8.1.5
ПОСТАНОВА
Іменем України
07 серпня 2013 року Справа № 812/4448/13-а
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Качуріної Л.С.,
при секретарі: Колесніковій Я.А.,
в присутності представників:
від позивача: не прибув
від 1-го відповідача: Єфімович О.О., довіреність б/н від 15.07.2013року
від 2-го відповідача: Моісеєнко С.В.;
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м. Красному Лучі Луганської області Державної податкової служби до Виконавчого комітету Міусинської міської ради Луганської області, Комунального підприємства "Водхоз" виконкому Міусинської міської ради про стягнення податкового боргу 128 305,44 грн., -
ВСТАНОВИВ:
15 травня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Красному Лучі Луганської області Державної податкової служби до Виконавчого комітету Міусинської міської ради Луганської області про стягнення податкового боргу 128 305,44 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Комунальне підприємство «Водхоз» Міусинської міської ради зареєстровано як суб'єкт підприємницької діяльності виконавчим комітетом Краснолуцької міської ради Луганської області 29.07.2005 року за № 1 380 102 0000 000382 та взято на податковий облік ДПІ у м. Красний Луч Луганської області Державної податкової служби.
Станом на 10 квітня 2013 року Комунальне підприємство «Водхоз» Виконкому Міусинської міської ради має податковий борг у загальній сумі 128 305,44 грн., з якої: 117 110,52 грн. - основний платіж, 6914, 01 грн. - штрафні санкції, 4280, 91 грн. - пеня, з них:
- податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника у вигляді заробітної плати - пеня у розмірі 513,84 грн. Виник на підставі розрахунку пені до акту перевірки № 18/17/33366556 від 22 лютого 2011 року - 513,84 грн., строк сплати - 10.03.2011 року;
- податок на додану вартість - 27 548,94 грн., з яких 23 571, 64 грн. - основний платіж, 3675,45 грн. - штрафні санкції , 301,85грн. - пеня. Заборгованість з податку на додану вартість утворилася на підставі наступних документів:
- декларація № 35353 від 17.10.2011 року - 2222,00 грн. (залишок податкового боргу - 982,64 грн.), строк сплати - 30.10.2011 року;
- декларація № 38903 від 17.11.2011 року - 1610,00 грн.;
- декларація № 39456 від 19.12.2011 року - 3540,00 грн.;
- декларація № 43115 від 19.01.2012 року - 2453,00 грн.;
- декларація № 1607 від 17.02.2012 року - 3132,00 грн.;
- декларація № 2234 від 20.03.2012 року - 1593,00 грн.;
- рішення-повідомлення № 0000301600 від 19.04.2012 року - 3042,58 грн.;
- декларація № 8597 від 16.05.2012 року - 1694,00 грн.;
- декларація № 9074 від 19.06.2012 року - 3590,00 грн.;
- декларація № 10476 від 11.07.2012 року - 1942,00 грн.;
- декларація № 15048 від 09.08.2012 року - 1617,00 грн.;
- декларація № 16196 від 19.09.2012 року - 88,00 грн.;
- податкове повідомлення-рішення № 0000832342 від 29.12.2012 року - 1934, 10 грн., в тому числі основний платіж - 1330,00 грн., штрафна санкція - 302,25 грн.; пеня - 301,85 грн.;
- податкове повідомлення-рішення № 000011601 від 08.01.2013 року - 264, 20 грн.;
- податкове повідомлення-рішення № 000021601 від 08.01.2013 року - 66, 42 грн.
Збір за спеціальне використання води ( крім збору за спеціальне використання води водних об'єктів місцевого значення) - основний платіж - 611,50 грн., виник на підставі декларації № 43390 від 24.01.2012 року - 2446,00 грн. (залишок податкового боргу - 611,50 грн.). Строк сплати 19.02.2012 року.
Комунальний податок - основний платіж у розмірі 221, 51 грн., виник на підставі розрахунку № 14932 від 15.07.2010 року - 81,60 грн. (залишок податкового боргу - 58,31 грн.). Строк сплати 20.05.2012 року; розрахунок № 23602 від 18.10.2010 року - 81,60 грн.; розрахунок № 32298 від 24.01.2011 року - 81,60 грн.
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності - основний платіж у розмірі 762, 96 грн., виник на підставі: декларації № 7984 від 10.05.2012 року - 377,00 грн. (залишок податкового боргу - 341,96 грн.). Строк сплати 20.05.2012 року; декларація № 15055 від 09.08.2012 року - 421,00 грн.
Надходження збору за спеціальне використання води від підприємств житлово-комунального господарства - 1790, 74 грн. (1620,74 грн. - основний платіж; 170,00 грн. - штрафні санкції), яке виникло на підставі наступних документів: декларації № 52595 від 03.05.2012 року - 2445,98 грн. (залишок податкового боргу - 268,44 грн.) Строк сплати - 03.05.2012 року; декларації № 14665 від 08.08.2012 року - 1352,30 грн., податкове повідомлення-рішення № 0000822342 від 29.12.2012 року - 170,00 грн.
Через несплату у встановлені законом строки позивачем на адресу відповідача було направлено першу та другу податкові вимоги відповідно від 07.11.2006 року № 1/64 та від 14.12.2006 року № 2/71.
Позивач також зазначив, що постановою Луганського окружного адміністративного суду від 12 квітня 2011 року у справі № 2а-2594/11/1270 стягнуто з Комунального підприємства «Водхоз» Міусинської міської ради податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 96 855, 95 грн. з рахунків у банках обслуговуючих такого платника податків.
Інкасові доручення та платіжні вимоги були повернуті банками на адресу податкового органу без виконання з відміткою у зв'язку з відсутністю коштів на рахунку та у зв'язку з арештом рахунку згідно Постанои ВДВС Краснолуцького МУЮ.
Крім того, позивач зазначив, що ДПІ у м. Красному Лучі Луганської області зверталося до голови Міусинської міської ради з вищевказаного питання з листом № 550/7/19-047 від 30 січня 2013 року, однак до теперішнього часу відповіді на зазначене звернення не отримано.
Так, на думку позивача, оскільки відповідач не надав відповіді податковому органу у відповідності до вимог п. 96.3 ст. 96 Податкового кодексу України або відповіді про відмову у задоволенні його вимог, то податковий орган повинен звернутися до суду із заявою про звернення стягнення податкового боргу на кошти державного органу, в управлінні якого перебуває таке державне (комунальне) підприємство або його майно.
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 17 липня 2013 року було залучено до участі у справі № 812/4448/13-а в якості другого відповідача Комунальне підприємство "Водхоз" виконкому Міусинської міської ради.
У судове засідання не прибув позивач, який був повідомлений про дату, час та місце розгляду справи належним чином, від нього на адресу суду надійшло клопотання про розгляд справи за відсутністю його представника.
У судове засідання прибув представник 1-го відповідача, який не заперечував проти того, що Комунальне підприємство "Водхоз" виконкому Міусинської міської ради мало податкову заборгованість у сумі 128 305,44 грн., однак у зв'язку з частковим її погашенням та стягненням заборгованості постановою Луганського окружного адміністративного суду від 12 квітня 2011 року, на теперішній час Комунальне підприємство "Водхоз" виконкому Міусинської міської ради має заборгованість у сумі в розмірі 28 348, 09 грн.
У судове засідання прибув представник 2-го відповідача, який визнав позовні вимоги частково, пояснивши, що відповідач має заборгованість лише у сумі 28 348, 09 грн. Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 12 квітня 2011 року вже стягнуто заборгованість у сумі 96 855,95 грн., тому, на думку, представників відповідача, повторне стягнення цих коштів є незаконним. Крім того, відповідачем в добровільному порядку було сплачено заборгованість з податку доходів фізичних осіб у сумі 3058, 16 грн. та з податку на додану вартість у сумі 49, 24 грн.
Заслухавши пояснення представника 1-го відповідача та представника 2-го відповідача, перевіривши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 КАС України, суд прийшов до такого.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.
У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу України:
- грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);
- податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);
- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1);
- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);
- податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).
Згідно із статтею 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний: вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів (підпункт 16.1.2 пункту 16.1 статті 16); подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів (підпункт 16.1.3 пункту 16.1 статті 16); сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (підпункт 16.1.4 пункту 16.1 статті 16).
Відповідно до статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право визначати у визначених цим Кодексом випадках суми податкових та грошових зобов'язань платників податків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини (пункт 20.1.18 пункту 20.1).
Згідно із пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.
У відповідності із пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
- календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (підпункт 49.18.1);
- календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (підпункт 49.18.2);
- календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.3);
- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним (підпункт 49.18.4);
- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.5).
Платник податків відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом. У судовому засіданні встановлено, що Комунальне підприємство «Водхоз» Міусинської міської ради зареєстровано як суб'єкт підприємницької діяльності виконавчим комітетом Краснолуцької міської ради Луганської області 29.07.2005 року за № 1 380 102 0000 000382 та перебуває на податковому обліку у Державній податковій інспекції в м. Красний Луч Луганської області (а.с.18, 23).
З матеріалів справи вбачається, що через несвоєчасну сплату податкових зобов'язань за відповідачем Комунальним підприємством «Водхоз» Виконкому Міусинської міської ради рахується податковий борг у сумі 128 305,44 грн., з якої: 117 110,52 грн. - основний платіж, 6914, 01 грн. - штрафні санкції, 4280, 91 грн. - пеня.
Так, податковий борг з податку на додану вартість у загальній сумі 27 548,94 грн., з якої 23 571, 64 грн. - основний платіж, 3675,45 грн. - штрафні санкції , 301,85грн. - пеня. Заборгованість з податку на додану вартість утворилася на підставі наступних документів:
- декларація № 35353 від 17.10.2011 року - 2222,00 грн. (залишок податкового боргу - 982,64 грн.), строк сплати - 30.10.2011 року;
- декларація № 38903 від 17.11.2011 року - 1610,00 грн.;
- декларація № 39456 від 19.12.2011 року - 3540,00 грн.;
- декларація № 43115 від 19.01.2012 року - 2453,00 грн.;
- декларація № 1607 від 17.02.2012 року - 3132,00 грн.;
- декларація № 2234 від 20.03.2012 року - 1593,00 грн.;
- рішення-повідомлення № 0000301600 від 19.04.2012 року - 3042,58 грн.;
- декларація № 8597 від 16.05.2012 року - 1694,00 грн.;
- декларація № 9074 від 19.06.2012 року - 3590,00 грн.;
- декларація № 10476 від 11.07.2012 року - 1942,00 грн.;
- декларація № 15048 від 09.08.2012 року - 1617,00 грн.;
- декларація № 16196 від 19.09.2012 року - 88,00 грн.;
- податкове повідомлення-рішення № 0000832342 від 29.12.2012 року - 1934, 10 грн., в тому числі основний платіж - 1330,00 грн., штрафна санкція - 302,25 грн.; пеня - 301,85 грн.;
- податкове повідомлення-рішення № 000011601 від 08.01.2013 року - 264, 20 грн.;
- податкове повідомлення-рішення № 000021601 від 08.01.2013 року - 66, 42 грн.
Заборгованість з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника у вигляді заробітної плати - пеня у розмірі 513,84 грн., виник на підставі розрахунку пені до акту перевірки № 18/17/33366556 від 22 лютого 2011 року - 513,84 грн., строк сплати - 10.03.2011 року.
Заборгованість зі збору за спеціальне використання води ( крім збору за спеціальне використання води водних об'єктів місцевого значення) - основний платіж - 611,50 грн., виник на підставі декларації № 43390 від 24.01.2012 року - 2446,00 грн. (залишок податкового боргу - 611,50 грн.), строк сплати 19.02.2012 року.
Заборгованість з комунального податку:, з якої основний платіж - у розмірі 221, 51 грн., виник на підставі розрахунку № 14932 від 15.07.2010 року - 81,60 грн. (залишок податкового боргу - 58,31 грн.). Строк сплати 20.05.2012 року; розрахунок № 23602 від 18.10.2010 року - 81,60 грн.; розрахунок № 32298 від 24.01.2011 року - 81,60 грн.
Заборгованість з податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, з якої основний платіж у розмірі 762, 96 грн., виник на підставі: декларації № 7984 від 10.05.2012 року - 377,00 грн. (залишок податкового боргу - 341,96 грн.), строк сплати 20.05.2012 року; декларація № 15055 від 09.08.2012 року - 421,00 грн.
Заборгованість з надходження збору за спеціальне використання води від підприємств житлово-комунального господарства - 1790, 74 грн., з якої основний платіж -1620,74 грн.;штрафні санкції - 170, 00 грн., яке виникло на підставі наступних документів: декларації № 52595 від 03.05.2012 року - 2445,98 грн. (залишок податкового боргу - 268,44 грн.). Строк сплати - 03.05.2012 року; декларації № 14665 від 08.08.2012 року - 1352,30 грн., податкове повідомлення-рішення № 0000822342 від 29.12.2012 року - 170,00 грн.
У судовому засіданні встановлено, що податкові повідомлення-рішення відповідачем у встановленому законодавством порядку не оскаржені, тобто є узгодженими.
Під час розгляду справи судом було встановлено, що постановою Луганського окружного адміністративного суду від 12 квітня 2011 року по справі № 2а-2594/11/1270, яка набрала законної сили, було стягнуто кошти Комунального підприємства «Водхоз» Міусинської міської ради (місцезнаходження: 94500, Луганська область, м. Красний Луч, м. Міусинськ, вул. Кірова, 11, код за ЄДРПОУ 33366556) з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника податків, за податковим боргом з податку на додану вартість у розмірі 96855,95 грн. (дев'яносто шість тисяч вісімсот п'ятдесят п'ять гривень дев'яносто п'ять копійок) на користь Державного бюджету України (а. с. 28).
Суд вважає необґрунтованим посилання позивача на те, що оскільки, постанова Луганського окружного адміністративного суду від 12 квітня 2011 року по справі № 2а-2594/11/1270 не може бути виконана у зв'язку з відсутністю коштів на розрахункових рахунках Комунального підприємства «Водхоз» та не наданням головою Міусинською міською ради відповіді на звернення № 550/7/19-047 від 30.01.2013 року, тому в порядку п. 96.3 ст. 96 Податкового кодексу України стягнення податкового боргу у сумі 96 855, 95 грн. повинно бути звернене на кошти державного органу в управлінні якого перебуває таке державне (комунальне) підприємство або його майно.
Суд вважає за необхідне зазначити, що законодавством не передбачено повторне стягнення заборгованості, яка була вже стягнута за рішенням суду, з підстав неможливості його стягнення у зв'язку з відсутністю майна, коштів на рахунках у банку та інше.
Під час розгляду справи було встановлено, що відповідачем - Комунальним підприємством "Водхоз" виконкому Міусинської міської ради було частково сплачено заборгованість з податку на доходи фізичних осіб у сумі 3058, 16 грн. та з податку на додану вартість у сумі 49, 24 грн.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, суд приходить до висновку, що позовні вимоги в частині стягнення податкового боргу на кошти Виконавчого комітету Міусинської міської ради, в управлінні якого перебуває Комунальне підприємство «Водхоз» виконкому Міусинської міської ради, шляхом стягнення коштів у сумі 99 963, 35 грн. з рахунків виконавчого комітету Міусинської міської ради у банках обслуговуючих останнього слід відмовити за необґрунтованістю.
Щодо стягнення податкового боргу в сумі 28 342, 09 грн., який рахується за відповідачем Комунальним підприємством «Водхоз» виконкому Міусинської міської ради і який був визнаний представником 2-го відповідача ,суд зазначає наступне.
У силу ст. 136 Кодексу адміністративного судочинства України позивач може відмовитися від адміністративного позову, а відповідач - визнати адміністративний позов протягом всього часу судового розгляду, зробивши усну заяву. Якщо відмову від адміністративного позову чи визнання адміністративного позову викладено в адресованій суду письмовій заяві, ця заява приєднується до справи. Судове рішення у зв'язку з відмовою від адміністративного позову, визнанням адміністративного позову чи примиренням сторін ухвалюється за правилами, встановленими статтями 112, 113 цього Кодексу.
У частинах 3, 4 ст. 112 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у разі повного визнання відповідачем адміністративного позову і прийняття його судом приймається постанова суду про задоволення адміністративного позову. Суд не приймає відмови від адміністративного позову, визнання адміністративного позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії позивача або відповідача суперечать закону чи порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси.
Підстав для неприйняття визнання адміністративного позову судом не встановлено.
Відповідно до ст.20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право визначати у визначених цим Кодексом випадках суми податкових та грошових зобов'язань платників податків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини (пункт 20.1.18 пункту 20.1).
Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України регламентовано, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини (підпункти 95.2 та 95.3 статті 95 Податкового кодексу України).
З матеріалів справи вбачається, що Державною податковою інспекцією в м. Красний Луч Луганської області до Комунального підприємства «Водхоз» Міусинської міської ради направлено першу податкову вимогу № 1/64 від 07.11.2006 року (а. с. 19), яку отримано відповідачем 14.11.2006 року, про що свідчить підпис на корінці поштового відправлення (а.с.19), та другу податкову вимогу № 2/71 від 14.12.2006 року, яку отримано відповідачем 22.12.2006 року, про що свідчить підпис на корінці поштового відправлення (а. с. 20).
Оскільки податкові вимоги є чинними (доказів про відкликання податкових вимог суду не надано), суд прийшов до висновку, що органом державної податкової служби при зверненні до адміністративного суду з адміністративним позовом про стягнення податкового боргу дотримані вимоги п.95.2 ст.95 Податкового кодексу України.
Згідно п.1.3 Статуту Комунального підприємства «Водхоз» виконкому Міусинської міської ради, підприємство є юридичною особою, користується правом оперативного управління щодо закріпленого за ним майна, має право від свого імені укладати договори, набувати майнові та немайнові і немайнові права та нести обов'язки, бути позивачем та відповідачем у судах, займатися діяльністю, яка відповідає напрямкам, передбаченим цим статутом.
Таким чином, Комунальне підприємство "Водхоз" виконкому Міусинської міської ради самостійно несе відповідальність за борги, в тому числі податкові, які утворилися за підприємством.
На час розгляду адміністративної справи, сума податкового боргу у розмірі 28 342, 09 грн. Комунальним підприємством "Водхоз" виконкому Міусинської міської ради не сплачена, таким чином, судом позовні вимоги в цій частині визнаються обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Враховуючи вимоги ч.4 ст.94 КАС України, а також те, що позивач від сплати судового збору звільнений, судові витрати у цій справі не підлягають стягненню з відповідача, оскільки у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Згідно ст.160 КАС України у судовому засіданні, в якому закінчився розгляд справи, оголошено вступну та резолютивну частини постанови та повідомлено представників сторін про те, що постанову у повному обсязі буде виготовлено протягом 5-денного строку.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.2, 17, 18, 71, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Красному Лучі Луганської області Державної податкової служби до Виконавчого комітету Міусинської міської ради Луганської області, Комунального підприємства "Водхоз" виконкому Міусинської міської ради про стягнення податкового боргу 128 305,44 грн., - задовольнити частково.
Стягнути кошти Комунального підприємства «Водхоз» Міусинської міської ради (місцезнаходження: 94500, Луганська область, м. Красний Луч, м. Міусинськ, вул. Кірова, 11, код за ЄДРПОУ 33366556) з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника податків, за податковим боргом у розмірі 28 342, 09 грн. (двадцять вісім тисяч триста сорок дві гривні 09 копійок).
В інших частинах позовних вимог відмовити.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Повний текст постанови складено та підписано 12 серпня 2013 року.
Суддя Л.С. Качуріна
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.08.2013 |
Оприлюднено | 20.08.2013 |
Номер документу | 33050798 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Л.С. Качуріна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні