Рішення
від 01.08.2013 по справі 906/854/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області



10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Від "01" серпня 2013 р. Справа № 906/854/13

Господарський суд Житомирської області у складі:

судді Прядко О.В.

за участю представників сторін:

від позивача: Савченко П.С. - ліквідатор;

від відповідача: не з'явився

розглянув у відкритому судовому засіданні в м. Житомирі справу

за позовом Комунального підприємства житлово - комунального господарства Любарської селищної ради Житомирської області (с.Старий Любар Любарського району Житомирської області )

до Любарської селищної ради (смт. Любар)

про стягнення 137877,49 грн.

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом про стягнення з відповідача 137877,49грн. заборгованості за підрядними договорами №1 від 05.01.2010 та №1 від 13.01.2011.

01.08.2013 на адресу господарського суду від позивача та відповідача надійшли документи, витребувані ухвалою суду від 18.07.2013 (а.с.37-52).

Представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві. В обґрунтування позову зазначив, що протягом 2010-2011 років, на підставі підрядних договорів №1 від 05.01.2010 та №1 від 13.01.2011, КПЖКГ були проведені роботи по благоустрою смт.Любар, про що між сторонами складені та підписані акти прийому виконаних робіт. Відповідач розрахунки за виконані роботи не провів, у зв'язку з чим заборгував позивачу 137877,49грн. Оскільки Комунальне підприємство житлово - комунального господарства на сьогоднішній день, згідно постанови господарського суду Житомирської області від 01.03.2013 у справі №19/65-Б, визнано банкрутом і проходить процедуру ліквідації, то відшкодування Любарською селищною радою дебіторської заборгованості в сумі 137877,49грн. є одним із значних джерел погашення кредиторської заборгованості по заробітній платі колишнім працівникам КПЖКГ в сумі 216679,71грн., яка підлягає першочерговому погашенню.

Представник відповідача проти наявності заборгованості у заявленій позивачем до стягнення сумі не заперечив, надіслав відзив на позовну заяву №225 від 30.07.2013. Пояснив, що провести оплату виконаних підрядних робіт у селищної ради не було можливості, у зв'язку з відсутністю коштів на ці цілі. Наразі Любарська селищна рада не відмовляється їх відшкодувати, проте Любарське державне казначейство не може провести перерахування вказаних коштів по причині закінчення строків перерахунку.

Справу розглянуто за наявнимив ній матеріалами відповідно до ст. 75 ГПК України.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, господарський суд встановив наступне.

05.01.2010 між Любарським комунальним підприємством житлово - комунального господарства (позивач/підрядник) та Любарською селищною радою (відповідач/замовник) було укладено підрядний договір №1 на проведення робіт по благоустрою (далі - договір 1, а.с.6).

Згідно п.6.1 договору 1, строк дії договору: Початок: "05" січня 2010 року. Закінчення: "31" грудня 2010 року.

13.01.2011 між сторонами спору було укладено договір №1 на проведення робіт по благоустрою (далі - договір 2, а.с.11), зі строком дії: Початок: "13" січня 2011 року. Закінчення: "31" грудня 2011 року (п.6.1).

Сторони визначили, що предметом вищевказаних договорів є виконання робіт по благоустрою смт.Любара.

Беручи до уваги зміст правовідносин, які склалися між сторонами, та характер взятих ними зобов'язань, суд прийшов до висновку, що між сторонами виникли правовідносини з договорів підряду.

Так, ч.1 ст.837 ЦКУ визначено, що за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.

Відповідно до ч.1 ст.843 ЦК України, у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення.

Судом встановлено, що вартість усіх робіт за договором 1 у межах суми, передбаченої річним планом робіт, і становить 70000,00грн.

Вартість усіх робіт за договором 2 у межах суми, передбаченої річним планом робіт, і становить 76000,00грн.

Сторони погодили, що розрахунок за виконані роботи проводиться за слідуючи порядком: Замовник перед початком роботи проплачує авансові платежі на закупку матеріалів - 30% від всієї вартості робіт. Решта коштів за виконані роботи проводяться після закінчення виконання робіт, здачі замовнику, та пред'явлення актів виконаних робіт.

Також умовами договорів підряду визначено, що виконані роботи підрядник повинен здавати замовнику за участю осіб, які здійснюють технічний нагляд, за окремим актом. Здачі і прийманню підлягають повністю відремонтовані об'єкти без будь-яких недоробок.

Матеріалами справи підтверджено, що на виконання підрядних договорів від 05.01.2010 та від 13.01.2011, підрядник здав, а замовник прийняв роботи по благоустрою смт. Любара на загальну суму 137961,76грн., доказом чого є Акти прийому виконаних робіт за червень, серпень, жовтень та грудень 2010 року на суму 62474,98грн. (а.с.7-10) та Акти виконаних робіт за січень, лютий, березень, липень, серпень, вересень та листопад 2011 року на суму 75486,78грн. (а.с.12-18).

З пояснень позивача вбачається, що в акт виконаних робіт за січень 2011 року підрядником було помилково включено вартість робіт на суму 84,27грн., за які замовник проплатив авансові платежі на закупку матеріалів.

Оскільки відповідач свої зобов'язання щодо здійснення розрахунків за отримані послуги не виконав, на дату звернення до суду, у відповідача перед позивачем залишилась непогашеною заборгованість за отримані згідно договору №1 від 05.01.2010 та договору №1 від 13.01.2011 підрядні роботи на суму 137877,49грн. (137961,76грн.грн. - 84,27грн.), що підтверджується актами виконаних робі (а.с.7-10,12-18), актами звірки взаєморозрахунків від 01.03.2013 та від 30.07.2013 (а.с.21,47), довідкою позивача про стан заборгованості б/н від 30.07.2013 (а.с.52) та іншими матеріалами справи.

Згідно ч.1 ст.193 Господарського кодексу України, суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Згідно зі ст.ст. 525, 526 ЦК України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства. Одностороння відмова від зобов'язання не допускається.

Відповідно до статей 33 та 34 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень належними та допустимими у справі доказами; обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Відповідач позов у заявленій до стягнення позивачем сумі заборгованості визнав, про що свідчить підписаний ним акт звірки взаємних розрахунків (а.с.); доказів погашення заборгованості не надав.

Враховуючи вищевикладене, господарський суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, заявленими відповідно до чинного законодавства і укладеного договору та такими, що підлягають задоволенню на суму 137877,49грн. боргу за виконані роботи згідно підрядних договорів №1 від 05.01.2010 та №1 від 13.01.2011.

Судові витрати покладаються на відповідача.

Керуючись ст.ст.33,34,49,69,82-85 ГПК України, господарський суд,-

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Любарської селищної ради (13100, Житомирська обл., Любарський р-н, смт. Любар, вул. Леніна, буд.38, ідент. код 04345664)

на користь Комунального підприємства житлово - комунального господарства Любарської селищної ради (13133, Житомирська обл., Любарський р-н, с.Старий Любар, вул. Перемоги, буд.127, ідент. код 03343522):

- 137877,49грн. боргу;

- 2757,55грн. судового збору.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Апеляційна скарга подається на рішення місцевого господарського суду протягом десяти днів з дня його оголошення. У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення, зазначений строк обчислюється з дня підписання рішення, оформленого відповідно до статті 84 Господарського процесуального кодексу України.

Повне рішення складено: 05.08.13

Суддя Прядко О.В.

Віддрукувати:

1 - в справу

2 - відповідачу - рек. з пов.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення01.08.2013
Оприлюднено06.08.2013
Номер документу32790454
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —906/854/13

Рішення від 01.08.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Прядко О.В.

Ухвала від 14.06.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Прядко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні