ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ "06" серпня 2013 р. Справа № 809/2221/13-а м. Івано-Франківськ Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Боршовського Т.І., розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Коломийської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів в Івано-Франківській області до Коломийського комунального підприємства "Теплоенерго-1" про припинення юридичної особи,- ВСТАНОВИВ: 18.07.2013 року Коломийська об'єднана Державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів в Івано-Франківській області (надалі – позивач) звернулася в суд з адміністративним позовом до Коломийського комунального підприємства "Теплоенерго-1" (надалі – відповідач) про припинення юридичної особи. Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач по справі, як суб'єкт підприємницької діяльності, всупереч вимогам законодавства України, більше року не подає податкову звітність та немає податкового боргу перед бюджетом. Судом відповідно до пункту 3 частини 1 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України винесено ухвалу про відкриття скороченого провадження по даній адміністративній справі, яку направлено відповідачу для подання заперечення або заяви про визнання позову. Відповідач, як вбачається з рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, яке знаходиться в матеріалах справи (а.с.16), отримав 24.07.2013 року копію вищезазначеної ухвали, однак не подав заперечення або заяви про визнання позову у строк встановлений частиною 3 статті 183-2 КАС України. Згідно із пунктом 2 частини 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача. Враховуючи, що до суду не було надано заперечення відповідача проти заявленого позову, справа підлягає розгляду в строк визначений пунктом 2 частини 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України. Суд, в порядку скороченого провадження, відповідно до вимог статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України розглянувши матеріали справи, дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, прийшов до висновку, що позов є обґрунтованим та таким, що підлягає до задоволення. Судом встановлено, що Коломийське комунальне підприємство "Теплоенерго-1" 04.01.2001 року зареєстроване як суб'єкт підприємницької діяльності – юридична особа, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців станом на 03.04.2013 року (а.с. 5-7) та взяте на облік у Коломийській об'єднаній Державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів в Івано-Франківській області.. Згідно із статтею 58, частиною 1 статті 62 Господарського кодексу України, пунктом 15.1 статті 15 Податкового кодексу України відповідач являється суб'єктом господарювання та платником податків і зборів (обов'язкових платежів). Як встановлено судом та вбачається з матеріалів справи, відповідач більше року не подавав податкову звітність з жодного з обов‘язкових платежів, а саме з 01.10.2004 року, що підтверджується довідкою позивача № 111/15-108 від 23.05.2013 року (а.с. 12). Окрім цього, згідно довідки позивача № 157/19-019 від 21.05.2013 року, у відповідача станом на 21.05.2013 року, заборгованість по обов‘язкових платежах відсутня (а.с. 13). За змістом статті 247 Господарського кодексу України, у разі здійснення суб'єктом господарювання діяльності, що суперечить закону чи установчим документам, до нього може бути застосовано адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування державної реєстрації цього суб'єкта та його ліквідації. Як встановлює норма пункту 6 статті 58 Господарського кодексу України, суб'єкт господарювання ліквідується: за ініціативою осіб, зазначених у частині першій цієї статті; у зв'язку із закінченням строку, на який він створювався, чи у разі досягнення мети, заради якої його було створено; у разі визнання його в установленому порядку банкрутом, крім випадків, передбачених законом; у разі скасування його державної реєстрації у випадках, передбачених законом. Відповідно до статті 33 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам – правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом. Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи. Аналогічна положення відображено у підпункті 11.10 пункту 10 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №1588 від 09.12.2011 року, за змістом якого, якщо платник податків не має заборгованості перед бюджетом та у разі неподання протягом одного року в органи державної податкової служби податкових декларацій, документів податкової звітності, то керівник органу державної податкової служби приймає рішення у вигляді розпорядження відносно платника податків про звернення до суду або господарського суду із заявою (позовною заявою) про винесення судового рішення щодо припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, відміни державної реєстрації припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи. За приписами підпункту 20.1.12. пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця. Із урахуванням вказаного суд дійшов переконання, що неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону, відсутність заборгованості перед бюджетом – достатня підстава для звернення до суду і формування висновку про припинення юридичної особи - Коломийського комунального підприємства "Теплоенерго-1". Згідно вимог частини 1 статті 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення. За таких обставин, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення. На підставі статті 124 Конституції України, керуючись статтями 158-163, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - ПОСТАНОВИВ: Позов задовольнити повністю. Припинити юридичну особу - Коломийське комунальне підприємство "Теплоенерго-1", 78200, Івано-Франківська область, місто Коломия, площа Привокзальна, будинок 13, ідентифікаційний код 31213301. Після набрання постановою законної сили, направити її копію реєстраційній службі Коломийського міськрайонного управління юстиції в Івано-Франківській області (78200, вулиця А.Міцкевича, будинок 2, м. Коломия, Івано-Франківська область) для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про судове рішення та внесення запису про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи. Постанову суду у відповідності до вимог частини 1 статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України звернути до негайного виконання. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 та частини 8 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд. Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Відповідно до частини 9 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. Суддя: Боршовський Т.І. Постанова складена 06.08.2013 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.08.2013 |
Оприлюднено | 07.08.2013 |
Номер документу | 32837779 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Боршовський Т.І.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Боршовський Т.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні