Постанова
від 25.07.2013 по справі 822/2954/13-а
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 822/2954/13-а

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 липня 2013 року 12 год. 20 хв.м. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд

в складі:головуючого-суддіНіколайчука М.Є. при секретаріНетичай Ю.В. за участі:представників сторін розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Союз Транс Лайн" до Управління Укртрансінспекції у Хмельницькій області про скасування постанови про застосування фінансових санкцій, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся в суд з позовом до управління Укртрансінспекції у Хмельницькій області про скасування постанови про застосування фінансових санкцій №020403 від 04.07.2013.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що з винесеною начальником управління Укртрансінспекції у Хмельницькій області Томчишеним О.І. постановою не погоджується, вважає її протиправною та безпідставною з огляду на те, що транспортні засоби, що належать ТОВ «Союз Транс Лайн» 04.06.2013 о 13 год. 25 хв. не перебували у Тернопільській області на А/Д М-19 ПГВК послуг по перевезенню вантажів не надавали, перевезень для потреб Товариства не здійснювали, працівники Товариства у відрядження в будь-який регіон України не направлялися. Усі необхідні документи, на підставі яких здійснюються вантажні перевезення є в наявності.

У судовому засіданні представник позивача підтримала позовні вимоги, викладені у позовній заяві. Додатково повідомила, що вважає оскаржувану постанову помилковою, оскільки вказана постанова винесена начальником управління відносно Товариства з обмеженою відповідальністю «Союз Транс Лайн», а акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт №096953 від 04.06.2013 складено державними інспекторами управління Укртрансінспекції у Хмельницькій області відносно Товариства з обмеженою відповідальністю «Союз Транс Лайн-1», а це два різних підприємства, які зареєстровані за однією адресою - вул.Ленінградська, буд.15, с.Давидківці, Хмельницької області. Крім цього, в акті проведення перевірки водієм зазначено ОСОБА_5, проте, такий працівник в трудових відносинах з ТОВ «Союз Транс Лайн» не перебуває, що підтверджується списком працюючих ТОВ «Союз Транс Лайн» станом на 4 червня 2013 року. Транспортний засіб марки IVECO TRAKKER AD410T42, номерний знак НОМЕР_1 позивачеві також не належить.

Представник відповідача в задоволенні позовних вимог просила відмовити з підстав, викладених в письмових запереченнях. Вказала, що допущене позивачем порушення підтверджується відповідним актом, який був складений згідно вимог чинного законодавства. Крім цього, на засіданні комісії з розгляду справ про порушення законодавства про автомобільний транспорт (04.07.2013) позивач був присутній, однак не надав жодного письмового заперечення чи пояснення по факту порушення та не подав усі необхідні документи для вирішення даного питання.

Заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що адміністративний позов слід задовольнити з наступних підстав.

Суд встановив, що на підставі Завдання на перевірку №002004 від 01.06.2013 державними інспекторами управління Укртрансінспекції у Тернопільській області проводилась рейдова перевірка додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, за результатами якої встановлено порушення законодавства про автомобільний транспорт ОСОБА_5, водієм транспортного засобу марки IVECO TRAKKER AD410T42, номерний знак НОМЕР_1, власником якого є ТОВ «Союз Транс Лайн-1», а саме - у водія відсутній сертифікат на повірку та адаптацію тахографа. Згідно накладної від 04.06.2013 ТОВ «Союз Транс Лайн-1» надавав перевезення вантажу для ТОВ «Гніванський гранітний кар'єр». Дане порушення зафіксовано державними інспекторами в акті №096953 від 04.06.2013, в якому вказано, що водій з його змістом ознайомлений, що підтверджується підписом ОСОБА_5

04.07.2013 начальником управління Укртрансінспекції у Хмельницькій області за наслідками розгляду справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт винесено Постанову про застосування фінансових санкцій №020403 від 04.07.2013, якою до ТОВ «Союз Транс Лайн» застосовано фінансові санкції у розмірі 1700,00 грн. Копія вказаної постанови надіслана позивачу та отримана ним 02.06.2013, що підтверджується копією рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення.

Основні засади організації та діяльності автомобільного транспорту, визначені у Законі України від 05.04.2001 № 2344-III «Про автомобільний транспорт» (далі - Закон № 2344-III).

Відповідно до статті 6 Закону №2344-III державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі). Під час проведення рейдової перевірки перевіряється, зокрема, наявність визначених статтями 39 і 48 Закону № 2344-III документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом.

Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 60 Закону №2344-III за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи, зокрема, за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно з п.25-27 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 р. №1567, справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб'єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення. Справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи суб'єкта господарювання. За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування фінансових санкцій.

Оглядом доданих до справи матеріалів встановлено, що державними інспекторами управління Укртрансінспекції у Тернопільській області складено акт про проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт №096953 від 04.06.2013 відносно ТОВ «Союз Транс Лайн-1». При цьому, постановою начальника управління Укртрансінспекції у Хмельницькій області Томчишена О.І. №020403 від 04.07.2013 застосовано фінансові санкції в розмірі 1700,00 грн. до ТОВ «Союз Транс Лайн».

Згідно Довідок з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України серії АА №820888 та серії АА №328686, доданих до матеріалів справи, вбачається, що ТОВ «Союз Транс Лайн-1» (ідентифікаційний код 37347893) та ТОВ «Союз Транс Лайн» (ідентифікаційний код 31617366) - це два різних товариства, зареєстрованих за однією адресою: вул.Ленінградська, буд.15, с.Давидківці, Хмельницький район, Хмельницька обл., 31341.

Крім цього, в акті проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт №096953 від 04.06.2013 водієм транспортного засобу марки IVECO TRAKKER AD410T42, номерний знак НОМЕР_1 вказано ОСОБА_5, проте згідно Списку працюючих ТОВ «Союз Транс Лайн» станом на 4 червня 2013 року, зазначений працівник в трудових відносинах з позивачем не перебуває.

У судовому засіданні представник відповідача зазначила, що управлінню Укртрансінспекції у Хмельницькій області не було відомо, що ТОВ «Союз Транс Лайн-1» та ТОВ «Союз Транс Лайн» - це два різних підприємства, які зареєстровані за однією адресою.

У зв'язку з наведеним вище та враховуючи те, що у штатному розписі ТОВ «Союз Транс Лайн» відсутній такий працівник як ОСОБА_5, суд дійшов висновку, що при винесенні постанови про застосування фінансових санкцій начальником управління Укртрансінспекції у Хмельницькій області Томчишеним О.І. такі факти не були враховані, що призвело до протиправності винесеної ним постанови №020403 від 04.07.2013, а тому вона є такою, що підлягає скасуванню.

Згідно ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а ч.2 ст 71 КАС України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Згідно ч. 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Керуючись ст.ст. 11, 69, 71, 86, 94, 158-163, 254 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити. Скасувати постанову Управління Укртрансінспекції у Хмельницькій області про застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю "Союз Транс Лайн" фінансових санкцій в розмірі 1700,00 грн. №020403 від 04.07.2013.

Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.

Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.

Повний текст постанови виготовлено 29 липня 2013 року.

Суддя М.Є. Ніколайчук "Згідно з оригіналом" Суддя М.Є. Ніколайчук

Дата ухвалення рішення25.07.2013
Оприлюднено08.08.2013
Номер документу32845800
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —822/2954/13-а

Постанова від 25.07.2013

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ніколайчук М.Є.

Ухвала від 16.07.2013

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ніколайчук М.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні