсутністю та заперечень проти позову не надав, про причини неявки не повідомив.

Суд, враховуючі клопотання позивача щодо розгляду справи за його відсутністю, ненадання відповідачем доказів неможливості участі його представника у судовому засіданні з поважних причин, відсутність у матеріалах справи клопотання про неможливість розгляду справи без участі відповідача, враховуючі, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, керуючись ч.4 ст. 122, ст.128 КАС України, вважає за можливе розглянути справу на підставі наявних доказів за відсутності не з'явившихся учасників процесу.

Дослідивши подані документи та матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

ВСТАНОВИВ:

Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до п. 5 частини 2 статті 17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 КАС України дано визначення суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до п.п.41.1.1 п.41.1 ст.41 Податкового кодексу України контролюючими органами є органи державної податкової служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.

Згідно з п.п. 20.1.18 ст. 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Отже, органи державної податкової служби у відносинах з суб'єктами господарювання, під час реалізації своїх завдань та функцій, встановлених законодавством України, є суб'єктами владних повноважень.

Відповідно до частини 1 статті 55 Господарського кодексу України суб'єктом господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків встановлених законом. Згідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК України юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, підприємства, створені відповідно до Господарського кодексу України та зареєстровані в установленому законом порядку визнаються суб'єктами господарювання.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Автотехторг»(ідентифікаційний код 36839063) є юридичною особою, зареєстрованою 08.04.2010 року виконавчим комітетом Армянської міської ради автономної Республіки Крим, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 № 652432(а.с.10) та Витягом з Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

ТОВ «Автотехторг» взятий на облік в органах державної податкової служби 12.04.2010 р. та перебуває на обліку в Армянському відділенні Красноперекопської ОДПІ АРК ДПС(а.с.11).

Таким чином відповідач є суб'єктом господарювання та платником податків відповідно до чинного законодавства України.

Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно з п. 15.1. та 16.1 Податкового кодексу України платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Платник податків зокрема зобов'язаний: стати на облік у контролюючих органах в порядку, встановленому законодавством України; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно з п.49.2 ст.49 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

Відповідно до підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платники податків зобов'язані подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до п. 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.

Відповідно до пункту 31.11 статті 31 Податкового кодексу України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов'язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно.

Згідно з пп. 46.1 ст. 46 ПК України, податкова декларація, розрахунок - документ, що подається платником податків до контролюючого органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання.

Відповідно до пункту 31.11 статті 31 Податкового кодексу України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов'язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно.

Згідно з пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Статтею 34 Податкового кодексу України встановлено, що податковим періодом може бути календарний рік, календарний квартал, календарний місяць, календарний день.

Відповідно до п. 203.1 ст. 203 ПК України податкова декларація з податку на додану вартість подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 ст. 203 ПК України для подання податкової декларації.

Судом встановлено, що ТОВ «Автотехторг» були подані до податкового органу податкові декларації з податку на додану вартість, в яких відповідач самостійно задекларував свої податкові зобов'язання з ПДВ, а саме :

-податкова декларація № 5620 від 16.05.2011р., на суму 8181 грн. за квітень 2011 р.(а.с. 40-41).

- податкова декларація № 5872 від 16.06.2011 р. на суму 1387, 00 грн. за травень 2011р.(а.с.45-46).

- податкова декларація № 6621 від 14.07.2011 р. на суму 272,00 грн. за червень 2011 р.(а.с. 47-48).

-податкова декларація № 7363 від 19.08.2011 р. на суму 395,00 грн. за липень 2011 р.(а.с. 52-53).

-податкова декларація № 7447 від 12.09.2011 р. на суму 1692, 00 грн. за серпень 2011 р.(а.с. 57-58).

-податкова декларація № 9009232332від 20.10.2011р. на суму 1319, 00 грн., за вересень 2011 р.(а.с.62-63) .

За даними податковими деклараціями позивачем проведені перевірки а, саме:

- камеральна перевірка податкової звітності з податку на додану вартість ТОВ «Автотехторг» за квітень 2011 року, якою встановлено порушення відповідачем п. 57.1 ст. 57 ПК України, а саме несвоєчасність сплати погодженої суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість за квітень 2011 р., за результатами якої складений акт № 1508/15-2/36839063 від 07.11.2011 р.(а.с.42-43) та винесено податкове повідомлення -рішення № 0000311520 від 07.11.2011р. про застосування відповідно до вимог ст. 126 ПК України штрафу у розмірі 797,37 грн., яке отримане керівникам ТОВ «Автотехторг» 07.11.2011 р. (а.с.43 зворотній бік).

Вищевказану суму штрафу відповідач частково погасив у розмірі 486, 17 грн., заборгованість зі штрафних санкцій є 311, 19 грн.

-камеральна перевірка податкової звітності з податку на додану вартість ТОВ «Автотехторг» за травень, червень 2011р., якою встановлено порушення відповідачем п. 57.1 ст. 57 ПК України, а саме несвоєчасність сплати погодженої суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість за травень, червень 2011 р. за результатами якої складений акт № 1818/15-2/36839063 від 08.12.2011 р.(а.с. 49-50) та винесено податкове повідомлення-рішення № 0000411520 від 14.12.2011р., про застосування відповідно до вимог ст.. 126 ПК України штрафу у розмірі 282, 94 грн., яке отримане керівником ТОВ «Автотехторг» 16.12.2011 р.(а.с. 50 зворотній бік).

- камеральна перевірка податкової звітності з податку на додану вартість ТОВ «Автотехторг» за липень 2011р., якою встановлено порушення відповідачем п. 57.1 ст. 57 ПК України, а саме несвоєчасність сплати погодженої суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість за липень 2011 р. за результатами якої складений акт № 478/15-2/36839063 від 07.05.2012 р.(а.с. 54-55) та винесено податкове повідомлення-рішення № 0000011502 від 07.05.2012 р., про застосування відповідно до вимог ст.. 126 ПК України штрафу у розмірі 79,00 грн., яке отримане керівником ТОВ «Автотехторг» 08.05.2012 р.(а.с. 55 зворотній бік).

-камеральна перевірка податкової звітності з податку на додану вартість ТОВ «Автотехторг» за червень, серпень 2011 р., якою встановлено порушення відповідачем п. 57.1 ст. 57 ПК України, а саме несвоєчасність сплати погодженої суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість за червень, серпень 2011 р. за результатами якої складений акт № 239/15-2/36839063 від 30.03.2013 р. (а.с. 59-60) та винесено податкове повідомлення-рішення № 0000091520 від 02.04.2012 р., про застосування відповідно до вимог ст.. 126 ПК України штрафу у розмірі 387, 26 грн., яке отримане керівником ТОВ «Автотехторг» 04.04.2012 р.(а.с. 60 зворотній бік).

- камеральна перевірка з питання своєчасності сплати суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість ТОВ «Автотехторг», зазначену у поданій податковій декларації вересень 2011 р., якою встановлено порушення відповідачем п. 57.1 ст. 57 ПК України, а саме несвоєчасність сплати погодженої суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість за вересень 2011 р. за результатами якої складений акт № 1300/15-02/36839063 від 04.10.2012 р .(а.с. 64-65) та винесено податкове повідомлення-рішення № 0000101502 від 04.10.2012 р., про застосування відповідно до вимог ст.. 126 ПК України штрафу у розмірі 141,84 грн., яке отримане керівником ТОВ «Автотехторг» 09.10.2012 р.(а.с. 66 зворотній бік).

Крім того відповідачем проведена камеральну перевірку з питання своєчасності сплати суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість, зазначену у поданій податковій декларації за вересень 2011 року від 20.10.2011 р. № 9009232332, якою встановлено порушення п. 57.1. ст. 57 ПК України, а саме порушення терміну сплати суми самостійно визначеного грошового зобов'язання з податку на додану вартість, за результатами якої складено акт № 1632/15-02/36839063 від 27.11.2012 р.(а.с.67-68) та винесено податкове повідомлення-рішення № 0000141502 від 27.11.2012 р. про застосування відповідно до вимог ст.. 126 ПК України штрафу у розмірі 121, 96 грн. яке отримане керівником ТОВ «Автотехторг» 04.12.2012 р.(а.с. 66 зворотній бік).

За вищевказаними податковими накладними відповідачем були сплачені податкові зобов'язання з податку на додану вартість в повному обсязі, однак з порушенням термінів визначених п. 57.1. ст.. 57 Податкового кодексу України.

Відповідно до п. 126.1. ст. 126 ПКУ у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання та/або авансових внесків з податку на прибуток підприємств протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Відповідно до пп. 14.1.39 ПК України грошове зобов'язання платника податків - це сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Підпунктом 14.1.156 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України встановлено, що податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Відповідно до п.14.1.175 ст. 14 Податкового кодексу України грошове зобов'язання платника податку набуває статусу податкового боргу з моменту його узгодження та несплати у порядку, визначеному Податковим кодексом України.

В свою чергу штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - це плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (пп. 14.1.265 п. 14.1 ст. 14 ПК України).

Загальна сума боргу по штрафним санкціям з урахуванням часткового погашення складає 1324, 19 грн., що підтверджується відповідними розрахунками наявними в матеріалах справи.

Окрім того, відповідачем надані до податкового органу податкові декларації за сплати податку на додану вартість, а саме:

-податкова декларація № 9013660565 від 18.01.2012 р. за грудень 2011 р. на суму 1078,00 грн.(а.с.24-25)

-податкова декларація № 9026872003 від 16.05.2012 р. за квітень 2012 р. на суму 123,00грн.(а.с.26-27)

-податкова декларація № 9040824730 від 16.07.2012 р. за червень 2012 р. на суму 28,00 грн.(а.с.28-29)

-податкова декларація № 9050522989 від 20.08.2012 р. за липень 2012 р. на суму 245,00грн.(а.с.30-31)

-податкова декларація № 9054652245 від 11.09.2012 р. за серпень 2012 р. на суму 29,00 грн.(а.с.32-33)

-податкова декларація № 9059845231 від 02.10.2012 р. за вересень 2012 р. на суму 29,00 грн.(а.с.34-35)

-податкова декларація № 9072760685 від 19.11.2012 р. за жовтень 2012 р. на суму 960,00 грн.(а.с.36-37)

-податкова декларація № 9008425480 від 20.02.2012 р. за січень 2012 р. на суму 107,00 грн. (а.с. 38-39).

За даними деклараціями позивачем сплати не проводилися, в результаті чого загальною сумою заборгованості відповідача з податкових зобов'язань становить 2599,00 грн.

Окрім того за несвоєчасну сплату податкових зобов'язань відповідно до ст. 129 ПК України відповідачу була нарахована пеня у розмірі 315, 44 грн., з урахуванням часткової сплати пені , заборгованість складає 223,46 грн.

Таким чином враховуючи частку сплати, розмір загальної заборгованості складає 4146, 65 грн. з них податкові зобов'язання 2599,00 грн., штрафні санкції 1324, 19 грн., пеня 223, 46 грн.

Дана заборгованість підтверджена вивченими в суді обліковими картками відповідача та довідкою про заборгованість.

Згідно з п.п. 59.1, 59.3, 59.4 ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Податкова вимога може не надсилатися, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.

Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до п. 14.1.153. ПК України податкова вимога - письмова вимога органу державної податкової служби до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.

Судом встановлено, що відповідачу 19.11.2012 була вручена податкова вимога №20 від 01.10.2012 року на суму 3775,01 гривень (а.с.23).

Згідно з п.п. 59.5 ст.59 ПК України у разі, коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.

Судом встановлено, що згідно з даними облікової картки платника, відповідачем сума податкового боргу, що заявлений в позові, не погашена.

Відповідно до п. 95.2 статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Аналізуючи всі зазначені положення Податкового кодексу, суд вважає, що податкові органи мають право звертатися до суду про стягнення коштів за податковим боргом після дотримання всіх умов, визначених ст. ст. 59, 95 Податкового кодексу України.

На час розгляду справи у суду відсутні відомості щодо оскарження відповідачем зазначеної вимоги у встановленому діючим законодавством порядку.

Таким чином, розмір загальної суми заборгованості, яка підлягає стягненню з відповідача складає 4146,65 гривень.

Відповідно до ст. 95.3 ст. 95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Приймаючи до уваги, що податковий борг в розмірі 4146,65 гривень відповідачем станом на день розгляду справи не сплачений, позивачем повністю дотриманий порядок стягнення такого боргу, визначений Податковим кодексом України, суд відповідно до п.20.1.18 п.20.1 ст.20, ст. 95 Податкового кодексу України вважає за необхідне задовольнити позов шляхом стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «Автотехторг» податкового боргу в сумі 4146,65 гривень з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків.

Згідно з частиною 4 статті 94 КАС України у справах, у яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, і відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Враховуючі, що позивач звільнений від сплати судових витрат, вони не підлягають стягненню з відповідача.

З урахуванням викладеного, керуючись ст. ст. 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Автотехторг» (96012, АР Крим, м. Армянськ, вул. Сімферопольська, 14-а ЄДРПОУ 36839063) податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 4146,65 грн. (чотири тисячі сто сорок шість гривень шістдесят п'ять копійок) з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю «Автотехторг» в дохід Державного бюджету м. Армянська АР Крим (р/р 31116029700022, код платежу 14010100, ЄДРПОУ 37996831, МФО 824026 банк отримувача - ГУ ДКСУ в АР Крим, м.Сімферополь).

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Кащеєва Г.Ю.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення09.07.2013
Оприлюднено31.07.2013
Номер документу32689875
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/6142/13-а

Постанова від 09.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 11.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні