ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И 31 липня 2013 рокум. Ужгород№ 807/2548/13-а Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Гебеш С.А., розглянувши матеріали позовної заяви Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції Закарпатської області ДПС до «Альфа - Трейд» про припинення юридичної особи, - ВСТАНОВИВ: Ужгородська міжрайонна державна податкова інспекція Закарпатської області ДПС звернулась до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовом до «Альфа - Трейд» про припинення юридичної особи. Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач не подає до Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції ДПС декларації про доходи, розрахунки та інші документи, пов'язані з обчисленням та сплатою податків та податкових платежів починаючи з 2011 року по теперішній час. Заборгованість до бюджету по податках і зборах у відповідача відсутня. Ухвалою суду від 12 липня 2013 року прийнято рішення про проведення розгляду справи в порядку скороченого провадження, у відповідності до ст. 183 – 2 КАС України. На підставі наведеного, суд приходить до висновку про можливість розгляду справи без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі в порядку ч. 4 ст. 183-2 КАС України на підставі наявних у справі доказів. Як вбачається з поштового повідомлення, яке повернулось на адресу суду 29 липня 2013 року, надіслана рекомендованою кореспонденцією відповідачу за адресою місцезнаходження, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, копія ухвали про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі разом з витягом про процесуальні права та обов'язки повернулася з відміткою поштового відділення на конверті «за зазначеною адресою не знаходиться». Тому, відповідно до вимог частини одинадцятої статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України, судове повідомлення вважається врученим відповідачу належним чином. Заперечень від відповідача станом на 31 липня 2013 року до суду не надходило. Відповідно до п.3 ч.5 ст. 183-2 КАС України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів - у разі якщо протягом семи днів з дня закінчення строку передбаченого ч.3 цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа не розглядається судом за місцезнаходженням відповідача. Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців «Альфа - Трейд» зареєстровано Виконавчим комітетом Ужгородської РДА Закарпатської області за адресою: 89425, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Баранинці, вул. Коритнянська, 8, ідентифікаційний код - 32897488. Згідно довідки Форма № 4-ОПП про взяття на облік платника податків від 10.06.2005 року № 218 відповідач взятий на облік як платник податків та перебуває на обліку в Ужгородській міжрайонній державній податковій інспекції Закарпатської області Державної податкової служби з 10.03.2004 року за №132. Як вбачається з довідки від 15.05.2013 року № 2170/10/19-020 відповідач станом на 14 травня 2013 року податкової заборгованості немає. У відповідності до Довідки Ужгородської МДПІ від 18.05.2013 року № 2261/10/15-01 відповідач не подає до інспекції звіти, декларації про доходи, розрахунки та інші документи, пов'язані з обчисленням та сплатою податків та податкових платежів починаючи з починаючи з 2011 року по теперішній час, що підтверджується копіями таких довідок, які наявні в матеріалах справи. Пунктом 16 ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування» (що діяв у період перебування відповідача на обліку у податковій інспекції) передбачено, що платники податків зобов'язані подавати в податкову інспекцію бухгалтерську звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків в строки, визначені законом. Із втратою вищевказаним Законом чинності (згідно з Податковим кодексом України від 2 грудня 2010 року N 2755-VІ) даний обов'язок, який покладається на платника податків щодо подачі до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларацій, бухгалтерської звітності та інших документів і відомостей, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів знайшов своє матеріальне відображення у Податковому кодексі України, зокрема підпунктом 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 передбачено, що одним із обов'язків платника податків є обов'язок подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів. Як в порушення Закону України «Про систему оподаткування», що діяв в період, коли відповідач зобов'язаний був виконувати приписи норм вищевказаного Закону, так і в порушення Податкового кодексу України, що діє протягом періоду в якому Відповідач зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, Відповідач не подає податкову звітність. Необхідно відмітити, що в силу пункту 49.2 ст. 49 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді. Пунктом 2 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців» від 15.15.2003 року № 755-ІУ передбачено перелік підстав для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема такими підставами є – неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону. Абзацом 11 ч. 1 ст. 239 Господарського кодексу України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень та у порядку, встановленому законом, можуть застосовувати до суб'єктів господарювання такі адміністративно-господарські санкції, як скасування державної реєстрації та ліквідація суб'єкта господарювання. Згідно зі ст.247 ГК України, у разі здійснення суб'єктом господарювання діяльності, що суперечить закону чи установчим документам, до нього може бути застосовано адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування (припинення) державної реєстрації цього суб'єкта та його ліквідації. Пунктом 67.2 статті 67 Податкового кодексу України передбачено, що органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо: припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців. Статтею 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців", зокрема пунктом 1 передбачено, що суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення. Дата надходження відповідного судового рішення вноситься державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій. Пунктом 8 статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", передбачено: документи для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи подаються головою комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи, яку призначив суд, або головою комісії з припинення (ліквідаційної комісії), якого вказав в Єдиному державному реєстрі державний реєстратор, у порядку, який встановлено частинами першою - п'ятою статті 36 або частинами першою - шостою статті 37 цього Закону. З'ясувавши повно та всебічно обставини в адміністративній справі, підтверджені належними та допустимими доказами в їх сукупності, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, заявленими відповідно до чинного законодавства та підлягають задоволенню в повному обсязі. Так як позивачем у даній справі є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем юридична особа, то в силу ч.4 ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються. Відповідно до абз.1 ч.1 ст. 256 КАС України постанова суду прийнята у порядку скороченого провадження підлягає до негайного виконання. На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст. 160-163, 183-2 КАС України, суд,- ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції Закарпатської області ДПС до «Альфа - Трейд» про припинення юридичної особи - задовольнити повністю. Припинити підприємницьку діяльність юридичної особи «Альфа - Трейд» (89425, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Баранинці, вул. Коритнянська, 8, ідентифікаційний код - 32897488). Копію постанови суду, після набрання нею законної сили, направити державному реєстратору за місцем реєстрації юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи. Постанова підлягає негайному виконанню. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з моменту отримання постанови до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд. Суддя Гебеш С.А.
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.07.2013 |
Оприлюднено | 05.08.2013 |
Номер документу | 32740337 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гебеш С. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні