Постанова
від 02.04.2009 по справі 2а-9126/08/1
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

02.04.09 Справа №2а-9126/08/1

Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим у складі голову ючої судді Трещової О.Р., при с екретарі Єлжовій Н.М., за участ ю

представника позивача - Р огожиної Вікторії Олександр івни,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Зак ритого акціонерного товарис тва «Керченський завод буді вельної кераміки «Сармат», д о Управління Пенсійного фон ду України в м. Керч АРК,

про скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністрат ивного суду Автономної Респ убліки Крим надійшов адмін істративний позов Закритог о акціонерного товариства «К ерченський завод будівельно ї кераміки «Сармат» до Управ ління Пенсійного фонду Украї ни в м. Керч АРК про скасуванн я рішення УПФУ в м. Керч АР Кри м № 882 від 18 вересня 2008 року про за стосування фінансових санкц ій і нарахування пені за несп лату (неперерахування) або не вчасну сплату (невчасне пере рахування) страхувальниками суми внесків на загальнообо в`язкове державне пенсійне с трахування, зокрема донарахо ваних страхувальниками або о рганом Пенсійного фонду відн осно ЗАТ «Керченський завод будівельної кераміки «Сарма т» .

Позов обґрунтовано тим, що рішення УПФУ в м. Керч АР Крим № 882 від 18 вересня 2008 року складе но не на державній мові, тому н а думку позивача, це рішення п орушує норму прямої дії не ві дповідає чинному законодавс тву України і підлягає скасу ванню.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 29. 01.2009 року було відкрите провадж ення у справі.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим від 29.01.2009 року закінче но підготовче провадження і справу призначено до судовог о розгляду.

У судовому засіданні 02.04.2009 ро ку позивач змінив підставу а дміністративного позову, при цьому позовні вимоги залише ні без змін. В обґрунтування п озовних вимог, позивач зазна чив, що рішення УПФУ в м. Керч А Р Крим № 882 від 18 вересня 2008 року н е відповідає вимогам чинного законодавства, а саме пункту 12 статті 106 Закону України від 09.07.2003 року № 1058 - IV «Про загальнооб ов' язкове державне пенсійн е страхування» та пояснив, що оскаржуване рішення прийнят е в період судового спору між позивачем та відповідачем з приводу оскарження рішення №153 від 13 лютого 2008 року про заст осування фінансових санкцій та нарахування пені за періо д з 20.07.2005 року по 12.01.2008 року, також п редставник позивача посилав ся на наявність інших рішень , винесених в період судової п роцедури оскарження, наприкл ад рішення № 461 від 20.05.2008 року яке було скасовано Головним Упр авлінням Пенсійного фонду Ук раїни в АРК у зв' язку з поруш енням відповідачем порядку н арахування пені в період адм іністративного та судового о скарження. Позовні вимоги пі дтримав у повному обсязі та п росив позов задовольнити.

У судове засідання предста вник відповідача не з' явивс я, повідомлений належним чин ом про час і місце судового за сідання.

Приймаючи до уваги, що відпо відач являється суб' єктом в ладних повноважень та його н еявка не перешкоджає розгляд ові справи по суті, суд вважає можливим на підставі статті 128 КАС України розглядати спр аву за відсутністю представн ика відповідача, повідомлено го належним чином, на підстав і наявних у справі доказів.

Дослідивши матеріали спра ви, заслухавши пояснення пре дставника позивача оцінивши докази в їх сукупності, суд вв ажає, що позовні вимоги не під лягають задоволенню з наступ них підстав.

Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.

Відповідно до частини 2 стат ті 2 КАС України до адміністра тивних судів можуть бути оск аржені будь-які рішення, дії ч и бездіяльність суб' єктів в ладних повноважень, крім вип адків, коли щодо таких рішень , дій чи бездіяльності Консти туцією або законами України встановлено інший порядок су дового провадження.

Справою адміністративної юрисдикції (адміністративно ю справою) є переданий на вирі шення адміністративного суд у публічно-правовий спір, у як ому хоча б однією зі сторін є о рган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, ї хня посадова чи службова осо ба або інший суб'єкт, який здій снює владні управлінські фун кції на основі законодавства , в тому числі на виконання дел егованих повноважень (п.1 ч.1 ст .3 КАС України).

Відповідно до п. 1 частини 1 ст атті 17 КАС України компетенці я адміністративних судів пош ирюється на спори фізичних ч и юридичних осіб із суб' єкт ом владних повноважень щодо оскарження його рішень (норм ативно-правових актів чи пра вових актів індивідуальної д ії), дій чи бездіяльності.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до пункту 1.1. розд ілу 1 Положення про управлінн я Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у мі стах, затвердженого Постанов ою Пенсійного фонду України від 30.04.2002 року, № 8-2 управління Пе нсійного фонду України у рай онах, містах і районах у міста х є органами Фонду, підвідомч ими відповідно головним упра влінням Фонду в Автономній Р еспубліці Крим, областях, міс тах Києві та Севастополі, що р азом з цими управліннями утв орюють систему органів Фонду .

Таким чином, Управління Пен сійного фонду України в м. Кер ч АР Крим у відносинах з фізич ними та юридичними особами, п ід час реалізації своїх завд ань та функцій, встановлених законодавством України, явл яється органом виконавчої вл ади та суб' єктом владних по вноважень.

Отже, суд приходить до висно вку, що зазначений спір має оз наки публічно-правового та п ідлягає розгляду в порядку а дміністративного судочинст ва Окружним адміністративн им судом АРК.

Оцінюючи правомірність ді й відповідача, суд керувався критеріями, закріпленими у ч астині 3 статті 2 КАС України, я кі певною мірою відображають принципи адміністративної п роцедури, які повинні дотрим уватися при реалізації дискр еційних повноважень владног о суб' єкта.

Відповідно до частини 3 стат ті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи без діяльності суб'єктів владних повноважень адміністративн і суди перевіряють, чи прийня ті (вчинені) вони: 1) на підставі , у межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України; 2) з ви користанням повноваження з м етою, з якою це повноваження н адано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, щ о мають значення для прийнят тя рішення (вчинення дії); 4) без сторонньо (неупереджено); 5)доб росовісно; 6) розсудливо; 7) з дот риманням принципу рівності п еред законом, запобігаючи не справедливій дискримінації ; 8) пропорційно, зокрема з дотр иманням необхідного балансу між будь-якими несприятливи ми наслідками для прав, свобо д та інтересів особи і цілями , на досягнення яких спрямова не це рішення (дія); 9) з урахуван ням права особи на участь у пр оцесі прийняття рішення; 10) св оєчасно, тобто протягом розу много строку.

Стаття 19 Конституції Україн и зобов' язує орган влади ді яти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, пере дбачені Конституцією та зако нами України.

Отже “на підставі” означає , що суб' єкт владних повнова жень повинний бути утворений у порядку, визначеному Конст итуцією та законами України та зобов' язаний діяти на ви конання закону, за умов та об ставин, визначених ним.

“У межах повноважень” озна чає, що суб'єкт владних повнов ажень повинен вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов ' язків, встановлених закона ми.

“У спосіб” означає, що суб'є кт владних повноважень зобов ' язаний дотримуватися вста новленої законом процедури в чинення дії, і повинен обират и лише встановлені законом с пособи правомірної поведінк и при реалізації своїх владн их повноважень.

Суд з' ясовує, чи використа не повноваження, надане суб' єкту владних повноважень, з н алежною метою; обґрунтовано, тобто вчинено через вмотиво вані дії; безсторонньо, тобто без проявлення неупереджено сті до особи, стосовно якої вч иняється дія; добросовісно, т обто щиро, правдиво, чесно; роз судливо, тобто доцільно з точ ки зору законів логіки і зага льноприйнятих моральних ста ндартів; з дотриманням принц ипу рівності перед законом, з апобігаючи несправедливій д искримінації, тобто з рівним ставленням до осіб; пропорці йно та адекватно; досягнення розумного балансу між публі чними інтересами та інтереса ми конкретної особи.

Згідно з п.1 частини 1 статті 14 Закону України від 09.07.2003 року № 1058 - IV «Про загальнообов' язко ве державне пенсійне страхув ання» (далі - Закон № 1058- IV) стра хувальниками визнаються роб отодавці - підприємства, ус танови, організації незалежн о від форм власності, виду дія льності та господарювання, я кі використовують працю фізи чних осіб на умовах трудовог о договору або на інших умова х, передбачених законодавств ом, або за договорами цивільн о-правового характеру. Части ною 1 статті 15 Закону № 1058- IV визна чено, що платниками страхови х внесків є страхувальники, з азначені у статті 14 Закону.

Судом встановлено, що Закри те акціонерне товариство «К ерченський завод будівельно ї кераміки «Сармат» являєтьс я юридичною особою, 30.12.1999 року з ареєстрованою виконавчим ко мітетом Керченської міської ради АРК відповідно з Довідк ою з Єдиного державного реєс тру підприємств та організа цій України АБ № 051049 від 15.08.2008 року (а.с.16) та Свідоцтвом про держав ну реєстрацію юридичної особ и серії А00 № 444369 (а.с.17), відповідно до яких ЗАТ ««Керченський за вод будівельної кераміки «Са рмат» - ідентифікаційний код 30697351 з 30.12.1999 року перебуває на обл іку в реєстрі.

Судом встановлено, що ЗАТ «« Керченський завод будівельн ої кераміки «Сармат» зареєс тровано в Управлінні Пенсійн ого фонду України в м. Керч АР Крим як платник страхових вн есків.

Таким чином, позивач являєт ься страхувальником та платн иком страхових внесків на за гальнообов' язкове державн е пенсійне страхування.

Принципи, основи та механіз м функціонування системи заг альнообов' язкового держав ного пенсійного страхування визначені в Законі України № 1058- IV із відповідними змінами т а доповненнями.

Згідно ст. 1 Закону №1058 страхо ві внески - це кошти відрахува нь на соціальне страхування та збір на обов'язкове держав не пенсійне страхування, спл ачені згідно із законодавст вом, яке діяло раніше; кошти, с плачені на загальнообов'язко ве державне пенсійне страхув ання згідно цього Закону.

Стаття 3 №1058 Закону визначає, що Пенсійний фонд і юридичні особи є суб'єктами системи пе нсійного забезпечення в Укра їні.

Відповідно до п. 2 ст. 5 Закону №1058 виключно цим Законом визн ачаються порядок нарахуванн я, обчислення та сплати страх ових внесків, а також стягнен ня заборгованості за цими вн есками.

Згідно з п.п. 4,6 частини 2 статт і 17 Закону №1058 страхувальник зо бов' язаний подавати звітн ість територіальним органам Пенсійного фонду у строки, в п орядку та за формою, встановл еними Пенсійним фондом; нара ховувати, обчислювати і спла чувати в установлені строки та в повному обсязі страхові внески. Відповідно до частин и 3 статті 20 Закону №1058 територі альні органи Пенсійного фонд у мають право обчислювати ст рахові внески лише на підста ві актів перевірки правильно сті нарахування та сплати ст рахових внесків, звітності, щ о подається страхувальником , бухгалтерських та інших док ументів, що підтверджують су му заробітної плати (доходу), н а які нараховуються страхові внески.

Частиною 6 статті 20 Закону №10 58 встановлено, що страхувальн ики зобов' язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звіт ний період, не пізніше ніж чер ез 20 календарних днів із дня з акінчення цього періоду. Баз овий період для виду страхув альника, до якого відноситьс я позивач, встановлений зазн аченою нормою закону - один календарний місяць.

Відповідно до абзацу 6 части ни 6 статті 20 Закону №1058, п. 5.1.6. Інст рукції про порядок обчисленн я і сплати страхувальниками та застрахованими особами вн есків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхуван ня до Пенсійного фонду Украї ни, затвердженої Постановою правління Пенсійного фонду У країни від 19 грудня 2003 року № 21-1, з ареєстрованої в Міністерств і юстиції України 16 січня 2004 р. з а № 64/8663 (далі Інструкція) перера хування страхових внесків зд ійснюється страхувальником одночасно з одержанням (пере рахуванням) коштів на оплату праці, у тому числі в безготів ковій або натуральній формі або з виручки від реалізації товарів (послуг).

Частиною 2 статті 106 Закону №1 058 встановлено, що суми страхо вих внесків, своєчасно не спл ачені страхувальниками у стр оки, визначені статтею 20 Закон у, вважаються простроченою з аборгованістю із сплати стра хових внесків (далі недоїмка ) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінан сових санкцій.

Відповідно до частини 10 ста тті 20 Закону №1058 якщо страхува льники несвоєчасно або не в п овному обсязі сплачують стра хові внески, до них застосову ються фінансові санкції, пер едбачені Законом. Право заст осування фінансових санкцій п. 6 частини 1 статті 64 Закону №105 8 надано територіальним орга нам Пенсійного фонду. Частин ою 17 статті 106 Закону №1058 встанов лено, що від імені виконавчих органів Пенсійного фонду на кладати фінансові санкції ма ють право начальники управл інь Пенсійного фонду в район ах.

Відповідно до частини 13 ста тті 106 Закону №1058 про нарахува ння пені та накладення штраф ів, посадові особи виконавчи х органів Пенсійного фонду в иносять рішення.

Відповідно до п.2 частини 9 ст атті 106 Закону №1058 за несплату (н еперерахування) або несвоєча сну сплату (несвоєчасне пере рахування) страхувальниками страхових внесків, у тому чис лі донарахованих страхуваль никами або територіальними о рганами Пенсійного фонду, на кладається штраф залежно від строку затримки платежу в ро змірі:

- 10 відсотків своєчасно не сплачених сум - у разі зат римки їх сплати у строк до 30 ка лендарних днів включно;

- 20 відсотків зазначени х сум - у разі затримки їх спл ати у строк до 90 календарних д нів включно;

- 50 відсотків зазначени х сум - у разі затримки їх спл ати понад 90 календарних днів.

Відповідно до частини 1 стат ті 106 Закону у разі виявлення с воєчасно не сплачених сум ст рахових внесків страхувальн ики зобов' язані самостійно сплатити їх з нарахуванням п ені в розмірах, визначених за коном.

Згідно з абзацом 2 пункту 2 ч астини 9 статті 106 Закону №1058 одн очасно на суми своєчасно не с плачених (не перерахованих) с трахових внесків і фінансови х санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначе них сум коштів, розрахована з а кожний день прострочення п латежу.

Розрахунок фінансової сан кції у разі несвоєчасної спл ати страхових внесків здійсн юється на підставі даних кар тки особового рахунку платни ка, як встановлено абзацом 3 пі дпункту 9.3.2. пункту 9.3. Інструкці ї.

Судом встановлено, що рішен ням № 882 від 18.09.2008 року про застос ування фінансових санкцій та нарахування пені за несплат у (неперерахування) або несво єчасну сплату (несвоєчасне п ерерахування) страхувальник ами страхових внесків до ЗАТ ««Керченський завод будівел ьної кераміки «Сармат» заст осовані фінансові санкції у розмірі 4071,60 гривень та нарахов ана пеня у розмірі 651,46 гривень за період з 20.03.2008 року по дату фа ктичної сплати 21.04.2008 року. Зазна чене рішення 18.09.2008 року було оде ржано позивачем, що підтверд жується вхідним № 212, цей факт п озивачем не оспорюється.

Щодо правомірності правов их підстав по винесенню ріше ння судом встановлено насту пне.

Згідно з розрахунком фінан сових санкцій та пені по особ овому рахунку 4%, 32%, 42% ЗАТ «Керче нський завод будівельної кер аміки «Сармат» на 20.03.2008 року ма в недоїмку зі сплати страхов их внесків у загальній сумі 2 2600,22 гривень, яка була повністю погашена 21.04.2008 року з затримкою більш ніж 30 днів.

Підставою оскарження заз наченого рішення позивачем с тало посилання на його невід повідність частині 12 статті 10 6 Закону №1058.

Відповідно до частини 12 ста тті 106 Закону№1058 нарахування пе ні, передбаченої частинами д ев'ятою і десятою цієї статті , починається з першого кален дарного дня, що настає за днем настання строку відповідног о платежу, до дня його фактичн ої сплати страхувальником, а бо з першого календарного дн я, що настає за днем закінченн я строку перерахування (зара хування) відповідних сум, до д ня їх фактичного перерахуван ня (зарахування) банками та ор ганізаціями, які здійснюють виплату і доставку пенсій.

У разі оскарження страхува льниками, банками та організ аціями, які здійснюють випла ту і доставку пенсій, вимоги п ро сплату недоїмки або рішен ня про накладення штрафу нар ахування пені зупиняється з дня подання скарги до органу Пенсійного фонду або позову до суду.

Отже, судом встановлено, що зазначені правові норми, що с тали підставою адміністрати вного позову регулюють поряд ок нарахування пені, проте по рядок винесення, підстави та нарахування фінансових санк цій не є предметом розгляду я к зазначеного пункту, так, ві дповідно, і даного спору.

Доводи позивача про необґр унтоване винесення рішення № 882 від 18.09.2008 року базуються на по ложенні абзацу 2 частини 12 ста тті 106 Закону№1058, оскільки, як за значає представник позивача , це рішення було винесене в пе ріод судового оскарження інш ого рішення відповідача №153 ві д 13 лютого 2008 року.

Ретельно дослідивши обидв а документа, суд звертає уваг у позивача, що попереднє ріше ння №153 від 13 лютого 2008 року про з астосування фінансових санк цій та нарахування пені до ЗА Т «Керченський завод будівел ьної кераміки «Сармат» винес ене за період з 20.07.2005 року по 12.01.2008 року, а рішення № 882 від 18.09.2008 року про застосування фінансових санкцій та нарахування пені до ЗАТ «Керченський завод бу дівельної кераміки «Сармат» винесено за несвоєчасну спл ату страхових внесків за пер іод з 20.03.2008 року по дату фактичн ої сплати 21.04.2008 року.

Таким чином суд приходить д о висновку, що в рішенні № 882 ві д 18.09.2008 року зазначена сума пені та фінансових санкцій за нов ий період, яка не має стосунку до фінансових санкцій та пе ні, нарахованих по рішенню №153 від 13 лютого 2008 року, у зв' язку з чим судових спір по даному р ішенню не може бути підставо ю для скасування знову нарах ованих за інший період фінан сових санкцій та пені за нови ми фактами порушення законод авства.

До того ж суд не бере до уваг и доводи позивача про наявні сть інших рішень, винесених в період судової процедури ос карження, наприклад рішення № 461 від 20.05.2008 року, яке було скасо вано Головним Управлінням Пе нсійного фонду України в АРК у зв' язку з порушенням відп овідачем порядку нарахуванн я пені в період адміністрати вного та судового оскарження , оскільки досліджені у судов ому засіданні матеріали спра ви дозволяють суду зробити в исновок, що рішення № 461 від 20.05.2008 року винесене за період з 13.05.2005 року по 13.05.2008 року, безпосередн ьо стосувалося того самого п еріоду, що був предметом оска рження за рішенням №153 від 13 лют ого 2008 року. До того ж воно прий нято в період адміністративн ого оскарження останнього рі шення, що дійсно заборонено з аконодавством, тому було ска совано в адміністративному п орядку.

Адміністративний позов м оже містити вимоги про скасу вання або визнання не чинним рішення відповідача - суб' єкта владних повноважень пов ністю чи окремих його положе нь.

Акт державного чи іншого ор гану - це юридична форма рішен ь цих органів, тобто офіційни й письмовий документ, який по роджує певні правові наслідк и, спрямовані на регулювання тих чи інших суспільних відн осин і має обов' язковий хар актер для суб' єктів цих від носин.

Враховуючи вищевикладене суд прийшов до висновку, що ді ї відповідача - суб' єкта в ладних повноважень, є обгрун тованими оскільки судом вста новлено, що відповідач діяв н еупереджено, обґрунтовано та з врахуванням усіх обставин , що мають значення для прийня ття рішення, з дотриманням ро зумного балансу між публічни ми інтересами та інтересами конкретної особи, справедлив о.

Рішення УПФУ в м. Керч АРК № 88 2 від 18.09.2008 року про застосуванн я до ЗАТ «Керченський завод б удівельної кераміки «Сармат » фінансових санкцій у розмі рі 4071,60 гривень та нарахування пені у розмірі 651,46 гривень за н есплату (неперерахування) аб о несвоєчасну сплату (несвоє часне перерахування) страхув альниками страхових внесків не суперечить вимогам ч.12 ста тті 106 Закону №1058, тому позовні в имоги позивача про його скас ування задоволенню не підляг ають.

Ніяких інших порушень зако нодавства позивач не наводив , у судовому засіданні суми шт рафних (фінансових) санкцій н е оспорював.

Згідно частини 2 статті 49 КАС У, особи, які беруть участ ь у справі, зобов'язані доб росовісно користуватися нал ежними їм процесуальними пра вами та неухильно виконувати процесуальні обов'язки.

Враховуючи вищевикладене, оцінивши надані сторонами д окази у їх сукупності, повно і всебічно оцінивши обставини по справі суд дійшов висновк у про відмову у задоволенні п озовних вимог Закритого акці онерного товариства «Керче нський завод будівельної кер аміки «Сармат» у повному обс язі.

Відповідно до статті 94 КАС У країни, якщо судовим рішення м позивачеві відмовлено у за доволенні позову повністю, с плачений ним судовий збір не повертається.

Під час судового засідання , яке відбулось 02.04.2009 року були о голошені вступна та резолюти вна частини постанови. Відпо відно до ст. 163 КАСУ постанову с кладено у повному обсязі 06.04.2009 р оку.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 158, 159, 160, 163 КАС Ук раїни,

ПОСТАНОВИВ:

1. Відмовити у задовол енні адміністративного позо ву Закритого акціонерного то вариства «Керченський заво д будівельної кераміки «Сарм ат» повністю.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня склад ення її у повному обсязі, у раз і неподання заяви про апеляц ійне оскарження (апеляційної скарги).

Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження апеля ційна скарга не подана, поста нова набуває законної сили ч ерез 20 днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.

Протягом 10 днів з дня складе ння постанови у повному обся зі до Севастопольського апе ляційного адміністративног о суду через Окружний адміні стративний суд Автономної Ре спубліки Крим може бути пода на заява про апеляційне оска рження, після подачі якої, про тягом 20 днів може бути подана апеляційна скарга.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться в строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Суддя Трещова О.Р.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення02.04.2009
Оприлюднено06.11.2009
Номер документу3309114
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9126/08/1

Постанова від 02.04.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Трещова О.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні