Ухвала
від 26.12.2006 по справі 7/162"б"
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

7/162"Б"

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

УХВАЛА

від "26" грудня 2006 р. Справа № 7/162"Б".

За заявою Лугинської міжрайонної державної податкової інспекції (смт.Лугини)

до боржника Відкритого акціонерного товариства "Олевський льонозавод" (смт.Олевськ)

про визнання банкрутом

Суддя Кудряшова Ю.В.          

 

 

Присутні:

від ініціюючого кредитора: Хлань С. В.- головний державнийподатковий інспектор з питань юридичної роботи дов. № 1973 від 19.08.06

від кредиторів: Саленко А.О. - головний спеціаліст-юрисконсульт Управління Пенсійного фонду України в Олевському районі, дов. № 182 від 16.01.06

від боржника: Вознякевич Н. І. - ліквідатор

Розглядається справа 7/162-Б про визнання банкрутом Відкритого акціонерного товариства  "Олевський льонозавод" (смт.Олевськ).

Постановою господарського суду від 16.12.04 вказане підприємство визнано банкрутом,  відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором  підприємства-банкрута призначено арбітражного керуючого Вознякевич Н. І.

Ухвалою господарського суду від 07.04.05 припинено процедуру ліквідації ВАТ "Олевський льонозавод" та перейдено до загальних судових процедур банкрутства.

Ухвалою господарського суду від 29.08.06 продовжено строк ліквідаційної процедури на чотири місяці, долучено до матеріалів справи звіт ліквідатора та  призначено засідання суду для звіту ліквідатора на  26.12.06, зобов'язано ліквідатора подати суду остаточний  звіт про проведену роботу, погоджений з комітетом кредиторів, ліквідаційний баланс підприємства-банкрута та інші документи, що стосуються завершення ліквідаційної процедури.

Ліквідатором Вознякевич Н. І. надано в судове засідання ліквідаційний баланс підприємства-банкрута, остаточний звіт про проведену роботу та інші документи, що стосуються ліквідаційної процедури та заявлено клопотання про затвердження остаточного звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу підприємства-банкрута.

Представники кредиторів в судовому засіданні не заперечили проти заявленого клопотання.

Також представником ініціюючого кредитора повідомлено суд про реорганізацію  Лугинської міжрайонної державної  податкової інспекції, у зв'язку з цим заявлено по подано клопотання про заміну Лугинської міжрайонної державної податкової інспекції її правонаступником - Державною податковою інспекцією у Олевському районі. В підтвердження вказаного клопотання подано Наказ № 39 від 27.02.06 "Про реорганізацію Лугинської МДПІ",  Положення про державну податкову інспекцію у Олевському  районі та Доповнення до вказаного Положення.

Розглянувши представлені документи, заслухавши представників кредиторів та ліквідатора,  господарський суд,

                                                      Встановив:

В ході здійснення ліквідаційної процедури підприємства-банкрута, на підставі розпорядження № 1 від 01.02.05 (а.с.79 т.2),  проведено інвентаризацію  основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та залишків готової продукції підприємства-банкрута, про що свідчать інвентаризаційні описи матеріальних цінностей (а.с. 210-215 т.1, а.с. 80-88 т.2).  За результатами інвентаризації сформовано ліквідаційну масу ВАТ "Олевський льонозавод", а саме: основні засоби (будівлі та споруди) первісна вартість 3344900,00 грн., залишкова вартість 1742530 грн. 31 коп.; котельня (обладнання) первісна вартість 109400 грн. 67 коп., залишкова вартість 23641 грн., а всього на загальну суму за первісною вартістю 3454300 грн. 67 коп., за залишковою - 1766171 грн. 31 коп.  Як вбачається з акту прийому - передачі печатки та кутового штампу ВАТ "Олевський льонозавод" (а.с. 90 т.2), у відповідності до  ч. 2 ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатором прийнято печатку та штамп банкрута.

08.04.05 між ВАТ "Олевський льонозавод" в особі ліквідатора Вознякевич Н. І. та  Товариством з обмеженою відповідальністю "Науково-правнича фірма "І.Т.С." укладено договір комісії (а.с.93,94 т. 2), відповідно до якого останній зобов"язався укладати від свого імені  та за рахунок банкрута договори купівлі- продажу матеріалів, обладнання, устаткування, комплектуючих банкрута. Також 23.05.05 між тими ж сторонами укладено договір доручення по виконанню комплексу робіт та наданню послуг (а.с.96-98 т.2).  

У відповідності до статті 29 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом",  для  здійснення оцінки  майна підприємства - банкрута ліквідатором залучено суб'єкта оціночної діяльності - суб'єкта господарювання  - Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-дослідне спеціалізоване бюро "Укрспецексперт", що підтверджується договором про надання експертних послуг від 01.06.05 (а.с.99 т. 2), актом прийому-передачі виконаних робіт  (а.с.100 т.2), звітом про незалежну оцінку вартості індивідуально визначеного майна та висновком експерта про вартість об"єкта оцінки (а.с. 91,92 т.2), витягом зі звіту про незалежну  оцінку вартості індивідуально визначеного майна (а.с.196-198 т.1).  Згідно висновку експерта ринкова вартість об"єкта оцінки (майновий комплекс) становить у сумі  482880 грн. з врахуванням ПДВ.

Також, в ході здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором залучалась на платній основі,  з метою  проведення продажу майна на відкритих торгах,  Товарна біржа "Центр нерухомості", про що свідчать протоколи № 117 від 22.08.06 (а.с.106- 108 т. 2 ).

Як вбачається з акту списання споруд від 14.12.06 (а.с.114 т.2), згідно рішення комітету кредиторів від 14.12.06, списано з балансу підприємства споруди (згідно Додатку № 1 (а.с.115 т. 2)), які морально застаріли та зношені, амортизаційний знос вийшов, гарантійні строки зберігання вичерпано, продаж неможливий (залишкова вартість 150400, 98 грн.). Також списано дебіторську заборгованість у сумі 136, 5 тис. грн., про що свідчить акт списання дебіторської заборгованості (а.с.116 т. 2).      

Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону, ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс до якого додаються, у тому числі, відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу, документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Частиною 2 ст. 30 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що ліквідатор забезпечує через засоби масової інформації оповіщення про продаж майна банкрута, склад, умови та строки придбання майна. Порядок продажу майна банкрута, склад, умови та строки придбання майна погоджуються з комітетом кредиторів.

У відповідності до вказаної вище статті, в газетах "РІА", "Зорі над Убортю", "20 хвилин "РІА" (а.с. 139-141 т.2), опубліковувалась інформація стосовно проведення продажу  майна банкрута. Про погодження з комітетом кредиторів порядку продажу майна боржника свідчать протоколи засідання комітету кредиторів, які містяться в матеріалах справи.

Згідно з ч. 10 ст. 30 Закону продаж майна банкрута оформляється договорами купівлі-продажу, які укладаються між ліквідатором і покупцем відповідно до законів України.

Як вбачається з остаточного звіту ліквідатора про проведену роботу, загальна сума грошових коштів, яка отримана від реалізації майна банкрута (нежитлової будівлі складу ПММ, будівлі та споруди в кількості 9 одиниць, списане обладнання будівлі котельні, металобрухт) становить у сумі 173502  грн. 00 коп., про що свідчать договори купівлі - продажу (а.с.101, 104 т. 2), протоколи проведення торгів (а.с.106, 108 т.2), акти прийому-передачі від 13.09.06 (а.с.109 т. 2), договір про реалізацію списаного обладнання банкрута  ВАТ "Олевський льонозавод" від 27.06.05 (а.с.110 т.2), акти  прийому -передачі списаного обладнання банкрута ВАТ "Олевський льнозавод" від 05.07.05 (а.с.111-112 т.2).

У відповідності до статті 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", кошти, одержані від продажу майна банкрута спрямовано на:  витрати на оплату послуг арбітражного керуючого  - 16205 грн. 30 коп.; на виплату додаткової винагороди ліквідатору Вознякевич Н. І - 16670 грн. 02 коп.;    витрати на публікацію оголошень, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство - 1044 грн. 50 коп.; витрати на проведення експертної оцінки майна банкрута  - 9800  грн. 00 коп.; витрати по сплаті державного мита - 828 грн. 00 коп.;  витрати на послуги БТІ - 850 грн.; витрати за надання брокерських, комісійних послуг - 8335 грн. 00 коп.; витрати на послуги аудиту - 2800 грн. 00 коп.; витрати на юридичні послуги - 1500 грн.00 коп;  витрати, пов"язані з виконанням ТОВ  НПФ "І.Т.С." договору доручення - 4950 грн. 00 коп.; витрати на послуги архуву - 131 грн. 60 коп.; господарські витрати (відшкодування бензину інше) - 3631 грн. 51 коп.; витрати банку, УМВС, ДП "Інформаційний центр" - 730грн. 76 коп.

Погашено заборгованість по заробітній платі перед працівниками підприємства-банкрута у сумі  29557 грн. 99 коп. (грошовими коштами) та на суму 134933грн. 50 коп.  (товарами), що підтверджується платіжними відомостями на видачу заробітної плати, які містяться в матеріалах справи. Крім того, виплачено поточну заробітну плату у сумі 28858 грн. 47 коп.    

Також  частково погашено заборгованість по капіталізованим платежам у сумі 7394грн. 46 коп. перед Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Олевському районі.   

Крім того, в повному обсязі погашено заборгованість перед Управлінням Пенсійного фонду України в Олевському районі у сумі 10378 грн. 24 коп.

Частково погашено вимоги наступних кредиторів:  Лугинської об"єднаної державної податкової інспекції (правонаступником якої є Державна податкова інспекція у Олевському районі) на суму 3428 грн.11 коп.; Олевського районного центру зайнятості на суму 573 грн. 13 коп.; Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Олевському районі  на суму 492 грн. 42 коп. (стосовно сплати страхових внесків).

За результатами проведення ліквідаційної процедури, непогашеною залишилась заборгованість перед кредиторами третьої,  четвертої, шостої черг.

Як вбачається з матеріалів справи, подальше задоволення вимог кредиторів неможливе у зв'язку з відсутністю у підприємства-банкрута будь-який майнових активів та інших можливостей для погашення кредиторської заборгованості.

Через відсутність майнових активів у банкрута ліквідатор позбавлений можливості задовольнити грошові  вимоги наступних кредиторів:

1) Лугинської об"єднаної державної податкової інспекції (правонаступником якої є Державна податкова інспекція у Олевському районі) на суму 67959 грн. 22 коп. заборгованості;

2) Олевського районного центру зайнятості на суму 5199 грн. 64 коп. заборгованості;

3) Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Олевському районі  на загальну суму 34732 грн. 83 коп. заборгованості, з яких  902 грн. 97 коп. заборгованість по сплаті  страхових внесків, 33829 грн. 86 коп.заборгованість по капіталізованим платежам;

4) Виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 4682 грн. 13 коп. заборгованості;

5) Відкритого акціонерного товариства "ЕК "Житомиробленерго" на суму 12205 грн. 98 коп. заборгованості.

Відповідно до ч.2 ст. 32 Закону, господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Згідно з п.6 ч. 1 ст. 40  Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону.

Відповідно до п. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

14.12.06 відбулося засідання комітету кредиторів  підприємства-банкрута, на якому прийнято рішення про завершення ліквідаційної процедури та про затвердження звіту ліквідатора про проведену роботу, ліквідаційного балансу Відкритого акціонерного товариства "Олевський льонозавод", що підтверджується протоколом комітету кредиторів (а.с. 75-77 т. 2).  

Враховуючи викладене, господарський суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та  ліквідаційний баланс  підприємства - банкрута,  та ліквідувати  підприємство-банкрута -  Відкрите акціонерне товариство "Олевський льонозавод".

Зважаючи на клопотання, заявлене представником ініціюючого кредитора, господарський суд вважає за необхідне замінити Лугинську міжрайонну державну податкову інспекцію її правонаступником - Державною податковою інспекцією у  Олевському  районі.

Керуючись ст. ст. 25, 32, п. 6 ч. 1 ст. 40  Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 ГПК України, господарський суд,

 

УХВАЛИВ:

1. Замінити Лугинську міжрайонну державну податкову інспекцію її правонаступником - Державною податковою інспекцією у  Олевському  районі.

2. Затвердити звіт ліквідатора та  ліквідаційний баланс Відкритого акціонерного товариства "Олевський льонозавод"(смт.Олевськ).

3. Ліквідувати юридичну особу - банкрута -  Відкрите акціонерне товариство "Олевський льонозавод" (смт.Олевськ), що зареєстроване Олевською районною державною адміністрацією, рішення  від 29.12.95 № 90, юридична адреса:  Житомирська область, Олевський район, смт.Олевськ, вул. Чапаєва, 100, ідентифікаційний код 00306058.

4. Провадження у справі припинити.

5. Вважати погашеними вимоги наступних кредиторів:

1) Лугинської об"єднаної державної податкової інспекції (правонаступником якої є Державна податкова інспекція у Олевському районі) на суму 67959 грн. 22 коп. заборгованості;

2) Олевського районного центру зайнятості на суму 5199 грн. 64 коп. заборгованості;

3) Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Олевському районі  на загальну суму 34732 грн. 83 коп. заборгованості, з яких  902 грн. 97 коп. заборгованість по сплаті  страхових внесків, 33829 грн. 86 коп.заборгованість по капіталізованим платежам;

4) Виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 4682 грн. 13 коп. заборгованості;

5) Відкритого акціонерного товариства "ЕК "Житомиробленерго" на суму 12205 грн. 98 коп. заборгованості.

6. Копію даної ухвали направити: кредиторам, ліквідатору, ДВС у Олевському районі, Житомирському обласному сектору з питань банкрутства, державному реєстратору Олевської районної державної адміністрації.

7. Державному реєстратору здійснити заходи, передбачені  Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 15.05.2003р.

Суддя                                                                     Кудряшова Ю.В.

Віддрукувати:

1 - в справу

2 - ДПІ у Олевському р.

3 - ВВДФССНВВПЗ Укр.в Олевському р.

4 - Олевському РЦЗ

5 - ВАТ "ЕК "Житомиробленерго"

6 - УПФУ в Олевському р.

7 - ВДЖОВФссз ТВП

8 -ліквідатору Вознякевич Н. І.

9 -ДР Олевської РДА

10-ДВС у Олевськомур.

11-Житом.обл. сектору з п. б.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення26.12.2006
Оприлюднено22.08.2007
Номер документу330577
СудочинствоГосподарське
🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні