Постанова
від 29.07.2013 по справі 815/3392/13-а
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/3392/13-а

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 липня 2013 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Єфіменка К.С. при секретарі Павлюк К.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРІН ФІБРА» до Державної податкової інспекції у Комінтернівському районі Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 06.10.2011 року №0001252301, №0001262301, №0001322301, №0003411701 та №0001312301, -

ВСТАНОВИВ:

З позовом до суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІН ФІБРА» до Державної податкової інспекції у Комінтернівському районі Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 06.10.2011 року №0001252301, №0001262301, №0001322301, №0003411701 та №0001312301.

В судовому засіданні 24.07.2013 року представником позивача були підтримані позовні вимоги в повному обсязі, посилаючись на те, що позивач в перевірені податкові періоди мав господарські відносини з контрагентами, оплатив отримані від нього товарно-матеріальні цінності, в тому числі суми ПДВ, отримав від нього податкові накладні, в зв'язку із чим правомірно сформував валові витрати та податковий кредит з ПДВ у зазначених податкових періодах. Представник відповідача був заперечив проти задоволення позовних вимог з огляду на те, що представником позивача не надано доказів фактичного виконання укладених позивачем угод.

Заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача та дослідивши наявні в справі письмові докази суд встановив наступні факти та обставини:

Відповідач на підставі ст.1 Закону України «Про державну податкову службу» є місцевим підрозділом центрального органу державної виконавчої влади та згідно ст.ст.7,10,11 цього ж Закону здійснює повноваження щодо встановлення порушень податкового законодавства, нарахування та стягнення заборгованості з податків та зборів, штрафних санкцій, а тому позовні вимоги щодо оскарження його актів з цього приводу, на підставі положень ст.55 Конституції України, п.1 ч.2 ст.17, ст.104 КАС України підвідомчі адміністративним судам та повинні розглядатись у порядку адміністративного судочинства.

На підставі постанови слідчого від 29.07.2011 року №483 (а.с.181) та повідомлення про проведення перевірки від 29.07.2011 року №23/23 (а.с.179) посадовими особами відповідача, згідно п.1 ст.11 Закону України від 04.12.1990 року №509-ХІІ «Про державну податкову службу в Україні», в період з 26.08.2011 року по 15.09.2011 року була проведена планова виїзна документальна перевірка позивача з питань дотримання податкового та іншого законодавства за період з 01.01.2010 року по 30.06.2011 року.

За результатами зазначеної перевірки був складений акт №1377/23-30/34320219 від 22.09.2011 року (а.с.32-891), на підставі якого, відповідачем 06.10.2011 року прийняті податкові повідомлення-рішення №0001322301 (а.с.90) щодо визначення позивачу штрафні санкції за порушення законодавства з обігу готівки на суму 270334,45 грн., №0001252301 (а.с.90) про визначення податкового зобов'язання з податку на доходи іноземних юридичних осіб в розмірі 2856,00 грн. та штрафних санкцій в розмірі 714,00 грн., №0001262301 (а.с.91) щодо визначення податкового зобов'язання з податку на прибуток підприємств в розмірі 1480484,00 грн., штрафним санкціям 253304,00 грн., №0003411701 (а.с.91) щодо визначення податкового зобов'язання з податку на доходи найманих працівників в розмірі 45392,46 грн. та штрафним санкціям в сумі 11859,12 грн., №0001312301 (а.с.91) щодо зменшення від'ємного значення з податку на додану вартість позивача за червень 2011 року на суму 13689,00 грн..

Представники позивача вважає, що на момент здійснення господарських операцій з контрагентами, ці суб'єкти були зареєстровані в ЄДРЮОФОП, окремо зареєстровані податковим органом в якості платника податків в тому числі й мало свідоцтво платника ПДВ, в зв'язку із чим, виписані цим підприємством податкові накладні були достатньою підставою для включення зазначених у них сум до складу валових витрат та податкового кредиту з ПДВ підприємства за відповідні податкові періоди, а тому повинні бути визнані протиправними дії податкового органу щодо складання акту перевірки та визнані протиправними податкові повідомлення-рішення.

У власних запереченнях проти позову (а.с.171-176) представник відповідача заперечує проти задоволення позову та зазначає, що позивачем здійснювались господарські операції з контрагентами, укладені з ними угоди мали фіктивний характер, з метою надання податкової вимоги позивачу, адже фактично господарські операції не виконувались, товарно-матеріальні цінності не передавались та не перевозились, а видані документи первинного бухгалтерського та податкового обліку не могли бути підставою для формування валових витрат та податкового кредиту з ПДВ підприємства у зазначених податкових періодах. Окрім того, підприємство порушило діючий порядок обігу готівкових коштів та утримання податку з доходів найманих працівників, що не оскаржено посадовими особами позивача під час проведення податкової перевірки.

Суд вважає, що оскаржені позивачем податкові повідомлення-рішення прийняті в межах вимог чинного законодавства, виходячи з наступного.

Згідно наданим до перевірки документам, встановлено здійснення ТОВ «ГРІН ФІБРА» фінансово-господарських взаємовідносин з наступними суб'єктами господарювання: СПД ФО ОСОБА_1, обсяг придбаної сировини (ПЕТ пляшка) згідно приходних накладних становить 470849,00 грн., в т.ч. за I кв.2010 року - 5372,00 грн., за II кв. 2010 року - 24222,00 грн., за Ш кв. 2010 року - 34399,00 грн., за IV кв.2010 року - 358932,00 грн., за I кв.2011 року - 47924,00 грн.; СПД ФО ОСОБА_2, обсяг придбаної сировини (ПЕТ пляшка) згідно прибуткових накладних становить 143227,00 грн., в т.ч. за I кв.2010 року - 11248,00 грн., за II кв.2010 року - 104714,00 грн., за III кв.2010 року - 27265,00 грн.; СПД ФО ОСОБА_3, обсяг придбаної сировини за II кв.2010 року згідно видаткової накладної становить 32254,00 грн.; СПД ФО ОСОБА_4, обсяг придбаної сировини (ПЕТ пляшка) за даними бухгалтерського обліку за I кв.2010 року становить 85622,00 грн.; СПД ФО ОСОБА_5, обсяг придбаної сировини (ПЕТ пляшка) за даними бухгалтерського обліку становить 1023908,00 грн., в т.ч. за I кв.2010 року - 33965,00 грн., за II кв.2010 року - 71242,00 грн., за III кв.2010 року - 383894,00 грн., за I кв.2011 року - 534807,00 грн., видаткові накладні на загальну суму 949914,00 грн., в т.ч. за I кв.2010 року на суму 33965,00 грн., видаткова накладна №20 від 09.03.2010 року на суму 33965,00 грн., за II кв. 2010 року на суму 71242,00 грн., видаткові накладні №22 від 17.04.2010 року на суму 31837,7 грн., №265 від 05.05.2010 року на суму 39404,00 грн., за III кв.2010 року на суму 364636,00 грн. видаткові накладні №36 від 10.07.2010 року на суму 34222,00 грн., №39 від 17.07.2010 року на суму 33511,89 грн., №38 від 15.07.2010 року на суму 38086,5 грн., №41 від 21.07.2010 року на суму 32685,2 грн., №42 від 22.07.2010 року на суму 31747,9 грн., №43 від 24.07.2010 року на суму 22156,4 грн., №51 від 06.08.2010 року на суму 35524,7 грн., №55 від 09.08.2010 року на суму 32306,3 грн., №59 від 10.08.2010 року на суму 34296,8 грн., №62 від 14.08.2010 року на суму 33694,7 грн., №77 від 20.08.2010 року на суму 36403,2 грн., за I кв.2011 рок на суму 480071,00 грн., видаткові накладні №14 від 11.02.2011 року на суму 35188,00 грн., №13 від 10.02.2011 року на суму 37516,00 грн., №12 від 09.02.2011 року на суму 41203,95 грн., №11 від 03.02.2011 року на суму 41090,9 грн., №9 від 01.02.2011 року на суму 36127,4 грн., №10 від 02.02.2011 року на суму 35008,8 грн., №08 від 31.01.2011 року на суму 34719,35 грн., №7 від 27.01.2011 року на суму 38754,1 грн., №6 від 25.01.2011 року на суму 36227,6 грн., №5 від 20.01.2011 року на суму 43835,9 грн., №4 від 20.01.2011 року на суму 41709,00 грн., №2 від 20.01.2011 року на суму 36311,33 грн., №3 від 14.01.2011 року на суму 22378,7 грн., тобто на суму витрат у розмірі 73994,00 грн. до перевірки не надані видаткові накладні, в т.ч. за III кв.2010 року на суму 19258,00 грн. та за I кв.2011 року на суму 54736,00 грн.

В наданих видаткових накладних відсутнє посилання на вищевказану угоду, товарно-транспортні накладні або будь-які інші документи щодо доставки даних товарів не надані.

СПД ФО ОСОБА_6, обсяг придбаної сировини (ПЕТ пляшка) становить 429113,00 грн., в т.ч. у I кв.2010 року - 129741,00 грн., у II кв.2010 року 53184,00 грн., у III кв.2010 року - 46476,00 грн., у IV кв.2010 року 199712,00 грн. надано угоду поставки №2010/11/01 від 11.01.2010 року відповідно до п.5 якої «товар доставляється на склад Покупця за рахунок Покупця» а п.9 «При передачі кожної партії Постачальник має надати покупцю усі необхідні товарно-супровідні документи» та приходні накладні на загальну суму 386118,00 грн., а саме: за I кв.2010 року на суму 86746,00 грн. приходні накладні №67 від 23.02.2010 року на суму 48197,8 грн., №123 від 04.03.2010 року на суму 38547,99 грн.; за II кв.2010 року на суму 53184,00 грн. приходна накладна №289 від 07.05.2010 року на суму 53183,94 грн.; за III кв.2010 року на суму 46476,00 грн. приходні накладні №653 від 08.09.2010 року на суму 22127,9 грн., №654 від 24.09.2010 року на суму 24348,00 грн.; за IV кв.2010 року на суму 199712,00 грн. приходні накладні №780 від 22.10.2010 року на суму 27305,00 грн., №785 від 25.10.2010 року на суму 75336,6 грн., №781 від 27.10.2010 року на суму 18920,00 грн., №786 від 28.10.2010 року на суму 78150,00 грн.

Тобто на суму витрат у розмірі 42995,00 грн., згідно даних бухгалтерського обліку - 386118,00 грн. до перевірки не надані видаткові (приходні) накладні, в т.ч. за I кв.2010 року на суму 42995,00 грн.

В наданих накладних відсутнє посилання на вищевказану угоду, та в деяких вказано «доставка за рахунок Покупця», а в деяких «доставка за рахунок Постачальника», товарно-транспортні накладні або будь-які інші документи щодо доставки даних товарів не надані). Також у ході перевірки було надано копію свідоцтва про сплату єдиного податку СПД ОСОБА_6, відповідно до п.3 якого визначено вид діяльності « 52.62.0 Роздрібна торгівля з лотків та на ринках».

Вказані суми у загальному розмірі 2184973,00 грн. витрат включено до складу валових витрат у відповідних податкових періодах по рядку 04.1 Декларації з податку на прибуток, а саме: у I кв.2010 року - 265948,00 грн., у II кв. 2010 року - 285616,00 грн., у III кв.2010 року - 492034,00 грн., у IV кв.2010 року - 558644,00 грн., у I кв.2011 року - 582731,00 грн.

В бухгалтерському обліку дані операції відображені проводками ДТ 20 Кт 631.

По вищевказаним СПД до перевірки не надані видаткові (прибуткові) накладні на загальну суму 138549,00 грн. за I кв.2010 року на суму 64915,00 грн., за III кв. 2010 року -19528,00 грн. та за I кв.2011 року - 54736,00 грн.

Також до перевірки не були надані жодні документи, які б підтверджували факт переміщення товарів, і як наслідок отримання товарів ТОВ «ГРІН ФІБРА».

Крім того, до перевірки не було надано угод купівлі-продажу між ТОВ «ГРІН ФІБРА» та СПД ФО ОСОБА_4, СПД ФО ОСОБА_2, СПД ФО ОСОБА_3

Пунктом 44.6 ст.44 Податкового кодексу України передбачено, що у разі якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в абзаці другому п.44.7 цієї статті, платник податків не надає посадовим особам органу державної податкової служби, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності.

Враховуючи вищевикладене, посадовими особами ТОВ «ГРІН ФІБРА» не було представлено до перевірки вичерпних, оформлених належним чином документів, наявність та порядок оформлення яких передбачена діючим законодавством України, які б доводили, що здійснені витрати пов'язані з отриманням товарів від СПД ФО ОСОБА_6, СПД ФО ОСОБА_5, СПД ФО ОСОБА_1, СПД ФО ОСОБА_4, СПД ФО ОСОБА_2, СПД ФО ОСОБА_3 були безпосередньо пов'язані з власною фінансово-господарською діяльністю підприємства.

Підпунктом 5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» встановлено, що не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.

Таким чином в порушення пп.5.2.1 п.5.2, пп.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України від 28.12.1994 року №334/94-ВР «Про оподаткування прибутку підприємств» у редакції Закону України від 22.05.1997 року №283/97-ВР (зі змінами та доповненнями) ТОВ «ГРІН ФІБРА» до складу валових витрат віднесено вартість витрат з придбання товарів без підтвердження їх використання у власній господарській діяльності та не підтверджені відповідними первинними документами, обов'язковість ведення та зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку у сумі 2184973,00 грн.

Перевіркою встановлено, що ТОВ «ГРІН ФІБРА» у перевіряємому періоді було укладено угоди з СПД ОСОБА_7 №2 від 01.02.2010 року та СПД ОСОБА_8 щодо надання вищевказаними СПД послуг по перевезенню вантажів.

Дані операції були проведені в бухгалтерському обліку проводками у 2010 році Дт.91,93 Кт685, у I кв.2011 року проводками Дт91,93 Кт631, та відповідно суми по даним операціям були віднесені до складу валових витрат відповідних податкових періодах та відображені у рядку 04.1 декларацій з податку на прибуток.

В вищевказаних актах відсутні посилання на договори, а вказано лише «послуги перевезення». Які саме перевезення та яких вантажів були здійснені в актах не вказано.

Згідно із пп.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України від 28.12.1994 року №334/94-ВР «Про оподаткування прибутку підприємств» у редакції Закону України від 22.05.1997 року №283/97-ВР (зі змінами та доповненнями) «не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку».

Згідно із вимогами Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 року №996-XIV (із змінами та доповненнями) встановлено: пункт 2 ст.3 «Бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку»; пункт 1 ст.9 «Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися введенні облікові документи»; пункт 2 ст.9 «Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Згідно із Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року №88 «Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 року за №168/704 встановлено: підпункт 2.4 пункт 2: «Первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/ або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції»; підпункт 2.7 пункт 2: «Первинні документи складаються на бланках типових і спеціалізованих форм, затверджених відповідним органом державної влади. Документування господарських операцій може здійснюватись із використанням виготовлених самостійно бланків, які повинні містити обов'язкові реквізити чи реквізити типових або спеціалізованих форм».

Відповідно до вимог Наказу Міністерства статистики України, Міністерства транспорту України від 07.08.1996 року №228/253 «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, зберігання, застосування єдиної первинної транспортної документації для перевезення вантажів автомобільним транспортом та обліку транспортної роботи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.08.1996 року за №483/1508 (із змінами та доповненнями) встановлено: підпункт 1.3 пункту 1: «Для первинного обліку обсягів перевезених вантажів і транспортної роботи автомобільного транспорту підставою для списування товарно-матеріальних цінностей у вантажовідправника і оприбуткування їх у вантажоодержувача, а також для виконання розрахунків між перевізниками і замовниками автомобільного транспорту Інструкцією застосовуються такі типові форми єдиної первинної транспортної документації: подорожній лист вантажного автомобіля у міжнародному сполученні - типова форма №1 (міжнародна); подорожній лист вантажного автомобіля - типова форма №2 (що діє у межах України); товарно-транспортна накладна - типова форма №1-ТН; талон замовника - типова форма №1-ТЗ (при роботі автомобіля за погодинною формою оплати транспортних послуг). Типові форми єдиної первинної транспортної документації, затверджені спільник наказом Міністерства транспорту України і Міністерства статистики України №488/346 від 29.12.1995 року і введені в дію з 01.01.1996 року. Вони є документами суворої звітності.

Використання в обліковій практиці первинної транспортної документації невстановлених форм не допускається; підпункт 2.2 пункту 2 «Перевезення вантажів автомобільним транспортом як на комерційній основі, так і для власних потреб, здійснюються тільки при наявності, належним чином оформлених товарно-транспортних накладних типових форм, що додаються до подорожнього листа. Ця вимога розповсюджується на всі види перевезень вантажів автомобільним транспортом, незалежно від умов оплати за його роботу (відрядна, погодинна, по кілометрова, інша) та видів перевезення (внутрішньоміське, приміське, міжміське, міжнародне)»; підпункт 2.3 пункту 2 «Товарно-транспортна накладна типової форми №1-ТН - це єдиний первинний документ, який є підставою для списування товарно-матеріальних цінностей у вантажовідправника і оприбуткування їх у вантажоодержувача при перевезенні вантажів у межах України, а також для їх складського, оперативного і бухгалтерського обліку; вона оформлюється вантажовідправником на кожну їздку автомобіля і для кожного вантажоодержувача окремо».

Згідно із Постановою Кабінету Міністрів України від 25.02.2009 року №207 «Про затвердження Переліку документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні» із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 року №515 встановлено: вимогами пункту 1 «Переліку» встановлено, що для водія юридичної особи або фізичної особи - підприємця, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах серед інших документів в наявності повинні бути товарно-транспортна накладна (ф.№1-ТН), фотокопія ліцензії, засвідчена автомобільним перевізником, або ліцензійна картка, дорожні листи вантажного автомобіля (ф.№2).

Вимогами пункту 2 «Переліку» встановлено, що для водія юридичної особи або фізичної особи - підприємця, що здійснює вантажні перевезення для власних потреб серед інших документів в наявності повинен бути документ (наприклад накладна) або інший документ, який підтверджує право власності на вантаж, дорожній лист з відмітками.

Ведення зазначених форм первинного обліку всіма суб'єктами господарської діяльності незалежно від форм власності є обов'язковим.

Згідно із Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 року за №128/2568 (із змінами та доповненнями), оформлення перевезень вантажів товарно-транспортними накладними здійснюється незалежно від умов оплати за роботу автомобіля.

Вимогами пункту 1 встановлено «Товарно-транспортна документація - комплект юридичних документів, на підставі яких здійснюють облік, приймання, передавання, перевезення, здавання вантажу та взаємні розрахунки між учасниками транспортного процесу.

ТТН - єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи. Транспортна послуга - перевезення вантажів та комплекс допоміжних операцій, що пов'язані з доставкою вантажів автомобільним транспортом».

Згідно із вимогами пункту 11 вищевказаного Наказу встановлено: підпункт 11.1 «Основними документами на перевезення вантажів є товарно-транспортні накладні та дорожні листи вантажного автомобіля»; підпункт 11.5 «Товарно-транспорту накладну на перевезення вантажів автомобільним транспортом Замовник (вантажовідправника) повинен виписувати в кількості не менше чотирьох екземплярів. Замовник засвідчує всі екземпляри товарно-транспортної накладної підписом і при необхідності печаткою (штампом)»; підпункт 11.6 «Після прийняття вантажу згідно з товарно-транспортною накладною водій (експедитор) підписує всі її екземпляри»; підпункт 11.7 «Перший екземпляр товарно-транспортної накладної залишається у Замовника, другий - передається водієм вантажоодержувачу, третій і четвертий екземпляри, засвідчені підписом вантажоодержувача (у разі потреби й печаткою або штампом), передається Перевізнику».

З вищенаведеного випливає, що первинна транспортна документація відноситься до первинних документів, на основі яких ведеться бухгалтерський облік. Підприємства, які сплатили за послуги по перевезенню вантажу, для віднесення вартості таких послуг до складу валових витрат повинні мати належним чином оформлену первинну транспортну документацію, підтверджуючи отримання послуг по перевезенню вантажів.

В ході проведення перевірки підприємством не підтверджено витрати на перевезення вантажів відповідними товарно-транспортними накладними. У наданих до перевірки актах виконаних робіт відсутні жодні посилання на маршрути перевезень, вантажеотримувачів та вантажовідправника, осіб, відповідальних за здачу - приймання товару; відсутні місце складання акту, посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення.

Таким чином на порушення п.п.5.2.1 п.5.2, п.п.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України від 28.12.1994 року №334/94-ВР «Про оподаткування прибутку підприємств» у редакції Закону України від 22.05.1997 року №283/97-ВР (зі змінами та доповненнями), підприємством до складу валових витрат віднесено суми транспортних отриманих послуг на загальну суму 562100,00 грн., в т.ч. за I кв.2010 року на суму 87700,00 грн., за II кв.2010 року - 132800,00 грн., за III кв.2010 року - 99100,00 грн., за IV кв.2010 року - 124000,00 грн., за I кв.2011 року - 118500,00 грн. без відповідного підтвердження первинними документами, що свідчили б про взаємозв'язок вказаних витрат з господарською діяльністю підприємства у перевіреному періоді. По даним витратам не можливо достовірно визначити, що ці послуги були придбані з наміром їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Відносно порушення позивачем порядку обігу готівкових коштів, представником позивача додані спрощені розрахункові квитанції та звіти про використання коштів, отриманих посадовими особами підприємства в касі під звіт та видаткові касові ордери про отримання ними готівки (а.с.200-250), згідно яких посадові особи виплачували винагороду постачальникам сировини - відходів вторинної сировини ПЕТ пляшка.

Однак, суд критично ставиться до наданих доказів, оскільки вказані фізичні особи - продавці сировини мешкають згідно наданих копій паспортів у м.Запоріжжі (а.с.202-203,206,218) та не надано доказів відрядження посадових осіб ТОВ «ГРІН ФІБРА» до цього міста з метою укладання договору та закупівлі сировини. Також не надано доказів отримання такої значної кількості сировини від постачальників та доказів її транспортування територію України до місця знаходження позивача.

Окрім того, суд звертає увагу на ту обставину, що вказані фізичні особи не могли бути постачальниками такої значної кількості сировини - ПЕТ пляшки, оскільки згідно наданих паспортів вони мають вік від 64 до 86 років, перебувають у пенсійному та похилому віці та не надано доказів походження у них цієї вторинної сировини.

Відтак, оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовні вимоги не обґрунтовані, документально не підтверджені та не відповідають чинному законодавству, отже не підлягають задоволенню повністю на підставі положень ч.1 ст.162 КАС України.

Судові витрати розподілити у відповідності до вимог ст.94 КАС України.

Керуючись ст.ст.94,158-163 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

В задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРІН ФІБРА» до Державної податкової інспекції у Комінтернівському районі Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 06.10.2011 року №0001252301, №0001322301, №0003411701 та №0001312301 - відмовити повністю.

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня виготовлення та підписання повного тексту постанови.

Повний текст постанови складений та підписаний 29 липня 2013 року.

Суддя Єфіменко К.С.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.07.2013
Оприлюднено01.08.2013
Номер документу32709349
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/3392/13-а

Постанова від 25.11.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 24.11.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 30.09.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 25.02.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Ухвала від 01.12.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 30.11.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 27.12.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 24.12.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 20.11.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Постанова від 29.07.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні