Постанова
від 20.08.2013 по справі 812/6501/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

20 серпня 2013 року Справа № 812/6501/13-а

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Качуріної Л.С.,

при секретарі: Якимчук В.В.,

в присутності сторін:

від позивача: не прибув,

від відповідача: не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську адміністративну справу за позовом Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Комунального підприємства Краснодонської міської ради «Культурний центр імені Молодої гвардії» про стягнення суми штрафної санкції з земельного податку у сумі 12 057,65 грн., -

ВСТАНОВИВ:

25 липня 2013 року позивач звернувся з позовом до Комунального підприємства Краснодонської міської ради «Культурний центр імені Молодої гвардії» про стягнення суми штрафної санкції з земельного податку у сумі 12 057,65 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Комунальне підприємство Краснодонської міської ради «Культурний центр імені Молодої гвардії» зареєстроване виконавчим комітетом Краснодонської міської ради Луганської області 25 червня 2004 року.

Відповідач є платником податків та зборів та перебуває на податковому обліку в Краснодонській ОДПІ.

На теперішній час за відповідачем обліковується заборгованість перед бюджетом по земельному податку, яка складається з штрафної санкції відповідно до податкового повідомлення-рішення № 0001941510 від 17 квітня 2013 року у сумі 12 057, 65 грн.

Податкове повідомлення-рішення № 0001941510 від 17 квітня 2013 року в установленому законом порядку не оскаржувалося та є узгодженим.

Податковим органом з метою погашення податкового боргу платника податків вживалися відповідні заходи, а саме на адресу відповідача направлялися податкові вимоги:

- перша податкова вимога від 01.10.2008 року № 1/308;

- друга податкова вимога від 17.11.2008 року № 2/375.

Однак, вжиті заходи не призвели до погашення податкового боргу. Позивач просить стягнути з Комунального підприємства Краснодонської міської ради «Культурний центр імені Молодої гвардії» суму штрафної санкції з земельного податку в розмірі 12 057,65 грн.

Представник позивача в судове засідання не прибув, надіслав на адресу суду лист, в якому просив розглянути дану адміністративну справу за його відсутності.

Відповідач в судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, про причини неприбуття суду не повідомив, заперечень проти позову не надав.

Суд, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 69-72 КАС України, суд приходить до наступного.

Судом встановлені такі факти і відповідні їм правовідносини.

З матеріалів справи вбачається, що Комунальне підприємство Краснодонської міської ради «Культурний центр імені Молодої гвардії» зареєстроване виконавчим комітетом Краснодонської міської ради Луганської області 25 червня 2004 року за № 1 387 120 0000 000556 (а. с. 5) та перебуває на обліку в Краснодонській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області.

26 березня 2013 року позивачем складено акт камеральної перевірки податкової звітності з податку за землю № 333/1541/24048709 (а. с. 13-14).

На підставі вказаного акту перевірки позивачем прийнято податкове повідомлення - рішення № 0001941510 від 17 квітня 2013 року на суму 12 057, 65 грн. (а. с. 12). Зазначене податкове повідомлення-рішення своєчасно направлено на юридичну адресу відповідача та було отримано його уповноваженою особою.

На теперішній час за відповідачем обліковується заборгованість перед бюджетом у розмірі 12 057, 65 грн., з яких штрафні санкції з земельного податку у розмірі 12 057, 65 грн.

Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

01 січня 2011 року набув чинності Податковий Кодекс України, який встановлює перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Підпунктом 4.1.1. пункту 4.1 статті 4 Податкового кодексу України №2755-УІ від 02.12.2010 (далі - ПКУ) зазначено, що кожна особа зобов'язана сплачувати встановлені цим Кодексом, законами з питань митної справи податки та збори, платником яких вона є згідно з положеннями цього Кодексу.

Підпунктом 16.1.4 п.16.1 ст. 16 Податкового кодексу України передбачено обов'язок платників податків сплачувати податки та збори у строки та в розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Органи державної податкової служби відповідно до п. п. 20.1.18 п.20.1 ст. 20 Податкового кодексу мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Пунктом 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України визначено, що податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Згідно п.49.1 ст. 49 Податкового кодексу України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків.

Відповідно до п.57.1 ст. 57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно п. 57.3. ст. 57 Податкового Кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Відповідно до п. п. 14.1.175 п.14.1 ст. 14 Податкового Кодексу України податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Як вбачається зі зворотнього боку облікових карток платника податків відповідач має податковий борг перед бюджетом у розмірі 12 057,65 грн., з яких штрафні санкції з земельного податку у сумі 12 057,65 грн.

Підпунктами 87.1 та 87.2 статті 87 Податкового кодексу України визначено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини (підпункти 95.2 та 95.3 статті 95 Податкового кодексу України).

Відповідно до п. п. 95.1 - 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Пунктом 59.1. ст. 59 Податкового кодексу встановлено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Пунктом 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України встановлено, що податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.

Пунктом 59.4. ст. 59 Податкового кодексу встановлено, що податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення - рішення.

Податковою вживалися заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку, а саме на адресу відповідача направлялися податкові вимоги:

- перша податкова вимога від 01.10.2008 року № 1/308;

- друга податкова вимога від 17.11.2008 року № 2/375, які були отримані відповідачем

Вищезазначені вимоги у встановленому законом порядку не оскаржувалися. З вищевикладеного впливає, що сума податкового боргу є узгодженою.

За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.

Питання по судових витратах не вирішується, оскільки позивач звільнений від їх сплати у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних випадках.

Керуючись ст.ст. 2, 17, 87, 94, 158 - 163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги Краснодонської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Комунального підприємства Краснодонської міської ради «Культурний центр імені Молодої гвардії» про стягнення суми штрафної санкції з земельного податку у сумі 12 057,65 грн., - задовольнити в повному обсязі.

Стягнути з розрахункових рахунків Комунального підприємства Краснодонської міської ради «Культурний центр імені Молодої гвардії» (код ЄДРПОУ 24048709, адреса: 94400, Луганська область, м. Краснодон, парк ім. Молодої Гвардії) відкритих у банках, обслуговуючих Комунальне підприємство Краснодонської міської ради «Культурний центр імені Молодої гвардії» суму штрафної санкції з земельного податку у сумі 12 057,65 грн. (дванадцять тисяч п'ятдесят сім гривень 65 копійок) на р/р 33215811700028, отримувач: Краснодонське УДКСУ Луганської області, код одержувача 37907322, Банк: ГУ ДКСУ в Луганській області, МФО 804013.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Повний текст постанови складено та підписано 27 серпня 2013 року.

Суддя Л.С. Качуріна

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.08.2013
Оприлюднено30.08.2013
Номер документу33182728
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/6501/13-а

Постанова від 20.08.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Л.С. Качуріна

Ухвала від 29.07.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Л.С. Качуріна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні