Справа № 122/16136/13-ц
Провадження по справі 2/122/1482/13
У Х В А Л А
22 липня 2013 року м. Сімферополь
Залізничний районний суд м. Сімферополя АР Крим у складі:
головуючого судді - Домнікової М.В.
при секретарі - Шерет Ф.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Сімферополі заяву представника ОСОБА_1 - ОСОБА_2, представника ПАТ «Таврія-Авто» - ОСОБА_3, про укладання мирової угоди у справі за позовом ОСОБА_1 до ПАТ "Таврія-Авто" про захист прав споживача - визнання права на гарантійне обслуговування, зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
В провадженні Залізничного районного суду м. Сімферополя АР Крим перебуває цивільна справа за позовною заявою ОСОБА_1 до ПАТ "Таврія-Авто" про захист прав споживача - визнання права на гарантійне обслуговування, зобов'язання вчинити певні дії.
18 липня 2013 року до суду було надано письмову заяву, відповідно до якої сторони просили суд затвердити мирову угоду на умовах викладених в ній.
За умовами укладеної між сторонами мирової угоди, сторони дійшли згоди про таке:
Ми, ПАТ «Таврія-Авто» та ОСОБА_1, сторони за позовом ОСОБА_1 до ПАТ «Таврія-Авто» про захист прав споживача (справа №122/16136/13-ц, провадження по справі 2/122/1482/13), уклали на підставі ст. 175 Цивільного процесуального кодексу України дану мирову угоду (далі - Угода), за якою ОСОБА_1 відмовляється від усіх позовних вимог по справі № 122/16136/13-ц, провадження № 2/122/1482/13, а ПАТ «Таврія-Авто» зобов'язується здійснити безкоштовний для позивача гарантійний ремонт стойок передніх амортизаторів автомобіля КІА Cerato Koup, НОМЕР_2, державний реєстраційний номер НОМЕР_1 (далі - Автомобіль), відповідно до рекламаційного акту № 899 від 30.04.2013 р., у разі звернення позивача до ПАТ «Таврія-Авто» з відповідною вимогою, та надає ОСОБА_1 гарантійні зобов'язання на Автомобіль на умовах, викладених нижче:
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
В даних гарантійних зобов'язаннях вказані нижче терміни вживаються у такому значенні:
Дистриб'ютор (Продавець) - ТОВ «ФАЛЬКОН-АВТО», адреса: вул. Червоноармійська, 15/2, м. Київ, 01004, адреса сервісної служби ТОВ «ФАЛЬКОН-АВТО»: Столичне шосе, 90, м. Київ, 03045,
Дилер- ПАТ «Таврія-Авто», юридична адреса: 95001, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Училищна,40 код ЄДРПОУ 20687803
Покупець - ОСОБА_1, паспорт НОМЕР_3, виданий Желєзнодорожним РВ Сімферопольського МУ ГУ МВС України в Криму 04.01.1998 р.,
7. Гарантійні зобов'язання Дилера
1.1. На Автомобіль КІА Cerato Koup, НОМЕР_2, державний реєстраційний номерНОМЕР_1 Дилер надає Покупцю гарантію, яка обмежується періодом в 24 (двадцять чотири) місяці, абопробігом до сто п'ятдесят тисяч (150 000) км з дати вступу в силу Угоди, залежно від того, що наступитьраніше, на умовах, наведених нижче (далі - Гарантійні зобов'язання).
1.2. Гарантія згідно п. п. 1.1. на Автомобіль протягом 2 (двох) років експлуатації Автомобіля поширюється на всі оригінальні деталі, вузли й агрегати Автомобіля, з обмеженнями, умовами та виключеннями, визначеними відповідно у пунктах 1.3 -1.10 даних Гарантійних зобов'язань.
1.3. На комплектуючі вироби Автомобіля, перераховані нижче, надається гарантія на 12 місяців з моменту вступу в силу Угоди, за умови якщо загальний пробіг за цей період не перевищує 100 000 км:
- Амортизатори, їх опори та кульові шарніри ходової частини автомобіля (не більше однієї заміни);
- Аудіоапаратура;
- Всі елементи системи кондиціонування повітря (крім фільтра салону та робочої рідини (фреону));
- Підшипники кочення;
- Будь-які сальники (двигуна, КПП, АКПП, редукторів трансмісії, вузлів рульового керування тощо);
- Елементи вихлопної системи автомобіля з каталізаторами включно;
- Маховик, корзина та підшипник механізму зчеплення двигуна механічної КПП (за виключенням випадків їх ушкодження веденим диском механізму зчеплення);
- Дизельний паливний насос високого тиску, дизельні форсунки та турбонагнітач;
1.4. На оригінальні запасні частини (або відремонтовані вузли та агрегати), встановлені (відремонтовані) в гарантійний період експлуатації Автомобіля, строк гарантії починається з дати їх встановлення та діє до закінчення строку гарантії на Автомобіль. Деталі, що було замінено під час гарантійного ремонту, переходять у власність Дилера.
1.5. Гарантія на лакофарбове покриття Автомобіля діє протягом тридцяти шести (36) місяців або до ста п'ятдесяти тисяч (150 000) км пробігу, залежно від того, що наступить раніше, дати вступу в силу Угоди.
Гарантія від наскрізної корозії кузова Автомобіля діє протягом двох сорока восьми (48) місяців без обмеження пробігу з дня вступу в силу Угоди за умови дотримання Покупцем правил експлуатації Автомобіля і забезпечення ним своєчасного (щорічного) проходження техогляду та обслуговування кузова щодо його антикорозійного захисту на сервісній станції (далі - СТО) у Дилера (за умови дотримання Покупцем правил викладених в розділі «Захист від корозії» Сервісної книжки).
У разі пошкодження лакофарбового та антикорозійного покриття кузова Покупець зобов'язаний негайно усунути за власний рахунок такий дефект на СТО Дилера.
1.6. Для того, щоб скористатися правом на гарантію за даною Угодою, Покупцю Автомобіля (Власнику, їхзаконному представникові) необхідно звернутися до Дилера. При виявленні будь-яких недоліків Автомобіля вмежах терміну дії цих Гарантійних зобов'язань Покупець повинен подати Дилеру заяву на проведеннягарантійного ремонту Автомобіля, в якій у довільній формі описати суть несправності, надати для оглядуАвтомобіль, Сервісну книжку, оформлену та підписану Продавцем, зі всіма необхідними печатками тавідмітками про виконання передпродажної підготовки та проходження регламентного технічногообслуговування (далі - ТО) та надати для огляду оригінали наряд-замовлень, акти виконаних робіт пропроходження регламентного ТО зі всіма необхідними печатками та відмітками Дилера, чеки (платіжнідоручення, заявки про перерахування коштів) про оплату попередніх регламентних ТО.
Гарантійний ремонт Автомобіля виконується протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту фактичного надання Автомобіля на СТО Дилера за умови наявності необхідних запчастин у Дилера. У разі відсутності у Дилера необхідних запчастин, перебіг строку гарантійного ремонту починається з моменту отримання Дилером відповідних запчастин та додаткового погодження з Покупцем не потребує.
Вартість регламентного ТО визначається Дилером самостійно, виходячи з ринкових умов, що склалися у відповідному регіоні, та може змінюватися в будь-який момент часу протягом всього гарантійного періоду Автомобіля.
1.7. Гарантійні зобов'язання Дилера поширюються на територію України і обмежуються виключно безкоштовним для Покупця гарантійним ремонтом (гарантійним обслуговуванням) Автомобіля на СТО Дилера.
1.8. Всі права Покупця, що впливають на Автомобіль, втрачають силу в момент закінчення гарантійного строку, зазначеного у пп. 1.1, 1.2, 1.3, , та 1.5 цих Гарантійних зобов'язань, а також у випадках, визначених пп. 1.9 та 1.10 цих Гарантійних зобов'язань. Якщо, згідно наданої Покупцем заяви на гарантійний ремонт, усунення виявленого дефекту або недоліку потребує більше часу, ніж залишилося до закінчення гарантійного строку, усунення цього дефекту або недоліку здійснюється у відповідності та за рахунок Гарантійних зобов'язань Дилера.
Примітка: Всі гарантійні зобов'язання Дилера дійсні за умови виконання Покупцем вимог, викладених у розділі 2 «Обов'язки Покупця».
1.9. гарантійні зобов'язання Дилера втрачають силу у випадку:
1.9.1. Порушення правил експлуатації Автомобіля і вимог Виробника, викладених у "Посібнику (абоКерівництві) з експлуатації Автомобіля" та Сервісній книжці, в тому числі, але не обмежуючись :
- при використанні масла, гальмівної рідини, палива та інших експлуатаційних матеріалів, які не входять до переліку зазначених у сервісній документації і дозволених для використання на цьому Автомобілі;
- при експлуатації Автомобіля з несправною системою відводу відпрацьованих газів (в т.ч. з несправним каталітичним нейтралізатором);
- при недотриманні Власником Автомобіля правил догляду та збереження Автомобіля, вказаних в Посібнику (або Керівництві) з експлуатації Автомобіля" та Сервісній книжці та (або) в разі ігнорування рекомендацій Дилера щодо попередження виникнення несправностей чи їх усунення на початковій стадії;
- нехтування щоденним оглядом та обслуговуванням Автомобіля.
1.9.2. У разі проходження регламентного ТО або ремонту Автомобіля, або установки в ньому додаткового обладнання на підприємствах, які не є Дилерами.
1.9.3. При використанні Автомобіля для участі в автомобільних гонках чи інших спортивних змаганнях, в учбових цілях.
1.9.4. При використанні Власником неоригінальних запасних частин.
1.9.5. При пошкодженні Автомобіля в т.ч. в результаті дорожньо-транспортної пригоди у випадках, коли потрібна заміна одного з основних агрегатів (двигун, коробка передач, елементи передньої і задньої підвіски та/або рульового керування) або ремонт з заміною базової деталі цих агрегатів чи, якщо потрібна заміна або правка (рихтування) незйомних силових елементів кузова.
1.9.6. При експлуатації Автомобіля з непрацюючим лічильником пройденого шляху або у випадку виявлення невідповідності його показників фактичному пробігу Автомобіля.
1.9.7. При продовженні Покупцем експлуатації Автомобіля з несправностями за наявності яких, відповідно до правил Посібника (або Керівництва) з експлуатації та / або дорожнього руху, існує заборона щодо використання дорожнього транспортного засобу, або у випадку відмови Покупця від усунення несправностей при їх виявленні на СТО, що виконувала ТО або гарантійній ремонт Автомобіля.
1.9.8. При експлуатації Покупцем Автомобіля у зв'язку з потребами, безпосередньо пов'язаними з підприємницькою діяльністю або виконанням Покупцем обов'язків найманого працівника (в тому числі але невиключно, для професійних пасажирських перевезень як таксі, для передачі на правах оренди непостійному колу користувачів, для підготовки водіїв в якості навчального транспортного засобу і т. ін).
1.9.9. При відсутності Сервісної книжки або необхідних відміток у Сервісній книжці про проведення робіт з передпродажної підготовки та своєчасного регламентного технічного обслуговування Автомобіля. Відмітки в Сервісній книжці повинні бути завірені підписом і печаткою Дилера.
1.9.10. У разі внесення будь-яких змін в конструкцію Автомобіля (таких як: налаштування Автомобіля для роботи на іншому виді палива, встановлення турбонагнітача, чіп-тюнінг електронних блоків і т.ін.) непередбачених Виробником Автомобіля.
1.10. гарантійні зобов'язання Дилера обмежуються тільки дефектами виробничого характерута не поширюються на:
1.10.1. Регламентні роботи при плановому/позаплановому технічному обслуговуванні, включаючи діагностику і регулювання будь-яких систем / вузлів / елементів автомобіля, чистку, змащування, балансування коліс, заміну, долив та поповнення всіх видів масел, змазок, експлуатаційних рідин (якщо тільки долив та поповнення не є необхідними при проведенні гарантійного ремонту Автомобіля);
Роботи з профілактичного обслуговування, в тому числі мийки, полірування, чистки салону; Експлуатаційний знос та природну зміну стану деталей, що виникають в наслідок виконання ними своїх функцій;
Дефекти, які виникли в умовах, що не відповідають належним умовам експлуатації;
Зношення і старіння деталей трансмісії, підвіски, коліс, елементів кріплення та інших елементів;
Зношення і старіння оббивки і облаштування салону і сидінь в процесі експлуатації.
1.10.2. Запасні частини, витратні і мастильні матеріали, деталі одноразового використання та такі, що природно зношуються і руйнуються під час експлуатації Автомобіля, а саме:
- Всі типи фільтрів;
- Експлуатаційні матеріали: олива двигуна, коробки, редуктора та рідина охолоджувальна, привода зчеплення, гальм, омивача скла і фар;
Всі деталі підвіски Автомобіля (крім амортизаторів, їх опор та кульових шарнірів) - такі як важелі,
сайлентблоки та ін.;
- Пас(-и) приводу допоміжних агрегатів та пас механізму газо розподілення двигуна (ГРМ);
- Гумові та пластикові деталі рульового керування, приводних валів та підвіски Автомобіля - втулки, пильники та ін.;
- Свічки запалювання;
- Плавкі запобіжники, лампи накалювання, ксенонові лампи та світлодіоди;
- Гальмівні диски і барабани та фрикційні матеріали (такі як диски зчеплення, фрикційні муфти (в т.ч. муфти автоматичних коробок перемикання швидкостей), гальмівні колодки та накладки, синхронізатори механічних коробок перемикання швидкостей та ін.);
- Зливні та заправні різьбові пробки та ущільнюючі кільця;
- Щітки всіх типів електродвигунів;
- Оливи моторні, трансмісійні, гідроприводів, консистентні змазки;
- Рідини: охолоджуючу, приводу зчеплення, гальм, омивачів скла та фар, паливо;
- Скло дзеркал усіх видів;
- Кріплення;
- Різного виду гумові ущільнення кузова, в тому числі гумові ущільнювачі дверей, капоту, вікон, багажника, щітки склоочисника;
- Всі види кріплення - болти, гайки, зливні та заправні різьбові пробки, ущільнювальні кільця;
- Шини та колісні диски;
Примітка : Гарантійні зобов'язання можуть поширюватися на п.п. 1.10.2 тільки в тому випадку, якщо такі деталі або матеріали втратили свою функціональну здатність у зв'язку з несправністю однієї з деталей, на яку поширюється гарантія.
1.10.3. Незначні відхилення:
- Важко вловимий або незначний шум, стук або вібрація, які не впливають на якість і безпеку функціонування Автомобіля (в т.ч. люфт рульового керування), що знаходиться в межах, визначених Правилами дорожнього руху ;
- Шуми від роботи амортизаторів та їх опор, які виникають, наприклад, під час руху Автомобіля по дорозі з нерівною поверхнею (ями, бугри, бруківка і т.ін.);
- Запотівання або виникнення окремих масляних капель в районі ущільнень, в наслідок яких немає необхідності поповнення масла між плановими технічним обслуговуваннями;
- Незначне запотівання передніх блок-фар та задніх ліхтарів;
- Природне проникнення атмосферної вологи у внутрішні вузли та деталі Автомобіля, якщо Виробником не передбачена їх герметичність.
1.10.4. Несправності, які виникли в результаті:
- Використання в місцях, які не призначених для транспорту, у тому числі на дорогах, які не відповідають вимогам ДСТУ 3587-97 - «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану».
- Не проходження рекомендованого огляду на СТО Дилера в інтервалі пробігу 500 км.
- Використання неоригінальних запасних частин та/або неякісних паливо-мастильних матеріалів, модифікації вузлів і деталей автомобіля, проведення обслуговування (ремонту) неофіційними дилерами Виробника;
- Порушення умов зберігання автомобіля, визначених в «Посібнику (або Керівництві) з експлуатації автомобіля»;
- Нормального зношування, старіння, пошкодження будь яких деталей, оббивки салону, лакофарбового та іншого покриттів, інших деталей в результаті експлуатації;
- Впливу сонячних променів, промислових і хімічних викидів, кислотних і лужних забруднень, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів та тварин, каміння, гравію, піску, солі та смол, в т.ч. від дорожнього покриття, граду, дощу, блискавки або інших явищ, які можуть бути пов'язані як з діяльністю людини, так і звичайних природних явищ або катаклізмів;
- Несвоєчасного усунення інших несправностей;
- Руху Автомобіля при недостатній кількості експлуатаційних матеріалів (наприклад, мастила, охолоджуючої або гальмівної рідини) у зв'язку із несвоєчасним виявленням експлуатаційної витрати або витоку;
- Пошкодження (в тому числі деталей трансмісії), що виникли внаслідок помилкових дій при керуванні Автомобілем;
- Пошкодження (в тому числі деталей підвіски та рульового керування), що виникли внаслідок неакуратного керування на нерівностях доріг, що супроводжується надмірними ударними навантаженнями на деталі Автомобіля;
- Перевищення можливостей Автомобіля;
- Використання неякісної або не ліцензованої продукції в дискових та інших програвачах, а також пошкодження, викликані зміною джерела інформації (CD, DVD, касета) під час руху Автомобіля;
- Невиконання вимог, вказаних у керівництві з експлуатації.
1.10.5. Роботи з регулювання, в тому числі якщо необхідність в них виникла між регламентними технічними обслуговуваннями, а також на усунення недоліків, що виникли внаслідок неналежного догляду за Автомобілем або використання неякісних паливно-мастильних матеріалів.
1.10.6. Вузли та агрегати (в тому числі інші вузли, агрегати та системи, робота яких залежить від них або пов'язана з ними), які підлягали ремонту або внесенню змін до їх конструкції за власним рішенням Покупця та/або поза межами СТО Дилера (такі як будь-який тюнінг; самостійне переобладнання Автомобіля під ручне керування та навпаки; установка додаткового обладнання: захисту двигуна, протиугінних систем, аудіо систем, газобалонного обладнання і т.ін.).
1.10.7. Деталі, вузли та агрегати Автомобіля, що не передбачені нормативно-технічною та конструкторською документацією Виробника на відповідну комплектацію Автомобіля, а також в разі
ушкодження таких деталей, вузлів та агрегатів в наслідок виникнення гарантійного випадку).
1.10.8. Деталі, вузли та агрегати Автомобіля, що мають пошкодження (як зовнішні так і внутрішні) внаслідок дії сторонніх предметів, рідин, в т.ч. агресивних або надмірних температур.
1.10.9. Поверхневу корозію на будь-якій частині Автомобіля за виключенням зовнішніх частин панелей кузова з яких складається зовнішній вигляд Автомобіля. Гарантія на лакофарбове покриття Автомобіля не розповсюджується на:
деталі вихлопної системи;
важелі щіток склоочищувачів;
колісні диски та ковпаки;
деталі підвіски, системи керування та трансмісії Автомобіля, а також інші деталі, які не являються невід'ємною частиною кузова Автомобіля;
днище кузова Автомобіля та колісних арок, що піддаються впливу від дорожнього покриття і не є зовнішніми поверхнями кузову Автомобіля.
1.10.10. Витрати моторної оливи менше, ніж 1 літр на кожну 1000 км пробігу. Об'єм витрати палива, мастильних матеріалів залежить від інтенсивності, умов експлуатації, режиму руху та прийомів керування Автомобілем, і сам по собі не вказує на наявність несправностей систем Автомобіля. Не відносяться до Гарантійних зобов'язань Дилера скарги на підвищену витрату палива та мастила, якщо в результаті діагностики не буде встановлена несправність двигуна, систем подачі палива, впуску, електрообладнання, запалювання та ходової частини, як такі, що були спричинені браком матеріалу або неякісним збиранням Виробником. У випадку не підтвердження відповідної претензії Покупця (Власника) Автомобіля, він має оплатити послуги по проведенню такої діагностики.
1.11.1. Дилер звільняється від зобов'язань перед Покупцем з гарантійного ремонту (обслуговування) Автомобіля у разі не проходження, проходження не в повному обсязі або недотримання періодичності (інтервалів) регламентного ТО Автомобіля. Такі інтервали між плановими ТО визначено відповідними картами ТО та складають, в залежності від того, що настане раніше, максимум 15 тис. км (+ 500 км) пробігу автомобіля або 1 рік (+ 1 місяць) експлуатації, при цьому, в будь-якому випадку, відлік всіх строків починається з моменту вступу в силу Угоди. Факт проходження регламентного ТО Автомобіля підтверджується сукупною наявністю документів: Сервісною книжкою, оформленою та підписаною Продавцем, зі всіма необхідними печатками та відмітками про виконання передпродажної підготовки та ТО; оригіналами наряд-замовлень, актів виконаних робіт про проходження регламентного ТО зі всіма необхідними печатками та відмітками Дилера, чеками (платіжними дорученнями, заявками про перерахування коштів) про оплату попередніх регламентних ТО.
2. Обов'язки Покупця
2.1. Покупець Автомобіля зобов'язаний:
а) перед початком експлуатації Автомобіля уважно ознайомитися з правилами його експлуатації,
викладеними в наданій Виробником (Дистриб'ютором) експлуатаційній документації;
б) в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання Автомобіля - до початку його використання звернутися за роз'ясненнями до Дилера;
в) користуватися Автомобілем згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених Виробником в експлуатаційній документації;
г) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання Автомобіля - застосовувати передбачені Виробником в Автомобілі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для автомобілів;
д) виконувати усі рекомендації Виробника (Дистриб'ютора) щодо виконання необхідних ремонтів, сервісних акцій та дотримання вказаних у Сервісній книжці періодичності, регламенту технічного обслуговування Автомобіля і проходження технічного обслуговування (ремонту) або встановлення додаткового обладнання на СТО Дилера;
є) при виявленні будь-яких несправностей або дефекту однієї або кількох деталей, негайно звернутись в сервісну службу СТО Дилера і припинити експлуатацію несправного Автомобіля, виконуючи усі отримані від інженера по гарантії СТО вказівки до початку ремонту;
ж) не допускати власного втручання в конструкцію Автомобіля і в показники лічильника пройденого ним шляху (кілометражу);
з) за вимогою інженера по гарантії СТО Дилера надати Сервісну книжку з відмітками, підтверджуючими
виконання усіх обов'язкових робіт по технічному обслуговуванню Автомобіля з початку гарантійного періоду його експлуатації;
і) дозволити відповідальним працівникам сервісної служби СТО Дилера провести технічний огляд і діагностику несправного Автомобіля з метою виявлення причини, котра вплинула на виникнення несправності Автомобіля.
2.2. Нехтування, незалежно від причин, з боку Покупця (Власника) умовами та правилами Сервісної книжки та посібника (керівництва) з експлуатації Автомобіля мають наслідком звільнення Дилера /Дистриб'ютора/Виробника від гарантійного обслуговування (ремонту) Автомобіля та дострокове припинення гарантійних зобов'язань на Автомобіль. У разі невиконання Покупцем своїх обов'язків, викладених в даному розділі, та інших вимог та вказівок Виробника (Дистриб'ютора, Дилера), вказаних в даній Сервісній книжці та Керівництві з експлуатації автомобіля, інженер по гарантії СТО Дилера має право припинити дію Гарантійних зобов'язань Дилера, зробивши про це обов'язкову відмітку у Сервісній книжці з вказівкою причини зняття Автомобіля (або його агрегату, вузла) з гарантії.
3. Витрати, які відносяться на рахунок Покупця
3.1. На рахунок Покупця відносяться наступні види витрат:
а) витрати на сервісні послуги (з урахуванням вартості запасних частин та витратних матеріалів) по регламентному технічному обслуговуванню Автомобіля в гарантійний період, що передбачено згідно з рекомендованими картами ТО у Сервісній книжці та/або при позаплановому технічному обслуговуванню згідно з рекомендаціями продавця або у відповідності до умов експлуатації;
б) витрати на тести, вимірювальні та регулювальні роботи, якщо вони не виникли у зв'язку з гарантійним випадком;
в) різні види непрямих витрат, пов'язаних з виникненням гарантійного випадку (витрати по оренді будь - якого іншого автомобіля для власних потреб Покупця, квартирні витрати та витрати на проживання в готелі, витрати за телефонний зв'язок та інші).
4. Межі гарантійних зобов'язань Дилера. Претензії
4.1. Гарантійні зобов'язання Дилера не поширюється на прямі та непрямі витрати, пов'язані з неможливістю використати несправний Автомобіль, його транспортування, оренду іншого транспортного засобу, на паливо, проїзд іншим транспортом, проживання у готелях, телефонні переговори, втрати часу, доходів та на інші комерційні або моральні збитки. Гарантійні зобов'язання Дилера, на наведених умовах, розповсюджується виключно на усунення недоліків, які виникли внаслідок дефектів матеріалів або виробничого збирання Автомобілів, та є чинними тільки протягом гарантійного терміну експлуатації. Обсяг цих Гарантійних зобов'язань є остаточним та не підлягає зміні чи корегуванню без погодження Дилера та Дистриб'ютора в разі наступного відчуження Автомобіля першим Покупцем, а так само при будь-якій передачі Власником в користування Автомобіля третім особам. Ці Гарантійні зобов'язання Дилера надаються замість будь-яких інших гарантій, які б перевищували умови, описані вище, а також замість будь-яких обов'язків з боку Виробника, Дистриб'ютора, або Дилера. Жодна особа не має права подовжувати або розширювати ці Гарантійні зобов'язання.
4.2. Претензії Покупця щодо виконання цих Гарантійних зобов'язань пред'являються Покупцем в письмовій формі безпосередньо Дилеру. Усі спори, що виникають при розгляді претензії Покупця у гарантійний період експлуатації Автомобіля підлягають розв'язанню у порядку, визначеному чинним законодавством України.
5. Строк дії Угоди
5.1. Угода вступає в силу з моменту підписання її обома Сторонами, але не раніше визнання (затвердження) її судом та закриття провадження у справі №122/16136/13-ц (провадження по справі 2/122/1482/13) та діє протягом строку гарантії, вказаного в п. 1.1. Угоди, якщо її дію не буде припинено достроково відповідно до застережень та обмежень вказаних вище. За згодою Сторін, відповідно до ч. З ст. 631 Цивільного кодексу України, умови Угоди поширюватимуться на відносини між Покупцем та Дилером, які виникли додати підписання Угоди, починаючи з 30.04.2013 р. включно.
22 липня 2013 року представники позивача та відповідача у судове засідання не з'явились, про час та місце розгляду справи повідомлялись належним чином. Надали до суду заяву, в якій просила розглядати справу за їх відсутності, заяву про визнання мирової угоди підтримали.
Враховуючи дані обставини, суд вважає за можливе, на підставі ч. 2 ст. 197 ЦПК України, здійснити розгляд даної цивільної справи без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Відповідно до ч. 1 статті 175 ЦПК України, мирова угода укладається сторонами з метою врегулювання спору на основі взаємних поступок і може стосуватися лише прав та обов'язків сторін та предмету позову.
Частиною 4 статті 175 ЦПК України передбачено, що у разі укладення сторонами мирової угоди суд постановляє ухвалу про закриття провадження у справі, частиною 5 цієї статті також передбачено, що закриваючи провадження у справі, суд за клопотанням сторін може постановити ухвалу про визнання мирової угоди.
Сторонам відомі наслідки закриття провадження у зв'язку з укладенням сторонами мирової угоди.
Дослідивши матеріали даної цивільної справи, враховуючи вищезазначені обставини, а також приймаючи до уваги, що мирова угода, укладена уповноваженими на те особами, не суперечить закону, відповідає інтересам обох сторін, виконання ними умов мирової угоди не порушує права, свободи чи інтереси інших осіб, держави, суд у відповідності до п. 4 ч.1 статті 175, статті 205 ЦПК України вважає за можливе визнати укладену між сторонами мирову угоду на умовах викладених в ній та закрити провадження у справі.
Відповідно до положень частини 2 статті 89 ЦПК України, якщо сторони під час укладення мирової угоди не передбачили порядку розподілу судових витрат, кожна сторона у справі несе половину судових витрат.
Таким чином, оскільки сторони не визначили порядок стягнення судового збору, суму судового збору належить стягнути з кожного зі сторін порівну.
На підставі викладеного, керуючись статтями 10, 11, 60, 61, 89, 175, 197, 205-206, 210 Цивільного процесуального кодексу України, суд, -
У Х В А Л И В :
Визнати мирову угоду по цивільній справі за позовом ОСОБА_1 до ПАТ "Таврія-Авто" про захист прав споживача - визнання права на гарантійне обслуговування, зобов'язання вчинити певні дії, відповідно до якої:
Ми, ПАТ «Таврія-Авто» та ОСОБА_1, сторони за позовом ОСОБА_1 до ПАТ «Таврія-Авто» про захист прав споживача (справа №122/16136/13-ц, провадження по справі 2/122/1482/13), уклали на підставі ст. 175 Цивільного процесуального кодексу України дану мирову угоду (далі - Угода), за якою ОСОБА_1 відмовляється від усіх позовних вимог по справі № 122/16136/13-ц, провадження № 2/122/1482/13, а ПАТ «Таврія-Авто» зобов'язується здійснити безкоштовний для позивача гарантійний ремонт стойок передніх амортизаторів автомобіля КІА Cerato Koup, НОМЕР_2, державний реєстраційний номер НОМЕР_1 (далі - Автомобіль), відповідно до рекламаційного акту № 899 від 30.04.2013 р., у разі звернення позивача до ПАТ «Таврія-Авто» з відповідною вимогою, та надає ОСОБА_1 гарантійні зобов'язання на Автомобіль на умовах, викладених нижче:
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
В даних гарантійних зобов'язаннях вказані нижче терміни вживаються у такому значенні:
Дистриб'ютор (Продавець) - ТОВ «ФАЛЬКОН-АВТО», адреса: вул. Червоноармійська, 15/2, м. Київ, 01004, адреса сервісної служби ТОВ «ФАЛЬКОН-АВТО»: Столичне шосе, 90, м. Київ, 03045,
Дилер- ПАТ «Таврія-Авто», юридична адреса: 95001, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Училищна,40 код ЄДРПОУ 20687803
Покупець - ОСОБА_1, паспорт НОМЕР_3, виданий Желєзнодорожним РВ Сімферопольського МУ ГУ МВС України в Криму 04.01.1998 р.,
7. Гарантійні зобов'язання Дилера
1.1. На Автомобіль КІА Cerato Koup, НОМЕР_2, державний реєстраційний номерНОМЕР_1 Дилер надає Покупцю гарантію, яка обмежується періодом в 24 (двадцять чотири) місяці, абопробігом до сто п'ятдесят тисяч (150 000) км з дати вступу в силу Угоди, залежно від того, що наступитьраніше, на умовах, наведених нижче (далі - Гарантійні зобов'язання).
1.4. Гарантія згідно п. п. 1.1. на Автомобіль протягом 2 (двох) років експлуатації Автомобіля поширюється на всі оригінальні деталі, вузли й агрегати Автомобіля, з обмеженнями, умовами та виключеннями, визначеними відповідно у пунктах 1.3 -1.10 даних Гарантійних зобов'язань.
1.5. На комплектуючі вироби Автомобіля, перераховані нижче, надається гарантія на 12 місяців з моменту вступу в силу Угоди, за умови якщо загальний пробіг за цей період не перевищує 100 000 км:
- Амортизатори, їх опори та кульові шарніри ходової частини автомобіля (не більше однієї заміни);
- Аудіоапаратура;
- Всі елементи системи кондиціонування повітря (крім фільтра салону та робочої рідини (фреону));
- Підшипники кочення;
- Будь-які сальники (двигуна, КПП, АКПП, редукторів трансмісії, вузлів рульового керування тощо);
- Елементи вихлопної системи автомобіля з каталізаторами включно;
- Маховик, корзина та підшипник механізму зчеплення двигуна механічної КПП (за виключенням випадків їх ушкодження веденим диском механізму зчеплення);
- Дизельний паливний насос високого тиску, дизельні форсунки та турбонагнітач;
1.6. На оригінальні запасні частини (або відремонтовані вузли та агрегати), встановлені (відремонтовані) в гарантійний період експлуатації Автомобіля, строк гарантії починається з дати їх встановлення та діє до закінчення строку гарантії на Автомобіль. Деталі, що було замінено під час гарантійного ремонту, переходять у власність Дилера.
1.7. Гарантія на лакофарбове покриття Автомобіля діє протягом тридцяти шести (36) місяців або до ста п'ятдесяти тисяч (150 000) км пробігу, залежно від того, що наступить раніше, дати вступу в силу Угоди.
Гарантія від наскрізної корозії кузова Автомобіля діє протягом двох сорока восьми (48) місяців без обмеження пробігу з дня вступу в силу Угоди за умови дотримання Покупцем правил експлуатації Автомобіля і забезпечення ним своєчасного (щорічного) проходження техогляду та обслуговування кузова щодо його антикорозійного захисту на сервісній станції (далі - СТО) у Дилера (за умови дотримання Покупцем правил викладених в розділі «Захист від корозії» Сервісної книжки).
У разі пошкодження лакофарбового та антикорозійного покриття кузова Покупець зобов'язаний негайно усунути за власний рахунок такий дефект на СТО Дилера.
1.6. Для того, щоб скористатися правом на гарантію за даною Угодою, Покупцю Автомобіля (Власнику, їхзаконному представникові) необхідно звернутися до Дилера. При виявленні будь-яких недоліків Автомобіля вмежах терміну дії цих Гарантійних зобов'язань Покупець повинен подати Дилеру заяву на проведеннягарантійного ремонту Автомобіля, в якій у довільній формі описати суть несправності, надати для оглядуАвтомобіль, Сервісну книжку, оформлену та підписану Продавцем, зі всіма необхідними печатками тавідмітками про виконання передпродажної підготовки та проходження регламентного технічногообслуговування (далі - ТО) та надати для огляду оригінали наряд-замовлень, акти виконаних робіт пропроходження регламентного ТО зі всіма необхідними печатками та відмітками Дилера, чеки (платіжнідоручення, заявки про перерахування коштів) про оплату попередніх регламентних ТО.
Гарантійний ремонт Автомобіля виконується протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту фактичного надання Автомобіля на СТО Дилера за умови наявності необхідних запчастин у Дилера. У разі відсутності у Дилера необхідних запчастин, перебіг строку гарантійного ремонту починається з моменту отримання Дилером відповідних запчастин та додаткового погодження з Покупцем не потребує.
Вартість регламентного ТО визначається Дилером самостійно, виходячи з ринкових умов, що склалися у відповідному регіоні, та може змінюватися в будь-який момент часу протягом всього гарантійного періоду Автомобіля.
1.7. Гарантійні зобов'язання Дилера поширюються на територію України і обмежуються виключно безкоштовним для Покупця гарантійним ремонтом (гарантійним обслуговуванням) Автомобіля на СТО Дилера.
1.8. Всі права Покупця, що впливають на Автомобіль, втрачають силу в момент закінчення гарантійного строку, зазначеного у пп. 1.1, 1.2, 1.3, , та 1.5 цих Гарантійних зобов'язань, а також у випадках, визначених пп. 1.9 та 1.10 цих Гарантійних зобов'язань. Якщо, згідно наданої Покупцем заяви на гарантійний ремонт, усунення виявленого дефекту або недоліку потребує більше часу, ніж залишилося до закінчення гарантійного строку, усунення цього дефекту або недоліку здійснюється у відповідності та за рахунок Гарантійних зобов'язань Дилера.
Примітка: Всі гарантійні зобов'язання Дилера дійсні за умови виконання Покупцем вимог, викладених у розділі 2 «Обов'язки Покупця».
1.9. гарантійні зобов'язання Дилера втрачають силу у випадку:
1.9.1. Порушення правил експлуатації Автомобіля і вимог Виробника, викладених у "Посібнику (абоКерівництві) з експлуатації Автомобіля" та Сервісній книжці, в тому числі, але не обмежуючись :
- при використанні масла, гальмівної рідини, палива та інших експлуатаційних матеріалів, які не входять до переліку зазначених у сервісній документації і дозволених для використання на цьому Автомобілі;
- при експлуатації Автомобіля з несправною системою відводу відпрацьованих газів (в т.ч. з несправним каталітичним нейтралізатором);
- при недотриманні Власником Автомобіля правил догляду та збереження Автомобіля, вказаних в Посібнику (або Керівництві) з експлуатації Автомобіля" та Сервісній книжці та (або) в разі ігнорування рекомендацій Дилера щодо попередження виникнення несправностей чи їх усунення на початковій стадії;
- нехтування щоденним оглядом та обслуговуванням Автомобіля.
1.9.6. У разі проходження регламентного ТО або ремонту Автомобіля, або установки в ньому додаткового обладнання на підприємствах, які не є Дилерами.
1.9.7. При використанні Автомобіля для участі в автомобільних гонках чи інших спортивних змаганнях, в учбових цілях.
1.9.8. При використанні Власником неоригінальних запасних частин.
1.9.9. При пошкодженні Автомобіля в т.ч. в результаті дорожньо-транспортної пригоди у випадках, коли потрібна заміна одного з основних агрегатів (двигун, коробка передач, елементи передньої і задньої підвіски та/або рульового керування) або ремонт з заміною базової деталі цих агрегатів чи, якщо потрібна заміна або правка (рихтування) незйомних силових елементів кузова.
1.9.6. При експлуатації Автомобіля з непрацюючим лічильником пройденого шляху або у випадку виявлення невідповідності його показників фактичному пробігу Автомобіля.
1.9.7. При продовженні Покупцем експлуатації Автомобіля з несправностями за наявності яких, відповідно до правил Посібника (або Керівництва) з експлуатації та / або дорожнього руху, існує заборона щодо використання дорожнього транспортного засобу, або у випадку відмови Покупця від усунення несправностей при їх виявленні на СТО, що виконувала ТО або гарантійній ремонт Автомобіля.
1.9.8. При експлуатації Покупцем Автомобіля у зв'язку з потребами, безпосередньо пов'язаними з підприємницькою діяльністю або виконанням Покупцем обов'язків найманого працівника (в тому числі але невиключно, для професійних пасажирських перевезень як таксі, для передачі на правах оренди непостійному колу користувачів, для підготовки водіїв в якості навчального транспортного засобу і т. ін).
1.9.9. При відсутності Сервісної книжки або необхідних відміток у Сервісній книжці про проведення робіт з передпродажної підготовки та своєчасного регламентного технічного обслуговування Автомобіля. Відмітки в Сервісній книжці повинні бути завірені підписом і печаткою Дилера.
1.9.10. У разі внесення будь-яких змін в конструкцію Автомобіля (таких як: налаштування Автомобіля для роботи на іншому виді палива, встановлення турбонагнітача, чіп-тюнінг електронних блоків і т.ін.) непередбачених Виробником Автомобіля.
1.10. гарантійні зобов'язання Дилера обмежуються тільки дефектами виробничого характерута не поширюються на:
1.10.1. Регламентні роботи при плановому/позаплановому технічному обслуговуванні, включаючи діагностику і регулювання будь-яких систем / вузлів / елементів автомобіля, чистку, змащування, балансування коліс, заміну, долив та поповнення всіх видів масел, змазок, експлуатаційних рідин (якщо тільки долив та поповнення не є необхідними при проведенні гарантійного ремонту Автомобіля);
Роботи з профілактичного обслуговування, в тому числі мийки, полірування, чистки салону; Експлуатаційний знос та природну зміну стану деталей, що виникають в наслідок виконання ними своїх функцій;
Дефекти, які виникли в умовах, що не відповідають належним умовам експлуатації;
Зношення і старіння деталей трансмісії, підвіски, коліс, елементів кріплення та інших елементів;
Зношення і старіння оббивки і облаштування салону і сидінь в процесі експлуатації.
1.10.2. Запасні частини, витратні і мастильні матеріали, деталі одноразового використання та такі, що природно зношуються і руйнуються під час експлуатації Автомобіля, а саме:
-Всі типи фільтрів;
- Експлуатаційні матеріали: олива двигуна, коробки, редуктора та рідина охолоджувальна, привода зчеплення, гальм, омивача скла і фар;
Всі деталі підвіски Автомобіля (крім амортизаторів, їх опор та кульових шарнірів) - такі як важелі,
сайлентблоки та ін.;
- Пас(-и) приводу допоміжних агрегатів та пас механізму газо розподілення двигуна (ГРМ);
- Гумові та пластикові деталі рульового керування, приводних валів та підвіски Автомобіля - втулки, пильники та ін.;
- Свічки запалювання;
- Плавкі запобіжники, лампи накалювання, ксенонові лампи та світлодіоди;
- Гальмівні диски і барабани та фрикційні матеріали (такі як диски зчеплення, фрикційні муфти (в т.ч. муфти автоматичних коробок перемикання швидкостей), гальмівні колодки та накладки, синхронізатори механічних коробок перемикання швидкостей та ін.);
- Зливні та заправні різьбові пробки та ущільнюючі кільця;
- Щітки всіх типів електродвигунів;
- Оливи моторні, трансмісійні, гідроприводів, консистентні змазки;
- Рідини: охолоджуючу, приводу зчеплення, гальм, омивачів скла та фар, паливо;
- Скло дзеркал усіх видів;
- Кріплення;
- Різного виду гумові ущільнення кузова, в тому числі гумові ущільнювачі дверей, капоту, вікон, багажника, щітки склоочисника;
- Всі види кріплення - болти, гайки, зливні та заправні різьбові пробки, ущільнювальні кільця;
- Шини та колісні диски;
Примітка : Гарантійні зобов'язання можуть поширюватися на п.п. 1.10.2 тільки в тому випадку, якщо такі деталі або матеріали втратили свою функціональну здатність у зв'язку з несправністю однієї з деталей, на яку поширюється гарантія.
1.10.3. Незначні відхилення:
- Важко вловимий або незначний шум, стук або вібрація, які не впливають на якість і безпеку функціонування Автомобіля (в т.ч. люфт рульового керування), що знаходиться в межах, визначених Правилами дорожнього руху ;
- Шуми від роботи амортизаторів та їх опор, які виникають, наприклад, під час руху Автомобіля по дорозі з нерівною поверхнею (ями, бугри, бруківка і т.ін.);
- Запотівання або виникнення окремих масляних капель в районі ущільнень, в наслідок яких немає необхідності поповнення масла між плановими технічним обслуговуваннями;
- Незначне запотівання передніх блок-фар та задніх ліхтарів;
- Природне проникнення атмосферної вологи у внутрішні вузли та деталі Автомобіля, якщо Виробником не передбачена їх герметичність.
1.10.4. Несправності, які виникли в результаті:
- Використання в місцях, які не призначених для транспорту, у тому числі на дорогах, які не відповідають вимогам ДСТУ 3587-97 - «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану».
- Не проходження рекомендованого огляду на СТО Дилера в інтервалі пробігу 500 км.
- Використання неоригінальних запасних частин та/або неякісних паливо-мастильних матеріалів, модифікації вузлів і деталей автомобіля, проведення обслуговування (ремонту) неофіційними дилерами Виробника;
- Порушення умов зберігання автомобіля, визначених в «Посібнику (або Керівництві) з експлуатації автомобіля»;
- Нормального зношування, старіння, пошкодження будь яких деталей, оббивки салону, лакофарбового та іншого покриттів, інших деталей в результаті експлуатації;
- Впливу сонячних променів, промислових і хімічних викидів, кислотних і лужних забруднень, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів та тварин, каміння, гравію, піску, солі та смол, в т.ч. від дорожнього покриття, граду, дощу, блискавки або інших явищ, які можуть бути пов'язані як з діяльністю людини, так і звичайних природних явищ або катаклізмів;
- Несвоєчасного усунення інших несправностей;
- Руху Автомобіля при недостатній кількості експлуатаційних матеріалів (наприклад, мастила, охолоджуючої або гальмівної рідини) у зв'язку із несвоєчасним виявленням експлуатаційної витрати або витоку;
- Пошкодження (в тому числі деталей трансмісії), що виникли внаслідок помилкових дій при керуванні Автомобілем;
- Пошкодження (в тому числі деталей підвіски та рульового керування), що виникли внаслідок неакуратного керування на нерівностях доріг, що супроводжується надмірними ударними навантаженнями на деталі Автомобіля;
- Перевищення можливостей Автомобіля;
- Використання неякісної або не ліцензованої продукції в дискових та інших програвачах, а також пошкодження, викликані зміною джерела інформації (CD, DVD, касета) під час руху Автомобіля;
- Невиконання вимог, вказаних у керівництві з експлуатації.
1.10.7. Роботи з регулювання, в тому числі якщо необхідність в них виникла між регламентними технічними обслуговуваннями, а також на усунення недоліків, що виникли внаслідок неналежного догляду за Автомобілем або використання неякісних паливно-мастильних матеріалів.
1.10.8. Вузли та агрегати (в тому числі інші вузли, агрегати та системи, робота яких залежить від них або пов'язана з ними), які підлягали ремонту або внесенню змін до їх конструкції за власним рішенням Покупця та/або поза межами СТО Дилера (такі як будь-який тюнінг; самостійне переобладнання Автомобіля під ручне керування та навпаки; установка додаткового обладнання: захисту двигуна, протиугінних систем, аудіо систем, газобалонного обладнання і т.ін.).
1.10.7. Деталі, вузли та агрегати Автомобіля, що не передбачені нормативно-технічною та конструкторською документацією Виробника на відповідну комплектацію Автомобіля, а також в разі
ушкодження таких деталей, вузлів та агрегатів в наслідок виникнення гарантійного випадку).
1.10.8. Деталі, вузли та агрегати Автомобіля, що мають пошкодження (як зовнішні так і внутрішні) внаслідок дії сторонніх предметів, рідин, в т.ч. агресивних або надмірних температур.
1.10.9. Поверхневу корозію на будь-якій частині Автомобіля за виключенням зовнішніх частин панелей кузова з яких складається зовнішній вигляд Автомобіля. Гарантія на лакофарбове покриття Автомобіля не розповсюджується на:
деталі вихлопної системи;
важелі щіток склоочищувачів;
колісні диски та ковпаки;
деталі підвіски, системи керування та трансмісії Автомобіля, а також інші деталі, які не являються невід'ємною частиною кузова Автомобіля;
днище кузова Автомобіля та колісних арок, що піддаються впливу від дорожнього покриття і не є зовнішніми поверхнями кузову Автомобіля.
1.10.10. Витрати моторної оливи менше, ніж 1 літр на кожну 1000 км пробігу. Об'єм витрати палива, мастильних матеріалів залежить від інтенсивності, умов експлуатації, режиму руху та прийомів керування Автомобілем, і сам по собі не вказує на наявність несправностей систем Автомобіля. Не відносяться до Гарантійних зобов'язань Дилера скарги на підвищену витрату палива та мастила, якщо в результаті діагностики не буде встановлена несправність двигуна, систем подачі палива, впуску, електрообладнання, запалювання та ходової частини, як такі, що були спричинені браком матеріалу або неякісним збиранням Виробником. У випадку не підтвердження відповідної претензії Покупця (Власника) Автомобіля, він має оплатити послуги по проведенню такої діагностики.
1.11.1. Дилер звільняється від зобов'язань перед Покупцем з гарантійного ремонту (обслуговування) Автомобіля у разі не проходження, проходження не в повному обсязі або недотримання періодичності (інтервалів) регламентного ТО Автомобіля. Такі інтервали між плановими ТО визначено відповідними картами ТО та складають, в залежності від того, що настане раніше, максимум 15 тис. км (+ 500 км) пробігу автомобіля або 1 рік (+ 1 місяць) експлуатації, при цьому, в будь-якому випадку, відлік всіх строків починається з моменту вступу в силу Угоди. Факт проходження регламентного ТО Автомобіля підтверджується сукупною наявністю документів: Сервісною книжкою, оформленою та підписаною Продавцем, зі всіма необхідними печатками та відмітками про виконання передпродажної підготовки та ТО; оригіналами наряд-замовлень, актів виконаних робіт про проходження регламентного ТО зі всіма необхідними печатками та відмітками Дилера, чеками (платіжними дорученнями, заявками про перерахування коштів) про оплату попередніх регламентних ТО.
2. Обов'язки Покупця
2.1. Покупець Автомобіля зобов'язаний:
а) перед початком експлуатації Автомобіля уважно ознайомитися з правилами його експлуатації,
викладеними в наданій Виробником (Дистриб'ютором) експлуатаційній документації;
б) в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання Автомобіля - до початку його використання звернутися за роз'ясненнями до Дилера;
в) користуватися Автомобілем згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених Виробником в експлуатаційній документації;
г) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання Автомобіля - застосовувати передбачені Виробником в Автомобілі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для автомобілів;
д) виконувати усі рекомендації Виробника (Дистриб'ютора) щодо виконання необхідних ремонтів, сервісних акцій та дотримання вказаних у Сервісній книжці періодичності, регламенту технічного обслуговування Автомобіля і проходження технічного обслуговування (ремонту) або встановлення додаткового обладнання на СТО Дилера;
є) при виявленні будь-яких несправностей або дефекту однієї або кількох деталей, негайно звернутись в сервісну службу СТО Дилера і припинити експлуатацію несправного Автомобіля, виконуючи усі отримані від інженера по гарантії СТО вказівки до початку ремонту;
ж) не допускати власного втручання в конструкцію Автомобіля і в показники лічильника пройденого ним шляху (кілометражу);
з) за вимогою інженера по гарантії СТО Дилера надати Сервісну книжку з відмітками, підтверджуючими
виконання усіх обов'язкових робіт по технічному обслуговуванню Автомобіля з початку гарантійного періоду його експлуатації;
і) дозволити відповідальним працівникам сервісної служби СТО Дилера провести технічний огляд і діагностику несправного Автомобіля з метою виявлення причини, котра вплинула на виникнення несправності Автомобіля.
2.2. Нехтування, незалежно від причин, з боку Покупця (Власника) умовами та правилами Сервісної книжки та посібника (керівництва) з експлуатації Автомобіля мають наслідком звільнення Дилера /Дистриб'ютора/Виробника від гарантійного обслуговування (ремонту) Автомобіля та дострокове припинення гарантійних зобов'язань на Автомобіль. У разі невиконання Покупцем своїх обов'язків, викладених в даному розділі, та інших вимог та вказівок Виробника (Дистриб'ютора, Дилера), вказаних в даній Сервісній книжці та Керівництві з експлуатації автомобіля, інженер по гарантії СТО Дилера має право припинити дію Гарантійних зобов'язань Дилера, зробивши про це обов'язкову відмітку у Сервісній книжці з вказівкою причини зняття Автомобіля (або його агрегату, вузла) з гарантії.
3. Витрати, які відносяться на рахунок Покупця
3.1. На рахунок Покупця відносяться наступні види витрат:
а) витрати на сервісні послуги (з урахуванням вартості запасних частин та витратних матеріалів) по регламентному технічному обслуговуванню Автомобіля в гарантійний період, що передбачено згідно з рекомендованими картами ТО у Сервісній книжці та/або при позаплановому технічному обслуговуванню згідно з рекомендаціями продавця або у відповідності до умов експлуатації;
б) витрати на тести, вимірювальні та регулювальні роботи, якщо вони не виникли у зв'язку з гарантійним випадком;
в) різні види непрямих витрат, пов'язаних з виникненням гарантійного випадку (витрати по оренді будь - якого іншого автомобіля для власних потреб Покупця, квартирні витрати та витрати на проживання в готелі, витрати за телефонний зв'язок та інші).
4. Межі гарантійних зобов'язань Дилера. Претензії
4.1. Гарантійні зобов'язання Дилера не поширюється на прямі та непрямі витрати, пов'язані з неможливістю використати несправний Автомобіль, його транспортування, оренду іншого транспортного засобу, на паливо, проїзд іншим транспортом, проживання у готелях, телефонні переговори, втрати часу, доходів та на інші комерційні або моральні збитки. Гарантійні зобов'язання Дилера, на наведених умовах, розповсюджується виключно на усунення недоліків, які виникли внаслідок дефектів матеріалів або виробничого збирання Автомобілів, та є чинними тільки протягом гарантійного терміну експлуатації. Обсяг цих Гарантійних зобов'язань є остаточним та не підлягає зміні чи корегуванню без погодження Дилера та Дистриб'ютора в разі наступного відчуження Автомобіля першим Покупцем, а так само при будь-якій передачі Власником в користування Автомобіля третім особам. Ці Гарантійні зобов'язання Дилера надаються замість будь-яких інших гарантій, які б перевищували умови, описані вище, а також замість будь-яких обов'язків з боку Виробника, Дистриб'ютора, або Дилера. Жодна особа не має права подовжувати або розширювати ці Гарантійні зобов'язання.
4.2. Претензії Покупця щодо виконання цих Гарантійних зобов'язань пред'являються Покупцем в письмовій формі безпосередньо Дилеру. Усі спори, що виникають при розгляді претензії Покупця у гарантійний період експлуатації Автомобіля підлягають розв'язанню у порядку, визначеному чинним законодавством України.
5. Строк дії Угоди
5.1. Угода вступає в силу з моменту підписання її обома Сторонами, але не раніше визнання (затвердження) її судом та закриття провадження у справі №122/16136/13-ц (провадження по справі 2/122/1482/13) та діє протягом строку гарантії, вказаного в п. 1.1. Угоди, якщо її дію не буде припинено достроково відповідно до застережень та обмежень вказаних вище. За згодою Сторін, відповідно до ч. З ст. 631 Цивільного кодексу України, умови Угоди поширюватимуться на відносини між Покупцем та Дилером, які виникли додати підписання Угоди, починаючи з 30.04.2013 р. включно.
Судові витрати по справі розподілити у відповідності до частини 2 статті 89 ЦПК України, стягнувши з ОСОБА_1 та ПАТ "Таврія-Авто" суми судового збору в сумі по 57 (п'ятдесят сім) грн. 35 коп. з кожного.
Провадження по цивільній справі за позовом ОСОБА_1 до ПАТ "Таврія-Авто" про захист прав споживача - визнання права на гарантійне обслуговування, зобов'язання вчинити певні дії, - закрити.
Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Апеляційного суду АР Крим шляхом подання апеляційної скарги протягом п'яти днів з дня її проголошення. У разі якщо ухвалу було постановлено без участі особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання її копії.
Суддя Домнікова М.В.
Суд | Залізничний районний суд м. Сімферополя |
Дата ухвалення рішення | 22.07.2013 |
Оприлюднено | 16.08.2013 |
Номер документу | 32935412 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Залізничний районний суд м. Сімферополя
Домнікова М. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні