Ухвала
від 16.08.2013 по справі 650/1117/13-к
ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Великоолександрівський районний суд Херсонської області

Справа № 650/ 1117/13-к

Провадження № 1-кс/650/131/13

УХВАЛА

іменем України

16 серпня 2013 року Великоолександрівський районний суд Херсонської області у складі Судді - слідчого - Коваль В.О.

при секретарі - Пилипенко Л.В.

за участю прокурора - Хоміка Є.В.

розглянувши клопотання прокурора Великоолександрівської міжрайонної прокуратури Херсонської області ОСОБА_1 про отримання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів -

встановив:

Прокурор Великоолександрівської міжрайонної прокуратури Херсонської області ОСОБА_1 звернувся до суду із зазначеним клопотанням, в якому просить надати тимчасовий доступ до документів, а саме до документів, які перебувають у володінні у відділі освіти Великоолександрівської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02146512), зареєстрованого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1, а саме

- господарські договори, укладені з ФОП на поставку ОСОБА_2 (код НОМЕР_1), ОСОБА_3 (код 314600072), ФОП ОСОБА_4О.( код 26041194430) та ФОП ОСОБА_5С ( код НОМЕР_2) продукції; за період з 01.01.2010 по 27.07.2013.

- фінансово-господарські документи, що підтверджують сплату коштів за вчиненими правочинами - платіжні доручення, виписки банківських установ, прибуткові та видаткові касові ордери, чеки РРО та інші; за період з 01.01.2010 по 27.07.2013.

- рахунки, прибуткові, видаткові та податкові накладні щодо придбання продукції у ФОП ОСОБА_2 та ОСОБА_3М; ОСОБА_5ОСОБА_4 за період з 01.01.2010 по 27.07.2013.

- сертифікати відповідності, посвідчення про якість, ветеринарні свідоцтва, звіти про дослідження чи висновки державних санітарно-епідеміологічних експертиз на продукти харчування, що придбавалися у ФОП ОСОБА_2, ОСОБА_3М; ОСОБА_5 та ОСОБА_4 за період з 01.01.2010 по 27.07.2013.

- фінансово-господарські документи, що підтверджують передачу товарів, виконання робіт (надання послуг) за вчиненими правочинами, товарно-транспортні накладні, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей, акти приймання-передачі виконаних робіт (надання послуг). за період з 01.01.2010 по 27.07.2013.

- документацію щодо проведення державних закупівель( тендеру) продуктів харчування у ФОП ОСОБА_2, ОСОБА_3М; ОСОБА_5 та ОСОБА_4 за період з 01.01.2010 по 27.07.2013.

В обґрунтування зазначеного клопотання прокурор вказав, що протягом 2010-2013 років службові особи відділу освіти Великоолександрівської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02146512), зареєстрованого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1, умисно, в інтересах третіх осіб, використовуючи своє службове становище всупереч інтересам держави шляхом незаконного прийняття тендерних

пропозицій ФОП ОСОБА_3, ОСОБА_2, ОСОБА_5 надавали процедурам державних закупівель законного вигляду, чим завдали матеріальної шкоди державним інтересам.

Досудовим розслідуванням встановлено, що у результаті зловживання службовим становищем службових осіб тендерного комітету відділу освіти Великоолександрівської РДА, пропозиції ФОП ОСОБА_3, ОСОБА_2, ОСОБА_5 було акцептовано з порушенням порядку, встановленого «Положенням про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 року № 921 та Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» від 08.07.2010 № 2462-ІV.

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про ціни та ціноутворення», державне регулювання цін і тарифів на території України здійснюється шляхом встановлення граничних рівнів цін (тарифів) або граничних відхилень від державних фінансових цін і тарифів. Ст. 4 вказаного Закону встановлено, що КМУ визначає перелік продукції, товарів і послуг, державні фінансові та регульовані ціни і тарифи на які затверджуються відповідними органами державного управління. Дія вказаного Закону поширюється на всі підприємства й організації незалежно від форм власності, підпорядкованості і методів організації праці на виробництві.

У свою чергу, положенням постанови КМУ «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін( тарифів)» № 1548 від 25.12.1996 року та Додатку до нього, затверджено повноваження обласних державних адміністрацій щодо регулювання (встановлення фіксованих та граничних рівнів цін (тарифів), торгівельних ( постачальницько-збутових) надбавок , нормативів рентабельного запровадження обов’язкового декларування змін) цін і тарифів на окремі види продукції, товарів і послуг. Відповідно до вимог Додатку до зазначеної постанови області державної адміністрації регулюють (встановлюють) граничні торгівельні (постачальницько-збутові) надбавки до оптової ціни виробника (митної вартості) на борошно, хліб, макаронні вироби, крупи, цукор, яловичину, свинину і м'ясо птиці, ковбасні вироби варені, молоко, сири, сметана, масло вершкове, олію сояшникову, яйця курячі не вище 15% без урахування витрат з їх транспортування у міжміському сполученні.

Розпорядженням голови обласної державної адміністрації Херсонської обласної державної адміністрації «Про затвердження державного регулювання цін на окремі види продовольчих товарів в області» № 269 від 22.04.2011 (зареєстрованого в Головному управлінні юстиції у Херсонській області 29.04.2011 за № 31/1252) встановлено гранична торговельна ( постачальницько-збутова ) надбавка до оптової ціни виробника на вищевказані продукти до 10% ( хліб 10-15%).

Необхідність в проведенні зазначеного заходу забезпечення кримінального провадження обумовлена тим фактом, що документи, зазначені в клопотанні прокурора можуть містити дані, що вказують на розмір завданих злочином матеріальних збитків, внаслідок незаконного прийняття службовими особами тендерного комітету відділу освіти Великоолександрівської РДА завищених цінових пропозицій ФОП ОСОБА_3, ОСОБА_2, ОСОБА_5, ОСОБА_4, які у подальшому будуть використані, як докази у кримінальному провадженні.

Необхідність надання тимчасового доступу до вищевказаних документів, та їх вилучення (здійснення виїмки) обґрунтовується необхідністю призначення судово-економічної експертизи, під час проведення якої мають бути досліджені їх оригінали.

У судовому засіданні прокурор підтримав клопотання, пояснивши, що необхідність даної слідчої дії виникла у зв’язку з тим, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи містять суттєву інформацію для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні

У інший спосіб, ніж отримати тимчасовий доступ до документів, що містять конфіденційну інформацію та їх вилучення (здійснення виїмки) отримати необхідну інформацію, що має доказове значення у справі неможливо.

Суд вивчивши клопотання, заслухавши думку прокурора, приходить до висновку, що воно підлягає задоволенню, без виклику представників вказаного підприємця, у зв'язку з наявністю загрози щодо зміни або знищення зазначених у клопотанні документів.

Згідно ст. 159 KПK України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Згідно приписів п.10 ч. І ст. 36 КПК України прокурор здійснюючи нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням, уповноважений погоджувати або відмовляти у погодженні клопотань слідчого до слідчого судді про проведення слідчих (розшукових) дій, негласних слідчих (розшукових) дій, інших процесуальних дій у випадках, передбачених цим Кодексом, чи самостійно подавати слідчому судді такі клопотання.

Відповідно до п.4 ч.1 ст. 162 КПК України визначено, що конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю відноситься до документів, що містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до пунктів 1, 2, 3 ч. 5, ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, доведе неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів та наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв'язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; нададуть можливість використати як докази відомості, що містяться в цих речах і документах.

З урахуванням підстав, викладених у мотивувальній частині ухвали, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню, оскільки документи про які йде мова в клопотанні слідчого, самі по собі, а також в сукупності з іншими документами кримінального провадження мають значення для встановлення обставин у кримінальному проваджені.

Керуючись ст. 159, ч. І ст. 160, п.5 ч. І ст. 162, п. 2 та п. З ч.5, ч. б ст. 163 КПК України, слідчий суддя, -

ухвалив:

Надати дозвіл прокурору Великоолександрівської міжрайонної прокуратури Херсонської області ОСОБА_1 на тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю та можливості їх вилучення (виїмку) у володінні у у відділі освіти Великоолександрівської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02146512), зареєстрованого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1), а саме

- господарські договори, укладені з ФОП на поставку ОСОБА_2 (код НОМЕР_1), ОСОБА_3 (код 314600072), ФОП ОСОБА_4О.( код 26041194430) та ФОП ОСОБА_5С ( код НОМЕР_2) продукції; за період з 01.01.2010 по 27.07.2013.

- фінансово-господарські документи, що підтверджують сплату коштів за вчиненими правочинами - платіжні доручення, виписки банківських установ, прибуткові та видаткові касові ордери, чеки РРО та інші; за період з 01.01.2010 по 27.07.2013.

- рахунки, прибуткові, видаткові та податкові накладні щодо придбання продукції у ФОП ОСОБА_2 та ОСОБА_3М; ОСОБА_5ОСОБА_4 за період з 01.01.2010 по 27.07.2013.

- сертифікати відповідності, посвідчення про якість, ветеринарні свідоцтва, звіти про дослідження чи висновки державних санітарно-епідеміологічних експертиз на продукти харчування, що придбавалися у ФОП ОСОБА_2, ОСОБА_3М; ОСОБА_5 та ОСОБА_4 за період з 01.01.2010 по 27.07.2013.

- фінансово-господарські документи, що підтверджують передачу товарів, виконання робіт (надання послуг) за вчиненими правочинами, товарно-транспортні накладні, довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей, акти приймання-передачі виконаних робіт (надання послуг). за період з 01.01.2010 по 27.07.2013.

- документацію щодо проведення державних закупівель( тендеру) продуктів харчування у ФОП ОСОБА_2, ОСОБА_3М; ОСОБА_5 та ОСОБА_4 за період з 01.01.2010 по 27.07.2013.

Ухвала підлягає зверненню до виконання протягом семи днів з дня її постановлення

Наслідки невиконання ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя В.О. Коваль

СудВеликоолександрівський районний суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення16.08.2013
Оприлюднено22.01.2014
Номер документу33023688
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —650/1117/13-к

Ухвала від 16.08.2013

Кримінальне

Великоолександрівський районний суд Херсонської області

Коваль В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні