cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Київської області
01032, м. Київ - 32, вул. С.Петлюри, 16тел. 239-72-81
У Х В А Л А
"29" липня 2013 р. Справа № 911/199/13-г
Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Каплі А.В. , розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 911/199/13-г
про банкрутство ,
учасники провадження у справі про банкрутство:
Заявник 1 - Козятинська об'єднана державна податкова інспекція Вінницької області Державної податкової служби , ідентифікаційний код: 20097585, місцезнаходження: 22100, м. Козятин, вул. П.Орлика, буд. 19 (надалі за текстом: «Заявник 1»);
за участю представників учасників провадження у справі про банкрутство :
від Кредитора/ ліквідатора Банкрута, Банкрута : не з'явились, -
В С Т А Н О В И В:
в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № 911/199/13-г за заявою товариства з обмеженою відповідальністю "Перший юридичний центр" (ідентифікаційний код: 32821141, місцезнаходження: 03113, м. Київ, вул. Миколи Василенка, буд. 2, адреса для листування: 03035, м. Київ, вул. Василя Липківського, буд. 32, оф. 1) (Кредитор ) про банкрутство боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "Калинівське хлібоприймальне підприємство" (ідентифікаційний код: 35055032, місцезнаходження: 08300, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Броварська, буд. 56) (Банкрут ), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 16 січня 2013 року.
Постановою господарського суду Київської області від 18 січня 2013 року визнано грошові вимоги Кредитора в сумі 8 500,00 грн. заборгованості; визнано банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю "Калинівське хлібоприймальне підприємство" (ідентифікаційний код: 35055032, місцезнаходження: 08300, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Броварська, буд. 56); відкрито ліквідаційну процедуру та призначено товариство з обмеженою відповідальністю "Перший юридичний центр" (ідентифікаційний код: 32821141) ліквідатором товариства з обмеженою відповідальністю "Калинівське хлібоприймальне підприємство" (ідентифікаційний код: 35055032); зобов'язано ліквідатора Банкрута здійснити публікацію оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю "Калинівське хлібоприймальне підприємство" (ідентифікаційний код: 35055032) банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, про що надати суду відповідні докази; призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 29 липня 2013 року; зобов'язано ліквідатора Банкрута надати суду до 22 липня 2013 року звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута з долученням доказів вжитих ним заходів в ході проведення ліквідаційної процедури, в тому числі продажу майна Банкрута, стягнення в разі наявності дебіторської заборгованості, задоволення вимог кредиторів; вирішено інші процедурні питання у справі.
Публікація оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю "Калинівське хлібоприймальне підприємство", ідентифікаційний код: 35055032, місцезнаходження: 08300, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Броварська, буд. 56, банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури здійснена в газеті "Голос України" № 58 (5558) від 27 березня 2013 року.
Через відділ діловодства господарського суду Київської області від Козятинської об'єднаної державної податкової інспекції Вінницької області Державної податкової служби (Заявник 1 ) надійшла заява № 835/10-025 від 01 квітня 2013 року (вх. № 9169 від 09 квітня 2013 року) про включення поточного кредиторського боргу в ході процедури банкрутства з доданими документами, в якій заявлено вимоги до Банкрута.
19 липня 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшов звіт про виконану роботу в ході проведення ліквідаційної процедури Банкрута б/№, б/д (вх. № 15633 від 19 липня 2013 року) з доданими ліквідаційним балансом Банкрута станом на 19 липня 2013 року, реєстром вимог кредиторів Банкрута у справі № 911/199/13-г станом на 19 липня 2013 року та: вимогою ліквідатора № 13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року, адресованої директору Банкрута; описом вкладення у цінний лист (форма 107) 01024 12940781 від 22 березня 2013 року; повідомленням ліквідатора № 13/200-199-201/911-г від 21 березня 2013 року, адресованого начальнику Управління Пенсійного фонду України у Бориспільському районі та м. Борисполі Київської області; описом вкладення у цінний лист (форма 107) 01024 12940897 від 22 березня 2013 року; повідомленням ліквідатора №13/200-199-201/911-г від 21 березня 2013 року, адресованого начальнику Бориспільського міського центру зайнятості у Київській області; описом вкладення у цінний лист (форма 107) 01024 12940900 від 22 березня 2013 року; повідомленням ліквідатора № 13/200-199-201/911-г від 21 березня 2013 року, адресованого начальнику Бориспільської районної виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності у Київській області; описом вкладення у цінний лист (форма 107) 01024 12940765 від 22 березня 2013 року; повідомленням ліквідатора № 13/200-199-201/911-г від 21 березня 2013 року, адресованого начальнику Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у м. Бориспіль Київської області; описом вкладення у цінний лист (форма 107) 01024 12940919 від 22 березня 2013 року; повідомленням ліквідатора № 13/200-199-201/911-г від 21 березня 2013 року, адресованого начальнику Відділення Фонду соціального захисту інвалідів у Київській області; описом вкладення у цінний лист (форма 107) 01024 12940927 від 22 березня 2013 року; запитом ліквідатора № 13/200-199-201/911-г від 21 березня 2013 року, адресованого начальнику Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції у Київській області ДПСУ; описом вкладення у цінний лист (форма 107) 01024 12940889 від 22 березня 2013 року; заявою Козятинської об'єднаної державної податкової інспекції Вінницької області ДПС № 835/10-025 від 01 квітня 2013 року; листом директора Банкрута № г-13/199/911 від 22 квітня 2013 року, адресованого Козятинській ОДПІ Вінницької області ДПС; фіскальним чеком № 8037 від 26 квітня 2013 року УДППЗ «Укрпошта» КМД Київ-24; запитом ліквідатора № 13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року, адресованого Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України; описом вкладення у цінний лист (форма 107) 01024 12940803 від 22 березня 2013 року; запитом ліквідатора № 13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року, адресованого Київському міжрегіональному відділу Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекції); описом вкладення у цінний лист (форма 107) 01024 12940811 від 22 березня 2013 року; запитом ліквідатора № 13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року, адресованого начальнику Державної інспекції сільського господарства у Київській області; описом вкладення у цінний лист (форма 107) 01024 12940838 від 22 березня 2013 року; запитом ліквідатора № 13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року, адресованого начальнику містобудування та архітектури м. Борисполя у Київській області; описом вкладення у цінний лист (форма 107) 01024 12940846 від 22 березня 2013 року; довідкою територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві № 04-03/1949 від 16 квітня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; запитом ліквідатора № 13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року, адресованого начальнику Бориспільського МРЕВ ДАІ при УДАІ ГУМВС України в Київській області; описом вкладення у цінний лист (форма 107) 01024 12940790 від 22 березня 2013 року; запитом ліквідатора №13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року, адресованого начальнику Відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Бориспільського мськрайонного управління юстиції Київської області; описом вкладення у цінний лист (форма 107) 01024 12940862 від 22 березня 2013 року; довідкою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 09/13/8282/нк від 26 квітня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; запитом ліквідатора № 13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року, адресованого начальнику Відділу Держземагенства у Бориспільському районі та м. Бориспіль Київської області; описом вкладення у цінний лист (форма 107) 01024 12940854 від 22 березня 2013 року; Витягом з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 29 березня 2013 року на Банкрута.
Провадження у справі № 911/199/13-г перебуває в ліквідаційній процедурі, в якій на 29 липня 2013 року призначені судове засідання для розгляду заяви Заявника 1 з вимогами до Банкрута та судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута.
В судові засідання 29 липня 2013 року всі учасники провадження не з'явились, хоча й були належним чином повідомлені про час та місце судового засідання.
19 липня 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшло клопотання б/№, б/дати (вх. № 15635 від 19 липня 2013 року) про розгляд справи без участі представника.
Відповідно до ч. 2 ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, рішення приймається господарським судом за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського процесу, а також доказів, які були витребувані господарським судом, у нарадчій кімнаті.
Згідно ст. 75 Господарського процесуального кодексу України, якщо відзив на позовну заяву і витребувані господарським судом документи не подано, справу може бути розглянуто за наявними в ній матеріалами.
Детально дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.
Відповідно до п. 1? розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в ред. Закону України від 22 грудня 2011 року № 4212-VI, що набрала чинності з 19 січня 2013 року, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Провадження у цій справі про банкрутство порушено ухвалою суду від 16 січня 2013 року, відповідно, до набрання чинності новою редакцією Закону про банкрутство та у відповідності до п. 1? розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в ред., що набрала чинності з 19 січня 2013 року), під час розгляду справи підлягають застосовуванню положення Закону про банкрутство, що діяв станом на дату порушення провадження у справі (ост. зміни від 04 листопада 2012 року) .
Відповідно до ч. 2 ст. 4? Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі за текстом: "Закон про банкрутство"), провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Відповідно до ч.ч. 1-3 п.п. 2.6. Рекомендацій Президії Вищого господарського Суду України "Про деякі питання практики застосування Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 04 квітня 2004 року № 04-5/1193, у вирішенні питань процесуального характеру під час розгляду справ про банкрутство господарські суди мають виходити з такого. Згідно зі статтею 4? ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому ГПК України, з урахуванням особливостей, встановлених Законом. Отже, господарські суди, розглядаючи справи про банкрутство, повинні керуватися Законом і застосовувати лише ті статті або відповідні частини статей ГПК України, які мають універсальний характер для будь-якої форми судового процесу.
Відповідно до ч. 5 ст. 52 Закону про банкрутство, ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.
Дослідивши матеріали справи судом встановлено, що після публікації оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю "Калинівське хлібоприймальне підприємство" (ідентифікаційний код: 35055032) банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури до господарського суду надійшла одна заява з вимогами до Банкрута: від Заявника 1 - Козятинської об'єднаної державної податкової інспекції Вінницької області ДПС № 835/10-025 від 01 квітня 2013 року (вх. № 9169 від 09 квітня 2013 року) про включення поточного кредиторського боргу в ході процедури банкрутства.
Детально дослідивши вимоги Заявника 1, викладені в його заяві, вивчивши матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.
Визначення терміну «кредитор» надається в ст. 1 Закону про банкрутство, згідно якої, кредитором є юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника . Отже, грошові вимоги, що заявляються до боржника, мають бути підтверджені відповідними та належними доказами .
Відповідно до Рекомендацій, зокрема, п.п. 3.1.1., кредиторами у справі про банкрутство можуть бути будь-які юридичні або фізичні особи, які мають у встановленому порядку підтверджені відповідними доказами грошові вимоги до боржника, вимоги щодо виплати заробітної плати, а також щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
В ході дослідження заявлених вимог Заявника 1, перевірки в судовому процесі обставин справи в їх сукупності, на підставі поданих Заявником 1 до господарського суду письмової заяви з вимогами до Банкрута та документів на їх підтвердження, та наявних матеріалів справи, суд дійшов наступних висновків.
В заяві № 835/10-025 від 01 квітня 2013 року (вх. № 9169 від 09 квітня 2013 року) про включення поточного кредиторського боргу в ході процедури банкрутства посилаючись на ст. 14 Закону про банкрутство, Заявник 1 просить суд включити його до складу кредиторів Банкрута з сумою кредиторських вимог 311 114,85 грн.
На підтвердження своїх вимог Заявником 1 до своєї заяви долучено копію Акту від 08 листопада 2012 року № 87/23/35055032 Про результати позапланової виїзної документальної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «Калинівське хлібоприймальне підприємство», код за ЄДРПОУ 35055032 з питань достовірності формування податкового кредиту т податкового зобов'язання за липень 2012 року по взаємовідносинах з товариством з обмеженою відповідальністю «Агро-Регіони» (код ЄДРПОУ 37118963); копію Акту № 20/22 про відмову від ознайомлення, отримання та підписання акта за результатами документальної виїзної перевірки від 08 листопада 2012 року; копію повідомлення про вручення поштового відправлення (форма 119), адресованого Банкруту з відміткою про отримання уповноважені йособі 22 листопада 2012 року та копію фіскального чеку № 1960 від 20 листопада 2012 року Вінницької дирекції УДППЗ «Укрпошта»; копію листа № 4811 від 07 грудня 2012 року, адресованого керівнику Банкрута; повідомлення про вручення поштового відправлення (форма 119) Р 22400 2399784 1, адресованого Банкруту з відміткою про вручення уповноваженій особі 11 грудня 2012 року та копію квитанції № 1 (форма 1); копію податкового повідомлення-рішення форми «В;» від 06 грудня 2012 року № 0000922301; копію податкового повідомлення-рішення форми «Р» від 06 грудня 2012 року № 0000932301; копію конверту Р 2240024073295, адресованого керівнику Банкрута з доданою довідкою (форма 20) із заначенням причини повернення: «за закінченням терміну зберігання»; копію корінця податкової вимоги форми «Ю» від 26 грудня 2012 року № 53; копію фіскального чеку № 4274 від 03 січня 2013 року Вінницької дирекці УДППЗ «Укрпошта»; витягу зі зворотнього боку облікової картки платника податків на Банкрута.
Зідно звіту ліквідатора Банкрута, вимоги Заявника 1 розглянуті Банкрутом, визнані в повному обсязі та віднесені до третьої черги задоволення вимог кредиторів.
Свої вимоги Заявник 1 обґрунтовує наявністю узгодженого податкового боргу Банкрута, що не був сплачений останнім.
Відповідно до ч. 5 п. 17 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» № 15 від 18 грудня 2009 року, вирішуючи питання про склад вимог з податками і зборами (обов'язковими платежами) при порушенні справ про банкрутство суди мають виходити з того, що суми пені, штрафів та інших фінансових санкцій враховуються окремо в реєстрі вимог кредиторів і задовольняються у шосту чергу в порядку черговості, встановленої статтею 31 Закону.
Згідно п.п. 6 ч. ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у шосту чергу задовольняються інші вимоги.
На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що вимоги Заявника 1 є обґрунтованими, підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню у повному обсязі, в сумі 311 114,85 грн., що складаються в сумі 311 084,24 грн. недоїмки зі сплати податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), що підлягають задоволенню у третю чергу задоволення вимог кредиторів та в сумі 30,61 грн. пені, що підлягає задоволенню у шосту чергу задоволення вимог кредиторів.
Згідно ч.ч. 2, 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір покладається: якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони, господарський суд має право покласти на неї судовий збір незалежно від результатів вирішення спору. Судовий збір, від сплати якого позивач у встановленому порядку звільнений, стягується з відповідача в доход бюджету пропорційно розміру задоволених вимог, якщо відповідач не звільнений від сплати судового збору.
Відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», від сплати судового збору звільняються Міністерство фінансів України, місцеві фінансові органи, Державна податкова служба України, Державна митна служба України, Державна казначейська служба України, Державна фінансова інспекція України та їх територіальні органи, Державна служба фінансового моніторингу України і Національний банк України - у справах, пов'язаних з питаннями, що стосуються повноважень цих органів.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до п.п. 14 п. 2 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», за подання до господарського суду заяви кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство, а також після повідомлення про визнання боржника банкрутом ставка судового збору становить 1 розмір мінімальної заробітної плати.
Згідно ст. 8 Закону України ?Про Державний бюджет України на 2013 рік?, встановлено у 2013 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 1147 гривень, з 1 грудня - 1218 гривень.
Заява Заявника 1 № 835/10-025 від 01 квітня 2013 року (вх. № 9169 від 09 квітня 2013 року) про включення поточного кредиторського боргу в ході процедури банкрутства з вимогами до Банкрута надійшла до господарського суду Київської області 09 квітня 2013 року, отже ставка судового збору за її подання становить 1 147,00 грн.
Згідно п.п. ?г? п. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, у першу чергу задовольняються: витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії.
Керуючись ч. ч. 2, 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, п. 21 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», стягнути з Боржника судовий збір в сумі 1 147,00 грн. (одна тисяча сто сорок сім гривень 00 коп.), що підлягає задоволенню в першу чергу задоволення вимог кредиторів.
Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута та детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню на підставі наступного.
Відповідно до частин 1, 2, 5 ст. 32 Закону про банкрутство, після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 цього Закону.
Згідно звіту ліквідатора Банкрута про виконану роботу в ході проведення ліквідаційної процедури Банкрута б/№, б/д (вх. № 15633 від 19 липня 2013 року) та доданих до нього документів ліквідатором Банкрута направлено повідомлення ліквідатора про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатора Банкрута № 13/200-199-201/911-г від 21 березня 2013 року до: Управління Пенсійного фонду України у Бориспільському районі та м. Бориспіль Київської області; бориспільському міському центру зайнятості; Бориспільській районній виконавчій дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності у Київській області; Відділенню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у м. Бориспіль Київської області; Відділенню Фонду соціального захисту інвалідів у Київській області.
Відповідно до звіту ліквідатора Банкрута та доданих документів, з метою формування ліквідаційної маси ліквідатором Банкрута вчинено наступні дії: Банкруту направлено вимогу ліквідатора № 13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року з проханням надати бухгалтерську та первісну господарську документацію, печатки та штампи, майнові активи та інші цінності Банкрута.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року Державній авіаційній службі України Департаменту льотної придатності з проханням надати відомості з Державного реєстру цивільних повітряних суден, щодо реєстрації за Банкрутом повітряних суден.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року Київському міжрегіональному відділу Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекції) з проханням надати інформацію про судна, власників, судновласників зареєстрованих за Банкрутом в Державному судновому реєстрі України та в Судновій книзі України, що ведеться по м. Києву.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року Державній інспекції сільського господарства у Київській області з проханням надати відомості щодо реєстрації і перереєстрації за Банкрутом тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки та інших механізмів.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року Відділу містобудування та архітектури м. Борисполя у Київській області з проханням надати відомості щодо наявності у Банкрута будь-якої проектної документації.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року Бориспільського МРЕВ ДАІ при УДАІ ГУМВС України в Київській області з проханням надати відомості про те, чи зареєстровані за Банкрутом права володіння транспортними засобами, якщо так, то які саме, а також якими були останні дії, до яких вдалося керівництво Банкрута з розпорядження даним майном.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року Відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Бориспільського міськрайонного управління Київської області з проханням надати відомості про те, чи володіє Банкрут речовими правами на нерухоме майно, якщо так, то яким саме, а також якими були останні дії, до яких вдалося керівництво Банкрута з розпорядження даним майном.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 13/200-199-201-202/911-г від 21 березня 2013 року Відділу Держземагенства у Бориспільському районі та м. Бориспіль Київської області з проханням надати відомості про те, чи зареєстровані за Банкрутом права власності на земельні ділянки, а також, якими були останні дії, до яких вдалося керівництво Банкрута з розпорядження даним майном.
За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, останнім встановлено наступне, а саме: згідно довідки територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві № 04-03/1949 від 16 квітня 2013 року, за Банкрутом великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, в територіальному управлінні Держгірпромнагляду у Київській області та м. Києві не зареєстровані.
Відповідно до довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 09/03/8282/нк від 26 квітня 2013 року, станом на 31 грудня 2012 року Банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) відсутній.
Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України на Банкрута, станом на 15 березня 2013 року в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України значиться: товариство з обмеженою відповідальністю "Калинівське хлібоприймальне підприємство"; ідентифікаційний код - 35055032; юридична особа; організаційно-правова форма господарювання - товариство з обмеженою відповідальністю; адреса - 08300, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Броварська, буд. 56; керівник - Чиріков Олексій Андрійович; вид діяльності за КВЕД-2010:52.10 складське господарство; місце проведення реєстраційних дій - Виконавчий комітет Бориспільської міської ради; дата реєстрації - 11 червня 2007 року; дата реєстраційних дій - 07 березня 2013 року; № рішення 13541410015002920 - внесення судового рішення про ліквідацію юридичної особи у зв'язку з визнанням її банкрутом. товариство з обмеженою відповідальністю "Калинівське хлібоприймальне підприємство" не значиться засновником суб'єктів господарської діяльності.
Розглянувши Звіт ліквідатора Банкрута, судом встановлено наступне.
Ліквідатором Банкрута подано до суду відомості про розмір визнаних вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів Банкрута у справі № 911/199/13-г станом на 19 липня 2013 року, до якого внесено вимоги товариства з обмеженою відповідальністю "Перший юридичний центр" (ідентифікаційний код: 32821141, місцезнаходження: 03113, м. Київ, вул. Миколи Василенка, буд. 2) в сумі 8 500,00 грн. основних вимог, які віднесені ліквідатором Банкрута до 4 черги задоволення вимог кредиторів Банкрута, в сумі 5 735,00 грн. витрат по оплаті судового збору, які віднесені ліквідатором Банкрута до 1 черги задоволення вимог кредиторів Банкрута; вимоги Козятинської об'єднаної державної податкової інспекції Вінницької області ДПС в сумі 311 114,85 грн. заборгованості з податку на додану вартість, які віднесені ліквідатором Банкрута до 3 черги задоволення вимог кредиторів Банкрута
Ліквідатор Банкрута у звіті про виконану роботу в ході проведення ліквідаційної процедури Банкрута б/№, б/д (вх. № 15633 від 19 липня 2013 року) (надалі за текстом: "Звіт") просить затвердити даний звіт, ліквідаційний баланс та реєстр вимог кредиторів Банкрута, винести ухвалу про ліквідацію Банкрута.
Розглянувши поданий ліквідатором Звіт, детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про часткове задоволення вимог ліквідатора Банкрута, викладених у Звіті.
Ліквідатором Банкрута в п. 1 прохальної частини Звіту заявлено вимогу затвердити реєстр вимог кредиторів Банкрута. Розглянувши вказану вимогу ліквідатора Банкрута, суд відмовляє в її задоволенні з наступних підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Згідно ч. 2 ст. 4? Господарського процесуального кодексу України, провадження у справах про банкрутство здійснюється у порядку, передбаченому цим кодексом, з врахуванням вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", норми якого, як спеціальні норми права, превалюють у застосуванні над загальними нормами Господарського процесуального кодексу України та чинного цивільного законодавства .
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство окремих категорій суб'єктів підприємницької діяльності регулюється з урахуванням особливостей, передбачених розділом VI цього Закону .
Відповідно до ст. 41 Закону про банкрутство, відносини, пов'язані з банкрутством містоутворюючих, особливо небезпечних, сільськогосподарських підприємств, страховиків, інших категорій суб'єктів підприємницької діяльності, регулюються цим Законом з урахуванням особливостей, передбачених цим розділом .
Особливості відносин пов'язаних з банкрутством відсутнього боржника визначені ст. 52 Закону про банкрутство, відповідно до ч. 2 якої, господарський суд у двотижневий строк з дня винесення ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника виносить постанову про визнання відсутнього боржника банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру і призначає ліквідатором ініціюючого кредитора за згодою останнього.
Відповідно до ч. 5 ст. 52 Закону про банкрутство, ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута .
Таким чином, до особливостей процедури банкрутства відсутнього боржника, належить перехід від розгляду судом заяви про порушення справи про банкрутство , за умови наявності встановлених Законом підстав, - до ліквідаційної процедури . Аналіз норми, що визначає особливості процедури банкрутства відсутнього боржника, вказує на відсутність в даній процедурі стадії розпорядження майном Боржника, що становить особливість процедури, визначеної ст. 52 Закону про банкрутство (на якій відбувається розгляд судом реєстру кредиторів боржника, його затвердження, внаслідок чого формується комітет кредиторів боржника ). Таким чином, до особливостей процедури, визначеної ст. 52 Закону про банкрутство належить відсутність стадії розпорядження майном боржника.
Отже, відносини пов'язані банкрутством відсутнього боржника, що належать до окремих категорій суб'єктів підприємницької діяльності, регулюються згідно ч. 3 ст. 5, ст. ст. 41 Закону про банкрутство - з урахуванням особливостей встановлених ст. 52 Закону про банкрутство . Станом на поточну дату провадження у справі перебуває на стадії ліквідації , на якій, відповідно до Закону про банкрутство не передбачені законодавством процесуальних дій по затвердженню судом реєстру кредиторів боржника, а особа боржника відповідно, перебуває у статусі Банкрута з відповідним колом прав та обов'язків, відмінним від статусу боржника на стадії розпорядження майном боржника.
Враховуючи вище викладене, суд частково задовольняє вимоги, викладені у прохальній частині Звіту ліквідатора Банкрута, а саме, задовольняє в частині затвердження звіту ліквідатора Банкрута, ліквідаційного балансу Банкрута, винесення ухвали про ліквідацію Банкрута, в іншій частині - відмовляє.
Відповідно до частин 5, 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 19 липня 2013 року, згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами Банкрута - товариством з обмеженою відповідальністю "Перший юридичний центр" та Козятинською об'єднаною державною податковою інспекцією Вінницької області Державної податкової служби.
Згідно звіту ліквідатора Банкрута та доданих до нього документів, матеріалів справи № 911/199/13-г ліквідатором Банкрута не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; у Банкрута відсутня заборгованість з виплати заробітної плати; у зв'язку з відсутністю документів бухгалтерського обліку аудиторська перевірка господарської діяльності, в тому числі фінансової звітності Банкрута не проводилась; на час проведення ліквідаційної процедури всі рахунки Банкрута закриті.
Таким чином судом встановлено, що вимоги кредитора - товариства з обмеженою відповідальністю "Перший юридичний центр" в сумі 8 500,00 грн. (вісім тисяч п'ятсот гривень 00 коп.) заборгованості, у сумі 5 735,00 грн. (п'ять тисяч сімсот тридцять п'ять гривень 00 коп.) судового збору, сплаченого у справі № 911/201/13-г, вимоги кредитора Козятинської об'єднаної державної податкової інспекції Вінницької області ДПС в сумі 311 114,85 грн. (триста одинадцять тисяч сто чотирнадцять гривень 85 коп.), стягнуті на користь Державного бюджету України кошти в сумі 1 147,00 грн. (одна тисяча сто сорок сім гривень 00 коп.) судового збору, - не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.
Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута за рахунок реалізації яких можливе погашення вимог кредиторів - товариства з обмеженою відповідальністю "Перший юридичний центр" та Козятинської об'єднаної державної податкової інспекції Вінницької області ДПС, їх грошові вимоги, - вважаються погашеними.
За таких обставин, розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута, а також додані до звіту документи, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута вжито всіх необхідних заходів для виявлення документації, встановлення активів Банкрута, для задоволення вимог кредиторів та виконання покладених на ліквідатора Банкрута Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язків, в зв'язку з чим, звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню, а товариство з обмеженою відповідальністю "Калинівське хлібоприймальне підприємство", ідентифікаційний код: 35055032, місцезнаходження: 08300, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Броварська, буд. 56, ліквідації та внесенню щодо нього до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про проведення державної реєстрації припинення вказаної юридичної особи для зняття юридичної особи з обліку.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону. У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку припинити провадження у справі № 911/199/13-г.
Відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
Згідно ст. 34 Закону про банкрутство, ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, в тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. Після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і, за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.
Керуючись ст.ст. 5, 31, 32, 34, 40, 41, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 4?, 75, 82, 86 Господарського процесуального кодексу України, абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", Рекомендаціями Президії Вищого господарського Суду України "Про деякі питання практики застосування Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 04 квітня 2004 року № 04-5/1193, суд -
УХВАЛИВ:
1. Заяву Козятинської об'єднаної державної податкової інспекції Вінницької області Державної податкової служби (ідентифікаційний код: 20097585, місцезнаходження: 22100, м. Козятин, вул. П.Орлика, буд. 19) № 835/10-025 від 01 квітня 2013 року (вх. № 9169 від 09 квітня 2013 року) про включення поточного кредиторського боргу в ході процедури банкрутства, - задовольнити;
Визнати вимоги Козятинської об'єднаної державної податкової інспекції Вінницької області Державної податкової службив сумі 311 114,85 грн. (триста одинадцять тисяч сто чотирнадцять гривень 85 коп.), що складаються в сумі 311 084,24 грн. (триста одинадцять тисяч вісімдесят чотири гривні 24 коп.) недоїмки зі сплати податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), що підлягають задоволенню у третю чергу задоволення вимог кредиторів та в сумі 30,61 грн. (тридцять гривень 61 коп.) пені, що підлягає задоволенню у шосту чергу задоволення вимог кредиторів;
Стягнути з Банкрута судовий збір в дохід Державного бюджету України в сумі 1 147,00 грн. (одна тисяча сто сорок сім гривень 00 коп.), що відносяться до першої черги задоволення вимог кредиторів.
2. Затвердити звіт ліквідатора Банкрута - товариства з обмеженою відповідальністю "Перший юридичний центр" (ідентифікаційний код: 32821141, місцезнаходження: 03113, м. Київ, вул. Миколи Василенка, буд. 2) та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю "Калинівське хлібоприймальне підприємство", ідентифікаційний код: 35055032, місцезнаходження: 08300, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Броварська, буд. 56, станом на 19 липня 2013 року.
3. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "Калинівське хлібоприймальне підприємство", ідентифікаційний код: 35055032, місцезнаходження: 08300, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Броварська, буд. 56.
4. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.
5. Частково задовольнити вимоги, викладені у прохальній частині звіту ліквідатора Банкрута про виконану роботу в ході проведення ліквідаційної процедури Банкрута б/№, б/д (вх. № 15633 від 19 липня 2013 року), а саме задовольнити в частині затвердження звіту ліквідатора Банкрута, ліквідаційного балансу Банкрута, винесення ухвали про ліквідацію Банкрута, в іншій частині - відмовити.
6. Провадження у справі № 911/199/13-г про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Калинівське хлібоприймальне підприємство", ідентифікаційний код: 35055032, місцезнаходження: 08300, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Броварська, буд. 56, - припинити.
7. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "Перший юридичний центр" подати державному реєстратору Реєстраційної служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.
8. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "Перший юридичний центр" повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України про завершення ліквідаційної процедури.
9. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "Перший юридичний центр" забезпечити збереженість архівних документів товариства з обмеженою відповідальністю "Калинівське хлібоприймальне підприємство", ідентифікаційний код: 35055032, місцезнаходження: 08300, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Броварська, буд. 56, та за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.
10. Ухвалу надіслати : державному реєстратору Реєстраційної служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції (08300, Київська область, м. Бориспіль, вул. Київський шлях, буд. 79), Головному Управлінню статистики в Київській області;
Копію ухвали надіслати : учасникам провадження у справі, Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, Державній податковій інспекції за місцезнаходженням Банкрута, товариству з обмеженою відповідальністю «АГРОМІР» (95053, АРК, м. Сімферополь, вул. Київська, буд. 2).
Суддя Скутельник П.Ф.
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 29.07.2013 |
Оприлюднено | 21.08.2013 |
Номер документу | 33051085 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Скутельник П.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні