Ухвала
від 21.08.2013 по справі 813/6440/13-а
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 У Х В А Л А

про забезпечення адміністративного позову

21 серпня 2013 року № 813/6440/13-а

Суддя Львівського окружного адміністративного суду Кухар Н,А., розглянувши клопотання позивача про забезпечення адміністративного позову Приватного підприємства "Медико" до Державної податкової інспекції у Галицькому районі м.Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області про визнання протиправними дій та скасування зобов'язання вчинити дії,

в с т а н о в и в :

Приватне підприємство «Медико» звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Галицькому районі м.Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області про визнання протиправними дій відповідача щодо нарахування пені в сумі 328764,47 грн. та зобов'язання виключити з картки інформацію щодо пені в сумі 328764,47 грн.

Позивач 21.08.2013 року подав клопотання про вжиття заходів щодо забезпечення адміністративного позову в якому просить забезпечити адміністративний позов шляхом заборони Державній податковій інспекції у Галицькому районі м.Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області вчиняти будь-які дії пов'язані зі стягненням з Приватного підприємства "Медико" пені в сумі 328764,47 грн. до ухвалення рішення в адміністративній справі.

В обґрунтування клопотання щодо забезпечення адміністративного позову посилається на те, що податкове повідомлення-рішення відповідача на підставі якого нараховано вищезазначену пеню, оскаржено в судовому порядку, а тому відповідач не вправі вимагати стягнення зазначеної суми.

Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч.1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Стаття 19 Конституції встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Як передбачено ч.1 ст. 117 КАС України, суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.

Відповідно до частин 3 та 4 ст.117 КАС України позов може бути забезпечено в такі способи: зупинення дії рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються; заборони вчиняти певні дії.

У відповідності до вимог п.56.18 ст.56 ПК України з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу про нарахування грошового зобов'язання у будь-який момент після отримання такого рішення.

Рішення контролюючого органу, оскаржене в судовому порядку, не підлягає адміністративному оскарженню. Процедура адміністративного оскарження вважається досудовим порядком вирішення спору. При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання недійсним рішення контролюючого органу грошове зобов'язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.

Матеріалами справи підтверджується, що податкове зобов'язання, пеня в сумі 328764,47 грн., визначене контролюючим органом на підставі податкового повідомлення-рішення № 0001332210 від 01.07.2013 року.

Податкове повідомлення-рішення № 0001332210 від 01.07.2013 року оскаржене в судовому порядку, що підтверджується ухвалою Львівського окружного адміністративного суду про відкриття провадження від 09.07.2013 року.

Таким чином, враховуючи обставини справи та те, що позов подано в межах встановленого КАС України строку звернення до суду, податкове зобов'язання є неузгодженим та не набуло статусу податкового боргу, тому суд вважає необхідним вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, оскільки існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі.

Таким чином, суд вважає, що клопотання про забезпечення позову є підставним та обґрунтованим.

Керуючись ст. ст. 117,118,160,165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

у х в а л и в :

Клопотання Приватного підприємства "Медико" про забезпечення адміністративного позову задоволити.

Заборонити Державній податковій інспекції у Галицькому районі м.Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області вчиняти будь-які дії пов'язані зі стягненням з Приватного підприємства "Медико" пені в сумі 328764,47 грн. до ухвалення рішення в адміністративній справі.

Ухвала суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала не набрала законної сили.

Апеляційна скарга на ухвалу подається протягом п'яти днів з дня її отримання повного тексту до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Кухар Н.А.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.08.2013
Оприлюднено23.08.2013
Номер документу33092842
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/6440/13-а

Ухвала від 05.08.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кузьмич С.М.

Постанова від 03.04.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 19.09.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 19.09.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 21.08.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 21.08.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні