Ухвала
від 30.07.2013 по справі 826/11992/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

м. Київ

30 липня 2013 року № 826/11992/13

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Іщук І.О., ознайомившись з позовною заявою та доданими матеріалами

за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства "Таргет Ессет Менеджмент" про стягнення штрафу в розмірі 750,00 грн,

ВСТАНОВИВ:

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку звернулась до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Приватного акціонерного товариства "Таргет Ессет Менеджмент" про стягнення штрафу в розмірі 750, 00 грн.

Ознайомившись з позовною заявою позивача, суд встановив, що вона не відповідає вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України з огляду на наступне.

Відповідно до Листа Вищого адміністративного суду України від 18.01.2012 р. N 165/11/13-12 норми підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір» застосовуються з урахуванням наступних особливостей.

За подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлюється ставка судового збору в розмірі 1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат.

Відповідно до пункту 1 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи.

Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.

Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі «Щокін проти України» вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав.

Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою.

З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо.

Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.

Відповідно до частини третьої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про судовий збір» судовий збір перераховується у безготівковій або готівковій формі виключно через установи банків чи відділення зв'язку.

Станом на 01.01.2013 розмір мінімальної заробітної плати складає 1147,00 гривень.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач просить стягнути з відповідача суму штрафу в розмірі 750, 00 гривень.

Позивачем разом з позовною заявою надано клопотання про звільнення від сплати судового збору, в якому зазначається, що сплата судового збору здійснюється за кодом економічної класифікації видатків 2800 «Інші видатки», зокрема, кошторисом видатків Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на 2013 р. за КЕКВ 2800 передбачено 10 000, 00 грн. Станом на 02.07.2013 р. сплачено судового збору на суму 9 976,66 грн.

Відповідно до виписки з рахунку НКЦПФР, наданої Державною казначейською службою України, станом на 02.07.2013 р. на рахунку позивача по зазначеному коду рахується лише 23,34 грн., а тому у позивача немає необхідних коштів для сплати судового збору, а тому просить суд звільнити його від такої сплати на підставі ст. 88 КАС України.

З огляду на зазначене, суд не приймає надані документи як належні, на підставі яких позивач може бути звільнений від сплати судового збору, а тому відсутність коштів на рахунку визнає неповажною причиною для звільнення від сплати судового збору.

Враховуючи викладене та той факт, що позовні вимоги носять майновий характер, судовий збір необхідно сплатити у відповідності з вимогами підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір».

Таким чином позивачу необхідно усунути недоліки позовної заяви та надати суду доказ сплати судового збору.

Відповідно до частини першої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне залишити позовну заяву без руху з наданням позивачеві часу для усунення недоліків.

Керуючись статтями 106-108 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

.

У Х В А Л И В:

1.Залишити позовну заяву без руху .

2.Встановити позивачу строк до 13 серпня 2013 року для усунення недоліків позовної заяви.

3. Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, передбачені пунктом 1 частини третьої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя І.О. Іщук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення30.07.2013
Оприлюднено08.08.2013
Номер документу32847651
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/11992/13-а

Постанова від 02.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

Ухвала від 30.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні