Постанова
від 22.05.2013 по справі 801/4628/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

22 травня 2013 р. (14 год. 35 хв.) Справа №801/4628/13-а

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кузнякової С.Ю., за участю секретаря судового засідання Устінової І.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції у м. Керчі АР Крим Державної податкової служби

до Приватного підприємства "Сов-Шиппінг-Компані"

про накладення арешту на розрахункові рахунки.

Обставини справи: Державна податкова інспекція у м. Керчі АР Крим Державної податкової служби звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з позовом до Приватного підприємства "Сов-Шиппінг-Компані" про накладення арешту на розрахункові рахунки: № 26006300402873 (долар США), № 26006300402873 (грн.), № 26040300402873 в ФКР АТ ОЩАД у м. Сімферополі, МФО 3248050. Позовні вимоги ґрунтуються на Податковому кодексу України та мотивовані тим, що, на думку позивача, існують підстави для накладення арешту на кошти відповідача, що знаходяться на рахунках в банках, оскільки останній не сплачує податковий борг, та позивачем здійснено заходи щодо розшуку майна платника податків, але встановлено його відсутність.

Позивач у судове засідання явку свого представника не забезпечив, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.

Відповідач у судове засідання не з'явився, письмових заперечень на позов суду не надав, про час, день та місце розгляду справи сповіщений належним чином - судовою повісткою, яка направлена рекомендованою кореспонденцією, але конверт повернувся з відміткою пошти про закінчення терміну зберігання, відповідно до ч. 11 ст. 35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, враховуючи, що адміністративна справа має бути розглянута і вирішена протягом розумного строку, суд вважає можливим, на підставі ч. 6 ст. 71, ст. 128 КАС України, розглядати справу за наявними у ній матеріалами .

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд -

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство "Сов-Шиппінг-Компані" зареєстровано у якості юридичної особи виконавчим комітетом Керченської міської ради АР Крим 18.05.2010 року (код за ЄДРПОУ 37067804), що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Відповідач перебуває на податковому обліку в органах державної податкової служби з 19.05.2010 року за реєстраційним номером 17696.

З матеріалів справи вбачається, що заборгованість відповідача з податку на додану вартість виникла в результаті наступного.

За результати камеральної перевірки своєчасності сплати ПДВ за червень 2011 р. був складений акт від 18.08.11 р. № 225/15-2/37067804, згідно з висновками якого відповідачем у порушення п.п. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16, п. 57.1 ст. 57, п. 203.2 ст. 1203 Податкового кодексу України несвоєчасно сплачено податок на додану вартість по декларації за червень 2011р. у сумі 3470,00 грн. з затримкою 30 календарних днів.

На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0002691502 від 31.08.2011р. про застосування штрафу в розмірі 340,00 грн. (отримано 31.08.2011р.). Самостійно сплачено відповідачем 8,11 грн., таким чином, борг складає 338,89 грн.

За результатами камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість був складений акт від 28.03.12р. № 14/1502/37067804, згідно з висновками якого відповідачем в порушення вимог п.п. 49.18.1 (49.18.2) п. 49.18 розділу ІІ, п. 203.1 ст. 203 розділу V Податкового кодексу України не подано декларацію з ПДВ за лютий 2012р.

На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000771502 від 05.04.2012р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів ) - в розмірі 170,00 грн.

За результатами камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість був складений акт від 28.04.2012р. № 46/15-02/37067804, згідно з висновками якого відповідачем в порушення вимог п.п. 49.18.1 (49.18.2) п. 49.18 розділу ІІ, п. 203.1 ст. 203 розділу V Податкового кодексу України не подано декларацію з ПДВ за березень 2012р.

На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0001121502 від 21.05.2012р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів ) - в розмірі 1020,00 грн.

За результатами камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість був складений акт від 29.05.12р. № 67/15-02/37067804, згідно з висновками якого відповідачем в порушення вимог п.п. 49.18.1 (49.18.2) п. 49.18 розділу ІІ, п. 203.1 ст. 203 розділу V Податкового кодексу України не подано декларацію з ПДВ за квітень 2012р.

На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0001311502 від 11.06.2012р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів ) - в розмірі 1020,00 грн.

За результатами камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість був складений акт від 27.06.2012р. № 112/15-02/37067804, згідно з висновками якого відповідачем в порушення вимог п.п. 49.18.1 (49.18.2) п. 49.18 розділу ІІ, п. 203.1 ст. 203 розділу V Податкового кодексу України не подано декларацію з ПДВ за травень 2012р.

На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0001571502 від 03.07.2012р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів ) - в розмірі 1020,00 грн.

За результатами камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість був складений акт від 31.07.2012р. № 131/15-02/37067804, згідно з висновками якого відповідачем в порушення вимог п.п. 49.18.1 (49.18.2) п. 49.18 розділу ІІ, п. 203.1 ст. 203 розділу V Податкового кодексу України не подано декларацію з ПДВ за червень 2012р.

На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0001991502 від 09.08.2012р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів ) - в розмірі 1020,00 грн.

За результатами камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість був складений акт від 31.08.2012р. № 146/15-02/37067804, згідно з висновками якого відповідачем в порушення вимог п.п. 49.18.1 (49.18.2) п. 49.18 розділу ІІ, п. 203.1 ст. 203 розділу V Податкового кодексу України не подано декларацію з ПДВ за липень 2012р.

На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0002481502 від 17.09.2012р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів ) - в розмірі 1020,00 грн.

За результатами камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість був складений акт від 01.10.2012р. № 188/15-02/37067804, згідно з висновками якого відповідачем в порушення вимог п.п. 49.18.1 (49.18.2) п. 49.18 розділу ІІ, п. 203.1 ст. 203 розділу V Податкового кодексу України не подано декларацію з ПДВ за серпень 2012р.

На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0002811502 від 08.10.2012р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів ) - в розмірі 1020,00 грн.

За результатами камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість був складений акт від 19.11.2012р. № 245/15-02/37067804, згідно з висновками якого відповідачем в порушення вимог п.п. 49.18.1 (49.18.2) п. 49.18 розділу ІІ, п. 203.1 ст. 203 розділу V Податкового кодексу України не подано декларацію з ПДВ за вересень 2012р.

На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0003501502 від 16.11.2012р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів ) - в розмірі 1020,00 грн.

За результатами камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість був складений акт від 03.01.13р. № 1/15.2/37067804, згідно з висновками якого відповідачем в порушення вимог п.п. 49.18.1 (49.18.2) п. 49.18 розділу ІІ, п. 203.1 ст. 203 розділу V Податкового кодексу України не подано декларацію з ПДВ за листопад 2012р.

На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000321502 від 11.02.13р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів ) - в розмірі 1020,00 грн.

Таким чином, загальна сума заборгованості відповідача з ПДВ складає 8669,90 грн.

Заборгованість з податку на прибуток підприємств утворилась у результаті несплати самостійно задекларованих сум:

- за податковою декларацією № 9006315374 від 09.08.2011 р. по строку сплати 19.08.2011р. у сумі 20201,00 грн., з яких самостійно сплачено 1516,51 грн., таким чином заборгованість складає 18 684,49 грн.;

- за податковою декларацією № 51556 від 09.11.2011р. по строку сплати 19.11.2011 р. у сумі 23 135,00 грн.;

- за податковою декларацією № 9016049534 від 09.02.2012р. по строку сплати 19.02.2012 р. у сумі 33,00грн.

Також, податку на прибуток підприємств нараховані штрафні санкції у сумі 1,00 грн. за сплату податкового зобов'язання по строку сплати 19.02.2011 р. згідно акту про результати камеральної перевірки своєчасності сплати податку на прибуток від 05.10.12 р. № 1002/15.01/37067804 та прийнятому податковому повідомленню-рішенню № 0003131501 від 18.10.2012 р.

Таким чином, заборгованість з податку на прибуток підприємств складає 41 853,49 грн.

Заборгованість з податку на доходи фізичних осіб утворилася в результаті нарахованих до сплати сум по акту документальної позапланової виїзної перевірки з питань дотримання вимог податкового законодавства при виконанні укладених з ДП "Феодосійський морський торговельний порт" договорів від 10.10.2011р. № 1044/23-4/37067804, податкових повідомлень-рішень № 0000721701 від 19.10.2011р. у розмірі 63,87 грн. (- 62,87 грн. за основним платежем; - 1,00 грн. за штрафними санкціями) та № 0000711701 від 19.10.2011р. у розмірі 769,69 грн. (- 615,72 грн. за основним платежем; - 153,94 грн. за штрафними санкціями), листа про нараховану пеню від 19.10.11р. № 21428/10/17-1 у сумі 50,48 грн., а також згідно з особовими рахунками.

Таким чином, заборгованість з податку на доходи фізичних осіб складає 884,04 грн.

З матеріалів справи, зокрема, особових рахунків платника податку з податку на додану вартість, з податку на прибуток приватних підприємств, з податку на доходи фізичних осіб вбачається, що загальна сума заборгованості відповідача з наведених вище податків складає 51407,43 грн.

Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Положенням п.п. 16.1.4. статті 16 ПК України визначено обов'язок платника податків сплачувати належні суми податків та зборів у строки та у визначених розмірах.

Статтею 57 ПК України визначені строки сплати податкового зобов`язання.

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно із п. 57.3 ст. 57 ПК України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку (пункт 56.1 статті 56 Податкового кодексу України).

Суду не надано доказів здійснення відповідачем передбаченої пунктом 56.1 статті 56 Податкового кодексу України процедури адміністративного оскарження податкових повідомлень-рішень, наведених вище, а також їх оскарження до суду.

Згідно із підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України податковий борг - це сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Підпунктом 41.1.1 п.41.1 ст. 41 ПК України визначено, що органи державної податкової служби є контролюючими органами щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.

Органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень (п.41.4 ст. 41 ПК України).

Згідно положень статті 191 ПК України до функцій органів державної податкової служби, зокрема, віднесено: здійснення контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування і сплати податків та зборів, установлених цим Кодексом (п.п.191.1.1 п.191.1 ст.191 ПК України); здійснення контролю за погашенням податкового боргу з податків та зборів платників податків, у тому числі тих, майно яких перебуває у податковій заставі (п.п.191.1.15 п.191.1 ст.191 ПК України); організація роботи та здійснення контролю за застосуванням арешту майна платника податків, що має податковий борг, та/або зупинення видаткових операцій на його рахунках у банку (п.п.191.1.19 п.191.1 ст.191 ПК України).

Підпунктом 20.1.17 п. 20.1. ст. 20 Податкового кодексу України визначено, що органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо накладення арешту на кошти та інші цінності такого платника податків, що знаходяться в банку, у разі, якщо у платника податків, який має податковий борг, відсутнє майно та/або його балансова вартість менша суми податкового боргу, та/або таке майно не може бути джерелом погашення податкового боргу.

Відповідно до п. 7.3 Порядку застосування адміністративного арешту майна платника податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 07.11.2011 № 1398, (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.01.2012р. за №9/20322) для застосування арешту коштів на рахунку платника податків орган державної податкової служби подає до суду позовну заяву у порядку, передбаченому Кодексом адміністративного судочинства України, у день прийняття рішення про застосування адміністративного арешту майна платника податків.

Згідно з ч. 1 ст. 59 Закону України "Про банки та банківську діяльність" арешт на майно або кошти банку, що знаходяться на його рахунках, арешт на кошти та інші цінності юридичних або фізичних осіб, що знаходяться в банку, здійснюються виключно за постановою державного виконавця чи рішенням суду про стягнення коштів або про накладення арешту в порядку, встановленому законом.

Національним банком України постановою Правління від 21 січня 2004 р. №22 із змінами і доповненнями, внесеними постановами Правління Національного банку України від 30.03.2012р. № 122 затверджено Інструкцію про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, згідно із пунктом 10.1. якої обмеження прав клієнта щодо розпоряджання грошовими коштами, що знаходяться на його рахунку/ах, відповідно до статті 1074 Цивільного кодексу України не допускається, крім випадків обмеження права розпоряджання рахунком/ами за рішенням суду або в інших випадках, установлених законом, а також у разі зупинення фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму, передбачених законом.

Виконання банком арешту коштів, що зберігаються на рахунку клієнта, здійснюється за постановою державного виконавця чи рішенням суду (у тому числі ухвалою, постановою, наказом, виконавчим листом суду) про стягнення коштів або про накладення арешту в порядку, установленому законом.

Арешт за постановою державного виконавця або за рішенням суду (далі - документ про арешт коштів) накладається на кошти, що обліковуються за рахунками, відкритими клієнтами в банку, відповідно до нормативно-правових актів Національного банку, що регулюють порядок відкриття та використання рахунків (п. 10.2 Інструкції ).

Пунктом 10.3. Інструкції встановлюється, арешт на підставі документа про арешт коштів може бути накладений на всі кошти, що є на всіх рахунках клієнта банку, без зазначення конкретної суми, або на суму, що конкретно визначена в цьому документі. Якщо в документі про арешт коштів не зазначений конкретний номер рахунку клієнта, на кошти якого накладений арешт, але обумовлено, що арешт накладено на кошти, що є на всіх рахунках, то для забезпечення суми, визначеної цим документом, арешт залежно від наявної суми накладається на кошти, що обліковуються на всіх рахунках клієнта, які відкриті в банку, або на кошти на одному/кількох рахунку/ах.

Відповідно до викладеного, арешт на рахунки клієнта у банку може бути накладений рішенням суду на всі кошти, що знаходяться на всіх рахунках клієнта банку, без зазначення або із зазначенням конкретної суми. В разі не визначення у рішенні суду конкретного номеру рахунку, але з визначення суми, арешт накладається в залежності від наявної суми на кошти, що знаходяться на всіх рахунках клієнта банку або на кошти на одному/кількох рахунку/ах.

Таким чином, реалізація права податкового органу на застосування арешту коштів на рахунках платника податків може здійснюватися виключно шляхом безпосереднього звернення до адміністративного суду з позовом про накладення арешту на кошти на рахунку платника податків.

Разом з цим, арешту коштів та інших цінностей такого платника податків, що знаходяться в банку, передує ряд заходів, визначених Главою 9 ПК України, які слід вжити податковому органу з метою забезпечення виконання платником податків свої зобов'язань, в тому числі встановлення майна та інших цінностей такого платника податків, що можуть стати джерелами погашення податкових зобов'язань платника податків, передача такого майна у податкову заставу та накладення адміністративного арешту на майно.

У зв'язку з несплатою суми заборгованості, Державною податковою інспекцією у м. Керчі АР Крим ДПС були здійснені заходи щодо встановлення наявності майна відповідача з метою погашення податкового боргу, проте такого майна не було знайдено, що підтверджується: листом КРП "Керченське міжміське бюро реєстрації та технічної інвентаризації", листом відділу держкомзему в м. Керч АР Крим, листом Керченського відділення РЕР при управлінні ДАІ ГУ МВС України в АР Крим.

Позивачем було прийнято рішення про опис майна у податкову заставу та складений акт № 53 опису майна, згідно з яким підтверджено відсутність на день складання акту майна, що може бути описано у податкову заставу.

Наведене свідчить, про відсутність у відповідача майна для погашення податкового боргу в розмірі 51407,43 грн.

Так, керуючись положеннями Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою Національного банку України від 21.01.2004р. № 22, податковий орган звертався до установ банків, в яких відповідачем відкрити поточні рахунки, з інкасовими дорученнями про погашення податкового боргу. Інкасові доручення було повернуто позивачу без виконання.

Матеріали справи підтверджується здійснення позивачем заходів з метою погашення податкового боргу відповідача.

Проаналізувавши вказані обставини, суд прийшов до висновку, що вжиті податковим органом заходи щодо погашення податкового боргу відповідача не дали позитивного результату, що стало підставою для звернення до суду в порядку ст. 20 ПК України.

Враховуючи наведене, суд вважає, що позивач довів обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та надав необхідні докази, в підтвердження своїх позовних вимог.

Разом з цим, суд зазначає, що з матеріалів справи вбачається, що розрахунковий рахунок № 26040300402873, відкритий в філії Кримського республіканського управління АТ» Ощадбанк» у м. Сімферополі, МФО 3248050, є окремим поточним рахунком для зарахування страхових коштів у банках у порядку, встановленому Національним банком України, який відкритий відповідачем згідно вимог ст. 21 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням" від 18.01.2001р. № 2240-III.

Згідно з ч. 2 ст. 21 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням" від 18.01.2001р. № 2240-III страхові кошти, зараховані на окремий рахунок, не можуть бути спрямовані на задоволення вимог кредиторів, на стягнення на підставі виконавчих та інших документів, за якими здійснюється стягнення відповідно до закону.

Наведене дозволяє зробити висновок про відсутність правових підстав для накладення арешту на кошти Приватного підприємства "Сов-Шиппінг-Компані" (код ЄДРПОУ 37067804) в межах суми податкового боргу у розмірі 51407,43 грн., що знаходяться на банківському рахунку № 26040300402873 в ФКР АТ ОЩАД у м. Сімферополі, МФО 3248050, в зв'язку з чим в задоволенні позову в цій частині слід відмовити.

Виходячи з того, що Законом України "Про банки та банківську діяльність" встановлюється право суду накладати арешт на рахунки осіб, відкриті у банках, а ПК України передбачено право податкового органу звертатися з вказаним позовом до суду, суд дійшов висновку про існування підстав для часткового задоволення позову шляхом накладення арешту на кошти відповідача, що знаходяться на його банківських рахунках № 26006300402873 (долар США), № 26006300402873 (грн.), в ФКР АТ ОЩАД у м. Сімферополі, МФО 3248050, в межах суми податкового боргу у розмірі 51407,43 грн.

Керуючись ст. ст. 9, 69-71, ст.ст. 158-159, 161-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити частково.

2. Накласти арешт на кошти Приватного підприємства "Сов-Шиппінг-Компані" (код ЄДРПОУ 37067804) в межах суми податкового боргу у розмірі 51407,43 грн., що знаходяться на банківських рахунках: № 26006300402873 (долар США), № 26006300402873 (грн.), в ФКР АТ ОЩАД у м. Сімферополі, МФО 3248050.

3. В задоволенні іншої частини позову - відмовити.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя підпис Кузнякова С.Ю.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення22.05.2013
Оприлюднено23.08.2013
Номер документу33099604
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/4628/13-а

Постанова від 22.05.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

Ухвала від 29.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні