Справа № 815/5641/13-а ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 27 серпня 2013 року м.Одеса Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Свиди Л.І. розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Миколаївській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Трансойл Компані» про стягнення фінансових санкцій,- ВСТАНОВИВ: До суду звернулось Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Миколаївській області з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Трансойл Компані» про стягнення фінансових санкцій у розмірі 88400 грн. Представник позивача до суду не з'явився, подав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження, в якому додатково зазначив, що позовні вимоги підтримує та просить задовольнити, оскільки сума фінансових санкцій відповідачем не сплачена (аркуш справи 48). Представник відповідача також до суду не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином та завчасно (аркуш справи 44-47). Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України суд має право розглянути справу у письмовому провадженні, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду та за відсутності потреби заслухати свідка чи експерта. Враховуючи вищевикладені приписи КАС України, суд прийшов до висновку про можливість продовження розгляду справи в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами. Вивчивши позовну заяву та дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню повністю, виходячи з наступного. Регіональним управлінням Департаменту контролю за виробництвом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Миколаївській області 07.07.2011 року прийнято рішення №141028, №141029, №141030, №141031, №141032, №141033, №141034, якими в результаті порушення ТОВ «Трансойл Компані» ст. 15-3 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», до відповідача застосовано штрафні застосовані штрафні санкції на загальну суму 88400 грн. (аркуші справи 8, 12, 16, 20, 24, 28, 33). Підставою для прийняття зазначених рішень стали матеріали перевірки УДСБЕЗ УМВС України в Миколаївській області за результатом проведених перевірок належних позивачу магазинів при АЗС №6, АЗС №5, АЗС №4, АЗС №3, якими виявлено факти реалізації тютюнових виробів та алкогольних напоїв особі, яка не досягла 18 років, та складені протоколи про адміністративне правопорушення за ч.2 ст.156 КУпАП відносно продавців належних позивачу магазинів (аркуші справи 5-7, 9-11, 13-15, 17-19, 21-23, 25-27, 29-32). Відповідно до п.2 ч.1 ст. 15-3 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» №481/95-ВР від 19.12.1995 року забороняється продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років. Приписи ч. 2 ст. 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» №481/95-ВР від 19.12.1995 року передбачають застосування до суб'єктів господарювання фінансових санкцій у вигляді штрафів у розмірі 6800 гривень за порушення норм ст. 15-3 цього Закону. Згідно із п. 5, п. 6 «Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», затвердженого 02.06.2003 року Постановою Кабінету Міністрів України №790, підставою для прийняття рішення про застосування фінансових санкцій є, зокрема, акт перевірки, складений органом, що видав ліцензію, матеріали правоохоронних, податкових та інших органів виконавчої влади щодо недотримання суб'єктами підприємницької діяльності вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів про виробництво та обіг спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Не погодившись з рішеннями Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Миколаївській області №141028, №141029, №141030, №141031, №141032, №141033, №141034 від 07.07.2011 року про застосування штрафних санкцій на загальну суму 88400 грн., відповідач оскаржив зазначені рішення в судовому порядку. Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 20.03.2012 року по справі №2а/1570/10795/2011 позовні вимоги ТОВ «Трансойл Компані» задоволено в повному обсязі, скасовано рішення Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Миколаївській області №141028, №141029, №141030, №141031, №141032, №141033, №141034 від 07.07.2011 року (аркуші справи 34-35). Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 11.04.2013 року апеляційну скаргу Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Миколаївській області задоволено, постанову Одеського окружного адміністративного суду від 20.03.2012 року по справі №2а/1570/10795/2011 – скасовано, прийнято нову постанову, якою у задоволенні позовних вимог ТОВ «Трансойл Компані» щодо скасування рішень №141028, №141029, №141030, №141031, №141032, №141033, №141034 від 07.07.2011 року відмовлено в повному обсязі (аркуші справи 36-37). Постанова Одеського апеляційного адміністративного суду від 11.04.2013 року набрала законної сили 25.04.2013 року (аркуші справи 51-57). Таким чином, судом встановлено правомірність нарахування відповідачу штрафних санкцій у розмірі 88400 грн. за порушення ст. 15-3 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів». Відповідно до ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини. Станом на теперішній час сума штрафних санкцій не сплачена, а тому підлягає стягненню з відповідача. Частиною 1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Згідно ст. 86 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Враховуючи вищезазначене та оцінюючи надані докази в сукупності, враховуючи правомірність рішень про застосування до відповідача штрафних санкцій у сумі 88400 грн., що встановлено судовим рішенням в іншій справі, несплату відповідачем штрафних санкцій до цього часу, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю. Відповідно до приписів ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються. Керуючись ст.ст. 69-71, 94, 128, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,- ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Миколаївській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Трансойл Компані» про стягнення фінансових санкцій у розмірі 88400 грн. – задовольнити повністю. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Трансойл Компані» (код ЄДРПОУ 36288888) фінансові санкції у сумі 88400 грн. до державного бюджету Приморського району Одеської області, код 21081100, МФО 828011, ЄДРПОУ 23213460, р/р 31111106700008, банк УДКСУ у Одеській області. Постанова набирає законної сили у порядку ст. 254 КАС України. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Одеський окружний адміністративний суд апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга на постанову подається до Одеського окружного адміністративного суду, та одночасно її копія надсилається до Одеського апеляційного адміністративного суду. Суддя Л.І. Свида
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.08.2013 |
Оприлюднено | 29.08.2013 |
Номер документу | 33167674 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Свида Л. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні