cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
25.07.13р. Справа № 904/4868/13
За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Житлокомцентр", м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область
до Товариства з обмеженою відповідальністю "СИНТЕЗ ЛТД", м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область
про спонукання укласти договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій № 262 від 01.04.2013р.
Суддя Коваленко О.О.
Представники:
від позивача - Зарівна С.В., представник, довіреність №141 від 01.04.2013р.
від відповідача - не з`явився
СУТЬ СПОРУ:
Розглядається позовна заява товариства з обмеженою відповідальністю "Житлокомцентр", м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область - далі по тексту - позивача до товариства з обмеженою відповідальністю "Синтез ЛТД", м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область - далі по тексту - відповідача, в якій позивач просить суд вважати укладеним договір про надання послуг з утримання будинків і споруди та при будинкової території № 262 від 01.04.13р. в наступній редакції:
"ДОГОВІР № 262
про надання послуг з утримання будинків
і споруд та прибудинкових територій
м. Кривий Ріг « 01» квітня 2013 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Житлокомцентр», в особі директора Кошелевої Валентини Миколаївни, що діє на підставі Статуту підприємства, (далі - Виконавець), з однієї сторони ,та Товариство з обмеженою відповідальністю «СИНТЕЗ ЛТД», в особі
1.Предмет договору
1.1. Предметом цього договору є забезпечення виконавцем надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - послуги) у житловому будинку (гуртожитку) N 1 по вул. Ногіна , у Жовтневому районі м. Кривого Рогу, де знаходиться приміщення споживача №6,13, загальною площею: 152,80 кв.м., а споживачем - забезпечення своєчасної оплати таких послуг за встановленим тарифом у строк та на умовах, що передбачені цим договором.
1.2. Виконавець надає послуги відповідно до встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг.
1.3. На момент укладання договору вартість 1 кв.м. складає 2,7367 грн. і є нефіксованою, в зв'язку з перерахунками та може змінюватись згідно рішення органу місцевого самоврядування.
2. Оплата спожитих послуг
2.1. Розрахунковим періодом є календарний місяць. Оплата послуг проводиться не пізніше ніж до 20 числа місяця, що настає за розрахунковим. Для оплати виконавець надає щомісячно рахунок та податкову накладну.
2.2. Послуги оплачуються готівковою формою, або іншою формою, що не суперечить діючому законодавству.
2.3. Плата вноситься на розрахунковий рахунок Виконавця в кожному місці прийомного пункту комунальних платежів, розташованих у м. Кривому Розі.
2.4. 3а несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня в розмірі 0,5 %, від суми оплати за кожен день просрочки, але не більше Подвійної ставки НБУ.
2.5. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних виконавець проводить перерахунок розміру плати.
3.Права та обов'язки сторін
3.1.Споживач має право на:
1) своєчасне отримання послуг належної якості згідно із законодавством;
2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;
3) зменшення розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості у визначеному законодавством порядку;
4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та (або) приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;
5) отримання від виконавця інформації про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
6) проведення перевірки кількісних та якісних показників надання послуг в установленому Кабінетом Міністрів України порядку;
7) зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, встановленому законодавством;
8) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги та не передбачені рішенням органів місцевого самоврядування.
3.2. Споживач зобов'язаний:
1) оплачувати послуги в установлений цим договором строк;
2) своєчасно інформувати виконавця про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;
3) дотримуватися санітарно-гігієнічних і протипожежних правил;
4) забезпечувати безперешкодний доступ представників виконавця за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:
ліквідації аварій - цілодобово;
встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
5) у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати пеню у розмірі, встановленому договором;
6) проводити за рахунок власних коштів ремонт нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку);
7) своєчасно вживати заходів до усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;
8) дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;
9) своєчасно проводити підготовку нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
3.3. Виконавець має право:
1) вимагати від споживача дотримання вимог правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, експлуатації житлових та нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках), санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) доступу, зокрема несанкціонованого, у нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;
3) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги, пеню у розмірі, встановленому законом/договором;
4) вимагати від споживача своєчасного проведення робіт з усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт;
5) вносити за погодженням із споживачем у договір зміни, що впливають на розмір плати за послуги, та не передбачені рішенням органів місцевого самоврядування.
3.4. Виконавець зобов'язаний:
1) забезпечувати своєчасне надання послуг належної якості згідно із законодавством;
2) подавати споживачеві в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг;
3) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки;
4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;
5) сплачувати споживачеві компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;
6) по вимозі споживача ознайомлювати його з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
7) своєчасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини;
8) відшкодовувати споживачеві збитки, завдані його майну та(або) приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров'ю споживача внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;
9) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання житлових будинків (гуртожитків), квартир, приміщень;
10) своєчасно проводити підготовку житлового будинку (гуртожитку) та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.
4.Відповідальність сторін
4.1. Споживач несе відповідальність згідно із законом за:
1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені;
3) порушення визначених цим договором зобов'язань.
4.2. Виконавець несе відповідальність згідно із законом за:
1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) порушення визначених цим договором зобов'язань.
5.Порядок розв'язання спорів
5.1. У разі порушення виконавцем умов цього договору споживачем та представником виконавця складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.
Представник виконавця повинен з'явитися за викликом споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів.
У разі неприбуття представника виконавця у визначений цим договором строк або необґрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два інших споживачі.
5.2. Акт-претензія подається виконавцеві, який вирішує протягом трьох робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або надає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
5.3. Спори між сторонами розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.
6.Форс-мажорні обставини
6.1. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та оплату послуг відповідно до і цього договору.
7.Строк дії договору
7.1. Цей договір набирає чинності з 01.04.2013 року і діє до 01.04.2014 року.
У разі коли за місяць до закінчення дії цього договору однією із сторін не заявлено у письмовій формі про розірвання договору або необхідність його перегляду, цей договір вважається щороку продовженим.
7.2. Цей договір може бути розірваний у разі:
- переходу права власності (користування) на квартиру (житлове приміщення у гуртожитку), нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) до іншої особи;
- невиконання його сторонами умов цього договору.
Споживач може розірвати договір тільки при отримані згоди виконавця. В односторонньому порядку розірвання споживачем не допускається.
7.3. Цей договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у споживача, другий - у виконавця.
8. Інші умови
8.1. Споживач надає згоду на використання його персональних даних Виконавцю відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Адреса і підписи сторін".
Судові витрати по справі позивач просить суд покласти на відповідача.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладання спірного договору. Позивач з метою добровільного врегулювання спору 03.04.13р. направив на адресу відповідача два екземпляри спірного договору, однак конверт з договором повернувся з відміткою "За закінченням строку зберігання". Враховуючи, що відповідач не підписує спірний договір, споруда в якій знаходиться офіс відповідача є житловий будинок, якому постійно надаються послуги з прибирання прибудинкової території, технічного обслуговування, водовідведення і зливної каналізації, послуги з дератизації, дезінсекції, обслуговування димовентиляційних каналів, поточного ремонту конструктивних елементів та інші послуги. позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.
За результатами розгляду позовної заяви за № 234 від 14.06.13р. ухвалою суду від 21.06.13р. порушено провадження по справі та призначено слухання на 11.07.13р.
Відповідно до п.3.9.1. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011р. № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції", особи, які беруть участь у справі, вважаються повідомленими про час і місце розгляду судом справи у разі виконання останнім вимог частини першої статті 64 та статті 87 Господарського процесуального кодексу України. У разі присутності сторони або іншого учасника судового процесу в судовому засіданні протокол судового засідання, в якому відображені відомості про явку сторін (пункт 4 частини другої статті 81 1 ГПК), є належним підтвердженням повідомлення такої сторони (іншого учасника судового процесу) про час і місце наступного судового засідання. За змістом цієї норми, зокрема, в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.
Статтею 75 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що якщо відзив на позовну заяву і витребувані господарським судом документи не подано, справу може бути розглянуто за наявними в ній матеріалами.
Відповідача належним чином повідомлено про час та місце судового засідання, що підтверджується конвертами (а.с.37-40), які повернулися на адресу господарського суду з відміткою пошти "за истечением срока хранения", однак останній не скористався правом бути присутнім в судовому засіданні та вимоги ухвал суду не виконав, у зв'язку з чим господарський суд вирішив, в порядку ст.75 Господарського процесуального кодексу України, розглянути справу по суті позовних вимог.
11.07.13р. в судове засідання з'явився представник позивача. За результатами судового засідання, у зв'язку з неявкою представника відповідача, розгляд справи відкладено до 25.07.13р.
25.07.13р. в судове засідання з'явився представник позивача. За результатами судового засідання справу було розглянуто за участю повноважного представника позивача за наявними в ній матеріалами та оригіналами документів наданих позивачем додатково на вимоги суду в судове засідання в обґрунтування своїх позовних вимог. У судовому засіданні, в порядку ст. 85 Господарського процесуального кодексу України, оголошено вступну та резолютивну частину рішення та сторін повідомлено про дату складення повного тексту рішення. Фіксація судового процесу технічними засобами не проводилася.
Вивчивши матеріали справи, господарський суд,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач у позовній заяві стверджує, що відповідно до витягу з протоколу засідання комісії з проведення конкурсу з визначення управителя будинку, споруди або групи будинків комунальної власності міста від 18.12.2012 року позивача було визнано управителем будинку, споруди або групи будинків на території Жовтневого району (по об'єкту 4).
Відповідно до ст.1 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 року № 76 управитель особа, яка за договором з власником чи балансоутримувачем здійснює управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд і забезпечує його належну експлуатацію відповідно до закону та умов договору.
Утримання будинків і прибудинкових територій - це господарська діяльність, спрямована на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи щодо забезпечення експлуатації та\або ремонту жилих та нежилих приміщень, будинків і споруд, а також утримання прилеглої до них (прибудинкової) території.
Згідно вимог ст.ст.27, 28 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" 21.12.2012 року між Управлінням благоустрою та житлової політики виконкому міськради Кривого Рогу та позивачем був укладений договір про надання послуг з управління будинком, спорудою або групою будинків і споруд у Жовтневому районі (об'єкт 4) (а.с.10-12).
Даним Договором та актом приймання-передачі від 21.12.2012 року (а.с.13) позивачу, як Управителю передані функції з управління будинками та визначений виконавцем послуг з утримання будинком, спорудою або групою будинків та прибудинкової території терміном з 01.04.2013 по 01.04.2014 року.
Згідно п.2 Договору на управління будинком, спорудою або групою будинків і споруд, укладеного між Управлінням благоустрою та житлової політики виконкому міськради Кривого Рогу та позивача від 21.12.2012 року на управителя покладається обов'язок по виконанню послуг з утримання будинків, споруд та при будинкових територій та забезпеченню експлуатації будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд та об'єктів благоустрою, та укладати договори із споживачами.
Постановою Кабінету Міністрів України "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово- комунальні послуги" № 869 від 01.06.2011 року, рішенням Криворізької міської Ради № 435 від 27.12.2011 року (а.с.15) "Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках" встановлений тариф на послуги окремо по кожному будинку на рівні встановленому для населення міста та визначений обов'язок юридичних осіб укласти договори і брати участь у загальних для всього будинку, споруди експлуатаційних витратах пропорційно загальній площі, що використовується чи належить на праві власності.
Приміщення за адресою: Дніпропетровськ область, м. Кривий Ріг, вулиця Ногіна, будинок 1, використовується відповідачем і саме за цією адресою зареєстрований відповідач, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.28) і є частиною будинку, що обслуговується позивачем.
Відповідно до ст.179 Господарського кодексу України укладення договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовлені, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладання договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Статями 20, 21 Закону України „Про житлово- комунальні послуги" визначені обов'язки споживача та виконавця житлово-комунальних послуг. Зокрема, обов'язком споживача є укладання договору на надання житлово-комунальних послуг, підготовленого виконавцем на основі типового договору, а також оплата житлово-комунальних послуг у строки встановлені договором або законом.
Таким чином, необхідність укладання спірного договору передбачено законом і його укладання визначено як обов'язок, а не право відповідача.
Між позивачем та відповідачем повинен бути укладений Договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, відповідно до Рішення Криворізької міської Ради № 435 від 27.12.2011 року (а.с.15) "Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкової території для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) у м. Кривому Розі", в якому зазначено, що суб'єкти господарювання, які орендують нежилі приміщення у жилих будинках, або яким нежилі приміщення належать на праві власності зобов'язані брати участь у загальних для всього будинку експлуатаційних витратах пропорційно загальній площі, що використовується чи належить на праві власності.
03.04.13р. супровідним листом від 01.04.13р. позивач на адресу відповідача направив два екземпляри спірного договору, однак на адресу позивача повернувся конверт з відміткою пошти "по истечению срока хранения". Таким чином позивач належним способом звернувся до відповідача з пропозицією укласти договір, однак неявка відповідача за надісланим на його адресу конвертом свідчить про ухилення відповідача від покладеного на нього обов'язку.
Відповідно до ст. 20 Закону України "Про житлово - комунальні послуги" споживач зобов'язаний укласти договір на надання житлово - комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору.
Крім того, обов'язок власника - своєчасно та у повному обсязі вносити плату, передбачений нормами чинного законодавства, а саме ст. 526 Цивільного кодексу України, п.5 ст. 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", що встановлюють вимогу щодо виконання зобов'язань по сплаті житлово-комунальних послуг належним чином відповідно до умов договору та вимог Цивільного Кодексу України, інших актів цивільного законодавства.
Статтею 631 Цивільного кодексу України передбачено, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснювати свої права та обов'язки відповідно договору.
Позивач у позовній заяві зазначає, що споруда де знаходяться офіс відповідача є житловий будинок, якому надаються постійно послуги з прибирання прибудинкової території, технічного обслуговування внутрішньо-будинкових систем тепло-, водопостачання, водовідведення і зливної каналізації, послуги з дератизації, дезінсекції, обслуговування димовентиляційних каналів, поточного ремонту конструктивних елементів та інших послуги, передбачені Рішенням № 435 від 27.12.2011 року та Рішенням № 415 від 14.12.2011року.
Спірний договір № 262 про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території розроблений на підставі типового договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 року № 529.
Відповідно ст. 187 Господарського кодексу України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону, і в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. Інші переддоговірні спори можуть бути предметом розгляду суду, якщо це передбачене угодою сторін або якщо сторони зобов'язані укласти певний господарський договір на підставі укладеного між ними попереднього договору.
Згідно ст. 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.
У відповідності до ст. ст. 32, 34 Господарського процесуального кодексу України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору. Господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
Дослідивши матеріали справи, оригінали документів надані позивачем на вимогу суду в судове засідання та заслухавши повноважного представника позивача в судовому засіданні, суд дійшов висновку, що позовні вимоги про спонукання укласти договір № 262 від 01.04.13р. про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, слід визнати обґрунтованими, документально доведеними, такими, що не суперечать чинному законодавству України, а отже є такими, що підлягають задоволенню.
Частиною 2 ст.187 Господарського кодексу України встановлено, що день набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.
Враховуючи, що п. 7.1. договору № 262 від 01.04.13р. про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій викладено в наступній редакція: " Цей договір набирає чинності з 01.04.2013 року і діє до 01.04.2014 року.", господарський суд визнає день укладення договору 01.04.13р., так як саме з цієї дати відповідачу послуги визначені спірним договором надавалися.
Відповідно до абз.7 ч.1 ст.49 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір при задоволенні позову покладається на відповідача.
З урахуванням абз.7 ч.1 ст.49 Господарського процесуального кодексу України стягнути з відповідача на користь позивача судовий збір у розмірі 1147,00грн.
На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст.1,22,33,43,44,49,82-85,87 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги задовольнити.
Вважати договір про надання послуг з утримання будинків і споруди та при будинкової території № 262 від 01.04.13р. між товариством з обмеженою відповідальністю "Синтез ЛТД" (50014, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ногіна, 1; ідентифікаційний код 20253795) та товариством з обмеженою відповідальністю "Житлокомцентр" (50081, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, 5 - й мкр. Зарічний, 8-а; ідентифікаційний код 37665038) укладеним в наступній редакції:
"ДОГОВІР № 262
про надання послуг з утримання будинків
і споруд та прибудинкових територій
м. Кривий Ріг « 01» квітня 2013 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Житлокомцентр», в особі директора Кошелевої Валентини Миколаївни, що діє на підставі Статуту підприємства, (далі - Виконавець), з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «СИНТЕЗ ЛТД», в особі
1.Предмет договору
1.1. Предметом цього договору є забезпечення виконавцем надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - послуги) у житловому будинку (гуртожитку) N 1 по вул. Ногіна , у Жовтневому районі м. Кривого Рогу, де знаходиться приміщення споживача №6,13, загальною площею: 152,80 кв.м., а споживачем - забезпечення своєчасної оплати таких послуг за встановленим тарифом у строк та на умовах, що передбачені цим договором.
1.2. Виконавець надає послуги відповідно до встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг.
1.3. На момент укладання договору вартість 1 кв.м. складає 2,7367 грн. і є нефіксованою, в зв'язку з перерахунками та може змінюватись згідно рішення органу місцевого самоврядування.
2. Оплата спожитих послуг
2.1. Розрахунковим періодом є календарний місяць. Оплата послуг проводиться не пізніше ніж до 20 числа місяця, що настає за розрахунковим. Для оплати виконавець надає щомісячно рахунок та податкову накладну.
2.2. Послуги оплачуються готівковою формою, або іншою формою, що не суперечить діючому законодавству.
2.3. Плата вноситься на розрахунковий рахунок Виконавця в кожному місці прийомного пункту комунальних платежів, розташованих у м. Кривому Розі.
2.4. 3а несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня в розмірі 0,5 %, від суми оплати за кожен день просрочки, але не більше Подвійної ставки НБУ.
2.5. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних виконавець проводить перерахунок розміру плати.
3.Права та обов'язки сторін
3.1.Споживач має право на:
1) своєчасне отримання послуг належної якості згідно із законодавством;
2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;
3) зменшення розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості у визначеному законодавством порядку;
4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та (або)приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;
5) отримання від виконавця інформації про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;
6) проведення перевірки кількісних та якісних показників надання послуг в установленому Кабінетом Міністрів України порядку;
7) зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації заперевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, встановленому законодавством;
8) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги та не передбачені рішенням органів місцевого самоврядування.
3.2. Споживач зобов'язаний:
1) оплачувати послуги в установлений цим договором строк;
2) своєчасно інформувати виконавця про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;
3) дотримуватися санітарно-гігієнічних і протипожежних правил;
4) забезпечувати безперешкодний доступ представників виконавця за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:
ліквідації аварій - цілодобово;
встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
5) у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати пеню у розмірі, встановленому договором;
6) проводити за рахунок власних коштів ремонт нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку);
7) своєчасно вживати заходів до усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;
8) дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;
9) своєчасно проводити підготовку нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
3.3. Виконавець має право:
1) вимагати від споживача дотримання вимог правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, експлуатації житлових та нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках), санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) доступу, зокрема несанкціонованого, у нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;
3) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги, пеню у розмірі, встановленому законом/договором;
4) вимагати від споживача своєчасного проведення робіт з усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт;
5) вносити за погодженням із споживачем у договір зміни, що впливають на розмір плати за послуги, та не передбачені рішенням органів місцевого самоврядування.
3.4. Виконавець зобов'язаний:
1) забезпечувати своєчасне надання послуг належної якості згідно із законодавством;
2) подавати споживачеві в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг;
3) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки;
4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;
5) сплачувати споживачеві компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;
6) по вимозі споживача ознайомлювати його з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
7) своєчасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини;
8) відшкодовувати споживачеві збитки, завдані його майну та(або) приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров'ю споживача внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;
9) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання житлових будинків (гуртожитків), квартир, приміщень;
10) своєчасно проводити підготовку житлового будинку (гуртожитку) та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.
4.Відповідальність сторін
4.1. Споживач несе відповідальність згідно із законом за:
1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені;
3) порушення визначених цим договором зобов'язань.
4.2. Виконавець несе відповідальність згідно із законом за:
1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
2) порушення визначених цим договором зобов'язань.
5.Порядок розв'язання спорів
5.1. У разі порушення виконавцем умов цього договору споживачем та представником виконавця складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.
Представник виконавця повинен з'явитися за викликом споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів.
У разі неприбуття представника виконавця у визначений цим договором строк або необґрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два інших споживачі.
5.2. Акт-претензія подається виконавцеві, який вирішує протягом трьох робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або надає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
5.3. Спори між сторонами розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.
6.Форс-мажорні обставини
6.1. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та оплату послуг відповідно до цього договору.
7.Строк дії договору
7.1. Цей договір набирає чинності з 01.04.2013 року і діє до 01.04.2014 року.
У разі коли за місяць до закінчення дії цього договору однією із сторін не заявлено у письмовій формі про розірвання договору або необхідність його перегляду, цей договір вважається щороку продовженим.
7.2. Цей договір може бути розірваний у разі:
- переходу права власності (користування) на квартиру (житлове приміщення у гуртожитку), нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) до іншої особи;
- невиконання його сторонами умов цього договору.
Споживач може розірвати договір тільки при отримані згоди виконавця. В односторонньому порядку розірвання споживачем не допускається.
7.3. Цей договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у споживача, другий - у виконавця.
8. Інші умови
8.1. Споживач надає згоду на використання його персональних даних Виконавцю відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Адреса і підписи сторін".
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Синтез ЛТД" (50014, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ногіна, 1; ідентифікаційний код 20253795) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Житлокомцентр" (50081, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, 5 - й мкр. Зарічний, 8-а; ідентифікаційний код 37665038) 1147 грн. 00 коп. (одна тисяча сто сорок сім грн. 00 коп.) - судовий збір, видати наказ.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Суддя О.О. Коваленко Повне рішення складено 29.07.13р. Згiдно з оригіналом Помічник судді В.С. Лисаченко
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 25.07.2013 |
Оприлюднено | 31.07.2013 |
Номер документу | 32709108 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Коваленко Олександр Олексійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Коваленко Олександр Олексійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Коваленко Олександр Олексійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні