34/129-08-2499
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"16" лютого 2009 р.Справа № 34/129-08-2499
за позовом Міністерства транспорту та зв'язку України
до відповідачів Одеської міської ради
Комунального підприємства "Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об'єктів нерухомості"
за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Одеської залізниці
про визнання права власності
Головуючий суддя Фаєр Ю.Г.
суддя Цісельський О.В.
суддя Петренко Н.Д.
В судовому засіданні приймали участь:
від позивача: Кіташевський Д.А., діючий на підставі довіреності від 25.12.2008р. №8921/15/14-08;
від ОМР: не з'явилися;
від КП "ОМБТІ та РОН": не з'явилися;
від третьої особи: Карпенко І.В., діюча на підставі довіреності від 08.01.2009р. №126;
СУТЬ СПОРУ: Позивач, Міністерство транспорту та зв'язку України, за участю третьої особи на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Одеської залізниці, звернувся до господарського суду Одеської області з позовною заявою до Одеської міської ради та Комунального підприємства "Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об'єктів нерухомості" про визнання за державою в особі Міністерства транспорту та зв'язку України права державної власності на комплекс будівель-приміщень: адміністративну будівлю загальною площею 308кв.м (літ.„А”); адміністративну будівлю загальною площею 357кв.м (літ.„А”); караульне приміщення загальною площею 55,4кв.м, які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1, гараж загальною площею 131,9кв.м (літ.„В”); склад загальною площею 122,6кв.м (літ.„Б”); кладову загальною площею 72,3кв.м (літ.”Г”); туалет загальною площею 3,1кв.м (літ.„Д”), які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1, 2 Моторний провулок, що перебувають у повному господарському віданні Одеської залізниці.
Згідно розпорядження в.о. голови суду Могила С.К. №179-р від 17.06.08р., у зв'язку з находженням судді Фаєр Ю.Г. у відпустці з 17.06.08р. по 27.06.08р. включно, ухвалою господарського суду Одеської області від 17.06.08р. суддею Торчинською Л.О. порушено провадження у справі №34/129-08-2499.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 11.07.08р. суддя Фаєр Ю.Г. прийняла справу до свого провадження.
За клопотанням сторін ухвалою господарського суду Одеської області від 11.08.2008р. строк розгляду справи продовжено по 12.10.2008р. в порядку ч.4 ст.69 Господарського процесуального кодексу України.
Ухвалою заступника голови господарського суду Одеської області від 24.09.2008р. строк розгляду справи продовжено по 12.11.2008р. в порядку ч.3 ст.69 Господарського процесуального кодексу України.
Ухвалою голови господарського суду Одеської області від 03.11.2008р. справу №34/129-08-2499 передано на колегіальний розгляд у складі колегії суддів: Фаєр Ю.Г., Щавинської Ю.М., Цісельського О.В, головуючим колегії призначено суддю господарського суду Одеської області Фаєр Ю.Г.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 05.11.2008р. зазначену справу прийнято колегією суддів у складі: головуючого судді Фаєр Ю.Г., суддів Цісельського О.В., Щавинської Ю.М.
Згідно розпорядження в.о. голови суду Могила С.К. №1-р від 08.01.09р., у зв'язку з находженням судді Щавинської Ю.М. у відпустці згідно до наказу голови суду №1-в від 08.01.2009р., відповідно до ст.24 Закону України „Про судоустрій”, здійснено заміну судді господарського суду Одеської області Щавинської Ю.М. на суддю господарського суду Одеської області Петренко Н.Д. у складі колегії суддів при колегіальному розгляді справи №34/129-08-2499.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 08.01.2009р. зазначену справу прийнято до колегіального розгляду у складі: головуючого судді Фаєр Ю.Г., суддів - Цісельського О.В., Петренко Н.Д.
Відповідач Одеська міська рада проти позову заперечує з підстав, викладених у заперечені на позов.
Відповідач Комунальне підприємство "Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об'єктів нерухомості" проти позову заперечує з підстав, викладених у запереченні на позов.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Одеська залізниця позовні вимоги Міністерства транспорту та зв'язку України підтримує у повному обсязі.
В судовому засіданні 16.02.2009р. представник позивача звернувся з заявою про припинення провадження у справі №34/129-08-2499 в частині позовних вимог до Комунального підприємства "Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об'єктів нерухомості" у зв'язку з відсутністю предмету спору на підставі п.11 ч.1 ст.80 Господарського процесуального кодексу України, яку судом задоволено. Ухвалою суду від 16.02.2009р. припинено провадження у справі в частині позовних вимог до Комунального підприємства "Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об'єктів нерухомості" на підставі п.11 ч.1 ст.80 Господарського процесуального кодексу України.
Розглянувши матеріали справи, суд встановив.
Згідно Положення про Міністерство транспорту та зв'язку України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №789\2006 від 06.06.2006р., Міністерство транспорту та зв'язку України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Мінтрансзв'язку є головним (провідним) органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань реалізації державної політики в галузі авіаційного, автомобільного, залізничного, морського і річкового транспорту та у сфері використання повітряного простору України, забезпечення безпеки руху, навігаційно-гідрографічного забезпечення судноплавства, торговельного мореплавства, надання послуг поштового зв'язку, телекомунікацій та інформації, користування радіочастотним ресурсом України. Міністерство відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, забезпечує ефективне використання державного майна підприємствами, установами та організаціями , що належать до сфери його управління.
Згідно Статуту Одеська залізниця є територіально-галузевим об'єднанням, заснованим на державній власності та підпорядкованим Державній адміністрації залізничного транспорту України, що входить до сфери управління Міністерства транспорту України.
Згідно розділу 4 вказаного Статуту майно Залізниці є державною власністю і закріплюється за нею на праві повного господарського відання. Здійснюючи право повного господарського відання, Залізниця володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном на свій розсуд, вчиняючи щодо нього будь-які дії, які не суперечать чинному законодавству та цьому Статуту.
На території, що була виділена Одеській залізниці в межах міста Одеси загальною площею 377,06га, здійснювалося будівництво об'єктів нерухомості, у т.ч. у 1984р. збудовано адміністративну будівлю загальною площею 308кв.м (літ.„А”); у 1985р. - адміністративну будівлю загальною площею 357кв.м (літ.„А”); у 1978р. - караульне приміщення загальною площею 55,4кв.м, які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1, що перебувають у повному господарському віданні Одеської залізниці; у 1985р. - гараж загальною площею 131,9кв.м (літ.„В”); у 1985р. - склад загальною площею 122,6кв.м (літ.„Б”); у 1968р. - кладову загальною площею 72,3кв.м (літ.”Г”); у 1968р. - туалет загальною площею 3,1кв.м (літ.„Д”), які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1, 2 Моторний провулок, що перебувають у господарському віданні Одеської залізниці.
Площа спірних об'єктів також визначена у технічних паспортах, виготовлених Комунальним підприємством "Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об'єктів нерухомості", станом на 19.09.2005р.(адміністративна будівля загальною площею 308кв.м літ.„А”), 30.06.2005р. (адміністративна будівля загальною площею 357кв.м літ.„А”), 30.09.2005р. (караульне приміщення загальною площею 55,4кв.м літ.„А”), 22.06.2007р. (гараж загальною площею 131,9кв.м літ.„В”, склад загальною площею 122,6кв.м літ.„Б”; кладову загальною площею 72,3кв.м літ.”Г”; туалет загальною площею 3,1кв.м літ.„Д”).
З матеріалів справи вбачається, що вказані об'єкти знаходяться на балансі відокремленого структурного підрозділу Одеської залізниці без статусу юридичної особи –Першого Одеського загіну відомчої воєнізованої охорони Одеської залізниці.
На підставі рішення Одеської міської ради від 28.04.2000р. №1234-ХХІІІ, Одеській залізниці було видано Державний акт серії І-ОД №000301 на право постійного користування землею площею 377,06га для виробничої діяльності в межах відповідно до плану землекористування.
На виконання Окремого доручення Міністра транспорту та зв'язку України від 17.05.2006р. за №410\16\11-06 з метою оформлення права власності на комплекс будівель-приміщень: адміністративну будівлю загальною площею 308кв.м (літ."А"), адміністративну будівлю загальною площею 357кв.м (літ."А"), караульне приміщення загальною площею 55.4кв.м, які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1, гараж загальною площею 131,9кв.м (літ."В"), склад загальною площею 122,6кв.м (літ."Б"), кладову загальною площею 72,3кв.м (літ."Г"), туалет загальною площею 3,1кв.м (літ."Д"), які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1, 2 Моторний провулок, Перший Одеський загін відомчої воєнізованої охорони Одеської залізниці звернувся до Одеської міської ради з заявами від 27.08.07р., 22.11.07р..
В свою чергу, листом від 11.12.2007р. №11421 Одеською міською радою було відмовлено у задоволенні вказаного клопотання з огляду на відсутність у заявника документів, якими підтверджений факт прийняття об'єктів нерухомості до експлуатації, як це передбачено вимогами п.6.1 Тимчасового положення про порядок реєстрації прав власності на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 28.01.2003р. №6/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.01.2003р. за реєстраційним №66/7387 (зі змінами та доповненнями).
Будівництво об'єктів здійснювалося Одеською залізницею самостійно, та останніі були введені в експлуатацію згідно інвентарних карток обліку основних засобів: у 1985р. – адміністративна будівля загальною площею 308кв.м (№010059), у грудні 1985р. –комплекс, у т.ч. ададміністративна будівля загальною площею 357кв.м, гараж загальною площею 131,9кв.м, склад загальною площею 122,6кв.м (№010011); у квітні 1985р. - караульне приміщення загальною площею 55.4кв.м (№010055), у 1968р. - кладову загальною площею 72,3кв.м (№010013); у 1968р. - туалет загальною площею 3,1кв.м (№010012). Поряд з цим, акти введення в експлуатацію спірних приміщень у Міністерства транспорту та зв'язку України та Одеської залізниці не збереглися.
Посилаючись на вищезазначене, а також те, що Одеська міська рада відмовила у видачі свідоцтва про право власності на комплекс будівель-приміщень з причини відсутності документу, на підставі якого здійснюється державна реєстрація та який засвідчує право на вказаний об'єкт – акту прийому об'єктів до експлуатації, Міністерство транспорту та зв'язку України звернулося до суду із позовом про визнання за державою в особі Міністерства транспорту та зв'язку України права державної власності на комплекс будівель-приміщень: адміністративну будівлю загальною площею 308кв.м (літ.„А”); адміністративну будівлю загальною площею 357кв.м (літ.„А”); караульне приміщення загальною площею 55,4кв.м, які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1, що перебувають у повному господарському віданні Одеської залізниці; гараж загальною площею 131,9кв.м (літ.„В”); склад загальною площею 122,6кв.м (літ.„Б”); кладову загальною площею 72,3кв.м (літ.”Г”); туалет загальною площею 3,1кв.м (літ.„Д”), які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1, 2 Моторний провулок, що перебувають у повному господарському віданні Одеської залізниці.
Суд, розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, проаналізувавши норми чинного законодавства, дійшов наступних висновків.
Згідно з редакцією ст.90 Цивільного кодексу Української РСР від 18.07.1963р. № 1540-VI, що була чинна на момент будівництва спірних споруд, державі належать основні засоби виробництва в промисловості, будівництві і сільському господарстві, засоби транспорту і зв'язку, банки, майно організованих державою торговельних, комунальних та інших підприємств, основний міський житловий фонд, а також інше майно, необхідне для здійснення завдань держави.
Згідно ст. 6 Конституції УРСР 1937р., що була чинна на момент будівництва спірних споруд, землі її надра, води, ліси, заводи, фабрики, шахти, рудники, залізничний, водний і повітряний транспорт, банки, засоби зв'язку, організовані державою великі сільськогосподарського підприємства (радгоспи, машинно-тракторні станції і т.п.), а також комунальні підприємства і основний житловий фонд у містах і промислових пунктах є державною власністю, тобто всенародним добром.
Зазначене цілком кореспондується зі ст.11 Конституції УРСР 1978р., відповідно до якої у виключній власності держави є: земля, її надра, води, ліси. Державі належать основні засоби виробництва в промисловості, будівництві і сільському господарстві, засоби транспорту і зв'язку, банки, майно організованих державою торговельних, комунальних та інших підприємств, основний міський житловий фонд, а також інше майно, необхідне для здійснення завдань держави.
Указом Президії Верховної Ради України від 30.08.1991р. №1452-XII „Про передачу підприємств, установ та організацій союзного підпорядкування, розташованих на території України, у власність держави” встановлено, що підприємства, установи та організації союзного підпорядкування, розташовані на території України, з прийняттям цього Указу переходять у державну власність України.
Відповідно до ст.4 Закону УРСР „Про економічну самостійність Української РСР”, прийнятого у 1990р. до власності народу України належать основні засоби виробництва в промисловості, будівництві, сільському господарстві, транспорті, зв'язку, банки, кредитні установи, майно торгових, комунальних та інших підприємств, а також житловий фонд та інше майно на території України.
З прийняттям у 1991р. Закону УРСР „Про власність” з'явилися нові об'єкти та суб'єкти права власності. Відповідно до ч.4 ст.2 цього Закону власність в Україні виступає в таких формах: приватна, колективна, державна. Всі форми власності є рівноправними.
Згідно ст.31 зазначеного Закону до державної власності в Україні належать: загальнодержавна (республіканська) власність та власність адміністративно-територіальних одиниць (комунальна власність). Однією з основних ознак цього є суб'єкт такого права.
Пункт 1 ст.32 вказаного Закону визначає суб'єктом права загальнодержавної (республіканської) власності державу в особі Верховної ради України.
Положеннями ст.3 названого Закону, який діяв в Україні з 1991р., так і приписами ст.ст.2, 318 Цивільного кодексу України в редакції Закону України від 16.01.2003р. (який є чинним на теперішній час), держава визнана одним із суб'єктів права власності в Україні.
Декрет Кабінету міністрів України від 15.12.1992р. №8-92 „Про управління майном, що є у загальнодержавній власності” покладає управління цим майном на міністерства та інші підвідомчі Кабінету Міністрів України органи державної виконавчої влади.
У відповідності до ст.326 Цивільного кодексу України у державній власності є майно, у тому числі грошові кошти, яке належить державі Україна. Від імені та в інтересах держави Україна право власності здійснюють відповідно органи державної влади. Управління майном, що є у державній власності, здійснюється державними органами, а у випадках, передбачених законом, може здійснюватися іншими суб'єктами.
Враховуючи викладене, суд доходить висновку, що комплекс будівель-приміщень: адміністративна будівля загальною площею 308кв.м (літ.„А”); адміністративна будівля загальною площею 357кв.м (літ.„А”); караульне приміщення загальною площею 55,4кв.м (літ.„А”), які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1; гараж загальною площею 131,9кв.м (літ.„В”); склад загальною площею 122,6кв.м (літ.„Б”); кладова загальною площею 72,3кв.м (літ.”Г”); туалет загальною площею 3,1кв.м (літ.„Д”), які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1, 2 Моторний провулок, на час їх створення належали до державної форми власності.
Відповідно до ст.116 Конституції України Кабінет Міністрів України, зокрема, здійснює управління об'єктами державної власності відповідно до закону.
Статтею 1 Закону України „Про управління об'єктами державної власності” від 21.09.2006р. визначено, що управління об'єктами державної власності –це здійснення Кабінетом Міністрів України та уповноваженими ним органами, іншими суб'єктами, визначеними цим Законом, повноважень щодо реалізації прав держави як власника таких об'єктів, пов'язаних з володінням, користуванням і розпоряджанням ними, у межах, визначених законодавством України, з метою задоволення державних та суспільних потреб.
Відповідно до ст.4 цього Закону суб'єктами управління об'єктами державної власності є: Кабінет Міністрів України; Фонд державного майна України; міністерства та інші органи виконавчої влади (далі - уповноважені органи управління); органи, які здійснюють управління державним майном відповідно до повноважень, визначених окремими законами; державні господарські об'єднання, державні холдингові компанії, інші державні господарські організації (далі - господарські структури); юридичні та фізичні особи, які виконують функції з управління корпоративними правами держави (далі - уповноважені особи); Національна академія наук України, галузеві академії наук.
Крім того, відповідно до ч.ч.2, 3 ст.73 Господарського кодексу України в редакції Закону України від 16.01.2003р. №436-IV орган державної влади, до сфери управління якого входить підприємство, є представником власника і виконує його функції у межах, визначених цим Кодексом та іншими законодавчими актами. Майно державного унітарного підприємства перебуває у державній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання чи праві оперативного управління.
Відповідно до п.п.12 п.4 Положення про Міністерство транспорту та зв'язку України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 06.06.2006р. №789, Міністерство транспорту та зв'язку України здійснює відповідно до законодавства функції з управління об'єктами державної власності, що належать до сфери його управління.
Як вбачається з статуту Одеської залізниці, останнє є створеним згідно зі ст.ст. 1, 4 Закону України „Про залізничний транспорт” статутним територіально-галузевим об'єднанням, заснованим на державній власності і підпорядкованим Державній адміністрації залізничного транспорту, що входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв'язку України. Згідно п.4.1., п.4.2 статуту майно Залізниці складається з основних фондів, обігових коштів, а також інших цінностей, вартість яких відображається у балансі підприємства і належать йому на правах повного господарського відання.
Проаналізувавши матеріали справи, з огляду на зміст презумпції виключної державної власності на засоби виробництва, яка діяла на час створення спірних об'єктів нерухомості, а також враховуючи тривалість перебування спірних об'єктів нерухомості на балансі Одеської залізниці, якій ці об'єкти були передані на праві господарського відання, з урахуванням відсутності з боку інших суб'єктів цивільного обігу майнових претензій на спірні об'єкти, суд доходить висновку, що комплекс будівель-приміщень: адміністративна будівля загальною площею 308кв.м (літ.„А”); адміністративна будівля загальною площею 357кв.м (літ.„А”); караульне приміщення загальною площею 55,4кв.м (літ.„А”), які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1, гараж загальною площею 131,9кв.м (літ.„В”); склад загальною площею 122,6кв.м (літ.„Б”); кладова загальною площею 72,3кв.м (літ.”Г”); туалет загальною площею 3,1кв.м (літ.„Д”), які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1, 2 Моторний провулок, належить до власності держави Україна, як правонаступника СРСР.
Враховуючи вищенаведені приписи діючого законодавства, а також положення статуту Одеської залізниці суд доходить висновку, що з метою реалізації покладених законом завдань щодо збереження та ефективного використання державного майна, суб'єктом спірних правовідносин, предметом яких є питання оформлення правовстановлюючих документів на нерухоме майно, є Міністерство транспорту та зв'язку України.
Відповідно до ст.15 Цивільного кодексу України кожна особа має право на захист свого цивільного права в разі його порушення, невизнання або оспорювання.
Згідно ст.16 Цивільного кодексу України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Одним із способів захисту цивільних прав та інтересів є визнання права.
Статтею 328 Цивільного кодексу України встановлено, що право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.
Згідно ст.392 Цивільного кодексу України власник майна може пред'явити позов про визнання його права власності, якщо це право оспорюється або не визнається іншою особою.
Згідно ст.133 Господарського кодексу України основу правового режиму майна суб'єктів господарювання, на якій базується їх господарська діяльність, становлять право власності та інші речові права - право господарського відання, право оперативного управління. Держава забезпечує рівний захист майнових прав усіх суб'єктів господарювання.
Відповідно до ст.136 Господарського кодексу України право господарського відання є речовим правом суб'єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом), з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою власника у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законами. Щодо захисту права господарського відання застосовуються положення закону, встановлені для захисту права власності.
Відповідно до ст.20 Господарського кодексу України кожний суб'єкт господарювання та споживач має право на захист своїх прав і законних інтересів. Права та законні інтереси зазначених суб'єктів захищаються, у тому числі шляхом: визнання наявності або відсутності прав.
Згідно ст.33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Статтею 32 Господарського процесуального кодексу України визначено, що доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
Згідно зі ст.43 Господарського процесуального кодексу України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
З врахуванням наведеного, позовна вимога позивача щодо визнання за державою в особі Міністерства транспорту та зв'язку України права державної власності на комплекс будівель-приміщень: адміністративну будівлю загальною площею 308кв.м (літ.„А”); адміністративну будівлю загальною площею 357кв.м (літ.„А”); караульне приміщення загальною площею 55,4кв.м (літ.„А”), які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1, гараж загальною площею 131,9кв.м (літ.„В”); склад загальною площею 122,6кв.м (літ.„Б”); кладову загальною площею 72,3кв.м (літ.”Г”); туалет загальною площею 3,1кв.м (літ.„Д”), які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1, 2 Моторний провулок, що перебувають в повному господарському віданні Державного підприємства Одеська залізниця, є обґрунтованою та доведеною, у зв'язку з чим підлягає судом задоволенню в повній мірі.
Керуючись ст.ст. 32, 33, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд, -
В И Р І Ш И В:
1. Позов задовольнити.
2. Визнати за державою Україна в особі Міністерства транспорту та зв'язку України (01135, м.Київ, пр-т Перемоги, 14; код ЄДРПОУ 00017584) право державної власності на комплекс будівель-приміщень: адміністративну будівлю загальною площею 308кв.м (літ.„А”); адміністративну будівлю загальною площею 357кв.м (літ.„А”); караульне приміщення загальною площею 55,4кв.м (літ.„А”), які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1, гараж загальною площею 131,9кв.м (літ.„В”); склад загальною площею 122,6кв.м (літ.„Б”); кладову загальною площею 72,3кв.м (літ.”Г”); туалет загальною площею 3,1кв.м (літ.„Д”), які знаходяться за адресою: м.Одеса, станція Одеса-Застава-1, 2 Моторний провулок, що перебувають в повному господарському віданні Державного підприємства Одеська залізниця.
Рішення господарського суду Одеської області набирає чинності у порядку ст.85 Господарського процесуального кодексу України.
Головуючий суддя
суддя Цісельський О.В.
суддя Петренко Н.Д.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 16.02.2009 |
Оприлюднено | 09.04.2009 |
Номер документу | 3310029 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Фаєр Ю.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні