Постанова
від 12.08.2013 по справі 821/2751/13-а
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 серпня 2013 р. Справа № 821/2751/13

Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Варняка С.О., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м. Херсоні Херсонської області Державної податкової служби до приватного підприємства Торгівельно - виробничої компанії "Юг- Агро" про стягнення податкового боргу,

встановив:

Позивач в обґрунтування позовних вимог посилається на те, що ПП „TBK "Юг Агро" здійснює господарську діяльність на підставі Статуту, зареєстрованого розпорядженням Херсонського виконавчого комітету міської ради 19.10.2009 р. № 14991020000011377, взято на облік до ДШ у м. Херсоні Херсонської області ДПС 21.10.2009 №44982.

За результатами здійснення фінансово-господарської діяльності боржник станом на 25.06.2013 має податковий борг в сумі 1360,58 грн., в т. ч. податковий борг по податку на прибуток приватних підприємств - 1360,58 грн. який виник починаючи з 28.03.2013 року.

Просить стягнути з приватного підприємство "ТВК"Юг Агро" податковий борг по податку на прибуток приватних підприємств розмірі 1360,58 грн.

Представник позивача розгляд справи просив проводити в порядку письмового провадження.

Відповідач в судове засідання не з'явився, заперечень на позов не надав, про розгляд справи був повідомлений належним чином.

Згідно ч. 6 ст. 128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Виходячи з викладеного, суд вважає за можливе розглянути адміністративну справу в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив такі обставини.

ПП „TBK "Юг Агро" здійснює господарську діяльність на підставі Статуту, зареєстрованого розпорядженням Херсонського виконавчого комітету міської ради 19.10.2009 № 14991020000011377, взято на облік до ДШ у м. Херсоні Херсонської області ДПС 21.10.2009 №44982.

За результатами здійснення фінансово-господарської діяльності боржник станом на 25.06.2013 р. має податковий борг в сумі 1360,58 грн., в т. ч. податковий борг по податку на прибуток приватних підприємств - 1360,58 грн. який виник починаючи з 28.03.2013 р. за рахунок:

- несплати нарахувань згідно акту камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток від 16.07.2012 № 1366/15-1/36672018. В результаті податковою інспекцією прийняте податкове повідомлення-рішення (форми „Р") від 28.08.2012. № 0002611501 - 1020,00 грн. (штрафна санкція).

- несплати нарахувань згідно акту камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток від 05.04.2012 № 384/15-1/36672018. В результаті податковою інспекцією прийняте податкове повідомлення-рішення ((Форми "Р") від 04.07.2012 № 0001851501 - 341,00 грн. (штрафна санкція).

За рахунок наявної переплати в сумі 0,42 грн. залишок несплачених податкових зобов'язань становить 1360,58 грн.

Згідно статті 59 ПК України № 2755-VI боржнику вручено податкову вимогу від 15 квітня 2013 року № 164-19 на суму - 1360,58 грн., яка направлено по пошті 24.04.2013.

Згідно ст. 89 ПК України податковим органом прийнято Рішення про опис майна у податкову заставу від 15 квітня 2013 року № 158/19.1-08.

Згідно бази даних ДПІ у м. Херсоні Херсонської області ПП „TBK "Юг Агро" відсутня інформація про рахунки.

Відповідно до п.16.4 ст.16 Закону України від 28.12.1994 № 334/94-ВР "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.1994 № 334/94-ВР податок за звітний період сплачується його платником до відповідного бюджету у строк, визначений законом для квартального податкового періоду. Платники податку у строки, визначені законом, подають до податкового органу податкову декларацію про прибуток за звітний період, розраховану наростаючим підсумком з урахуванням від'ємного значення об'єкта оподаткування минулих податкових періодів у разі його наявності відповідно до пункту 6.1 статті 6 цього Закону. При цьому за звітні квартал, півріччя та три квартали платники податку подають спрощену декларацію, а за результатами звітного року - повну. Форми декларацій з цього податку встановлюються центральним податковим органом за узгодженням з комітетом Верховної Ради України, що відповідає за проведення податкової політики.

Згідно п. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Відповідно до п.п.49.18.2 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Відповідно до п.109.1 ст. 109 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 податковими правопорушеннями є протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Відповідно до п.113.3 ст. 113 Податкового кодексу України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за порушення норм законів з питань оподаткування або іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, застосовуються у порядку та у розмірах, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Відповідно до п.116.1 ст.116 Податкового кодексу України у разі застосування контролюючими органами до платника податків штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, такому платнику податків надсилаються (вручаються) податкові повідомлення - рішення.

Відповідно до п.120.1 ст.120 Податкового кодексу України неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Пунктом 11 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу).

Також, п. 95.3 ст. 95 передбачено, що стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Приймаючи до уваги викладені обставини, а також враховуючи, що відповідачем заборгованість не сплачена, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Враховуючи наведене, керуючись ст.ст. 8, 9,12, 19, 158-163, 167 КАС України, суд

постановив :

Позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Стягнути з приватного підприємства Торгівельно - виробничої компанії "Юг- Агро" (код ЄДРПОУ 36672018) у рахунок погашення податкового боргу на суму 1360 (одна тисяча триста шістдесят) грн. 58 коп. по податку на прибуток приватних підприємств, код платежу 11021000 до державного бюджету. Отримувач: УДК код 24104230, Банк ГУДК МФО 852010.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення. В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Варняк С.О.

кат. 8.1.5

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.08.2013
Оприлюднено15.08.2013
Номер документу32962432
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —821/2751/13-а

Ухвала від 22.07.2013

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Постанова від 12.08.2013

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні