ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
23.03.09 Справа №2а-6476/08/1
Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим у складі голову ючої судді Трещової О.Р., при с екретарі Єлжовій Н.М., за участ ю
представника позивача - К адирова Усеіна Ібрамовича
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом
Державної податкової інсп екції м. Сімферополі АР Крим д о Виробничо-комерційної фірм и «Соболь»
про стягнення
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністрати вного суду Автономної Респу бліки Крим звернулася з позовом Державна податкова і нспекція у м. Сімферополь АР Крим до Виробничо-комерційно ї фірми «Соболь»
про стягнення податкової з аборгованості з податку на д одану вартість в розмірі 79,89 г ривень.
В позовній заяві позивач вк азує, що станом на 16.09.08 року у ві дповідача ВК Фірми «Соболь» є заборгованість з податку н а додану вартість в розмірі 79, 89 гривень, у тому числі по штра фним санкціям - 1,89 гривень. По зивач просить суд стягнути п одаткову заборгованість у ро змірі 79,89 гривень з відповідач а.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 11. 11.08 було відкрите провадження в адміністративній справі .
Ухвалою Окружного адміні стративного суду Автономної Республіки Крим від 11.11.2008 року закінчено підготовче провад ження та справу призначено д о судового розгляду.
У судовому засіданні предс тавник позивача позов підтри мав у повному обсязі та поясн ив, що ВК Фірма «Соболь» переб уває на обліку в ДПІ у м. Сімфе рополь АР Крим і зареєстрова на як платник податку на дода ну вартість та згідно Консти туції України та Закону Укра їни «Про податок на додану ва ртість» від 3 квітня 1997 року N 168/97- ВР зобов' язана його сплачув ати у порядку та строки, перед бачені законом. Але станом на час розгляду справи у відпов ідача залишилася непогашено ю сума податкового боргу в ро змірі 79,89 гривень, у тому числі по штрафним санкціям - 1,89 ( шт рафні санкції в розмірі 1,92 гри вень частково погашені в сум і 0,03 гривень). Тому представник позивача просив суд стягнут и з ВК Фірми «Соболь» суму под аткового боргу у розмірі 79,89 г ривень.
У судове засідання, признач ене на 19.01.2009 року відповідач не з' явився, від отримання суд ового виклику відмовся, так я к не з' явився за отриманням кореспонденції, що підтверд жується відміткою на поштові й кореспонденції. Відповідно до статті 37 КАС України у разі відмови адресата від одержа ння повістки особа, яка її дос тавляє, робить відповідну ві дмітку на повістці, засвідчу є її своїм підписом і негайно повертає до адміністративно го суду. Особа, яка відмовилас я одержати повістку, вважаєт ься такою, що повідомлена нал ежним чином про дату, час і міс це судового засідання.
У судове засідання, признач ене на 23.03.2009 року відповідач вдр уге не з' явився, повідомлен ий належним чином про час, дат у та місце розгляду справи че рез засоби масової інформаці ї, про причини неявки суд не по відомив, клопотання про розг ляд справи за його відсутнос ті, заперечення на позов, будь - які докази до суду не надав .
Приймаючи до уваги, що в мат еріалах справи достатньо док азів для з' ясування обстави н по справі, суд вважає можлив им на підставі статті 128 КАС Ук раїни розглядати справу у ві дсутності відповідача.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи та оцінив ши докази по справі в їх сукуп ності, суд вважає, що позовні в имоги підлягають задоволенн ю у повному обсязі з наступни х підстав.
Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.
Відповідно до п. 4 частини 1 ст атті 17 КАС України компетенці я адміністративних судів пош ирюється на спори за звернен ням суб' єкта владних повнов ажень у випадках, встановлен их законом.
Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.
Частиною 1,3 статті 4 Закону У країни «Про державну податко ву службу в Україні» від 04.12.1990 р оку № 509-ХІІ Державна податков а адміністрація України є це нтральним органом виконавчо ї влади. Державні податкові і нспекції у районах, містах (кр ім міст Києва та Севастополя ), районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податк ові інспекції підпорядковую ться відповідним державним п одатковим адміністраціям в А втономній Республіці Крим, о бластях, містах Києві та Сева стополі.
Відповідно до підпункту 2.1.4 п. 2.1. статті 2 Закону України «П ро порядок погашення зобов' язань платників податків пе ред бюджетами та державними цільовими фондами» № 2191-ІІІ ві д 21.12.2000 року податкові органи ви знані контролюючими органам и стосовно податків і зборів (обов' язкових платежів), які справляються до бюджетів та державних цільових фондів. О тже, вони наділені компетенц ією, визначеною підпунктом 2.2. 1 пункту 2.2. статті 2 Закону здій снювати перевірки своєчасно сті, достовірності, повноти н арахування та сплати зазначе них податків.
Отже, органи державної пода ткової служби у відносинах з суб' єктами господарювання , під час реалізації своїх зав дань та функцій, встановлени х законодавством України, яв ляються суб' єктами владних повноважень.
Таким чином, судом вст ановлено, що ДПІ у м. Сімфероп олі АР Крим є органом виконав чої влади та суб' єктом влад них повноважень.
Відповідно до ст.2 Зако ну України «Про державну под аткову службу в Україні» № 3813 в ід 24.12.1993 року головним завдання м державних податкових інспе кцій є здійснення контролю з а дотриманням податкового за конодавства, правильністю об числення, повнотою і своєчас ністю сплати до бюджетів под атків, зборів та інших платеж ів і неподаткових доходів (да лі - податків, інших платежів) і внесків до державних цільо вих фондів, встановлених зак онодавством України.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні» від 4 гр удня 1990 року N 509-XII визначено, що п одаткові органи мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні ) санкції, стягувати до бюдже тів та державних цільових фо ндів суми недоїмки, пені у в ипадках, порядку та розміра х, встановлених законами Ук раїни.
Таким чином, судом вст ановлено, що Державна податк ова інспекція у м. Сімферопол і АРК уповноважена здійснюва ти контроль за додержанням п одаткового законодавства.
Відповідно до частини 1 стат ті 55 Господарського кодексу України суб' єктом господар ювання визнаються учасники г осподарських відносин, які з дійснюють господарську діял ьність, реалізуючи господарс ьку компетенцію (сукупність господарських прав та обов' язків), мають відокремлене ма йно і несуть відповідальніст ь за своїми зобов' язаннями в межах цього майна, крім випа дків встановлених законом. З гідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК України юридичні особи, ство рені відповідно до Цивільног о кодексу України, підприємс тва, створені відповідно до Г осподарського кодексу Украї ни та зареєстровані в устано вленому законом порядку визн аються суб' єктами господар ювання.
Судом встановлено, що Вироб ничо-комерційна фірма «Собол ь» являється юридичною особо ю, зареєстрована як суб' єкт підприємницької діяльності виконавчим комітетом Київсь кої районної ради м. Сімфероп оля АРК 07.07.1999 року з ідентифікац ійним кодом юридичної особи 30494577, що підтверджується свідо цтвом про державну реєстрац ію суб' єкта підприємницьк ої діяльності - юридичної о соби , довідкою Головного упр авління статистики в АРК № 23/5-94 9 від 07.07.1999 року.
Відповідно до Статуту ВК Фі рми «Соболь», зареєстрованог о рішенням виконавчого коміт ету Київської районної ради м. Сімферополя АРК від 07.07.1999 рок у №04055564ю0010566 фірма здійснює вироб ничу та торгівельну діяльніс ть з метою отримання прибутк у.
Таким чином, судом вст ановлено, що ВК Фірма «Соболь » являється суб' єктом госпо дарювання, юридичною особою, платником податків, зобов' язана виконувати обов' язки , покладені на неї законами у з в' язку зі здійсненням госпо дарської діяльності, у тому ч ислі стосовно належного нара хування та сплати податків.
Відповідно до ст. 67 Конститу ції України, кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.
Відповідно до п.2,3 ч.1 ст .9 Закону України «Про систему оподаткування» від 25 червня 1991 року N 1251-XII платники податків і зборів (обов'язкових платеж ів) зобов' язані подавати до державних податкових органі в та інших державних органів відповідно до законів декла рації, бухгалтерську звітніс ть та інші документи і відомо сті, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (об ов'язкових платежів); сплачув ати належні суми податків і з борів (обов'язкових платежів ) у встановлені законами терм іни.
Порядок, підстави та строки сплати податку на додану вар тість, надання податкової зв ітності встановлений Законо м України «Про податок на дод ану вартість» від 3 квітня 1997 ро ку N 168/97-ВР.
Судом встановлено, що ВК Фір ма «Соболь» перебуває на обл іку в органах державної пода ткової служби якості платни ка податку на додану вартіст ь за № 304945701288, що підтверджується податковою декларацією з по датку на додану вартість за 3 к вартал 2007 року, а тому згідно із законодавством України, від повідач зобов' язаний сплач увати податок на додану варт ість до Державного бюджету У країни.
Відповідно до п. 4.1.1. статті 4 З акону України «Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» платник податків самост ійно обчислює суму податково го зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації.
Підпунктом 4.1.4. статті 4 Закон у України «Про порядок погаш ення зобов'язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами » встановлено, що податкові д екларації подаються за базов ий податковий (звітний) періо д, що дорівнює: а) календарному місяцю (у тому числі при сплат і місячних авансових внесків ), - протягом 20 календарних днів , наступних за останнім кален дарним днем звітного (податк ового) місяця, б) календарному кварталу або календарному п івріччю (у тому числі при спла ті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним дне м звітного (податкового) квар талу (півріччя).
Відповідно до 7.8. статті 7 Зак ону України «Про податок на д одану вартість» від 3 квітня 19 97 року N 168/97-ВР податковим період ом є один календарний місяць . Платник податку, обсяг опода тковуваних операцій якого за минулі дванадцять місячних податкових періодів не перев ищував суми, зазначеної у під пункті 2.3.1 пункту 2.3 статті 2 цьог о Закону, може вибрати кварта льний податковий період. Зая ва про вибір квартального по даткового періоду подається податковому органу разом з д екларацією за наслідками ост аннього податкового періоду календарного року. При цьому квартальний податковий пері од починає застосовуватися з першого податкового періоду наступного календарного рок у.
Судом встановлено, податко вий період для ВК Фірма «Собо ль» дорівнює кварталу, тому в она зобов' язано щокварталь но протягом 40 календарних дн ів, наступних за останнім кал ендарним днем звітного подат кового кварталу, подавати до ДПІ в м. Сімферополі декларац ії з податку на додану вартіс ть.
Відповідно до п. п. 5.3.1 п.5.3 статт і 5 Закону України «Про порядо к погашення зобов'язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами» платник податків зоб ов'язаний самостійно сплатит и суму податкового зобов'яза ння, зазначену у поданій ним п одатковій декларації, протяг ом десяти календарних днів, н аступних за останнім днем ві дповідного граничного строк у, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закон у для подання податкової дек ларації.
Відповідно до п.6.1 ст.6 З акону України «Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» від 21 грудня 2000 року № 2181-III у разі коли сума податкового зобов'язання розраховується контролюючим органом відпов ідно до статті 4 цього Закону, такий контролюючий орган над силає платнику податків пода ткове повідомлення, в якому з азначаються підстава для так ого нарахування, посилання н а норму податкового закону, в ідповідно до якої був зробле ний розрахунок або перерахун ок податкових зобов'язань, су ма податку чи збору (обов'язко вого платежу), належного до сп лати, та штрафних санкцій за ї х наявності, граничні строки їх погашення, а також поперед ження про наслідки їх неспла ти в установлений строк та гр аничні строки, передбачені з аконом для оскарження нарахо ваного податкового зобов'яза ння (штрафних санкцій за їх на явності).
Згідно з підпунктом 6.2 .4. пункту 6.2. статті 6 Закону Укра їни «Про порядок погашення з обов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами» від 21 г рудня 2000 року N 2181-III встановлено , що у разі, коли податковий о рган або пошта не може вруч ити платнику податків подат кове повідомлення або подат кові вимоги у зв'язку з незнах одженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податков е повідомлення або податк ову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташув ання (місцезнаходження) пл атника податків, податковий орган розміщує податкове п овідомлення або податкові ви моги на дошці податкових ого лошень, встановленій на віл ьному для огляду місці біл я входу до приміщення податк ового органу. При цьому день розміщення такої податков ої вимоги або повідомлення вважається днем її вручення. Такий самий порядок надісла ння податкових повідомлень-р ішень визначений «Порядком направлення органами держав ної податкової служби податк ових повідомлень платникам п одатків та рішень про застос ування штрафних (фінансових) санкцій», затвердженого нак азом Державної податкової ад міністрації України від 21.06.2001 р оку № 253 та «Порядком направле ння органами державної подат кової України податкових вим ог платникам податків», затв ердженого наказом Державно ї податкової адміністрації У країни № 266 від 03.07.01 року.
Судом встановлено, що посад овими особами податкових орг анів було складено акт про ре зультати невиїзної документ альної перевірки з питань св оєчасності сплати податку на додану вартість ВК Фірмою «С оболь» від 14.08.07 року № 5243/15-2-304941577, в як ому вказано, що 14.08.2007 року прово дилася невиїзна документаль на перевірка ВК Фірми «Собол ь», в результаті якої встанов лено, що, згідно податковій де кларації за 4 квартал 2006 року су ма податкового зобов' язанн я ВК Фірми «Соболь» в розмірі 205,00 гривень сплачена не в повн ому обсязі з затримкою у 78 кал ендарних днів, сума боргу скл адає 9,62 гривень, що є порушення м п.п. 5.1.3. п.5.1 статті 5 Закону Укра їни «Про порядок погашення з обов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами». Скла дено акт від 19.09.2007 року № 1943/152 про н еможливість ознайомлення ві дповідача з актом перевірки у зв' язку з відсутністю за ю ридичною адресою.
Відповідно до п.п. 17.1.7. п.17.1 стат ті 17 Закону України «Про поряд ок погашення зобов'язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами» у разі коли платник податків не сплачує узгодже ну суму податкового зобов'яз ання протягом граничних стро ків, визначених цим Законом, т акий платник податку зобов'я заний сплатити штраф у таких розмірах:
при затримці до 30 календарн их днів, наступних за останні м днем граничного строку спл ати узгодженої суми податков ого зобов'язання, - у розмірі д есяти відсотків погашеної су ми податкового боргу;
при затримці від 31 до 90 кален дарних днів включно, наступн их за останнім днем гранично го строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язанн я, - у розмірі двадцяти відсотк ів погашеної суми податковог о боргу;
при затримці, що є більшою 90 к алендарних днів, наступних з а останнім днем граничного с троку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.
За результатами Акту було с кладено та надіслано податко ве повідомлення-рішення від 19 вересня 2007 року №0011151502/0, в якому з азначено, що відповідно до п.п . 17.1.7. п.17.1 статті 17 Закону України «Про порядок погашення зобо в'язань платників податків п еред бюджетами та державними цільовими фондами» ВК Фірмі «Соболь» нараховано штраф в розмірі 1,92 гривень, що складає 20 відсотків узгодженої суми п одаткового зобов' язання, сп лаченого з затримкою. Також с кладено акт № 12183/15-2 про неможлив ість ознайомлення відповіда ча з актом перевірки у зв' яз ку з відсутністю за юридично ю адресою, тому податкове пов ідомлення - рішення від 19 вер есня 2007 року №0011151502/0 підлягає роз міщенню на дошці податкових оголошень 25.10.2007 року.
Вивчивши надані податково ю інспекцією документи, керу ючись чинним законодавством України, суд робить наступні висновки.
Згідно чинного законодавс тва, а саме підпункту 4.9. пункту 4 «Порядку направлення орган ами державної податкової слу жби податкових повідомлень п латникам податків та рішень про застосування штрафних (ф інансових) санкцій», затверд женого наказом Державної под аткової адміністрації Украї ни від 21.06.2001 року № 253, день розміщ ення такого податкового пов ідомлення-рішення на дошці податкових оголошень (повід омлень), зафіксований в акті про неможливість його вручен ня платнику податків, вважа ється днем його вручення. Том у суд приходить до висновку, щ о в даному випадку день розмі щення такого податкового по відомлення-рішення на дошці податкових оголошень (повід омлень) вважатиметься не тіл ьки днем його вручення, а й дне м його узгодження.
Судом встановлено, що згідн о відомостей облікової картк и платника податків станом н а 16.01.2009 року, наданою позивачем застосовані штрафні санкції частково сплачені в розмірі 0,03 гривень, тому заборгованіс ть з їх сплати складає 1,89 гриве нь.
Відповідно до п. 5.1. статті 5 З акону України «Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» податкове зобов'язання , самостійно визначене платн иком податків у податковій д екларації, вважається узгодж еним з дня подання такої пода ткової декларації.
Судом встановлено, що ВК Фір мою «Соболь» у податковій де кларації за 3 квартал 2007 року са мостійно визначено податков е зобов' язання зі сплати по датку на додану вартість в ро змірі 78,00 гривень.
Відповідно до підпун кту 6.2.1. пункту 6.2 ст. 6 Закону Укра їни «Про порядок погашення з обов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами» у раз і коли платник податків не сп лачує узгоджену суму податко вого зобов'язання в установл ені строки, податковий орган надсилає такому платнику по датків податкові вимоги.
Відповідно до підпун кту 6.2.3. пункту 6.2 ст.6 Закону Укра їни «Про порядок погашення з обов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами» Пода ткові вимоги надсилаються:
а) перша податкова вимога - н е раніше першого робочого дн я після закінчення граничног о строку сплати узгодженої с уми податкового зобов'язання . Перша податкова вимога міст ить повідомлення про факт уз годження податкового зобов'я зання та виникнення права по даткової застави на активи п латника податків, обов'язок п огасити суму податкового бор гу та можливі наслідки непог ашення його у строк;
б) друга податкова вимога - н е раніше тридцятого календар ного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення пл атником податків суми податк ового боргу у встановлені ст роки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, вик ладених у першій податковій вимозі, може містити повідом лення про дату та час проведе ння опису активів платника п одатків, що перебувають у под атковій заставі, а також про д ату та час проведення публіч них торгів з їх продажу.
Отже, судом встановле но, що відповідно до Закону Ук раїни «Про порядок погашення зобов'язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами» ін формація про виникнення прав а податкової застави на акти ви платника податків, обов'яз ок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки не погашення його у строк зазна чається у першій податковій вимозі, у другій податковій в имозі може значиться повідо млення про дату та час провед ення опису активів платника податків, що перебувають у по датковій заставі, а також про дату та час проведення публі чних торгів з їх продажу.
Судом встановлено, що 21.11.07 рок у ДПІ у м. Сімферополі була ск ладена перша податкова вимог а від № 1/2309 на суму податкового боргу ВК Фірми «Соболь» в роз мірі 90,09 гривень, з них за основ ним платежем - 88,20 гривень, за штрафними санкціями - 1,89 гри вень.
Посадовими особами податк ових органів був складений а кт від 15.01.08 року про неможливіс ть вручення податкової вимог и, в якому встановлено факт не можливості вручення податко вої вимоги № 1/2309 від 21.11.07 року ВК Ф ірмі «Соболь» поштою. На підс таві викладеного та підпункт у 5.8 п. 5 «Порядка направлення ор ганами державної податкової України податкових вимог пл атникам податків», затвердже ного наказом Державної пода ткової адміністрації Україн и № 266 від 03.07.01 року, податкова вим ога № 1/2309 від 21.11.07 року розміщена на дошці оголошень (повідомл ень) з 15.01.2008 року.
Судом встановлено, що 18.02.08 рок у ДПІ у м. Сімферополі АРК бул а складена друга податкова в имога від № 2/502, в якій було вказ ано, що сума податкового борг у ВК Фірми «Соболь» станом на 18 лютого 2008 року складає 79,89 грив ень, з них за основним платеже м 78,00 гривень, за штрафними санк ціями - 1,89 гривень та було вк азано порядок та місце сплат и цього боргу, відповідальні сть за несплату та міри вплив у на боржника.
Посадовими особами податк ових органів був складений а кт від 15.04.08 року про неможливіс ть вручення податкової вимог и, в якому встановлено факт не можливості вручення податко вої вимоги № 2/502 від 18.02.08 року ВК Ф ірмі «Соболь» поштою. На підс таві викладеного та підпункт у 5.8 п. 5 «Порядка направлення ор ганами державної податкової України податкових вимог пл атникам податків», затвердже ного наказом Державної пода ткової адміністрації Україн и № 266 від 03.07.01 року, податкова вим ога 2/502 від 18.02.08 року розміщена н а дошці оголошень (повідомле нь) з 15.04.2008 року.
Таким чином податковий бор г ВК Фірмі «Соболь» складає 7 9,89 гривень, з них за основним п латежем 78,00 гривень, за штрафни ми санкціями - 1,89 гривень.
Відповідно до розшифровки податкового боргу ВК Фірмі « Соболь» станом на 16.01.2009 року, та обліковою карткою відповіда ча як платника податків стан ом на 16.01.2009 року, наданих ДПІ у м. Сімферополі АР Крим сума бор гу в розмірі 79,89 гривень відпо відачем не погашена у повном у обсязі.
Також, суд зазначає, що ДПІ у м. Сімферополі АРК прий нято рішення № 89/24-1 від 15.05.2008 року про стягнення коштів і прода ж інших активів платника под атків в рахунок погашення йо го податкового боргу а також тих активів право власності на які виникає у майбутньому . Рішення прийнято на підстав ні п.п 10.1.1. Закону України «Про п орядок погашення зобов'язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами» - у разі коли інш і, передбачені цим Законом, за ходи з погашення податкового боргу не дали позитивного ре зультату, податковий орган з дійснює за платника податків та на користь держави заходи щодо залучення додаткових д жерел погашення суми податко вого боргу шляхом стягнення коштів, які перебувають у йог о власності, а за їх недостатн ості - шляхом продажу інших ак тивів такого платника податк ів. Стягнення коштів та прода ж інших активів платника под атків провадяться не раніше тридцятого календарного дня з моменту надіслання йому др угої податкової вимоги. Стяг нення безготівкових коштів з дійснюється шляхом надіслан ня банку (банкам), обслуговуюч ому платника податків, платі жної вимоги на суму податков ого боргу або його частини, а п ри стягненні готівкових кошт ів - у порядку, визначеному Каб інетом Міністрів України. Пр одаж інших активів здійснюєт ься на підставі рішення пода ткового органу, підписаного його керівником та скріплено го гербовою печаткою податко вого органу. Перелік відомос тей, які зазначаються у таком у рішенні, встановлюється це нтральним податковим органо м.
Згідно з підпунктом 3.1.1. п.3.1 ст.3 Закону України «Про п орядок погашення зобов'язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами» активи платник а податків можуть бути приму сово стягнені в рахунок пога шення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
Відповідно до пункту 11 част ини 1 статті 11 Закону України "П ро державну податкову службу в Україні" органи державної п одаткової служби у випадках, в межах компетенції та у поря дку, встановлених законами У країни, мають право, зокрема, з астосовувати до платників по датків фінансові (штрафні) са нкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фонді в суми недоїмки, пені у випадк ах, порядку та розмірах, встан овлених законами України.
На підставі викладеного, су д вважає, що факт несплати ВК Ф ірмою «Соболь» у встановлені статтею 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами» строки узгодж еної суми податку на додану в артість і несплати застосова них фінансових санкцій є пов ністю доведеними позивачем т а підтверджується доказами, дослідженими у судовому засі данні.
Приймаючи до уваги, щ о зазначена сума заборговано сті відповідачем станом на д ень розгляду справи не сплач ена, вона підлягає стягненню з ВК Фірми «Соболь» тому позо вні вимоги підлягають задово ленню у повному обсязі.
Відповідно до частин и 4 статті 94 КАС України, у справ ах, в яких позивачем є суб' єк т владних повноважень, і відп овідачем - фізична чи юриди чна особа, судові витрати, зді йснені позивачем, з відповід ача не стягуються.
У зв' язку зі складністю сп рави судом 23 березня 2009 року ог олошена вступна та резолютив на частина постанови, а 27 бере зня 2009 року постанова складен а у повному обсязі.
На підставі викладен ого, керуючись статтями 158, 159, 160, 1 63 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задо вольнити у повному обсязі.
2. Стягнути з Виробничо -комерційної фірми «Соболь» (ідентифікаційний код 30494577, м. Сі мферополь, вул. Шалфейна, 99, р/р № 260011691 в КРД ВАТ «Райффайзен ба нк Аваль, м. Сімферополь», МФО 324021) заборгованість з податку н а додану вартість у розмірі 79, 89 гривень (код податку 14010100 до Де ржбюджету м. Сімферополя, р/р № 31114029700002 в ГУ ДКУ в АР Крим, ЕДРПУ 34 740405, МФО 824026).
3. Копію постанови наді слати сторонам.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня склад ення у повному обсязі у разі н еподання заяви про апеляційн е оскарження (апеляційної ск арги).
Якщо після подачі зая ви про апеляційне оскарження апеляційна скарга не подана , постанова набуває законної сили через 20 днів після подан ня заяви про апеляційне оска рження.
Протягом 10 днів з дня складе ння постанови у повному обся зі через Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим до Севастопольсько го апеляційного адміністрат ивного суду може бути подана заява про апеляційне оскарж ення, після подачі якої протя гом 20 днів може бути подана ап еляційна скарга.
Апеляційна скарга мо же бути подана без попереднь ого подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановле ний для подання заяви про апе ляційне оскарження (10 днів).
Суддя Трещова О.Р.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 23.03.2009 |
Оприлюднено | 06.11.2009 |
Номер документу | 3308557 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Трещова О.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні