8.1.5
ПОСТАНОВА
Іменем України
30 липня 2013 року Справа № 812/5965/13-а
Луганський окружний адміністративний суд
у складі головуючого судді Чернявської Т.І.,
за участю
секретаря судового засідання Ігнатович О.А.
та
представників сторін:
від позивача - Непарідзе Д.Н. (довіреність від 26.06.2013 № 356/10)
від відповідача - не прибув
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську
справу за адміністративним позовом
Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області
до товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Луг.Пром»
про стягнення коштів за податковим боргом у розмірі 5097,29 грн.,
ВСТАНОВИВ:
05 липня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Луг.Пром», в якому позивач, з урахуванням заяви від 18 липня 2013 року № 1320/10 про уточнення позовних вимог (арк. справи 34-35), просить стягнути кошти за податковим боргом з податку на додану вартість у розмірі 5097,29 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив таке.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма «Луг.Пром» зареєстроване як суб'єкт підприємницької діяльності та перебуває на обліку як платник податків у позивача.
Заборгованість відповідача до бюджету складає 5097,29 грн., з них з податку на додану вартість за період з 11 лютого 2013 року по 17 червня 2013 року у розмірі 5097,29 грн., з яких 0,00 грн. - основний платіж, 5097,29 грн. - штрафні (фінансові) санкції (штрафи), що виникла на підставі прийнятих податкових повідомлень-рішень від 15 грудня 2012 року № 0066861610, винесеного на підставі акта перевірки від 10 грудня 2012 року № 2462/15-300, та від 05 березня 2013 року № 0000371530, винесеного на підставі акта перевірки від 22 січня 2013 року № 123/15-300. Податкові повідомлення-рішення від 15 грудня 2012 року № 0066861610 та від 05 березня 2013 року № 0000371530 вручені відповідачу у встановленому законом порядку.
Підприємству направлена податкова вимога від 14 лютого 2013 року № 124 з повідомленням про податковий борг в сумі 3057,29 грн. та рішення від 14 лютого 2013 року про опис майна у податкову заставу. У зв'язку з несплатою податкового зобов'язання з податку на додану вартість, виник податковий борг в загальній сумі 5097,29 грн., який на підставі пункту 95.3 статті 95 Податкового кодексу України підлягає стягненню з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків.
У судовому засіданні представник позивача позов підтримав, надав пояснення, аналогічні викладеним у позові.
Відповідач у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином (арк. справи 27, довідковий лист). 16 липня 2013 року за закінченням терміну зберігання на адресу Луганського окружного адміністративного суду повернулось поштове відправлення із судовою повісткою, направлене на адресу відповідача (арк. справи 30-31). 25 липня 2013 року на адресу Луганського окружного адміністративного суду повернулось поштове відправлення із судовою повісткою, направлене на адресу відповідача оскільки адресат за зазначеною адресою не проживає (арк. справи 40-41). Відповідно до частини 11 статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Відповідно до частини 6 статті 71 та частини 4 статті 128 КАС України суд вирішує справу за відсутності відповідача на підставі наявних в матеріалах справи доказів.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню повністю, з таких підстав.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма «Луг.Пром» (ідентифікаційний код 36409356) як платник податків знаходиться на обліку в Державній податковій інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків від 16 червня 2011 року № 4585 (арк. справи 14).
Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.
У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу України:
- грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);
- податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);
- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1);
- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);
- податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).
Згідно із статтею 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний: вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів (підпункт 16.1.2 пункту 16.1 статті 16); подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів (підпункт 16.1.3 пункту 16.1 статті 16); сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (підпункт 16.1.4 пункту 16.1 статті 16).
Відповідно до статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право визначати у визначених цим Кодексом випадках суми податкових та грошових зобов'язань платників податків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини (підпункт 20.1.18 пункту 20.1).
Згідно із пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
У відповідності із пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
- календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (підпункт 49.18.1);
- календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (підпункт 49.18.2);
- календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.3);
- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним (підпункт 49.18.4);
- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.5).
Відповідно із підпунктом 54.3.2 пункту 54.3 статті 54 Податкового кодексу України контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.
Платник податків відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України передбачено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Частиною 1 статті 126 Податкового кодексу України передбачено, що неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
10 грудня 2012 року старшим державним податковим інспектором відділу адміністрування податку на додану вартість управління оподаткування юридичних осіб Державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Луг.Пром» за травень, червень, жовтень 2012 року, за результатами якої складено акт від 10 грудня 2012 року № 2462/15-300 (арк. справи 17). Дані камеральної перевірки свідчать про неподання (несвоєчасне подання) податкової звітності з податку на додану вартість, а саме: декларація з податку на додану вартість за травень 2012 року з граничним строком подання до 20 червня 2012 року фактично подана 21 червня 2012 року; декларація з податку на додану вартість за червень 2012 року з граничним строком подання до 20 липня 2012 року взагалі не надавалася; декларація з податку на додану вартість за жовтень 2012 року з граничним строком подання до 20 листопада 2012 року фактично подана 25 листопада 2012 року, за що пунктом 120.1 статті 120 Податкового кодексу України передбачена відповідальність платника. Крім того, з наявної в базах даних інформації до платника на підставі пункту 120.1 статті 120 Податкового кодексу України податковим повідомленням-рішенням від 23 липня 2013 року № 0003931610 було застосовано штраф у розмірі 170,00 грн.
На підставі акта камеральної перевірки податкової звітності з податку на додану вартість від 10 грудня 2012 року № 2462/15-300, якою встановлені порушення платником податків підпункту 49.18.1 пункту 49.18 статті 49, пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України, Державною податковою інспекцією у Жовтневому районі м. Луганська податковим повідомленням-рішенням від 15 грудня 2012 року № 0066861610 на підставі пункту 120.1 статті 120 Податкового кодексу України збільшено суму грошового зобов'язання за платежем «податок на додану вартість» на 3060,00 грн., у тому числі 0,00 грн. - за основним платежем, 3060,00 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) (арк. справи 18).
22 січня 2013 року старшим державним податковим інспектором відділу адміністрування податку на додану вартість управління оподаткування юридичних осіб Державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Луг.Пром» за листопад, грудень 2012 року, за результатами якої складено акт від 22 січня 2013 року № 123/15-300 (арк. справи 20). Дані камеральної перевірки свідчать про неподання (несвоєчасне подання) податкової звітності з податку на додану вартість, а саме: декларація з податку на додану вартість за листопад 2012 року з граничним строком подання до 20 грудня 2012 року взагалі не надавалася; декларація з податку на додану вартість за грудень 2012 року з граничним строком подання до 21 січня 2013 року взагалі не надавалася, за що пунктом 120.1 статті 120 Податкового кодексу України передбачена відповідальність платника.
На підставі акта камеральної перевірки податкової звітності з податку на додану вартість від 22 січня 2013 року № 123/15-300, якою встановлені порушення платником податків підпункту 49.18.1 пункту 49.18 статті 49, пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України, Державною податковою інспекцією у Жовтневому районі м. Луганська податковим повідомленням-рішенням від 05 березня 2013 року № 0000371510 на підставі пункту 120.1 статті 120 Податкового кодексу України збільшено суму грошового зобов'язання за платежем «податок на додану вартість» на 2040,00 грн., у тому числі 0,00 грн. - за основним платежем, 2040,00 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) (арк. справи 22).
Податкові повідомлення-рішення від 15 грудня 2012 року № 0066861610 та від 05 березня 2013 року № 0000371510 на виконання вимог Порядку направлення органами державної податкової служби податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 22 грудня 2010 року № 985 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 грудня 2010 року за № 1440/18735, та Порядку направлення органами державної податкової служби податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28 листопада 2012 року № 1236 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2012 року за № 2135/22447, платнику податків надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення, але повернуто поштовою службою без вручення адресату за закінченням терміну зберігання (арк. справи 21, 23).
З огляду на вимоги пунктів 3.7, 3.10 розділу ІІІ Порядку направлення органами державної податкової служби податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 22 грудня 2010 року № 985 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 грудня 2010 року за № 1440/18735, та пунктів 3.8, 3.10 розділу ІІІ Порядку направлення органами державної податкової служби податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28 листопада 2012 року № 1236 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2012 року за № 2135/22447, податкові повідомлення-рішення від 15 грудня 2012 року № 0066861610 та від 05 березня 2013 року № 0000371510 вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Податкові повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська від 15 грудня 2012 року № 0066861610 та від 05 березня 2013 року № 0000371510 відповідач ні в адміністративному, ні в судовому порядку не оскаржував, в порушення вимог пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України сума штрафу з податку на додану вартість протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, відповідачем не сплачена, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) в загальній сумі 5097,29 грн.
Відповідно до пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання в установлені строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Згідно з пунктом 59.3 статті 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.
На виконання вищезазначених положень Податкового кодексу України податковим органом товариству з обмеженою відповідальністю «Фірма «Луг.Пром» було надіслано податкову вимогу від 14 лютого 2013 року № 124 (арк. справи 24). Проте, на адресу Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська за закінченням терміну зберігання повернулось поштове відправлення із податковою вимогою, направлене на адресу відповідача, а відтак податкова вимога від 14 лютого 2013 року № 124 вважається врученою відповідачу у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення, а саме - 27 березня 2013 року.
Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України регламентовано, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Пунктами 87.1 та 87.2 статті 87 Податкового кодексу України визначено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини (пункти 95.2 та 95.3 статті 95 Податкового кодексу України).
Оскільки податкова вимога від 14 лютого 2013 року № 124 є чинною (доказів про скасування або відкликання податкової вимоги суду не надано), суд прийшов до висновку, що органом державної податкової служби при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом з рахунків у банках дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України.
Внаслідок того, що товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Луг.Пром» станом на дату розгляду та вирішення справи податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 5097,29 грн. не сплатило, вимоги податкового органу про стягнення коштів в розмірі 5097,29 грн. за податковим боргом з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, визнаються судом обґрунтованими, доведеними і такими, що підлягають задоволенню.
Враховуючи вимоги частини 4 статті 94 КАС України, а також те, що позивач відповідно до пункту 21 частини 1 статті 5 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VІ «Про судовий збір» від сплати судового збору звільнений, судові витрати у цій справі не підлягають стягненню з відповідача, оскільки у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засіданні 30 липня 2013 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі відкладено до 05 серпня 2013 року, про що згідно вимог частини 2 статті 167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.
Керуючись статтями 16, 20, 57, 87, 95, 102 Податкового кодексу України, статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Луг.Пром» про стягнення коштів за податковим боргом у розмірі 5097,29 грн. задовольнити повністю.
Стягнути кошти товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Луг.Пром» (ідентифікаційний код 36409356, місцезнаходження: 91054, м. Луганськ, вул. Монтажная, буд. 28) з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника податків, за податковим боргом з податку на додану вартість в сумі 5097,29 грн. (п'ять тисяч дев'яносто сім гривень двадцять дев'ять копійок) в доход Державного бюджету України на р/р 31119029700004 в ГУДКСУ у Луганській області, одержувач - УДКСУ у Жовтневому районі м. Луганська Луганської області, код одержувача - 37991477, МФО 804013, код бюджетної класифікації платежу 14010100.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова складена у повному обсязі 05 серпня 2013 року.
Суддя Т.І. Чернявська
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.07.2013 |
Оприлюднено | 08.08.2013 |
Номер документу | 32848991 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Чернявська
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні